een vriend van me heeft gewonnen en ik mag meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij een uitnodiging gehad ja?
Als SK-houder krijg je dit soort privileges niet..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Nog mensen van hier dadelijk op de BBQ op de Herdgang?
Hebben wel meer clubs een handje vol van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)VVVVenlo-voldoen.htm
Hier word ik een beetje moe van. De opstelling van zo een Heerenveen. Overal zelf de hoofdprijs eisen, maar als ze zelf een speler willen hebben mag het niets kosten en moet het ten koste gaan van een kleinere club.
Ah. Da's wel kek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van me heeft gewonnen en ik mag mee
Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als SK-houder krijg je dit soort privileges niet..
[..]
Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnen
Wil ik trouwens niet over je BBQ heen kotsen, want groot gelijk dat je erheen gaat hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet ook lid zijn van ons PSV en ook nog eens winnen
Ik vind ook dat je als SK houder eigenlijk automatisch een lidmaatschap zou moeten krijgen van ONS PSV. Maargoed dat zal wel te logisch zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehad![]()
Held. Laatste wedstrijd in zijn loopbaan in Camp Nou gespeeld. Vind ik ook wel stijlvol.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:
Kezman is er ook vanavond..
[ afbeelding ]
Blijft natuurlijk een held, alleen al vanwege deze:
Wat een heldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij daarna eigenlijk overal mislukt isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat een heldEn wat een goal was dat inderdaad
Wat is er toch met zijn carrière gebeurdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Huilenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Commerciele troep. Heb 10jaar een SK en 'Ons PSV-leden' krijgen meer korting of aanbiedingen dan ik ooit heb gehad![]()
Tsja, dat gebeurt soms. Had hem zeker meer gegund. Zag laatst in een interview zeggen dat hij gewoon bij PSV had moeten blijven de rest van zijn carrière.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jammer dat hij daarna eigenlijk overal mislukt is
Hij was toch in het bestuur gegaan van een club daar. PSV heeft toen nog zijn afscheidswedstrijd gespeeld (of dat moet nog gebeuren)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, dat gebeurt soms. Had hem zeker meer gegund. Zag laatst in een interview zeggen dat hij gewoon bij PSV had moeten blijven de rest van zijn carrière.
Blijft makkelijk natuurlijk achteraf, maar is stiekem toch mooi.![]()
Heeft nu volgens mij in Servie een soort opleiding voor jonge talenten, en een samenwerking met PSV..
Ik krijg wedstrijden..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Huilen
Jij krijgt toch gewoon wedstrijden voor die SK. Juist een top-idee dat ONS PSV voor mensen die om weet ik veel wat voor reden geen SK willen/kunnen nemen. Zo voelen die toch nog wat binding en er komt geld in het laadje.
Ben zelf ook lid, voor al ik dan af en toe een wedstrijd wil pakken dat ik dan vroeg kan kopen. Korting op de fanstore en die andere acties zijn leuk meegenomen.
Ik was ooit uitgenodigd om op de elftalfoto te komen met nog X andere ONS PSV leden, maar zat toen helaas in Ghana
Die afscheidswedstrijd moet nog gespeeld worden inderdaad ja. Ik dacht dat hij iets met talenten deed... ik zal even kijken of ik dat interview ergens nog kan vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hij was toch in het bestuur gegaan van een club daar. PSV heeft toen nog zijn afscheidswedstrijd gespeeld (of dat moet nog gebeuren)?
Hij schijnt spelersmakelaar te zijn nu
Ahja, spelersbegeleider.. Beetje tusseninquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was ook al aan het zoeken:
http://psv.netwerk.to/nie(...)zman%20helpen%27.php
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is er toch met zijn carrière gebeurd
Het wordt uitgezonden op EL dus er zal vast ook wel ergens een stream te vinden zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef Kotsdrol het volgende:
Word de wedstrijd van vanavond überhaupt ergens gestreamd??
Ah thanks, hou het straks wel even in de gaten!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden op EL dus er zal vast ook wel ergens een stream te vinden zijn.
Mooie clubs gehad in mooie landen. Maar nergens was hij nog zo goed als hij bij PSV was. Ik denk vanwege een combinatie van speelstijl (hier werd het volledige team op hem ingericht) en pech. Maar ach, hij is er vast niet minder van geworden in het buitenlandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.
Volgens mij was zijn avontuur in Frankrijk niet zo'n succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk afgelopen. Chelsea, Turkije, Japan. Die heeft wel een mooie carriere gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |