http://www.vi.nl/nieuws/2(...)etitievervalsing.htmquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat geeft nog geen garanties, er werden ook genoeg punten verspeelt in uitwedstrijden wanneer er niet Europees was gevoetbald. Vorige week tegen RKC stond er ook geen Europese wedstrijd op de agenda.
Het klopt dat er veel punten werden verspeelt het weekend na EL maar om te zeggen dat dat het kampioenschap of CL heeft gekost valt niet te zeggen. Het is een stelling die jij inneemt, misschien heb je gelijk, maar dat is altijd achteraf praten. Het is een gok die je neemt om de EL totaal te verwaarlozen, persoonlijk zou ik het zonde vinden omdat Europees spelen het visitekaartje is van je club aan het buitenland. Lille verwaarloosde met opzet de EL in 2011 en werd kampioen, maar lag het daar aan of waren ze anders ook wel kampioen geworden? Wie zal het zeggen.
Ajax, Twente en AZ hebben ook gewoon Europees gespeeld. Het zware schema van AZ aan het einde van de competitie zou ze ook de landstitel gekost hebben volgens velen maar ik vind dat allemaal maar relatief, een professionele topsporter moet makkelijk twee keer per week kunnen presteren.
Die is al verhuurd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef Doublepain het volgende:
Bruma lijkt me wel een goeie aankoop, die man zal toch niet meer zo duur zijn
Wie is dat in hemelsnaam?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk dat Purrel zijn broertje komt
Als Wijnaldum zijn favoriete speler is mag die zijn voorbeeld wel eens volgen en naar dezelfde kapper gaan..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ryan Hiwat.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/762
Favoriete Club : Manchester Cityquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ryan Hiwat.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/762
Vorig jaar was het ook 4 euro hoor. En volgend jaar waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Buitendam het volgende:
Voor 4 euro naar Groningen. Sowieso ga ik de komende 10 jaar niet meer zo goedkoop een wedstrijd uit zien in het uitvak.
Dries is zo blij dat hij met iemand op de foto kan die net zo klein is als hijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:
Johan Derksen ook aanwezig op het vliegveld in Montenegro.
[ afbeelding ]
Is dat Ron Jeremy?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Overhemd, alles klopt. Kijken of dit vrijdag in de uitzending komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er eerder Joop Munsterman in...met snorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Die Hiwata was toch chinees? zo iets las ik op twitter
En stel PSV zou alles op alles gooien om de EL te winnen, zou dit dan kunnen?
Hiawata was een Indiaan. Jij bent natuurlijk in de war met India, omdat dat naast China ligt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Die Hiwata was toch chinees? zo iets las ik op twitter
En stel PSV zou alles op alles gooien om de EL te winnen, zou dit dan kunnen?
Nee.. ik ben geen downer. Ik weet het verschil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hiawata was een Indiaan. Jij bent natuurlijk in de war met India, omdat dat naast China ligt.
En PSV kan natuurlijk de EL winnen. Die kans is er altijd. Ik zie het alleen niet gebeuren en zou er geen tientje op durven zetten.
Daar beticht ik je ook niet van. En je moet niet alles geloven wat op Twitter staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Nee.. ik ben geen downer. Ik weet het verschil.
En iemand zei het op twitter.
Oke, ik dacht dus dat het een account zoals Rik Elfrink of Thijs Slegers was.. maarja boeit niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar beticht ik je ook niet van. En je moet niet alles geloven wat op Twitter staat.
Dat is nou net het grote probleem. Die hebben we niet en krijgen we niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef 3M1N3M het volgende:
vorige pagina staat nog: ''Geen enkele NL club kan de EL winnen", maar stel iedere NL club doet echt zijn best alles op alles, dan zou het best kunnen,, en PSV zou het nog wel lukken denk ik.. Al helemaal met een goeie verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |