Alleen gaat dat nooit gebeuren, Advocaat zei al dat hij dezelfde opstelling gaat gebruiken, terwijl het beter is dat een Mertens of Willems wat rust krijgt.. Die hebben al een interland achter de rug. Als PSV Locadia niet wil verhuren, dan moeten ze hem wel een kans geven ipv negerenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Het zijn wel toevallig allemaal uitwedstrijden waar we het traditioneel lastig hebben he.
En het is gewoon gelul. Als het zoveel effect heeft moet de coach gewoon een beetje rouleren en spelers wat vaker rust gunnen. Dan hoeft echt niet meteen een heel ander elftal in het veld te staan, maar gewoon 2 anderen iedere keer, zodat iedereen stukje bij beetje zijn rust krijgt. Het hoort er gewoon bij als je een topclub bent en prijzen wilt winnen.
Om zoiets als excuus aan te wenden is gewoon zwak.
"We konden niet winnen van RKC doordat wij 3 dagen geleden een wedstrijd gespeeld hebben en zij niet". Ik hoor de supporters al schelden als een speler dat waagt te zeggen. En gelijk zouden ze hebben.
Rutten deed dit echt totaal niet. Dat gelul van hem over een sterke bank was ook onzin als je die nooit gebruikt.
Klopt maar in deze wedstrijden zie ik liever spelers die nooit spelen, zoals Locadia of Ritzmaier..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar we zitten nog aan het begin van het seizoen. Als je het dan al niet op kan brengen om 2 wedstrijden per week te spelen hoor je gewoon niet bij PSV thuis.
Ben ik het mee eens. Zorg eerst eens voor een solide basiself voor je gaat vogelen met leuke wissels.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef Lemming22 het volgende:
Dat moet vast lukken inderdaad tegen Zeta. Alleen mist het team op dit moment duidelijk nog vastigheid, routine, automatismen. Als je dit extra potje meepakt met de vaste basis, is het weer een extra mogelijkheid om die automatismen erin te slijpen. Beter nu tegen Zeta dan zondag uit tegen Groningen. En de verdediging mist zelfvertrouwen. Wat is er beter dan tegen een mindere ploeg spelen, de nul te houden en vertrouwen te tanken. Nu met de vaste basis spelen, werkt door in de competitiewedstrijden. Liever dat dan die bankzitters/talenten te testen. Die kunnen wat mij betreft vroeg in de tweede helft invallen.
PSV moet gewoon elke jaar de groepsfase overleven. We moeten ook gewoon niet zo flauw doen, de EL is gewoon PSV niveau. In de CL heeft geen enkele NL ploeg wat te zoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op dat je naar een ander werelddeel moet vliegen voor een Europese wedstrijd... Daarom hoop ik gewoon dat Dick PSV laat verliezen tegen Zeta.. EL is gewoon een bullshit competitie
Dit wordt veel te makkelijk geroepen. Het moet natuurlijk wel het streven zijn. En dat het best kan, is in de afgelopen jaren wel gebleken. De EL winnen kan ook niet. Het is niet zo dat in de CL ook alleen maar topclubs zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
PSV moet gewoon elke jaar de groepsfase overleven. We moeten ook gewoon niet zo flauw doen, de EL is gewoon PSV niveau. In de CL heeft geen enkele NL ploeg wat te zoeken.
Veel geld en met 4-0 afgedroogd worden.
Je doet mee als opvulling meer niet. De verschillen worden ook steeds groter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit wordt veel te makkelijk geroepen. Het moet natuurlijk wel het streven zijn. En dat het best kan, is in de afgelopen jaren wel gebleken. De EL winnen kan ook niet. Het is niet zo dat in de CL ook alleen maar topclubs zitten.
Klopt. Maar dat is in de EL ook zo. Tegen al die onbekende clubs kun je het leuk doen, maar dat is meestal ook maar een 1-0 oid omdat ze naar achteren gaan hangen. Kom je tegen de grotere clubs, wordt je gewoon naar huis gespeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je doet mee als opvulling meer niet. De verschillen worden ook steeds groter.
uitwedstrijden, thuis was het vrijwel altijd 19.00 de afgelopen jarenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ook, en vaak speelde PSV om 21.00 uur op donderdagavond, en dan op zondag weer om 13.00 uur aan de bak voor de competitie. Ik weet ook wel dat een spelersselectie daar tegen bestand moet zijn, maar het laat gewoon z'n sporen na. Hoe goed je ook getraind bent.
inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar we zitten nog aan het begin van het seizoen. Als je het dan al niet op kan brengen om 2 wedstrijden per week te spelen hoor je gewoon niet bij PSV thuis.
gewoon beste elf, je dient gewoon voor de club ver te komen. Sponsoren verwachten ook iets. Bovendien zijn spelers als Mertens ook naar PSV gekomen om Europees te kunnen spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar in deze wedstrijden zie ik liever spelers die nooit spelen, zoals Locadia of Ritzmaier..
Laat ajb de vaste basis spelen. Belangrijk genoeg dat er goede automatismen ontstaan. Invallen kan altijd alsnogquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar alsof je minder snel wint van een Zeta met een Wijnaldum I.P.V. Toivonen, of een Matavz voor Lens.. Of Depay voor Mertens en het liefst zou ik nog wel zien dat in de beker-EL wordt getest met de verdediging.. Zanka, Pieters en misschien nog wel anderen..
Sponsoren verwachten de titel, zelfs Jong PSV zou winnen van Zetaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
gewoon beste elf, je dient gewoon voor de club ver te komen. Sponsoren verwachten ook iets. Bovendien zijn spelers als Mertens ook naar PSV gekomen om Europees te kunnen spelen.
stuitende arrogantie.... je bent zeker wat uitglijders vergeten uit het verleden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sponsoren verwachten de titel, zelfs Jong PSV zou winnen van Zeta
Ze hebben net een interland week achter de rug, ik zou het echt niet erg vinden als PSV daar met 2-0 onderuit gaat dan tegen Groningen. Dat kan je nog goedmaken en die 3 punten nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stuitende arrogantie.... je bent zeker wat uitglijders vergeten uit het verleden?
Ja inderdaad. Heerenveen moet niet zeuren. Alle clubs moeten niet zeuren trouwens dat een speler te duur is. Dan verleg je de interesse maar. Die club was zo slim om hem eerder te scouten/kopen dus die club mag lekker vragen wat ze willen. Daar zijn die contracten voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)VVVVenlo-voldoen.htm
Hier word ik een beetje moe van. De opstelling van zo een Heerenveen. Overal zelf de hoofdprijs eisen, maar als ze zelf een speler willen hebben mag het niets kosten en moet het ten koste gaan van een kleinere club.
Natuurlijk is het normaal om zo min mogelijk voor een speler te willen betalen, maar dan moet je inderdaad beter en eerder scouten. Ik vind Heerenveen daarin wil vaak het meest hypocriet. Samen met Grunn. Laten we het houden op Noordelijke zuunigheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heerenveen moet niet zeuren. Alle clubs moeten niet zeuren trouwens dat een speler te duur is. Dan verleg je de interesse maar. Die club was zo slim om hem eerder te scouten/kopen dus die club mag lekker vragen wat ze willen. Daar zijn die contracten voor.
Op dezelfde manier moeten clubs niet zeuren als spelers niet willen verlengen met een 1-jarig contract of als ze geen hoog bod krijgen. Had je maar eerder op moeten anticiperen dan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Hier word ik een beetje moe van. De opstelling van zo een Heerenveen. Overal zelf de hoofdprijs eisen, maar als ze zelf een speler willen hebben mag het niets kosten en moet het ten koste gaan van een kleinere club.
Heb jij een uitnodiging gehad ja?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Nog mensen van hier dadelijk op de BBQ op de Herdgang?
een vriend van me heeft gewonnen en ik mag meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij een uitnodiging gehad ja?
Als SK-houder krijg je dit soort privileges niet..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Nog mensen van hier dadelijk op de BBQ op de Herdgang?
Hebben wel meer clubs een handje vol van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ah. Da's wel kek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van me heeft gewonnen en ik mag mee
Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als SK-houder krijg je dit soort privileges niet..
[..]
Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnen
Wil ik trouwens niet over je BBQ heen kotsen, want groot gelijk dat je erheen gaat hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnen
Ik vind ook dat je als SK houder eigenlijk automatisch een lidmaatschap zou moeten krijgen van ONS PSV. Maargoed dat zal wel te logisch zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehad![]()
Held. Laatste wedstrijd in zijn loopbaan in Camp Nou gespeeld. Vind ik ook wel stijlvol.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:
Kezman is er ook vanavond..
[ afbeelding ]
Blijft natuurlijk een held, alleen al vanwege deze:
Wat een heldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij daarna eigenlijk overal mislukt isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat een heldEn wat een goal was dat inderdaad
Wat is er toch met zijn carrière gebeurdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Huilenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehad![]()
Tsja, dat gebeurt soms. Had hem zeker meer gegund. Zag laatst in een interview zeggen dat hij gewoon bij PSV had moeten blijven de rest van zijn carrière.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij daarna eigenlijk overal mislukt is
Hij was toch in het bestuur gegaan van een club daar. PSV heeft toen nog zijn afscheidswedstrijd gespeeld (of dat moet nog gebeuren)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, dat gebeurt soms. Had hem zeker meer gegund. Zag laatst in een interview zeggen dat hij gewoon bij PSV had moeten blijven de rest van zijn carrière.
Blijft makkelijk natuurlijk achteraf, maar is stiekem toch mooi.![]()
Heeft nu volgens mij in Servie een soort opleiding voor jonge talenten, en een samenwerking met PSV..
Ik krijg wedstrijden..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Huilen
Jij krijgt toch gewoon wedstrijden voor die SK. Juist een top-idee dat ONS PSV voor mensen die om weet ik veel wat voor reden geen SK willen/kunnen nemen. Zo voelen die toch nog wat binding en er komt geld in het laadje.
Ben zelf ook lid, voor al ik dan af en toe een wedstrijd wil pakken dat ik dan vroeg kan kopen. Korting op de fanstore en die andere acties zijn leuk meegenomen.
Ik was ooit uitgenodigd om op de elftalfoto te komen met nog X andere ONS PSV leden, maar zat toen helaas in Ghana
Die afscheidswedstrijd moet nog gespeeld worden inderdaad ja. Ik dacht dat hij iets met talenten deed... ik zal even kijken of ik dat interview ergens nog kan vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hij was toch in het bestuur gegaan van een club daar. PSV heeft toen nog zijn afscheidswedstrijd gespeeld (of dat moet nog gebeuren)?
Hij schijnt spelersmakelaar te zijn nu
Ahja, spelersbegeleider.. Beetje tusseninquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was ook al aan het zoeken:
http://psv.netwerk.to/nie(...)zman%20helpen%27.php
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is er toch met zijn carrière gebeurd
Het wordt uitgezonden op EL dus er zal vast ook wel ergens een stream te vinden zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef Kotsdrol het volgende:
Word de wedstrijd van vanavond überhaupt ergens gestreamd??
Ah thanks, hou het straks wel even in de gaten!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden op EL dus er zal vast ook wel ergens een stream te vinden zijn.
Mooie clubs gehad in mooie landen. Maar nergens was hij nog zo goed als hij bij PSV was. Ik denk vanwege een combinatie van speelstijl (hier werd het volledige team op hem ingericht) en pech. Maar ach, hij is er vast niet minder van geworden in het buitenlandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.
Volgens mij was zijn avontuur in Frankrijk niet zo'n succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |