VERTEL ME MEERquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Dqod het volgende:
Morgen ga ik naar de kapper.. Zal jullie wellicht aan jullie derriere oxideren, maar ik meld het toch even
Lekker kort vlot en pittig :$
Ja dat weet ik niet eigenlijk.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet eigenlijk.
Lolwut?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VERTEL ME MEER
Ik hoop dat ze het niet over ingetrokken lichaamsdelen gaan hebben, want dat is gewoon te smerig voor woorden.
Zoksquote:
Je vindt het mooi als mensen onwetend zijn, ja?quote:
Ja, anders nemen we hetzelfde kapsel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut?![]()
Nou.. Ja.. Nou.. Ehm.. Miss inclusief een mooi kuifje? En dan verven? Krijg ik direct een mooi bol hoofd, zal me vast staan, wat jij :$
quote:
Ok zie je morgen :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders nemen we hetzelfde kapsel.
Liefde-haat verhouding heb ik er mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vindt het mooi als mensen onwetend zijn, ja?
quote:
Hahaha, ze zag Fable figuren in de bomen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn fitnessinstructrice heeft speed op, ik weet het zeker.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liefde-haat verhouding heb ik er mee.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja.
Ze zouden, als ze het konden wsl nog verplichten hier.. Korte kapsels dus :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Heel Overijsel op zn kop.
quote:
JA,quote:
Maar goed.quote:
Zoveel mogelijk gebruik van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.
Wat doe je eraan?
En dan lekker zo'n hippe spijkerrok, maat xxl... en een sloot kinderen achter je aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zouden, als ze het konden wsl nog verplichten hier.. Korte kapsels dus :$
Dus ze zullen t vast enig vinden :$
DAAR BEN IK AL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Dqod het volgende:
WAAR IS DIE KRULTIJGORT TOCH EIGENLIJK!! HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ho ho ho.. and a merry chrrrristmas
HE-LE-MAAL fantastischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker zo'n hippe spijkerrok, maat xxl... en een sloot kinderen achter je aan.
I-DE-AAL
Chimi's en enchilada's :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DAAR BEN IK AL.
Nou, wat zijn je andere 2 wensen?
I like where this is going.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk gebruik van maken.
Doe maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA,
luisteren als ik wat zeg.![]()
Anders word ik boos.
Ik heb je rug niet hoor.. Sis is keigevaarlijk :$quote:
quote:
Inclusief EO-jongerendagquote:
Ik roep Vas wel evenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL fantastisch
[..]
Chimi's en enchilada's :$
En dan ?quote:
Die organiseren we hier achter het huisquote:
Dan de chimi's nog eh :$quote:
ZO hop, de caravan in..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die organiseren we hier achter het huis
quote:
HOPPAAAAAAAquote:
quote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I like where this is going.
Oké.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je rug niet hoor.. Sis is keigevaarlijk :$
Eerder hoeplaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |