Ik doe niet andersquote:
Jammerdebammerquote:
Ik zou wel meer willen weten,quote:
quote:
kus op je neus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom weet ik dat ik op je kan rekenen.
Nee 30 en 31 augustus wel introdagen maar daar heb ik ook weinig zin in als je het programma ziet, rondleiding en lunch en een of andere toespraak en de 2e dag worden roosters uitgedeeld en verkoop van die witte tandartspakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof je er direct in wil duiken..
Nog intro btw?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in idd
Nee, je weet al te veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel meer willen weten,
maar volgens jou weet ik al genoeg
See what I did there?
klinkt erg gezelligquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 30 en 31 augustus wel introdagen maar daar heb ik ook weinig zin in als je het programma ziet, rondleiding en lunch en een of andere toespraak en de 2e dag worden roosters uitgedeeld en verkoop van die witte tandartspakkenEn m'n OV is dan nog niet geldig dus 2 dagen trein dokkenn
wat ben jij danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE< ik wil volle en geen light![]()
![]()
![]()
Light is voor wijven en pussy's
Is dat alleen hier dat mensen een dag of twee, drie plankgas gaan zuipen en er als betere mensen uit komen?quote:
Krijg je studiepunten voor de introdag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 30 en 31 augustus wel introdagen maar daar heb ik ook weinig zin in als je het programma ziet, rondleiding en lunch en een of andere toespraak en de 2e dag worden roosters uitgedeeld en verkoop van die witte tandartspakkenEn m'n OV is dan nog niet geldig dus dat moet ik gaan dokken
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, je weet al te veel eigenlijk.
ben ik soms welquote:
Ik kan dit bevestigenquote:
Ja, goeie vraag wel.quote:
Nee hoor. Dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Wordt ik nu geëlimineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |