Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn wel fluisterstil ja
Nou dat nog net niet, normaal 2 dagen stappen had ik er al goed last van, maar carnaval 5 dagen weg gaan was dan geen enkel probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen was het ineens normaal ja.
Nou ik heb juist het idee dat ze een gedeelte van de A12 juist naar 100 (quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef BobbyB het volgende:
http://www.centrumpp.nl/I(...)II_tcm318-330836.pdf
Ah, dus de landelijke snelheid wordt verhoogd naar 130 maar 95% van de wegen zal 120 blijven en die moeten voorzien worden van borden. Nee ok, logisch
Onderkoffer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met jou in de koffer, omdat het kan.
Het is allemaal een beetje een waas voor me.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet, normaal 2 dagen stappen had ik er al goed last van, maar carnaval 5 dagen weg gaan was dan geen enkel probleem
Dat gekakel is ook niets nee.quote:
Ja wacht eens ff, ik weet er ook geen flikker meer vanaf hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje een waas voor me.
Op je bagagedragerquote:
Hou er dan eens mee op als ik je penetreer. Ik probeer me te concentreren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gekakel is ook niets nee.
quote:
Ja, want bagage hoort op de bagagedrager.quote:
140 maken is het probleem niet, wel 140 rijden want de helft van de tijd kom je niet eens boven de 40 uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik heb juist het idee dat ze een gedeelte van de A12 juist naar 100 (x 3 miljard) verlagen..
Beter maken ze die hele A12 140, maar dat zal wel niet.
Nee toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]__
Is het dan niet:
hoi neurrddss ?
Oh, mannen kunnen geen twee dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hou er dan eens mee op als ik je penetreer. Ik probeer me te concentreren.
Ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja wacht eens ff, ik weet er ook geen flikker meer vanaf hoor
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, want bagage hoort op de bagagedrager.
Oeh, daar maak jij een grove fout.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, mannen kunnen geen twee dingen tegelijk.
Ik ook niet, daar niet van
Lekker parkeren op de snelwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
140 maken is het probleem niet, wel 140 rijden want de helft van de tijd kom je niet eens boven de 40 uit
Nederlandquote:
Alleen als ik er ook bij mag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.
Ja tochquote:
Maar dat ligt het nooit! Goed onthouden hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet nee.Het ligt niet aan mij in ieder geval.
Nou dan ben je de eerste die dat kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh, daar maak jij een grove fout.
Oh vaak zat wel, helaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dat ligt het nooit! Goed onthouden he
Of de eerste die het zegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan ben je de eerste die dat kan.
Ik zag vandaag een witte hearsequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in zo'n doodskistachtig ding op je auto.
Wist niet eens dat het mogelijk was om daar studiepunten voor te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je studiepunten voor de introdag?
Anders zou ik gewoon niet gaan hoor_
Met mbo intro moeten doen.. lekker in september gaan k(r)amperen
En met hbo 1: zo'n gare stadswandeling en puzzeltocht, we zijn toch geen 5 meer ?__
hbo 2 heb ik geeneens een intro gehad.. dat was van: je zoekt het lekker zelf maar uit, HEERLIJK
Ik zal wel opschuiven.quote:
Ja je doet het zelf, maar toch.quote:
En het misschien niet meent.quote:
Of het was voor een trouwerij want dat betekend voor de man in feite hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een witte hearseDat vond ik wel nice.
Don't bullshit a bullshitter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het misschien niet meent.
Iedereen doet het zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je doet het zelf, maar toch.
Ja, op de Haagsequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het mogelijk was om daar studiepunten voor te krijgen
Lijkt me handig jaquote:
Shit, je hebt me door.quote:
Ik hou wel van vlees.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de Haagse__
En je moest mee doen aan de bonte avond.
Nou als ik ergens een teringhekel heb, is het dat wel.
Doei studiepunten en toen moest ik een week lang meehelpen op de opendag
Flikkers
Weet ik.quote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door.
Paniek in de tent.
Ik herhaal: paniek in de tent.
Zolang je er geen studiepunten voor krijgt zou ik het ook voor gezien houden hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfNouja heb daar niks over gelezen hoor. Officieel is 30 en 31 augustus nog vakantie dus lala
Het lijkt wel alsof je alwetend bent.quote:
Oh god, ik lees dingen als: Laesies in putten en fisuren, Approximale Laesies in de premolaar-molaarstreekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je er geen studiepunten voor krijgt zou ik het ook voor gezien houden hoor
Onzin dingen.
Best een compliment dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je alwetend bent.
Ik word daar een beetje zenuwachtig van
Klinkt jottumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god, ik lees dingen als: Laesies in putten en fisuren, Approximale Laesies in de premolaar-molaarstreekGod o god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |