Oh vaak zat wel, helaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dat ligt het nooit! Goed onthouden he
Of de eerste die het zegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan ben je de eerste die dat kan.
Ik zag vandaag een witte hearsequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.
Wist niet eens dat het mogelijk was om daar studiepunten voor te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je studiepunten voor de introdag?
Anders zou ik gewoon niet gaan hoor_
Met mbo intro moeten doen.. lekker in september gaan k(r)amperen
En met hbo 1: zo'n gare stadswandeling en puzzeltocht, we zijn toch geen 5 meer ?__
hbo 2 heb ik geeneens een intro gehad.. dat was van: je zoekt het lekker zelf maar uit, HEERLIJK
Ik zal wel opschuiven.quote:
Ja je doet het zelf, maar toch.quote:
En het misschien niet meent.quote:
Of het was voor een trouwerij want dat betekend voor de man in feite hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een witte hearseDat vond ik wel nice.
Don't bullshit a bullshitter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het misschien niet meent.
Iedereen doet het zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je doet het zelf, maar toch.
Ja, op de Haagsequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het mogelijk was om daar studiepunten voor te krijgen
Lijkt me handig jaquote:
Shit, je hebt me door.quote:
Ik hou wel van vlees.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de Haagse__
En je moest mee doen aan de bonte avond.
Nou als ik ergens een teringhekel heb, is het dat wel.
Doei studiepunten en toen moest ik een week lang meehelpen op de opendag
Flikkers
Weet ik.quote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door.
Paniek in de tent.
Ik herhaal: paniek in de tent.
Zolang je er geen studiepunten voor krijgt zou ik het ook voor gezien houden hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfNouja heb daar niks over gelezen hoor. Officieel is 30 en 31 augustus nog vakantie dus lala
Het lijkt wel alsof je alwetend bent.quote:
Oh god, ik lees dingen als: Laesies in putten en fisuren, Approximale Laesies in de premolaar-molaarstreekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je er geen studiepunten voor krijgt zou ik het ook voor gezien houden hoor
Onzin dingen.
Best een compliment dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je alwetend bent.
Ik word daar een beetje zenuwachtig van
Klinkt jottumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god, ik lees dingen als: Laesies in putten en fisuren, Approximale Laesies in de premolaar-molaarstreekGod o god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |