Na PSV ging het bergafwaarts, maar daar zal hij goeie schijt aan hebben. Goed binnengelopen en de wereld gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn avontuur in Frankrijk niet zo'n succes
Dat sowieso. PSV was gewoon helemaal op hem ingesteld ( zie een Torres/Shevchenko etc), wat bij andere clubs niet was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na PSV ging het bergafwaarts, maar daar zal hij goeie schijt aan hebben. Goed binnengelopen en de wereld gezien.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:16:57pssssssst line up! tyton Hutchinson Derijck Marcelo Ritzmaier Bommel Toivonen Strootman Lens Matavz Mertens. tribune: Bouma (rust) #zetpsv reageer retweet
Als nu ook Advocaat al Willems gaat waarschuwen...twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:20:14Denk dat #Derijck etalage-wissel is. Narsingh en Willems krijgen een kleine waarschuwing. Zij moeten beter kunnen dan ze laten zien reageer retweet
Ja.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
Zou Ritzmaier wel eens op de nummer 10 positie willen zien. Het talent heeft ie er zeker voor.
Ik vind willems beter spelen dan Marcelo en Bouma bij elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:16:57pssssssst line up! tyton Hutchinson Derijck Marcelo Ritzmaier Bommel Toivonen Strootman Lens Matavz Mertens. tribune: Bouma (rust) #zetpsv reageer retweet
Als nu ook Advocaat al Willems gaat waarschuwen...twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:20:14Denk dat #Derijck etalage-wissel is. Narsingh en Willems krijgen een kleine waarschuwing. Zij moeten beter kunnen dan ze laten zien reageer retweet
Dat is niet heul moeilijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik vind willems beter spelen dan Marcelo en Bouma bij elkaar.
Ik vond Derijck alleen tegen Den Haag subliem spelen. Daarna maakte het niet veel uit wie men het veld instuurde, want of het nou Derijck, Bouma of Marcelo is, ze maken allemaal een ontzettend zwakke indruk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk is Bouma definitief gepasseerd en blijft Derijck gewoon (dus niet verkopen), vorig seizoen draaide het duo Marcelo en Derijck een tijdje heel erg goed totdat Bouma weer blessurevrij was en Rutten hem weer wisseldeToen kwamen ook gelijk de tegengoals weer.
Willems kreeg een waarschuwing volgens Thijsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
Willems krijgt gewoon rust. Die jongen is 18, kan niet alles spelen.
Denk dat het voor een groot deel ook het vertrouwen is, Rutten brandde Derijck volledig af na elk klein foutje terwijl Marcelo en Bouma in zijn ogen nooit iets verkeerds deden. Ik zeg niet dat Derijck een geweldige verdediger is die PSV-waardig is maar vond hem wel een stuk stabieler dan Bouma.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Derijck alleen tegen Den Haag subliem spelen. Daarna maakte het niet veel uit wie men het veld instuurde, want of het nou Derijck, Bouma of Marcelo is, ze maken allemaal een ontzettend zwakke indruk.
Ja volgens Thijs. Die vond Willems niet goed spelen zei hij vorige week en dan verzint ie dit gewoon. Niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willems kreeg een waarschuwing volgens Thijs
Dat van Narsingh kan wel kloppenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja volgens Thijs. Die vond Willems niet goed spelen zei hij vorige week en dan verzint ie dit gewoon. Niet zo serieus nemen.
Ja, dat kan. Maar dat 'stuk stabieler' zie ik niet echt. De ene keer is het Bouma en de andere keer Derijck die een 6je wedstrijd afwisselt met een wedstrijd waarin hij zorgt voor een assist voor de tegenstander en vaak een 100% kans + goal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat het voor een groot deel ook het vertrouwen is, Rutten brandde Derijck volledig af na elk klein foutje terwijl Marcelo en Bouma in zijn ogen nooit iets verkeerds deden. Ik zeg niet dat Derijck een geweldige verdediger is die PSV-waardig is maar vond hem wel een stuk stabieler dan Bouma.
Maar vind je dat Derijck een eerlijke kans heeft gehad onder Rutten dan? Bouma kreeg zomaar zijn basisplaats terug toen hij van zijn blessure af was terwijl Derijck het in die periode prima deed. Ik weet het is lood om oud ijzer en het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel omdat het beide geen toppers zijn maar dan zou ik eerder de voorkeur geven aan iemand die nog wil groeien naar een hogere club en aan het begin van zijn carriere staat dan een veteraan die nog te oud is het allemaal te belopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat 'stuk stabieler' zie ik niet echt. De ene keer is het Bouma en de andere keer Derijck die een 6je wedstrijd afwisselt met een wedstrijd waarin hij zorgt voor een assist voor de tegenstander en vaak een 100% kans + goal.
Rik Elfrink zegt ook iets anders... Nou ja, de tijd zal het leren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willems kreeg een waarschuwing volgens Thijs
Rutten mocht Derijck niet, omdat het niet zijn aankoop was. Hij was daardoor soort boos op hem en heeft daarom hem zo misbruikt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar vind je dat Derijck een eerlijke kans heeft gehad onder Rutten dan? Bouma kreeg zomaar zijn basisplaats terug toen hij van zijn blessure af was terwijl Derijck het in die periode prima deed. Ik weet het is lood om oud ijzer en het ontloopt elkaar niet zo heel erg veel omdat het beide geen toppers zijn maar dan zou ik eerder de voorkeur geven aan iemand die nog wil groeien naar een hogere club en aan het begin van zijn carriere staat dan een veteraan die nog te oud is het allemaal te belopen.
Op ELquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
Domme vraag, maar worden die wedstrijden niet uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |