Mondje open.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Gewoon volle kwark en niet die light shit, ja?
Interessant, vertel me meerquote:
Nahquote:
Dat gaat niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant, vertel me meer
Ik hou niet zo van Hüttenkäsequote:
voor jou de lightquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Gewoon volle kwark en niet die light shit, ja?
Draai er maar omheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Hüttenkäse
Wie dat bedacht heeft btw___
Daar had ik bewust geen reactie op gegevenquote:
Wel verdorie.quote:
Ik wilde het ook doen maar dat vond ik niet zo leuk, en toen deed jij het. Dat scheelt.quote:
ik kan er slecht tegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde het ook doen maar dat vond ik niet zo leuk, en toen deed jij het. Dat scheelt.
NEE< ik wil volle en geen lightquote:
hij begrijpt het toch niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar had ik bewust geen reactie op gegeven
Er stond eerst iets anders in je reageervak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Trap ik er bijna in, ik zie het wel.
Klinkt echt alsof je er direct in wil duiken..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Joepie, net 4 studieboeken binnen gekregen
Zo vaak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er stond eerst iets anders in je reageervak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |