Ik ging er al niet op inquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is nou net het grote probleem.
Met een defensieve versterking, of met versterkingen, kan PSV de EL winnen en ook wat betreft de toekomst ben ik positief gestemd. De Murdoch-injecties zorgen wel daarvoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef 3M1N3M het volgende:
vorige pagina staat nog: ''Geen enkele NL club kan de EL winnen", maar stel iedere NL club doet echt zijn best alles op alles, dan zou het best kunnen,, en PSV zou het nog wel lukken denk ik.. Al helemaal met een goeie verdediging.
Nee joh. Je wint niet van EN Hamburg EN Sevilla EN Valencia EN Porto achter elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met een defensieve versterking, of met versterkingen, kan PSV de EL winnen en ook wat betreft de toekomst ben ik positief gestemd. De Murdoch-injecties zorgen wel daarvoor.
Murdoch injecties vallen volgens mij een beetje tegen. Hoeveel miljoen zou het per club schelen tov nu?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met een defensieve versterking, of met versterkingen, kan PSV de EL winnen en ook wat betreft de toekomst ben ik positief gestemd. De Murdoch-injecties zorgen wel daarvoor.
Vorig jaar verloren we in de voorbereiding al van Valencia, uit dat soort potjes was veel af te lezen, de overwinningen tegen Bilbao en Benfica van dit seizoen net zo goed. Het zegt zeker niet alles, maar wel dat PSV mogelijk verder kan zijn dan de voorafgaande jaren, dat denk ik wel. Daarnaast noem je een HSV wat volgens mij niet zo sterk is als ze ooit waren en Sevilla heeft ook wel wat ingeleverdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh. Je wint niet van EN Hamburg EN Sevilla EN Valencia EN Porto achter elkaar.
Een of twee rondjes kan met veel mazzel lukken. Meer niet. Hell, we winnen geeneens van FUCKING RKC
PSV zou dit seizoen alleen al 3.5 miljoen extra krijgen en dat loopt uiteindelijk op, seizoenen in de toekomst, tot 5.5 miljoen extra per seizoen. Daar kan je dus een extra Narsingh voor kopen en daarnaast kunnen zo ook kleine Nederlandse clubs hun selectie versterken wat over het algemeen weer tot een verbetering zal leiden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Murdoch injecties vallen volgens mij een beetje tegen. Hoeveel miljoen zou het per club schelen tov nu?
Je hebt nog geen flauw benul welke 8 ploegen er terugkomen uit de CL. Als er daar een paar lastige tussen zitten, kun je met een slechte loting al vroegtijdig worden uitgeschakeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we in de voorbereiding al van Valencia, uit dat soort potjes was veel af te lezen, de overwinningen tegen Bilbao en Benfica van dit seizoen net zo goed. Het zegt zeker niet alles, maar wel dat PSV mogelijk verder kan zijn dan de voorafgaande jaren, dat denk ik wel. Daarnaast noem je een HSV wat volgens mij niet zo sterk is als ze ooit waren en Sevilla heeft ook wel wat ingeleverd![]()
. Valencia en Porto, en vast nog wel wat clubs, zijn gevaarlijke tegenstanders die je niet kan onderschatten, ik zeg niet dat we favoriet zijn, maar wel dat we meer kans maken dan vorig jaar.
Een beetje benul welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt nog geen flauw benul welke 8 ploegen er terugkomen uit de CL. Als er daar een paar lastige tussen zitten, kun je met een slechte loting al vroegtijdig worden uitgeschakeld.
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo mee zitten als je kijkt hoeveel punten het ons in de competitie heeft gekost.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt nog geen flauw benul welke 8 ploegen er terugkomen uit de CL. Als er daar een paar lastige tussen zitten, kun je met een slechte loting al vroegtijdig worden uitgeschakeld.
De kans dat PSV de EL wint is ongeveer 1%. En dan ben ik nog heel positief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren we in de voorbereiding al van Valencia, uit dat soort potjes was veel af te lezen, de overwinningen tegen Bilbao en Benfica van dit seizoen net zo goed. Het zegt zeker niet alles, maar wel dat PSV mogelijk verder kan zijn dan de voorafgaande jaren, dat denk ik wel. Daarnaast noem je een HSV wat volgens mij niet zo sterk is als ze ooit waren en Sevilla heeft ook wel wat ingeleverd![]()
. Valencia en Porto, en vast nog wel wat clubs, zijn gevaarlijke tegenstanders die je niet kan onderschatten, ik zeg niet dat we favoriet zijn, maar wel dat we meer kans maken dan vorig jaar.
Dat vind ik dus, buiten de verdediging om, wel meevallen en ben het dus met je oneens. Althans, misschien zijn er wel betere teams, maar het verschil is een stuk minder groot dan eerder.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De kans dat PSV de EL wint is ongeveer 1%. En dan ben ik nog heel positief.![]()
BeamofLight heeft gewoon gelijk dat je de EL nooit gaat winnen, ook niet met Vidic en Pique achterin. Andere teams hebben gewoon meer kwaliteit dan dit PSV
Die mening deel ik, maar vele andere denken er anders over, en vinden dat je selectie het drukke schema aan moet kunnen. Ik ben van mening, dat het een negatieve uitwerking heeft op de competitie. Kijk naar ploegen als AZ, Twente en PSV in de laatste 10 wedstrijden van de competitie (vorig seizoen), en vergelijk dat met Ajax. Ajax was al vroeg exit, en pakte wel die punten in de competitie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo mee zitten als je kijkt hoeveel punten het ons in de competitie heeft gekost.
Als onze andere spelers echt van zo'n niveau zouden zijn hadden ze toch allang weg geweest? Ze hebben echt wel potentie hoor in mijn ogen, begrijp me niet verkeerd. Maar ik schat ploegen als Valencia, Benfica, Porto toch een stuk hoger in. En zo heb je er nog een aantal van dat kaliber elk jaar in de EL.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat vind ik dus, buiten de verdediging om, wel meevallen en ben het dus met je oneens. Althans, misschien zijn er wel betere teams, maar het verschil is een stuk minder groot dan eerder.
Benfica wil onze bankzitter Matavz anders graag hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als onze andere spelers echt van zo'n niveau zouden zijn hadden ze toch allang weg geweest? Ze hebben echt wel potentie hoor in mijn ogen, begrijp me niet verkeerd. Maar ik schat ploegen als Valencia, Benfica, Porto toch een stuk hoger in. En zo heb je er nog een aantal van dat kaliber elk jaar in de EL.
Buiten wat er via de CL nog later instroomt.
Ik zou Cardozo anders liever hebben dan Matavzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Benfica wil onze bankzitter Matavz anders graag hebben![]()
!
We hebben enkele grote toptalenten die rijper zijn dan vorig jaar!
We hebben een ervaren routinier genaamd Mark van Bommel!
Een stabiele keeper die voor extra zekerheid zorgt!
We maken ook nog eens doelpunten!
Zet daar een goede verdediging bij en je hebt zo een favoriet voor de EL denk ik!
Dat zou misschien kunnen, maar toch denk ik dat het verschil minder groot is dan bijvoorbeeld vorig jaar of het jaar daarvoor, en met dat extra geld zie ik toch een mooie toekomst weggelegd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zou Cardozo anders liever hebben dan Matavz![]()
Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, maar op dit moment hebben de andere ploegen een betere selectie die een betere mix van talenten en ervaring hebben. Beetje zoals PSV in 2004/2005 had.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 22-08-2012 om 13:57:44In totaal 6 supporters van #PSV hebben de oversteek gemaakt naar #Zeta. Wie nog wil: kaartjes 14 euro. reageer retweet
Het verschil is wel kleiner geworden ja in de keeper, middenveld en aanval.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou misschien kunnen, maar toch denk ik dat het verschil minder groot is dan bijvoorbeeld vorig jaar of het jaar daarvoor, en met dat extra geld zie ik toch een mooie toekomst weggelegd.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef 3M1N3M het volgende:
We hadden na Barca en Real de beste aanval van Europa toch?
Meeste goals ja, niet de beste aanval of vergeet jij clubs als city,united,munchen en chelseaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Zou best kunnen, die van Man City en Man Utd waren ook maar prut.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Kom op zeg. Jij schat bijvoorbeeld Ribery-Gomez-Robben lager in dan Mertens-Matavz-Lens omdat de eerste 3 samen minder goals hebben gemaakt. Tenminste zo lees ik het nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Goals. Tjaa,, een aanvaller moet goals maken.
Ik zit te fucken... maar ik verwoordde het net verkeerd en iedereen ging bitchen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op zeg. Jij schat bijvoorbeeld Ribery-Gomez-Robben lager in dan Mertens-Matavz-Lens omdat de eerste 3 samen minder goals hebben gemaakt. Tenminste zo lees ik het nu.
Hamburg komen we een tijdje niet meer tegen gok ik zoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh. Je wint niet van EN Hamburg EN Sevilla EN Valencia EN Porto achter elkaar.
Een of twee rondjes kan met veel mazzel lukken. Meer niet. Hell, we winnen geeneens van FUCKING RKC
Ik ben er voor die prijs nog nooit geweest. Uberhaupt nooit naar een wedstrijd voor een paar euro.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook 4 euro hoor. En volgend jaar waarschijnlijk ook.
Krijg je nog een gratis gevulde koek ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben er voor die prijs nog nooit geweest. Uberhaupt nooit naar een wedstrijd voor een paar euro.
En mensen maar denken dat clubs op zwart zaad zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Krijg je nog een gratis gevulde koek ook.
Die hebben we vorig seizoen gewonnen. Die wedstrijdjes minder zou wel fijn zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Tweede ronde KNVB-beker liggen jullie er uit
Yup!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een model is het toch he
Achilles uit? ik betwijfel het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Tweede ronde KNVB-beker liggen jullie er uit
Na elke europese uitwedstrijd (op donderdag) volgde er vaak een uitwedstrijd op zondagmiddag, daar werden steevast punten verloren. Na uitschakeling in de EL en winst in de beker, pakte PSV wel punten in uitwestrijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:30 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV'ers die denken dat ze een grotere kans hebben op het kampioenschap als ze zo snel mogelijk uit de KNVB Beker en Europa League vliegen.![]()
Einde Rutten periode en Cocu periode speelde PSV gewoon matig kut voetbal, dat had verder niks met die andere 2 competities te maken. Als je dat al niet aan kan als speler dan kun je beter stoppen of iig niet bij een club als PSV voetballen.
Uitwedstrijden na uitschakeling PSV:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na elke europese uitwedstrijd (op donderdag) volgde er vaak een uitwedstrijd op zondagmiddag, daar werden steevast punten verloren. Na uitschakeling in de EL en winst in de beker, pakte PSV wel punten in uitwestrijden.
Ajax idem dito, Twente en AZ ook.
Tuurlijk moet een selectie dat makkelijk aankunnen fysiek, maar er is ook nog zoiets als motivatie, en tegenstanders die bloed ruiken na een harde nederlaag tegen een portugese of spaanse ploeg.
Je moet weten dat PSV voor RKC bekerfinale heeft gewonnen volgensmijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uitwedstrijden na uitschakeling PSV:
AFC Ajax Amsterdam 2-0 PSV Eindhoven
RKC Waalwijk 2-1 PSV Eindhoven
Roda JC Kerkrade 1-3 PSV Eindhoven
SBV Excelsior 1-3 PSV Eindhoven
Daarvoor heeft PSV 3 keer verloren, 5 keer gewonnen en 5 keer gelijk gespeeld in uitwedstrijden.
Het heeft er echt geen reet mee te maken.
Ik moet niks maar die was 3 dagen daarvoor ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet weten dat PSV voor RKC bekerfinale heeft gewonnen volgensmij
Ik zeg toch ook uitschakeling in de EL, en winst van de beker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uitwedstrijden na uitschakeling PSV:
AFC Ajax Amsterdam 2-0 PSV Eindhoven
RKC Waalwijk 2-1 PSV Eindhoven
Roda JC Kerkrade 1-3 PSV Eindhoven
SBV Excelsior 1-3 PSV Eindhoven
Daarvoor heeft PSV 3 keer verloren, 5 keer gewonnen en 5 keer gelijk gespeeld in uitwedstrijden.
Roda JC en Excelsior, wat een prestatie inderdaad. Stel je voor dat je dan nog met een door de weekse wedstrijd zat dan waren dat echt loodzware wedstrijden geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook uitschakeling in de EL, en winst van de beker.
LEZEN!
Na de uitwedstrijd tegen Trabzonspor werd er uit verloren van Groningenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zal mezelf nog maar eens quoten dan, misschien dat iemand het dan leest. Europese wedstrijden en andere extra speeldagen hebben wel degelijk invloed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)etitievervalsing.htm
Slechts een onderzoek over 10 jaar en 27.000 wedstrijden, dus wat zegt dat helemaal
Idd, ik ben er dus niet rouwig om als PSV er vroegtijdig uitligt bij de beker. EL mogen ze wat mij betreft de knock out fase wel halen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zal mezelf nog maar eens quoten dan, misschien dat iemand het dan leest. Europese wedstrijden en andere extra speeldagen hebben wel degelijk invloed.
Het slaat ook nergens op dat je naar een ander werelddeel moet vliegen voor een Europese wedstrijd... Daarom hoop ik gewoon dat Dick PSV laat verliezen tegen Zeta.. EL is gewoon een bullshit competitiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na de uitwedstrijd tegen Trabzonspor werd er uit verloren van Groningen
Na de uitwedstrijd tegen Valencia, werd er uit verloren van NAC
Na de uitwedstrijd tegen Legia, werd er uit verloren van Feyenoord
Na de uitwedstrijd tegen Hapoe tel aviv, werd er uit gelijkgespeeld tegen Vitesse.
Na de kwartfinale tegen NEC, werd er uit gelijk gespeeld tegen Heracles.
Na de halve finale bekerwedstrijd tegen Heerenveen, werd er uit verloren van Ajax
Na de bekerwinst tegen Heracles, werd er uit verloren van RKC
Nee, je hebt gelijk, het heeft er geen reet mee te maken.
Hoeveel verliespunten zijn dat? 19? Nu hoor je me niet zeggen dat PSV anders al die wedstrijden had gewonnen, maar het is aangetoond dat een dubbel programma, wel degelijk punten kost.
Dat ook, en vaak speelde PSV om 21.00 uur op donderdagavond, en dan op zondag weer om 13.00 uur aan de bak voor de competitie. Ik weet ook wel dat een spelersselectie daar tegen bestand moet zijn, maar het laat gewoon z'n sporen na. Hoe goed je ook getraind bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op dat je naar een ander werelddeel moet vliegen voor een Europese wedstrijd... Daarom hoop ik gewoon dat Dick PSV laat verliezen tegen Zeta.. EL is gewoon een bullshit competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |