abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115897089
Het zijn wel toevallig allemaal uitwedstrijden waar we het traditioneel lastig hebben he.

En het is gewoon gelul. Als het zoveel effect heeft moet de coach gewoon een beetje rouleren en spelers wat vaker rust gunnen. Dan hoeft echt niet meteen een heel ander elftal in het veld te staan, maar gewoon 2 anderen iedere keer, zodat iedereen stukje bij beetje zijn rust krijgt. Het hoort er gewoon bij als je een topclub bent en prijzen wilt winnen.

Om zoiets als excuus aan te wenden is gewoon zwak.

"We konden niet winnen van RKC doordat wij 3 dagen geleden een wedstrijd gespeeld hebben en zij niet". Ik hoor de supporters al schelden als een speler dat waagt te zeggen. En gelijk zouden ze hebben.

Rutten deed dit echt totaal niet. Dat gelul van hem over een sterke bank was ook onzin als je die nooit gebruikt.
pi_115897254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het zijn wel toevallig allemaal uitwedstrijden waar we het traditioneel lastig hebben he.

En het is gewoon gelul. Als het zoveel effect heeft moet de coach gewoon een beetje rouleren en spelers wat vaker rust gunnen. Dan hoeft echt niet meteen een heel ander elftal in het veld te staan, maar gewoon 2 anderen iedere keer, zodat iedereen stukje bij beetje zijn rust krijgt. Het hoort er gewoon bij als je een topclub bent en prijzen wilt winnen.

Om zoiets als excuus aan te wenden is gewoon zwak.

"We konden niet winnen van RKC doordat wij 3 dagen geleden een wedstrijd gespeeld hebben en zij niet". Ik hoor de supporters al schelden als een speler dat waagt te zeggen. En gelijk zouden ze hebben.

Rutten deed dit echt totaal niet. Dat gelul van hem over een sterke bank was ook onzin als je die nooit gebruikt.
Alleen gaat dat nooit gebeuren, Advocaat zei al dat hij dezelfde opstelling gaat gebruiken, terwijl het beter is dat een Mertens of Willems wat rust krijgt.. Die hebben al een interland achter de rug. Als PSV Locadia niet wil verhuren, dan moeten ze hem wel een kans geven ipv negeren
pi_115897630
Ja maar we zitten nog aan het begin van het seizoen. Als je het dan al niet op kan brengen om 2 wedstrijden per week te spelen hoor je gewoon niet bij PSV thuis.
pi_115897835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar we zitten nog aan het begin van het seizoen. Als je het dan al niet op kan brengen om 2 wedstrijden per week te spelen hoor je gewoon niet bij PSV thuis.
Klopt maar in deze wedstrijden zie ik liever spelers die nooit spelen, zoals Locadia of Ritzmaier..
pi_115898003
Ik vind inderdaad ook dat Advocaat best even wat reserves in kan zetten: Zanka, Matavz, Ritzmaier, Depay en Wijnaldum had ik laten spelen. En misschien ook nog V Ooijen op de plek van Bommel. Invalbeurtje voor Locadia daarbij.

Maar ik denk dat Advocaat vind dat het team nog niet goed genoeg is ingespeeld en ze daarom allemaal laat staan. Daar is ook wat voor te zeggen.
pi_115899930
Maar alsof je minder snel wint van een Zeta met een Wijnaldum I.P.V. Toivonen, of een Matavz voor Lens.. Of Depay voor Mertens en het liefst zou ik nog wel zien dat in de beker-EL wordt getest met de verdediging.. Zanka, Pieters en misschien nog wel anderen..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:44:35 #157
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115901008
Dat moet vast lukken inderdaad tegen Zeta. Alleen mist het team op dit moment duidelijk nog vastigheid, routine, automatismen. Als je dit extra potje meepakt met de vaste basis, is het weer een extra mogelijkheid om die automatismen erin te slijpen. Beter nu tegen Zeta dan zondag uit tegen Groningen. En de verdediging mist zelfvertrouwen. Wat is er beter dan tegen een mindere ploeg spelen, de nul te houden en vertrouwen te tanken. Nu met de vaste basis spelen, werkt door in de competitiewedstrijden. Liever dat dan die bankzitters/talenten te testen. Die kunnen wat mij betreft vroeg in de tweede helft invallen.
pi_115901160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
Dat moet vast lukken inderdaad tegen Zeta. Alleen mist het team op dit moment duidelijk nog vastigheid, routine, automatismen. Als je dit extra potje meepakt met de vaste basis, is het weer een extra mogelijkheid om die automatismen erin te slijpen. Beter nu tegen Zeta dan zondag uit tegen Groningen. En de verdediging mist zelfvertrouwen. Wat is er beter dan tegen een mindere ploeg spelen, de nul te houden en vertrouwen te tanken. Nu met de vaste basis spelen, werkt door in de competitiewedstrijden. Liever dat dan die bankzitters/talenten te testen. Die kunnen wat mij betreft vroeg in de tweede helft invallen.
Ben ik het mee eens. Zorg eerst eens voor een solide basiself voor je gaat vogelen met leuke wissels.
Dit, dus.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:58:12 #159
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115905784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het slaat ook nergens op dat je naar een ander werelddeel moet vliegen voor een Europese wedstrijd... Daarom hoop ik gewoon dat Dick PSV laat verliezen tegen Zeta.. EL is gewoon een bullshit competitie
PSV moet gewoon elke jaar de groepsfase overleven. We moeten ook gewoon niet zo flauw doen, de EL is gewoon PSV niveau. In de CL heeft geen enkele NL ploeg wat te zoeken.
Veel geld en met 4-0 afgedroogd worden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115907171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]

PSV moet gewoon elke jaar de groepsfase overleven. We moeten ook gewoon niet zo flauw doen, de EL is gewoon PSV niveau. In de CL heeft geen enkele NL ploeg wat te zoeken.
Veel geld en met 4-0 afgedroogd worden.
Dit wordt veel te makkelijk geroepen. Het moet natuurlijk wel het streven zijn. En dat het best kan, is in de afgelopen jaren wel gebleken. De EL winnen kan ook niet. Het is niet zo dat in de CL ook alleen maar topclubs zitten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:36:58 #161
56749 BlaZ
pi_115907432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit wordt veel te makkelijk geroepen. Het moet natuurlijk wel het streven zijn. En dat het best kan, is in de afgelopen jaren wel gebleken. De EL winnen kan ook niet. Het is niet zo dat in de CL ook alleen maar topclubs zitten.
Je doet mee als opvulling meer niet. De verschillen worden ook steeds groter.
pi_115907849
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Je doet mee als opvulling meer niet. De verschillen worden ook steeds groter.
Klopt. Maar dat is in de EL ook zo. Tegen al die onbekende clubs kun je het leuk doen, maar dat is meestal ook maar een 1-0 oid omdat ze naar achteren gaan hangen. Kom je tegen de grotere clubs, wordt je gewoon naar huis gespeeld.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 15:53:46 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115910699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat ook, en vaak speelde PSV om 21.00 uur op donderdagavond, en dan op zondag weer om 13.00 uur aan de bak voor de competitie. Ik weet ook wel dat een spelersselectie daar tegen bestand moet zijn, maar het laat gewoon z'n sporen na. Hoe goed je ook getraind bent.
uitwedstrijden, thuis was het vrijwel altijd 19.00 de afgelopen jaren :r
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 15:54:55 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115910747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
inderdaad

quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt maar in deze wedstrijden zie ik liever spelers die nooit spelen, zoals Locadia of Ritzmaier..
gewoon beste elf, je dient gewoon voor de club ver te komen. Sponsoren verwachten ook iets. Bovendien zijn spelers als Mertens ook naar PSV gekomen om Europees te kunnen spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:33 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115910776
quote:
19s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar alsof je minder snel wint van een Zeta met een Wijnaldum I.P.V. Toivonen, of een Matavz voor Lens.. Of Depay voor Mertens en het liefst zou ik nog wel zien dat in de beker-EL wordt getest met de verdediging.. Zanka, Pieters en misschien nog wel anderen..
Laat ajb de vaste basis spelen. Belangrijk genoeg dat er goede automatismen ontstaan. Invallen kan altijd alsnog
DeLuna vindt me dik ;(
pi_115910786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad

[..]

gewoon beste elf, je dient gewoon voor de club ver te komen. Sponsoren verwachten ook iets. Bovendien zijn spelers als Mertens ook naar PSV gekomen om Europees te kunnen spelen.
Sponsoren verwachten de titel, zelfs Jong PSV zou winnen van Zeta :{
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 15:55:54 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115910799
Bovendien zou het wel leuk zijn eens de finale te halen, zeker dit jaar :D
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:39 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115910833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Sponsoren verwachten de titel, zelfs Jong PSV zou winnen van Zeta :{
stuitende arrogantie.... je bent zeker wat uitglijders vergeten uit het verleden?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_115910836
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)VVVVenlo-voldoen.htm
Hier word ik een beetje moe van. De opstelling van zo een Heerenveen. Overal zelf de hoofdprijs eisen, maar als ze zelf een speler willen hebben mag het niets kosten en moet het ten koste gaan van een kleinere club. :r
pi_115910881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

stuitende arrogantie.... je bent zeker wat uitglijders vergeten uit het verleden?
Ze hebben net een interland week achter de rug, ik zou het echt niet erg vinden als PSV daar met 2-0 onderuit gaat dan tegen Groningen. Dat kan je nog goedmaken en die 3 punten niet
pi_115910994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Hier word ik een beetje moe van. De opstelling van zo een Heerenveen. Overal zelf de hoofdprijs eisen, maar als ze zelf een speler willen hebben mag het niets kosten en moet het ten koste gaan van een kleinere club. :r
Ja inderdaad. Heerenveen moet niet zeuren. Alle clubs moeten niet zeuren trouwens dat een speler te duur is. Dan verleg je de interesse maar. Die club was zo slim om hem eerder te scouten/kopen dus die club mag lekker vragen wat ze willen. Daar zijn die contracten voor.
Op dezelfde manier moeten clubs niet zeuren als spelers niet willen verlengen met een 1-jarig contract of als ze geen hoog bod krijgen. Had je maar eerder op moeten anticiperen dan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 16:04:45 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115911208
Nog mensen van hier dadelijk op de BBQ op de Herdgang?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_115911347
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Heerenveen moet niet zeuren. Alle clubs moeten niet zeuren trouwens dat een speler te duur is. Dan verleg je de interesse maar. Die club was zo slim om hem eerder te scouten/kopen dus die club mag lekker vragen wat ze willen. Daar zijn die contracten voor.
Op dezelfde manier moeten clubs niet zeuren als spelers niet willen verlengen met een 1-jarig contract of als ze geen hoog bod krijgen. Had je maar eerder op moeten anticiperen dan.
Natuurlijk is het normaal om zo min mogelijk voor een speler te willen betalen, maar dan moet je inderdaad beter en eerder scouten. Ik vind Heerenveen daarin wil vaak het meest hypocriet. Samen met Grunn. Laten we het houden op Noordelijke zuunigheid.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 16:08:35 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115911400
quote:
:D _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_115911439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Heb jij een uitnodiging gehad ja?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 16:11:04 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115911519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heb jij een uitnodiging gehad ja?
een vriend van me heeft gewonnen en ik mag mee :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_115911549
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Als SK-houder krijg je dit soort privileges niet..

quote:
Hebben wel meer clubs een handje vol van.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115911557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een vriend van me heeft gewonnen en ik mag mee :D
Ah. Da's wel kek.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 16:13:15 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115911633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als SK-houder krijg je dit soort privileges niet..

[..]

Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnen :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_115911744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehad :r :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115911833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wil ik trouwens niet over je BBQ heen kotsen, want groot gelijk dat je erheen gaat hoor ;) :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2012 @ 16:20:28 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115911960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehad :r :')
Ik vind ook dat je als SK houder eigenlijk automatisch een lidmaatschap zou moeten krijgen van ONS PSV. Maargoed dat zal wel te logisch zijn :')
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:27:07 #183
79837 Lemming22
pi_115912211
Kezman is er ook vanavond..

Blijft natuurlijk een held, alleen al vanwege deze:

pi_115912364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:

[ afbeelding ]

Held. Laatste wedstrijd in zijn loopbaan in Camp Nou gespeeld. Vind ik ook wel stijlvol.
pi_115912546
quote:

[ afbeelding ]

Wat een held _O_ En wat een goal was dat inderdaad :7
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:37:40 #186
56749 BlaZ
pi_115912595
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat een held _O_ En wat een goal was dat inderdaad :7
Jammer dat hij daarna eigenlijk overal mislukt is
pi_115912611
quote:

[ afbeelding ]

Wat is er toch met zijn carrière gebeurd :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115912655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Huilen :')

Jij krijgt toch gewoon wedstrijden voor die SK. Juist een top-idee dat ONS PSV voor mensen die om weet ik veel wat voor reden geen SK willen/kunnen nemen. Zo voelen die toch nog wat binding en er komt geld in het laadje.

Ben zelf ook lid, voor al ik dan af en toe een wedstrijd wil pakken dat ik dan vroeg kan kopen. Korting op de fanstore en die andere acties zijn leuk meegenomen.

Ik was ooit uitgenodigd om op de elftalfoto te komen met nog X andere ONS PSV leden, maar zat toen helaas in Ghana
pi_115912715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Jammer dat hij daarna eigenlijk overal mislukt is
Tsja, dat gebeurt soms. Had hem zeker meer gegund. Zag laatst in een interview zeggen dat hij gewoon bij PSV had moeten blijven de rest van zijn carrière.
Blijft makkelijk natuurlijk achteraf, maar is stiekem toch mooi. ;)

Heeft nu volgens mij in Servie een soort opleiding voor jonge talenten, en een samenwerking met PSV.. :7
pi_115912788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Tsja, dat gebeurt soms. Had hem zeker meer gegund. Zag laatst in een interview zeggen dat hij gewoon bij PSV had moeten blijven de rest van zijn carrière.
Blijft makkelijk natuurlijk achteraf, maar is stiekem toch mooi. ;)

Heeft nu volgens mij in Servie een soort opleiding voor jonge talenten, en een samenwerking met PSV.. :7
Hij was toch in het bestuur gegaan van een club daar. PSV heeft toen nog zijn afscheidswedstrijd gespeeld (of dat moet nog gebeuren)?

Hij schijnt spelersmakelaar te zijn nu
pi_115912926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Huilen :')

Jij krijgt toch gewoon wedstrijden voor die SK. Juist een top-idee dat ONS PSV voor mensen die om weet ik veel wat voor reden geen SK willen/kunnen nemen. Zo voelen die toch nog wat binding en er komt geld in het laadje.

Ben zelf ook lid, voor al ik dan af en toe een wedstrijd wil pakken dat ik dan vroeg kan kopen. Korting op de fanstore en die andere acties zijn leuk meegenomen.

Ik was ooit uitgenodigd om op de elftalfoto te komen met nog X andere ONS PSV leden, maar zat toen helaas in Ghana
Ik krijg wedstrijden.. :') Ik betaal 250ekk per jaar om ze met 6-2 aan hun broek het veld te zien verlaten. Daarnaast krijg ik voor 5euro mijn bier in het stadion... Erg aardig allemaal ja :')

Ik had eigenlijk nog een hele riedel tekst voor je klaar, maar ik heb niet zo'n zin om over die commerciële troep een discussie te houden..
pi_115912960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Hij was toch in het bestuur gegaan van een club daar. PSV heeft toen nog zijn afscheidswedstrijd gespeeld (of dat moet nog gebeuren)?

Hij schijnt spelersmakelaar te zijn nu
Die afscheidswedstrijd moet nog gespeeld worden inderdaad ja. Ik dacht dat hij iets met talenten deed... ik zal even kijken of ik dat interview ergens nog kan vinden.
pi_115913248
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:25:37 #195
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_115915337
Word de wedstrijd van vanavond überhaupt ergens gestreamd??
*Team Anti-Waaif*
pi_115915434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat is er toch met zijn carrière gebeurd :')
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.
Dit, dus.
pi_115915892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef Kotsdrol het volgende:
Word de wedstrijd van vanavond überhaupt ergens gestreamd??
Het wordt uitgezonden op EL dus er zal vast ook wel ergens een stream te vinden zijn.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:46:47 #198
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_115916198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het wordt uitgezonden op EL dus er zal vast ook wel ergens een stream te vinden zijn.
Ah thanks, hou het straks wel even in de gaten!
*Team Anti-Waaif*
  donderdag 23 augustus 2012 @ 18:11:04 #199
79837 Lemming22
pi_115917205
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.
Mooie clubs gehad in mooie landen. Maar nergens was hij nog zo goed als hij bij PSV was. Ik denk vanwege een combinatie van speelstijl (hier werd het volledige team op hem ingericht) en pech. Maar ach, hij is er vast niet minder van geworden in het buitenland ;)
pi_115917370
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Volgens mij was zijn avontuur in Frankrijk niet zo'n succes -O-
pi_115917899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Volgens mij was zijn avontuur in Frankrijk niet zo'n succes -O-
Na PSV ging het bergafwaarts, maar daar zal hij goeie schijt aan hebben. Goed binnengelopen en de wereld gezien.
Dit, dus.
pi_115918064
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Na PSV ging het bergafwaarts, maar daar zal hij goeie schijt aan hebben. Goed binnengelopen en de wereld gezien.
Dat sowieso. PSV was gewoon helemaal op hem ingesteld ( zie een Torres/Shevchenko etc), wat bij andere clubs niet was.
Was mooi geweest als hij hier langer was gebleven.
Maar in Frankrijk had hij aanvaring met zijn club en supporters volgens mij ;)
pi_115919719
thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:16:57 pssssssst line up! tyton Hutchinson Derijck Marcelo Ritzmaier Bommel Toivonen Strootman Lens Matavz Mertens. tribune: Bouma (rust) #zetpsv reageer retweet
thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:20:14 Denk dat #Derijck etalage-wissel is. Narsingh en Willems krijgen een kleine waarschuwing. Zij moeten beter kunnen dan ze laten zien reageer retweet
Als nu ook Advocaat al Willems gaat waarschuwen... ;(
pi_115919789
ritzmaier op LB?
pi_115919821
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:25 schreef Adames het volgende:
ritzmaier op LB?
Ja. ;(
Ze verkrachten hem nu zwaar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115919847
Zou Ritzmaier wel eens op de nummer 10 positie willen zien. Het talent heeft ie er zeker voor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115919880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
Zou Ritzmaier wel eens op de nummer 10 positie willen zien. Het talent heeft ie er zeker voor.
:Y Gewedig schot heeft hij ook.
pi_115920118
Geen Bouma, altijd goed.
Dit, dus.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 19:39:05 #209
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115920256
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:16:57 pssssssst line up! tyton Hutchinson Derijck Marcelo Ritzmaier Bommel Toivonen Strootman Lens Matavz Mertens. tribune: Bouma (rust) #zetpsv reageer retweet
thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:20:14 Denk dat #Derijck etalage-wissel is. Narsingh en Willems krijgen een kleine waarschuwing. Zij moeten beter kunnen dan ze laten zien reageer retweet
Als nu ook Advocaat al Willems gaat waarschuwen... ;(
Ik vind willems beter spelen dan Marcelo en Bouma bij elkaar.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 19:41:04 #210
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_115920336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:39 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik vind willems beter spelen dan Marcelo en Bouma bij elkaar.
Dat is niet heul moeilijk :P
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_115920390
Willems krijgt gewoon rust. Die jongen is 18, kan niet alles spelen.
pi_115920479
Hopelijk is Bouma definitief gepasseerd en blijft Derijck gewoon (dus niet verkopen), vorig seizoen draaide het duo Marcelo en Derijck een tijdje heel erg goed totdat Bouma weer blessurevrij was en Rutten hem weer wisselde :') Toen kwamen ook gelijk de tegengoals weer.
pi_115920677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk is Bouma definitief gepasseerd en blijft Derijck gewoon (dus niet verkopen), vorig seizoen draaide het duo Marcelo en Derijck een tijdje heel erg goed totdat Bouma weer blessurevrij was en Rutten hem weer wisselde :') Toen kwamen ook gelijk de tegengoals weer.
Ik vond Derijck alleen tegen Den Haag subliem spelen. Daarna maakte het niet veel uit wie men het veld instuurde, want of het nou Derijck, Bouma of Marcelo is, ze maken allemaal een ontzettend zwakke indruk.
Dit, dus.
pi_115920820
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
Willems krijgt gewoon rust. Die jongen is 18, kan niet alles spelen.
Willems kreeg een waarschuwing volgens Thijs
pi_115920822
quote:
15s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vond Derijck alleen tegen Den Haag subliem spelen. Daarna maakte het niet veel uit wie men het veld instuurde, want of het nou Derijck, Bouma of Marcelo is, ze maken allemaal een ontzettend zwakke indruk.
Denk dat het voor een groot deel ook het vertrouwen is, Rutten brandde Derijck volledig af na elk klein foutje terwijl Marcelo en Bouma in zijn ogen nooit iets verkeerds deden. Ik zeg niet dat Derijck een geweldige verdediger is die PSV-waardig is maar vond hem wel een stuk stabieler dan Bouma.
pi_115920887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja volgens Thijs. Die vond Willems niet goed spelen zei hij vorige week en dan verzint ie dit gewoon. Niet zo serieus nemen.
pi_115920900
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja volgens Thijs. Die vond Willems niet goed spelen zei hij vorige week en dan verzint ie dit gewoon. Niet zo serieus nemen.
Dat van Narsingh kan wel kloppen
pi_115920907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Denk dat het voor een groot deel ook het vertrouwen is, Rutten brandde Derijck volledig af na elk klein foutje terwijl Marcelo en Bouma in zijn ogen nooit iets verkeerds deden. Ik zeg niet dat Derijck een geweldige verdediger is die PSV-waardig is maar vond hem wel een stuk stabieler dan Bouma.
Ja, dat kan. Maar dat 'stuk stabieler' zie ik niet echt. De ene keer is het Bouma en de andere keer Derijck die een 6je wedstrijd afwisselt met een wedstrijd waarin hij zorgt voor een assist voor de tegenstander en vaak een 100% kans + goal.
Dit, dus.
pi_115921242
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Maar dat 'stuk stabieler' zie ik niet echt. De ene keer is het Bouma en de andere keer Derijck die een 6je wedstrijd afwisselt met een wedstrijd waarin hij zorgt voor een assist voor de tegenstander en vaak een 100% kans + goal.
Maar vind je dat Derijck een eerlijke kans heeft gehad onder Rutten dan? Bouma kreeg zomaar zijn basisplaats terug toen hij van zijn blessure af was terwijl Derijck het in die periode prima deed. Ik weet het is lood om oud ijzer en het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel omdat het beide geen toppers zijn maar dan zou ik eerder de voorkeur geven aan iemand die nog wil groeien naar een hogere club en aan het begin van zijn carriere staat dan een veteraan die nog te oud is het allemaal te belopen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:05:51 #220
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_115921311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Rik Elfrink zegt ook iets anders... Nou ja, de tijd zal het leren.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_115921579
Nice, Matavz in de basis.
pi_115921831
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Maar vind je dat Derijck een eerlijke kans heeft gehad onder Rutten dan? Bouma kreeg zomaar zijn basisplaats terug toen hij van zijn blessure af was terwijl Derijck het in die periode prima deed. Ik weet het is lood om oud ijzer en het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel omdat het beide geen toppers zijn maar dan zou ik eerder de voorkeur geven aan iemand die nog wil groeien naar een hogere club en aan het begin van zijn carriere staat dan een veteraan die nog te oud is het allemaal te belopen.
Rutten mocht Derijck niet, omdat het niet zijn aankoop was. Hij was daardoor soort boos op hem en heeft daarom hem zo misbruikt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115922868
Domme vraag misschien, maar worden die wedstrijden niet uitgezonden :?
pi_115922877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
Domme vraag, maar worden die wedstrijden niet uitgezonden :?
Op EL
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115922937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Op EL
pff :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: