Ik loog niet eens als ik het zei.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar... je hebt ook van die klasgenoten die dan zeggen dat ze niet geleerd hebben en vervolgens toch een 8 of hoger krijgen..
Hier stopte ik met lezen.quote:
Nou ja.. ooit een keer het verkeerde tentamen geleerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik loog niet eens als ik het zei.
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar kan ik mij als net meisje niet over uitlaten :$
Schavuit, vlegelquote:
Klootzak, lulquote:
Wordt verworpenquote:
Dat heb je al ooit eens verteld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ooit een keer het verkeerde tentamen geleerd.
Toch gehaald, maar het zijn wel iedere keer dezelfde mensen
Vagijnquote:
Wel ver toch hopelijkquote:
MIJN GODquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je al ooit eens verteld.![]()
Eikelquote:
Dat doe ik niet eens bewust.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MIJN GOD
waarom onthoud je dat?__
Ik zit in je onderbewuste, interessantquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meh nee, anders moet ik zo ver lopen.
In mijn geheugen, dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit in je onderbewuste, interessant
Smegma in het paardehaar, ik herhaal, smegma in het paardehaar!!!!!!!!!!!quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn geheugen, dat is niet helemaal hetzelfde.
...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smegma in het paardehaar, ik herhaal, smegma in het paardehaar!!!!!!!!!!!
beidequote:
Als er iets is wat we niet hoeven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Smegma in het paardehaar, ik herhaal, smegma in het paardehaar!!!!!!!!!!!
quote:
Flabbergasted ditdat alles.. Ik was het ook :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
...
Heeft hier iemand een gepaste reactie?
Leuke woordgarp wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als er iets is wat we niet hoeven.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als er iets is wat we niet hoeven.
quote:
Even mijn bril schoonmaken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flabbergasted ditdat alles.. Ik was het ook :$
Met je mooie bril :$ true story :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even mijn bril schoonmaken.
Geil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even mijn bril schoonmaken.
quote:
quote:
quote:
quote:
mwaquote:
Ik heb niet gezegd over welke bril het ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd over welke bril het ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
...
Heeft hier iemand een gepaste reactie?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd over welke bril het ging.Alsof ik dat niet wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Ben ik al achterquote:
quote:
VERTEL ME MEERquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef Dqod het volgende:
Morgen ga ik naar de kapper.. Zal jullie wellicht aan jullie derriere oxideren, maar ik meld het toch even
Lekker kort vlot en pittig :$
Ja dat weet ik niet eigenlijk.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet eigenlijk.
Lolwut?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VERTEL ME MEER
Ik hoop dat ze het niet over ingetrokken lichaamsdelen gaan hebben, want dat is gewoon te smerig voor woorden.
Zoksquote:
Je vindt het mooi als mensen onwetend zijn, ja?quote:
Ja, anders nemen we hetzelfde kapsel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut?![]()
Nou.. Ja.. Nou.. Ehm.. Miss inclusief een mooi kuifje? En dan verven? Krijg ik direct een mooi bol hoofd, zal me vast staan, wat jij :$
quote:
Ok zie je morgen :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders nemen we hetzelfde kapsel.
Liefde-haat verhouding heb ik er mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vindt het mooi als mensen onwetend zijn, ja?
quote:
Hahaha, ze zag Fable figuren in de bomen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn fitnessinstructrice heeft speed op, ik weet het zeker.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liefde-haat verhouding heb ik er mee.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja.
Ze zouden, als ze het konden wsl nog verplichten hier.. Korte kapsels dus :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Heel Overijsel op zn kop.
quote:
JA,quote:
Maar goed.quote:
Zoveel mogelijk gebruik van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed.
Wat doe je eraan?
En dan lekker zo'n hippe spijkerrok, maat xxl... en een sloot kinderen achter je aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zouden, als ze het konden wsl nog verplichten hier.. Korte kapsels dus :$
Dus ze zullen t vast enig vinden :$
DAAR BEN IK AL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Dqod het volgende:
WAAR IS DIE KRULTIJGORT TOCH EIGENLIJK!! HALLOOOOOOOOOOOOOOOOO
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ho ho ho.. and a merry chrrrristmas
HE-LE-MAAL fantastischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker zo'n hippe spijkerrok, maat xxl... en een sloot kinderen achter je aan.
I-DE-AAL
Chimi's en enchilada's :$quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
DAAR BEN IK AL.
Nou, wat zijn je andere 2 wensen?
I like where this is going.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk gebruik van maken.
Doe maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA,
luisteren als ik wat zeg.![]()
Anders word ik boos.
Ik heb je rug niet hoor.. Sis is keigevaarlijk :$quote:
quote:
Inclusief EO-jongerendagquote:
Ik roep Vas wel evenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
HE-LE-MAAL fantastisch
[..]
Chimi's en enchilada's :$
En dan ?quote:
Die organiseren we hier achter het huisquote:
Dan de chimi's nog eh :$quote:
ZO hop, de caravan in..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die organiseren we hier achter het huis
quote:
HOPPAAAAAAAquote:
quote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I like where this is going.
Oké.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb je rug niet hoor.. Sis is keigevaarlijk :$
Eerder hoeplaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |