Ok, nog maar een tijdje mailen dan.quote:ik ben niet zo snel met afspreken. heb je al veel dates via lexa gehad?
dus nu ga je achter de mannen aan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen....
Ben er nu ook wel klaar mee....
Goede instellingquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen....
Ben er nu ook wel klaar mee....
Ik kijk elke dag naar mezelf... Maar keer op keer is het wel duidelijk dat vrouwen gaan voor de pretty boys met gladde babbels. Ik ben geen pretty boy en heb geen gladde babbels.... Dus ja, weinig zin verder om te zoeken....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goede instelling![]()
Misschien wat meer naar jezelf kijken?
ooooooow je zit nog in die fase, dat komt wel weer goed over een maandje of watquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag naar mezelf... Maar keer op keer is het wel duidelijk dat vrouwen gaan voor de pretty boys met gladde babbels. Ik ben geen pretty boy en heb geen gladde babbels.... Dus ja, weinig zin verder om te zoeken....
En mijn opmerking komt voort uit gezeik met een ex, die heel verrassend heeft gelogen over een neukertje....
Dus nee, ben er klaar mee
De ex fase? Oh nee hoor, maar leuk nieuws is andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ooooooow je zit nog in die fase, dat komt wel weer goed over een maandje of wat
Want alleen pretty boys met gladde babbel hebben een vriendinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag naar mezelf... Maar keer op keer is het wel duidelijk dat vrouwen gaan voor de pretty boys met gladde babbels. Ik ben geen pretty boy en heb geen gladde babbels.... Dus ja, weinig zin verder om te zoeken....
En mijn opmerking komt voort uit gezeik met een ex, die heel verrassend heeft gelogen over een neukertje....
Een pretty boy met gladde babbels, I presumequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dat is alvast 1-0quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Een pretty boy met gladde babbels, I presume
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
yeah, mijn eerste internetdate is een feit. Vrijdag.
Kijken of dat daten nog een beetje in m'n bloed zit na al die jaren.
Goed bezig man. En morgen weer vertellen dat je lekker druk op de dating sites bezig gaat zeker. Dat deed je de vorige keer ook al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Veel plezier man!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:26 schreef Dizorn het volgende:
Topictip #1: Zeg nooit dat het aan de ander ligt. je mag het eindeloos denken maar er staan toch snel 5 man klaar om te roepen dat je naar jezelf moet kijken. zit dan ook wel een romige kern van waarheid in.
iedereen wordt wel eens wanhopig van vrouwen trouwens.
jullie moeten me een weekje gaan missen trouwens, ik ga hosselen op z'n grieks.
Dat idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:01 schreef -Splash- het volgende:
Goed bezig man. En morgen weer vertellen dat je lekker druk op de dating sites bezig gaat zeker. Dat deed je de vorige keer ook al.
je kunt ook vertellen hoe die dates verlopen met haarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Toch wel jammer dat ik zo weinig zinnige bijdragen kan leveren aan dit topic momenteel
Gaat (gelukkig) veels te goed tussen mij en m'n date
haha ik ben niet zo'n "verteller"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
je kunt ook vertellen hoe die dates verlopen met haar
We houden hier van details...
Dat is van ons beide wel de insteek jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Het is dus wel meer dan enkel friends with benefits?
Dat zijn toch dingen die je moet doen.. of nouja niet doen. Ipv het hardop te zeggen. Klinkt anders ook zo berekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja en tijdens dat ik bij haar ging eten zondag zei ik wel: "Misschien wel een keer leuk als we "niks" doen vandaag, anders lijkt het erop alsof het alleen daar om gaat"...
Misschien niet "heel" mannelijk om te zeggen, maar ik meende het wel en bovendien scoor je daar nog punten mee ook
Dan kijk je verkeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:58 schreef Catch_me het volgende:
Op de meeste datingsites zitten volgens mij alleen maar van die gezette/dikke arrogante vrouwen die tijdens de vleeskeuring in een bar links worden gelaten.
Ik zie over het algemeen juist mooie (en veel "slanke") vrouwen, maar misschien ben ik niet zo kieskeurigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:58 schreef Catch_me het volgende:
Op de meeste datingsites zitten volgens mij alleen maar van die gezette/dikke arrogante vrouwen die tijdens de vleeskeuring in een bar links worden gelaten.
Door mezelf te zijn...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef -Splash- het volgende:
Er zijn hier net bananen bezorgd.... never the same again...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Mensen die roepen dat alle vrouwen op datingsites dik en arrogant zijn, alle mannen zijn puisterige nerds, sowieso zijn alle vrouwen hoeren en alle mannen klootzakken…
Zo vermoeiend. Heel vaak, zo niet altijd, zijn dat mensen die issues hebben met zichzelf. Hun frustraties dat ze niemand kunnen hosselen botvieren ze op iedereen behalve henzelf. Je ziet het hierboven in dit topic al. Ik snap ook wel dat het vrij sneu klinkt om te zeggen ‘ik kan werkelijk niemand versieren’, en het is dan makkelijk om gewoon iedereen daarvan de schuld te geven behalve jezelf, maar het heeft geen zin. Iedereen doorziet het.
Een vrouw die verzucht dat alle mannen die ze tegenkomt klootzakken zijn, is eigenlijk altijd zelf een naieve doos waarbij nog net niet op het hoofd getatoeëerd staat: ‘maak misbruik van mij en mijn naïviteit’. Leuke normale vrouwen herkennen precies welke gast een onbetrouwbare klootzak is, welke kerel leuk is en welke vent een kansloze schreeuwlelijk is die zijn frustratie en onzekerheid over het internet tettert.
Tenminste, meisjes van 16 of 17 hebben dat nog niet helemaal in hun hoofd zitten, maar de meeste vrouwen van 25 toch echt wel. De rest die het nog niet ziet heeft gewoon niet goed opgelet in hun leven of is te dom om het te begrijpen.
Voor mannen geldt dit ook. De ideeën dat iedereen stom is, niemand is leuk genoeg, alle vrouwen zijn lelijk en dik komen voort uit een hopeloze misplaatste arrogantie. Er zijn honderdduizenden fantastisch leuke mooie vrouwen in Nederland, waarvan je als kerel echt in je handjes mag knijpen als je daar elke ochtend naast wakker wordt. En als al die vrouwen jou niet zien staan ligt dat niet aan die vrouwen, maar aan jezelf. Als jij als enige in het leger uit de pas marcheert, ben je echt niet stiekem de enige die IN de pas marcheert en de rest loopt fout. Zo werkt het niet. Kijk gewoon eens in de spiegel en vraag je af wat jij een leuke vrouw te bieden hebt. Als dat eigenlijk niet zo veel is, moet je je wel bedenken dat het dan ook niet zo vreemd is dat je juist bij die lelijke en stomme vrouwen uitkomt. Uiteindelijk krijg je de vrouw (of man) die je verdient.
Dus stop met dat eeuwige gejank over het andere geslacht, doodvermoeiend is het. Als iedereen harder fietst dan jij, moet je niet boos zijn op die mensen, maar zelf maar wat harder gaan fietsen. En als je er niets aan doet, blijf je op een uurtje achterstand doorkabbelen tussen al die andere sukkels die alleen maar klagen en niet door willen trappen.
~the end~
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Mensen die roepen dat alle vrouwen op datingsites dik en arrogant zijn, alle mannen zijn puisterige nerds, sowieso zijn alle vrouwen hoeren en alle mannen klootzakken…
Zo vermoeiend. Heel vaak, zo niet altijd, zijn dat mensen die issues hebben met zichzelf. Hun frustraties dat ze niemand kunnen hosselen botvieren ze op iedereen behalve henzelf. Je ziet het hierboven in dit topic al. Ik snap ook wel dat het vrij sneu klinkt om te zeggen ‘ik kan werkelijk niemand versieren’, en het is dan makkelijk om gewoon iedereen daarvan de schuld te geven behalve jezelf, maar het heeft geen zin. Iedereen doorziet het.
Een vrouw die verzucht dat alle mannen die ze tegenkomt klootzakken zijn, is eigenlijk altijd zelf een naieve doos waarbij nog net niet op het hoofd getatoeëerd staat: ‘maak misbruik van mij en mijn naïviteit’. Leuke normale vrouwen herkennen precies welke gast een onbetrouwbare klootzak is, welke kerel leuk is en welke vent een kansloze schreeuwlelijk is die zijn frustratie en onzekerheid over het internet tettert.
Tenminste, meisjes van 16 of 17 hebben dat nog niet helemaal in hun hoofd zitten, maar de meeste vrouwen van 25 toch echt wel. De rest die het nog niet ziet heeft gewoon niet goed opgelet in hun leven of is te dom om het te begrijpen.
Voor mannen geldt dit ook. De ideeën dat iedereen stom is, niemand is leuk genoeg, alle vrouwen zijn lelijk en dik komen voort uit een hopeloze misplaatste arrogantie. Er zijn honderdduizenden fantastisch leuke mooie vrouwen in Nederland, waarvan je als kerel echt in je handjes mag knijpen als je daar elke ochtend naast wakker wordt. En als al die vrouwen jou niet zien staan ligt dat niet aan die vrouwen, maar aan jezelf. Als jij als enige in het leger uit de pas marcheert, ben je echt niet stiekem de enige die IN de pas marcheert en de rest loopt fout. Zo werkt het niet. Kijk gewoon eens in de spiegel en vraag je af wat jij een leuke vrouw te bieden hebt. Als dat eigenlijk niet zo veel is, moet je je wel bedenken dat het dan ook niet zo vreemd is dat je juist bij die lelijke en stomme vrouwen uitkomt. Uiteindelijk krijg je de vrouw (of man) die je verdient.
Dus stop met dat eeuwige gejank over het andere geslacht, doodvermoeiend is het. Als iedereen harder fietst dan jij, moet je niet boos zijn op die mensen, maar zelf maar wat harder gaan fietsen. En als je er niets aan doet, blijf je op een uurtje achterstand doorkabbelen tussen al die andere sukkels die alleen maar klagen en niet door willen trappen.
~the end~
BAM!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
~the end~
Was jij vroeger ook verliefd op het buurmeisje van vrouwtje theelepel Wendy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
BAM!
En nu dus kappen allemaal met dat gezeik en hosselen maar!
Maar dat het niet makkelijk gaat betekend niet dat het aan de anderen ligt natuurlijk. Het maakt het moeilijker. of als je bv lelijk bent of een handicap hebt, ja dan verkleind je mogelijke groep. Betekend nog niet dat het onmogelijk is, zoals sommigen wel eens denken/doen overkomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef dyna18 het volgende:
Silenus gaat los
Maar het klopt wel dat je een bepaalde hopeloze groep krijgt die overblijft. Mannen en vrouwen voor wie het allemaal niet zo makkelijk gaat, flinke issues hebben of gewoon enorme rugzakken dragen.
Ik vraag me echter wel af of die niet oververtegenwoordigd zijn op datingsites? Kijk alleen maar hier naar FOK als voorbeeld
Bij de paar vrouwen die ik gesproken heb via de datingsites is dat niet het geval...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef dyna18 het volgende:
Silenus gaat los
Maar het klopt wel dat je een bepaalde hopeloze groep krijgt die overblijft. Mannen en vrouwen voor wie het allemaal niet zo makkelijk gaat, flinke issues hebben of gewoon enorme rugzakken dragen.
Ik vraag me echter wel af of die niet oververtegenwoordigd zijn op datingsites? Kijk alleen maar hier naar FOK als voorbeeld
lelijkheid is toch ook een handicapquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat het niet makkelijk gaat betekend niet dat het aan de anderen ligt natuurlijk. Het maakt het moeilijker. of als je bv lelijk bent of een handicap hebt, ja dan verkleind je mogelijke groep. Betekend nog niet dat het onmogelijk is, zoals sommigen wel eens denken/doen overkomen.
Je verwart mooi uiterlijk nu met leuk zijn. Leuk is wat mij betreft vooral de persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar je moet ook bedenken dat het voor echt leuke vrouwen (die niet van die mooiboys houden) soms moeilijk is om een partner te vinden. Sommige vrouwen zijn zo leuk knap dat niemand met ze durft te praten of dat ze denken dat ze toch al bezet zijn...
Ik raak hier ontroerd van... *snif*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
~the end~
Nee precies, helemaal met Silnus eens dat het voornamelijk aan de persoon zelf ligt als je niets kan versieren. Niet aan de andere partij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat het niet makkelijk gaat betekend niet dat het aan de anderen ligt natuurlijk. Het maakt het moeilijker. of als je bv lelijk bent of een handicap hebt, ja dan verkleind je mogelijke groep. Betekend nog niet dat het onmogelijk is, zoals sommigen wel eens denken/doen overkomen.
Ja ik bedoel mooie vrouwen, sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je verwart mooi uiterlijk nu met leuk zijn. Leuk is wat mij betreft vooral de persoonlijkheid.
Mooi.... leuk... geloof me, als een meisje 'leuk' is dan is er weinig verschil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je verwart mooi uiterlijk nu met leuk zijn. Leuk is wat mij betreft vooral de persoonlijkheid.
Maar goed, ik kan zelf ook niets versieren. Al zou mijn leven er van afhangen, dan weet ik nog niets voor elkaar te krijgen. Dus makkelijk is het zeker niet om dit voor jezelf te veranderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee precies, helemaal met Silnus eens dat het voornamelijk aan de persoon zelf ligt als je niets kan versieren. Niet aan de andere partij.
En dat kan door je persoonlijkheid of door je gebrek aan vaardigheden. Meestal is het vooral een combinatie.
ja lekker wijf manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook verliefd op het buurmeisje van vrouwtje theelepel Wendy?
Kwestie van dingen uitproberen en je open te stellen. Vroeger kon ik ook niet versieren of uberhaupt contact leggen. Nu heb ik daar geen problemen meer mee. Is toch echt een kwestie van zelf doen en evt beetje veranderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, ik kan zelf ook niets versieren. Al zou mijn leven er van afhangen, dan weet ik nog niets voor elkaar te krijgen. Dus makkelijk is het zeker niet om dit voor jezelf te veranderen.
Dat is het mooie van internet.. daar is geen drempel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, ik ben ook niet van de babbel via internet... In real life gaat dat een stuk beter, maar ja, dan moet ik eerst voorbij de internet drempel...
Ja mee eens. Dat heb ik mij ook gerealiseerd op een gegeven moment. En sindsdien ben ik bezig om socialer te worden en om te groeien als persoon. En daar ben ik ook zeker beter in geworden (vraag anders maar even aan de mensen van de meet, daar ging het toch best goed vond ik).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwestie van dingen uitproberen en je open te stellen. Vroeger kon ik ook niet versieren of uberhaupt contact leggen. Nu heb ik daar geen problemen meer mee. Is toch echt een kwestie van zelf doen en evt beetje veranderen.
Dat. Tegen jezelf blijven zeggen dat het niet lukt zal je op de lange termijn helaas niet helpen. Je moet het gewoon doen (en dat kan maar één persoon doen). Tuurlijk ga je keihard op je bek en loop je een paar blauwtjes, maar je moet het ergens leren. Bouw het rustig op.. flirt er een beetje op los zonder dat je gelijk een date of een relatie eruit wilt slepen. Gewoon random mensen die je tegenkomt. Bij de bushalte of in de winkel. Kleine subtiele opmerkingen.. kijk hoe erop gereageerd wordt....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwestie van dingen uitproberen en je open te stellen. Vroeger kon ik ook niet versieren of uberhaupt contact leggen. Nu heb ik daar geen problemen meer mee. Is toch echt een kwestie van zelf doen en evt beetje veranderen.
In zijn hoofd wel gok ik zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is het mooie van internet.. daar is geen drempel.
Kom je wel de mensen tegen dan? ben je wel op de plekken waar je mensen.. uhm vrouwen tegen kan komen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef dyna18 het volgende:
Ja mee eens. Dat heb ik mij ook gerealiseerd op een gegeven moment. En sindsdien ben ik bezig om socialer te worden en om te groeien als persoon. En daar ben ik ook zeker beter in geworden (vraag anders maar even aan de mensen van de meet, daar ging het toch best goed vond ik).
Maar feit blijft dat al die groei verder weinig heeft uitgemaakt, want verder nog geen succes geboekt op relatie gebied.
Soms vraag ik mij wel eens af hoeveel ik nog verder moet groeien voordat het me ook gaat lukken. Hoever ik er nog vanaf zit zeg maar.
ik ben irl ook geen held maar soms gaan dingen vanzelf en dan is het goed. Als het geforceerd moet is het voor mij ook lastigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja mee eens. Dat heb ik mij ook gerealiseerd op een gegeven moment. En sindsdien ben ik bezig om socialer te worden en om te groeien als persoon. En daar ben ik ook zeker beter in geworden (vraag anders maar even aan de mensen van de meet, daar ging het toch best goed vond ik).
Maar feit blijft dat al die groei verder weinig heeft uitgemaakt, want verder nog geen succes geboekt op relatie gebied.
Soms vraag ik mij wel eens af hoeveel ik nog verder moet groeien voordat het me ook gaat lukken. Hoever ik er nog vanaf zit zeg maar.
Dat is niet mijn ervaringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ervaring is dat als de gesprekken online klikken, dat dat ook irl klikt. Dan is het alleen nog een kwestie van 'de vonk', welke er niet altijd zal zijn.
Hmm ja, zo kun je ze ook treffen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring![]()
Sommige mensen kan je op internet goed mee lullen, maar in het echt zijn ze kortaf, saai, vragen niet door etc...
Idd ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is niet mijn ervaring![]()
Sommige mensen kan je op internet goed mee lullen, maar in het echt zijn ze kortaf, saai, vragen niet door etc...
Lijkt me logisch. Als je niet fatsoenlijk met elkaar kunt praten dan wordt het niks, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja.
En daardoor echt niet mijn type
Maar dan zegt online geklets helemaal niets. Dat bedoelen we ermeequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me logisch. Als je niet fatsoenlijk met elkaar kunt praten dan wordt het niks, in mijn ogen.
Voor mij tot nu toe welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan zegt online geklets helemaal niets. Dat bedoelen we ermee
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dus nu ga je achter de mannen aan?
of vind je haar veel te leuk omdat je te lam bent verder te daten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Gisteren date 2 gehad met een superleuke vrouw, maar het lijkt erop dat ik - alweer - ben gefriendzoned.We houden wel dagelijks contact en hebben al tig plannen voor vervolgafspraken, maar het romantische ding zit er voor haar niet in. Hoop dat ze zich nog bedenkt, ik vind haar echt veeeel te leuk... Ik kan me er ook niet toe zetten actief op zoek naar andere dates te gaan eigenlijk.
Dan laat je dat toch even zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Ik kan me er ook niet toe zetten actief op zoek naar andere dates te gaan eigenlijk.
Dumpen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Gisteren date 2 gehad met een superleuke vrouw, maar het lijkt erop dat ik - alweer - ben gefriendzoned.We houden wel dagelijks contact en hebben al tig plannen voor vervolgafspraken, maar het romantische ding zit er voor haar niet in. Hoop dat ze zich nog bedenkt, ik vind haar echt veeeel te leuk... Ik kan me er ook niet toe zetten actief op zoek naar andere dates te gaan eigenlijk.
Na 2 dates is het niet uitzonderlijk dat je nog geen intiem contact hebt gehad, genoeg vrouwen die daar pas bij een 3e ontmoeting of later aan beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Dat moet je niet tijdens de chat doen.. moet je tijdens de date doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dumpen...![]()
Ik heb zelf enorm veel moeite om het gesprek een beetje 'spannend' te houden, ik word gewoon onvoldoende gemotiveerd tijdens zo'n chat. Weet er iemand nog een leuke chatbox?
Dat is een hele goede tip, ga ik misschien maar eens opvolgen... Ben de laatste dagen echt waanzinnig leuk aan de klets via Whatsappquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn date ervoor gekozen had z.s.m. af te spreken (en zo min mogelijk te whatsappen/smsen tussendoor).
Had haar natuurlijk wel een uurtje of 2 via internet gesproken, maar hoe eerder je afspreekt hoe beter. Heb je minder kans om een vertekend (ideaal)beeld van iemand te creeëren.
Nou nee, dat is de omgekeerde wereld. Ze is gewoon echt leuk. Dat kan toch ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
of vind je haar veel te leuk omdat je te lam bent verder te daten?
ben jij dat die me steeds zit te appenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een hele goede tip, ga ik misschien maar eens opvolgen... Ben de laatste dagen echt waanzinnig leuk aan de klets via Whatsapp
natuurlijk kan dat, ik vroeg het me gewoon af. Even een kritische noot zeg maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Nou nee, dat is de omgekeerde wereld. Ze is gewoon echt leuk. Dat kan toch ook?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ben jij dat die me steeds zit te appen
Ik heb niks van je ontvangen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een hele goede tip, ga ik misschien maar eens opvolgen... Ben de laatste dagen echt waanzinnig leuk aan de klets via Whatsapp
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Na 2 dates is het niet uitzonderlijk dat je nog geen intiem contact hebt gehad, genoeg vrouwen die daar pas bij een 3e ontmoeting of later aan beginnen.
Moet het wel eerst tot een date komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat moet je niet tijdens de chat doen.. moet je tijdens de date doen
quote:tmfchat
Nu welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb niks van je ontvangen hoor
Ik weet haast zeker van niet, of je moet met meerdere klonen posten hierquote:
Het is daarentegen wel uitzonderlijk dat je in het hele topic de d/t-regel in werkelijk elk geval verkeerd gebruikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk. Betekend niet dat het niet gebeurd
Goet hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef Silenus het volgende:
Het is daarentegen wel uitzonderlijk dat je het hele topic de d/t-regel in werkelijk elk geval verkeerd gebruikt.
ik ben schrikbarend authentiekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker van niet, of je moet met meerdere klonen posten hier
Nou, zoals het er nu naar uitziet houd ik er wel echt een hele toffe vriendin aan over, iemand met wie ik alles kan bespreken en veel kan ondernemen. Heb ook enorm persoonlijke gesprekken met haar gehad (van beide kanten). Dus dumpen is voor mij geen optie.quote:
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goet he
Nee, dat is echt iets wat gewoon niet lukten ik er te weinig op let
maar gesmurfd/t dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurft
Dan ben je met een ander tof wijf aan het wappen, sorry!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben schrikbarend authentiek
je kent beide? .. persoonlijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat zou een leuk stel zijn denk ik.
gesmurftquote:
Maargoed, neit verder voor hier. Maar is een minpunt van me. Tja voor sommigen net zo'n afknapper als voor mij de hen/hun / extra/expres etc etc.quote:
Niet handig om een woord te nemen waarvan de letter in het "kofschip" voorkomtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurft
Maakt niet uit joh. Ik let er ook nooit opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goet he
Nee, dat is echt iets wat gewoon niet lukten ik er te weinig op let
Ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben schrikbarend authentiek
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Nou, zoals het er nu naar uitziet houd ik er wel echt een hele toffe vriendin aan over, iemand met wie ik alles kan bespreken en veel kan ondernemen. Heb ook enorm persoonlijke gesprekken met haar gehad (van beide kanten). Dus dumpen is voor mij geen optie.
Precies dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doen
Dus toch!quote:
Ja he!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
nee, maar afgaande op wat ik hier gelezen heb.
Het punt is juist dat het voor veel mensen toch niet vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben irl ook geen held maar soms gaan dingen vanzelf en dan is het goed. Als het geforceerd moet is het voor mij ook lastig
Ik weet het ook niet, maar ik zou mezelf pas echt voor mijn kop slaan als ik het contact verbrak of liet verwateren. Ik ben in geen jaren iemand tegen gekomen die me zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat dat dramatisch klinkt, maar het lijkt soms wel alsof ik geen geheimen heb voor haar, terwijl ik in eigenlijk alle sociale situaties met anderen wel 'in control' ben. Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor. Het sterkt me dan ook wel weer in de gedachten dat je het goed kan treffen via internetdaten, al waren de dates die ik met twee anderen had niet zo denderend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doen
Ja, we hebben ook belachelijk veel contact gehad de laatste weken, het wordt wel eens tijdquote:
Het zat er inderdaad aan te komen. Je voelt me perfect aan. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook belachelijk veel contact gehad de laatste weken, het wordt wel eens tijd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het zat er inderdaad aan te komen. Je voelt me perfect aan. Heb er zin in!
Dat stadium zijn we al gepasseerd.quote:
Niet zo verlegen.quote:
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik zou mezelf pas echt voor mijn kop slaan als ik het contact verbrak of liet verwateren. Ik ben in geen jaren iemand tegen gekomen die me zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat dat dramatisch klinkt, maar het lijkt soms wel alsof ik geen geheimen heb voor haar, terwijl ik in eigenlijk alle sociale situaties met anderen wel 'in control' ben. Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor. Het sterkt me dan ook wel weer in de gedachten dat je het goed kan treffen via internetdaten, al waren de dates die ik met twee anderen had niet zo denderend.
Inderdaad, wel alles netjes meldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.
Je klinkt verliefdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef cassettebandje het volgende:
Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor.
Dat is een van m'n best verborgen gehouden karaktereigenschappen, sorryquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.
Daarom, wees intiemer... introduceer wat meer lichaamscontact. Geloof me.. dan kan het best snel gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze weet al dat ik dol op haar ben... maar ze moet nog even inzien dat ik ook leuk ben voor haar.
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze weet al dat ik dol op haar ben... maar ze moet nog even inzien dat ik ook leuk ben voor haar.
Je hoeft er niet je excuses voor aan te bieden. Gewoon whatsappen, je hebt mijn nummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van m'n best verborgen gehouden karaktereigenschappen, sorry
Nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hoeft er niet je excuses voor aan te bieden. Gewoon whatsappen, je hebt mijn nummer.
Dat weet je niet. Afstand nemen is ook nou niet bepaald een geweldig advies (tenzij je écht verliefd bent en zij totaal niet, note; met haar naar bed willen is niet hetzelfde als verliefd zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.
Zie! Weer verlegen! Je doet gewoon niks met mijn advies.quote:
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.
@Splash: het fysiek contact was er gisteren al wel een beetje, ging eigenlijk vanzelf.
Je moet vooral doen waar je je zelf goed bij voelt. Vind zelf alleen dat hopen dat het alsnog gebeurt altijd zo'n zelfkwelling, alsof er voor iedereen maar één persoon is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.
@Splash: het fysiek contact was er gisteren al wel een beetje, ging eigenlijk vanzelf.
nee joh, overrompelen die hap! dan duurt het het langst voor ze slaan hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.
Geloof me... soms kom je met verrassend veel weg.
Ja precies...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
nee joh, overrompelen die hap! dan duurt het het langst voor ze slaan haha
dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies...En met een straatverbod weet je tenminste wel wat ze van je vindt.
Geeft meer duidelijkheid dan genegeerd wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies...En met een straatverbod weet je tenminste wel wat ze van je vindt.
Naast verlegen ben ik ook nog eens stronteigenwijs. Botst nogal eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zie! Weer verlegen! Je doet gewoon niks met mijn advies.
U riep???quote:
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.
Geloof me... soms kom je met verrassend veel weg.
Erop ingaan. Niet te lang mee wachten dan, anders is écht elke vorm van interesse weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep???
Wat is de gemiddelde tijd voordat jij je date voorstelt aan (een of meerdere) van je vrienden/vriendinnen?
Hij doelt denk ik op zoals nu net Splash en Minthy.. Dergelijke conversaties (niet alleen zij).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef -Splash- het volgende:
(het helpen van iemand die niet goed weet hoe hij het aan wilt pakken, is dat SC?)
Dat kwam omdat jij dat zei!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op zoals nu net Splash en Minthy.. Dergelijke conversaties (niet alleen zij).
En vaak posten mensen hier ook wel eens vragen/opmerkingen puur om het topic niet 'stil' te laten leggen, mara dat is nergens voor nodig.
Gemiddelde tijd voor voorstellen.... dat hoeft niet na 4 dates ofzo. Dan ben je al een tijdje verder, tenzij dubbeldate.quote:En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
Na drie maand, maar toen hadden we ook al minstens twaalf dates gehad. Dus ik doe er wel even over. Hoef zelf ook niet zo nodig gelijk voorgesteld te worden. Vrienden wel sneller dan familie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep???
Wat is de gemiddelde tijd voordat jij je date voorstelt aan (een of meerdere) van je vrienden/vriendinnen?
Doe zelf een voorstel en overrompel haar met een picknick op een mooie plek in de natuur. Alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.
"hoi kom je hier vaker? "quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool?
Daar kan nog wel wat gewicht bij op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
ik zou het via een datingsite proberen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
"Zoals je nu op de loopband loopt, ziet er niet uit!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Juist wel manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Zoals je nu op de loopband loopt, ziet er niet uit!"
Dat denken de mods elke keer. Er zijn steeds weer nieuwe mensen die het Datingsite wiel moeten uitvinden hoor. En er komen af en toe nieuwe datingsites...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
ik geloof dat deze reeks zijn langste tijd wel heeft gehad
ik zie alleen maar slowchat eigenlijk... gaat allang niet meer over hoe het origineel was opgezet... praten over datingsite ervaringen, ik vind het best dat er over de dates zelf gediscussierd kan worden maar als ik zo het topic doorlees lijkt dat er in zijn geheel niet opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat denken de mods elke keer. Er zijn steeds weer nieuwe mensen die het Datingsite wiel moeten uitvinden hoor. En er komen af en toe nieuwe datingsites...
Deze reeks loopt al 5 jaar, en blijft steeds in een behoefte voorzien..
Maar goed, ik ben geen mod, als je deze reeks sluit, gaan er altijd weer mensen topics openen met titels als: "Vind meisje op Lexa leuk, hoe nu verder?" etc...
Als ik het lees, zie ik ervaringen van dates die via een datingsite zijn afgesproken. Dat vind ik toch ontopic. Je hebt gelijk wb sportschool en onderling geflirt hier, maar buiten dat is er genoeg ontopic te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie alleen maar slowchat eigenlijk... gaat allang niet meer over hoe het origineel was opgezet... praten over datingsite ervaringen, ik vind het best dat er over de dates zelf gediscussierd kan worden maar als ik zo het topic doorlees lijkt dat er in zijn geheel niet op
lijkt me een prima uitgangspunt jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ik het lees, zie ik ervaringen van dates die via een datingsite zijn afgesproken. Dat vind ik toch ontopic. Je hebt gelijk wb sportschool en onderling geflirt hier, maar buiten dat is er genoeg ontopic te zien.
Hoe een date verloopt die afgesproken is via een datingsite vind ik toch belangrijk om te lezen, het is heel anders dan een date met iemand die je kent van kroeg/festival/trein/school/werk etc...
Ok, ik trek mij verder weer terug hier, gezien ik alweer een half jaar met mn vriendin uit de kroeg bezig ben. Maar aangezien ik 5 (of was het 6?) jaar geleden deze reeks begonnen ben, gaat die mij wel stiekem aan het hartquote:
Uiteraard, het plan voor de volgende date is er al, alleen moeten we nog een dag afspreken. Maar we hebben ook afgesproken samen een bepaalde cursus te gaan doen en dan zullen we sowieso wekelijks intensief contact hebben daarover. Het contact zit wel goed, nu nog een manier vinden om haar alsnog voor me te winnen, zonder dat dat pusherig is. Lastig hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Erop ingaan. Niet te lang mee wachten dan, anders is écht elke vorm van interesse weg.
(het helpen van iemand die niet goed weet hoe hij het aan wilt pakken, is dat SC?)
Het picknick-plan is onderdeel van de volgende date.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Doe zelf een voorstel en overrompel haar met een picknick op een mooie plek in de natuur. Alles erop en eraan.
Vraag Silenus of hij een romantisch liedje komt spelen op zijn schuiftrombone.
Maar heb je de volgende date al uitvoerig besproken? Want dan is de verrassing en het spontane er wel af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Het picknick-plan is onderdeel van de volgende date.
Ik zie mijn date liever in bikini op het strandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Vriendin van mij is piloot, ik denk dat ik binnenkort een date ga regelen met haar op grote hoogteLekker met de Cessna over het strand vliegen
Na de eerste date had haar lichaam al weinig verrassingen meer voor mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zie mijn date liever in bikini op het strand
Je bent meer wezen doen dan alleen maar eten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na de eerste date had haar lichaam al weinig verrassingen meer voor mij
Eerste date was eigenlijk gewoon een drankje in de stad (eten is meteen weer zo heavy en kan een "zit" worden). Maar het klikte uiteindelijk erg goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je bent meer wezen doen dan alleen maar eten?
Met een drankje leer je het lichaam van de ander nog niet kennen toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste date was eigenlijk gewoon een drankje in de stad (eten is meteen weer zo heavy en kan een "zit" worden). Maar het klikte uiteindelijk erg goed
Ik impliceer dat erna nog veel meer gebeurd isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Met een drankje leer je het lichaam van de ander nog niet kennen toch?
Dat werd uit je eerdere reacties nog niet duidelijk. Toch meer details vertellen de volgende keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik impliceer dat erna nog veel meer gebeurd isZijn naar haar huis gegaan etc etc etc etc etc...
Dan let je echt niet goed op. Was redelijk duidelijk een aantal keren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat werd uit je eerdere reacties nog niet duidelijk. Toch meer details vertellen de volgende keer
Ik dacht dat jullie alleen maar waren wezen eten. Niet dat je daarna nog andere leuke dingen bent gaan doen.
doe dat lekker via PM dan ... je hebt het over een vriendin die piloot is... lijkt me weinig meer met het onderwerp te maken, al zeker de details niet over hoe diep je haar wel niet uitgewoond hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
Het is mijn ervaring van een internetdate(via een relatiesite)
Ik ga wel ergens anders heenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
doe dat lekker via PM dan ... je hebt het over een vriendin die piloot is... lijkt me weinig meer met het onderwerp te maken, al zeker de details niet over hoe diep je haar wel niet uitgewoond hebt
Zeg wat heeft deze post met datingsites te maken?! Hoe je klinkt heeft helemaal NIETS, maar dan ook NIETS met dating of sites of het neuken van uitwonende piloten te maken!!quote:
Nee hoor, kan wel wat hebbenquote:
Het topic is natuurlijk wel vooral bedoelt over echt de datingsite ervaringen. Hoe leer je elkaar kennen, welke sites, voor/nadelen etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben
Maar als ik als date haar mee wil neem vliegen, wat is daaraan offtopic dan? Ze is nog steeds niet m'n vriendin, we kennen elkaar via Lexa en we zijn nog steeds in de datefase...
dat zou kunnen maar daar heb je niet tig reacties/posts voor nodig natuurlijk, dat laatste gaat het me voornamelijk om, het SCen over je dates (die je in een ver verleden ooir eens een keertje via een site hebt ontmoet), daar is dit topic niet voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben
Maar als ik als date haar mee wil neem vliegen, wat is daaraan offtopic dan? Ze is nog steeds niet m'n vriendin, we kennen elkaar via Lexa en we zijn nog steeds in de datefase...
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Kusjes in een sms bericht betekenen voor vrouwen vaak helemaal niets.
Dat doen ze met iedereen![]()
Ik vind eerlijk gezegd wel dat je teveel met de botte bijl rondmept hierquote:
Ik heb berichtjes van vrouwen gekregen die vaak met xxx of kusje afsloten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?
Ligt aan de persoon. Ik doe het eig maar zelden bij mensen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?
Ik ook, maar dat begon ook gelijk bij het eerste berichtje met xx als afsluiting. Zij stuurde 't eerst nooit en nu dus wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb berichtjes van vrouwen gekregen die vaak met xxx of kusje afsloten.
Maar die toch niets met mij wilde toen ik haar daadwerkelijk probeerde te versieren.
Ik snap het wel ja, het is nogal een levendig topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
dat zou kunnen maar daar heb je niet tig reacties/posts voor nodig natuurlijk, dat laatste gaat het me voornamelijk om, het SCen over je dates (die je in een ver verleden ooir eens een keertje via een site hebt ontmoet), daar is dit topic niet voor
Wel ietsquote:
kan dit stukje van silenus niet gewoon ff worden opgenomen in de OP...scheelt een hoop gezeur elke keer weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
~the end~
Nee, en genoeg erover. Post lekker over datingsite ervaringenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Maanvis het volgende:
de views per topique gaan omlaag ivm de vakantie, dat trekt weer bij hoor.
En straks dit topique gesloten zien worden terwijl het gebrek aan views gewoon door de vakantie komt? Mij niet gezien!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef Re het volgende:
[..]
Nee, en genoeg erover. Post lekker over datingsite ervaringen
is daar ook niet carnaval theater of hoe het ook heet? Of is dat die uitmarkt...?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
We moeten nog even bedenken wat we met de date vrijdag in Amsterdam gaan doen. Ik zie dat de Uitmarkt dan begint. Samen naar Alain Clark is wel leuk denk ik. Daarvoor nog even een terrasje pakken ergens en daarna zien we wel
Welkom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik zit al een tijd mee te lezen en vandaag is de dag gekomen dat ik ook eens ga reageren. Ik heb een tijd geleden een account aangemaakt op badoo, maar dat is echt een no go wat mij betreft. Bijna alles op die site gaat over/om seks. Ook leuk, maar een datingsite is voor mij juist iets waardoor ik in contact hoop te komen met leuke dames, die meer willen dan alleen maar seks.
Ik ben 18 jaar en mijn keuze om me aan te melden voor een datingsite is, omdat ik in het dagelijks leven moeilijk contact maak met dames. Vaak zijn ze voor mijn gevoel geen vrijgezel, waardoor ik vaak toch al zoiets heb van: "Het heeft toch geen zin".
Misschien dat ik me eerdaags maar eens aanmeld op een andere datingsite. Ben benieuwd, want ik lees ook, vooral hier, veel positieve verhalen.
Je mening over Badoo deel ik, ik heb vaak al een seksverzoek binnen 3 berichten...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik zit al een tijd mee te lezen en vandaag is de dag gekomen dat ik ook eens ga reageren. Ik heb een tijd geleden een account aangemaakt op badoo, maar dat is echt een no go wat mij betreft. Bijna alles op die site gaat over/om seks. Ook leuk, maar een datingsite is voor mij juist iets waardoor ik in contact hoop te komen met leuke dames, die meer willen dan alleen maar seks.
Ik ben 18 jaar en mijn keuze om me aan te melden voor een datingsite is, omdat ik in het dagelijks leven moeilijk contact maak met dames. Vaak zijn ze voor mijn gevoel geen vrijgezel, waardoor ik vaak toch al zoiets heb van: "Het heeft toch geen zin".
Misschien dat ik me eerdaags maar eens aanmeld op een andere datingsite. Ben benieuwd, want ik lees ook, vooral hier, veel positieve verhalen.
Ja snap ik, maar vooral het eerste begin vind ik heel moeilijk en daarna komt het vanzelf allemaal wel. Het is niet zo dat ik contactgestoord ben o.i.d. Maak makkelijker contact met vrienden dan met meiden. Het eerste begin van het erop afstappen, maakt niets uit waar, kroeg/strand/etc, vind ik het moeilijkste.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Welkom.
Hou er wel rekening dat een datingsite alleen maar het eerste topje van het leggen van contact is. Daarna zul je toch met haar in het echt contact moeten hebben.
Ja, echt best storend vind ik. Ik klik ze maar weg, maar er zit eerlijk waar weinig serieus tussen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mening over Badoo deel ik, ik heb vaak al een seksverzoek binnen 3 berichten...![]()
Lexa hoor ik goede berichten over
Klopt, vind ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, echt best storend vind ik. Ik klik ze maar weg, maar er zit eerlijk waar weinig serieus tussen.
Ja, bij jou zal het wel nóg erger zijn, omdat je een vrouw bent. Bij mij valt het relatief met gemiddeld 7 berichten per dag nog wel mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook![]()
Ik heb net de app weer eens geopend, er staan van de 36 nieuwe berichten misschien 3 gemeende bij en de rest is crap
wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kwam net één van mijn eerste Paiq-dates van vorig jaar tegen met dat foto-stapelding. Iemand waarmee het tijdens die date eigenlijk best wel klikte, maar waar ik het min of meer bij gelaten heb destijds omdat het met iemand anders wat serieuzer dreigde te worden. Wat ik 'r ook eerlijk verteld heb en ze was daar ook vrij relaxed over al vond ze het jammer.
Vraag is of ik haar nu nog eens moet benaderen. Kan me ergens best voorstellen dat het nu niet zonodig meer hoeft van 'r.
Even serieus? Krijg jij bijna geen reacties? Ik ongeveer 7 berichten per dag, inclusief van de wat oudere vrouwen, whaha..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef schrikbarend het volgende:
Ik vind badoo wel lachen, natuurlijk is het voor de vrouwen irritant als ze meteen ten huwelijk worden gevraagd maar goed, als man krijg je bijna geen reacties. Ik vermaak me er altijd wel
dat was bij mij in het begin net zo, neemt wel af hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Even serieus? Krijg jij bijna geen reacties? Ik ongeveer 7 berichten per dag, inclusief van de wat oudere vrouwen, whaha..
Oké, vandaar. Ik ga het denk ik toch eerdaags verwijderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat was bij mij in het begin net zo, neemt wel af haha
Geen idee of het bij vrouwen erger is, maar ik word er wel poepflauw van... En ik ben al een aantal fakers tegen het lijf gelopen, ook niet erg goed voor je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, bij jou zal het wel nóg erger zijn, omdat je een vrouw bent. Bij mij valt het relatief met gemiddeld 7 berichten per dag nog wel mee.
volgens mij heb ik je gewoon reactie gegeven op je vraag, beetje opletten hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kunnen al die newbees niet gewoon een nekschot krijgen? Post ik zelf eens een vraagstuk hier, sneeuwt het onder in een soort digitaal lullen vergelijken SC.
Waarom niet, zou het gewoon proberen. Als ze er toen relaxed op heeft gereageerd en ze is nog actief lid reageert ze daar misschien ook wel relaxed opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kwam net één van mijn eerste Paiq-dates van vorig jaar tegen met dat foto-stapelding. Iemand waarmee het tijdens die date eigenlijk best wel klikte, maar waar ik het min of meer bij gelaten heb destijds omdat het met iemand anders wat serieuzer dreigde te worden. Wat ik 'r ook eerlijk verteld heb en ze was daar ook vrij relaxed over al vond ze het jammer.
Vraag is of ik haar nu nog eens moet benaderen. Kan me ergens best voorstellen dat het nu niet zonodig meer hoeft van 'r.
Nee inderdaad, maar jij weet gelukkig beter. Wel vervelend als je heel vaak fakers tegen het lijf loopt. Ik heb 2x een faker gehad zover ik weet. 1x was het geen dame van 19, maar een jongen van 19 (dan schrik je je ook best erg). En 1x was het geen dame van 18, maar een dame van in de 30. Ook dan denk je: whut the fuk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of het bij vrouwen erger is, maar ik word er wel poepflauw van... En ik ben al een aantal fakers tegen het lijf gelopen, ook niet erg goed voor je zelfvertrouwen
Ja, zag het. Beetje een dooddoener, maar klopt in principe wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je gewoon reactie gegeven op je vraag, beetje opletten he
Ik heb geen idee of ze nog actief lid is, ze heeft wel veel ongelezen oneliners namelijk. Al heb ik dan wel andere manieren om daar achter te komen. Maar ik denk dat ik het toch even laat voor wat het is nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarom niet, zou het gewoon proberen. Als ze er toen relaxed op heeft gereageerd en ze is nog actief lid reageert ze daar misschien ook wel relaxed op
En het is ook nog een leuke datequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, zag het. Beetje een dooddoener, maar klopt in principe wel.
[..]
Ik heb geen idee of ze nog actief lid is, ze heeft wel veel ongelezen oneliners namelijk. Al heb ik dan wel andere manieren om daar achter te komen. Maar ik denk dat ik het toch even laat voor wat het is nu.
Eerst zondag een date waar ik nieuwsgierig naar ben.
Gewoon proberen. Ik kreeg een paar weken terug ook een berichtje van een meisje met als titel "Zullen we het nog een keer proberen?" nadat het eerder op niets uit was gelopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had in de kerstvakantie een Badoo-account aangemaakt, maar na een paar weken ook weer gedelete. Was ook helemaal niet mijn ding. Lexa vind ik dan wel leuker, is iets serieuzer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mening over Badoo deel ik, ik heb vaak al een seksverzoek binnen 3 berichten...![]()
Lexa hoor ik goede berichten over
Fakers in welke zin? Gewoon helemaal nep of mensen die afhaken als puntje bij paaltje komt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of het bij vrouwen erger is, maar ik word er wel poepflauw van... En ik ben al een aantal fakers tegen het lijf gelopen, ook niet erg goed voor je zelfvertrouwen
waarom dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, waarom het schade aan je zelfvertrouwen toebrengtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja waarom loop je fakers tegen het lijf?
ooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Nee, waarom het schade aan je zelfvertrouwen toebrengt
Waarom zou je zelfvertrouwen minder worden van fakers? Ze zijn fake, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap best dat bij sommige meiden het zelfvertrouwen op bepaalde momenten een heikel punt is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zou je zelfvertrouwen minder worden van fakers? Ze zijn fake, lekker laten gaan.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
DM'en via fok kan ook verkeerd uitpakken, damn ik voel me ineens down.
Daarom hoef ik ook geen dame meer via fok.... Alleen maar ellende... Trust me, i know all about itquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
DM'en via fok kan ook verkeerd uitpakken, damn ik voel me ineens down.
Tenminste wel iets om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Illiberal het volgende:
1 september it is, dus nog even wachten.
Het is op zich geen ellende hoor, was gewoon iets wat ik niet verwacht had nadat we een leuk gesprek hadden. Eigen schuld, had er niet om moeten vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook geen dame meer via fok.... Alleen maar ellende... Trust me, i know all about it
Wat ging er mis dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is op zich geen ellende hoor, was gewoon iets wat ik niet verwacht had nadat we een leuk gesprek hadden. Eigen schuld, had er niet om moeten vragen.
Hoe zie je of iemand veel ongelezen one-liners heeft dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, zag het. Beetje een dooddoener, maar klopt in principe wel.
[..]
Ik heb geen idee of ze nog actief lid is, ze heeft wel veel ongelezen oneliners namelijk. Al heb ik dan wel andere manieren om daar achter te komen. Maar ik denk dat ik het toch even laat voor wat het is nu.
Eerst zondag een date waar ik nieuwsgierig naar ben.
Te veel nieuwsgierigheid. Maar dat is niet voor hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja brand los, waar ging je de mist in
Als het er teveel zijn is het niet mogelijk om iets te sturen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe zie je of iemand veel ongelezen one-liners heeft dan?
Ons eerst lekker maken en dan niets zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te veel nieuwsgierigheid. Maar dat is niet voor hier.
Nee hoor, een beetje mysterie is soms ook alleen maar leuk. Vrouwen vallen op mysterieuze mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan niets zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, voor de draad ermee!
Nee post hier niet. En het is offtopic inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan niets zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, voor de draad ermee!
edit: of is het iemand die veel in dit topic post?
Haha maak je maar snel klaar dan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij ook al
ho ik was te voorbarig, het schijnt morgen al plaats te gaan vinden
ja beetje onverwacht maar ik ga lekker de laatste tijd hahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha maak je maar snel klaar dan!
Doe je goed man!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja beetje onverwacht maar ik ga lekker de laatste tijd hahaha
quote:
Is het in het kader van heel erg on-topic ervaringen posten ook niet handig om te weten hoe deze beide dates tot stand zijn gekomen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij ook al
ho ik was te voorbarig, het schijnt morgen al plaats te gaan vinden
badoooooooquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Is het in het kader van heel erg on-topic ervaringen posten ook niet handig om te weten hoe deze beide dates tot stand zijn gekomen?
FOK!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Is het in het kader van heel erg on-topic ervaringen posten ook niet handig om te weten hoe deze beide dates tot stand zijn gekomen?
Wel goed als je weet wat je niet wil.. Dan kan je dat wegstrepen. Iemand die je langer kent kan wel meer zekerheid bieden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben weer 2 dates verder. 1 wilde gelijk tongzoenen![]()
maar denk dat mijn gevoelens uitgaan naar een dame die ik al jaren ken.
en zij zegt het zelfde. Moet dat even verwerken op het moment
Zo, het is dus toch nog mogelijk om daar een hele echte date te regelen?quote:
Wie is de gelu... Eh, dat gaat weer te verquote:
Dat gaat idd te ver...wil je zeggen dat hij zich niet gelukkig mag prijzen?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo, het is dus toch nog mogelijk om daar een hele echte date te regelen?Soms twijfel ik daar nog wel eens aan, gezien sommige posts hier
[..]
Wie is de gelu... Eh, dat gaat weer te ver
Ondanks dat ik je natuurlijk niet ken: ongetwijfeld is hij een heel gelukkig manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat gaat idd te ver...wil je zeggen dat hij zich niet gelukkig mag prijzen?!
Is volgens mij al eens voorgekomen hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:09 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik bedacht me trouwens net dat het grappig zou zijn als twee mensen hier op FOK! gewoon over elkaar aan het praten zijn terwijl ze dat niet door hebben...Het zou kunnen!
Recent nogquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is volgens mij al eens voorgekomen hier.
RP gaat gratis voor een man niet werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:42 schreef faf het volgende:
Ben vorige week begonnen, en heb me nu helemaal in het online daten gestopt. Heb me inmiddels op paiq,baddoo en relatieplanet aangemeld. In het begin leuke gesprekjes enz. maar nu gaat het iets minder.
Badoo: moeilijk in contact komen en als ze komen, vaak erg jonge meisjes van 16, maar leuke meiden is 10/15 min wachten op een reactie (chat niet fijn).
Paiq: In het begin top, maar moet 10000x op speeddate klikken en nog gebeurt er niets, maar heb wel 2 leuke contacten nu.
relatieplanet: Als gratis lid kan je niets en heb geen reacties terug. Misschien licht het aan me profielindeling.
Maar wil graag naar de eerste afspraak toewerken, of mag je dat niet in een week verachten, of zeggen jullie betalen voor 1 van de sites (maar dit wil ik echt vermijden).
Paiq is inderdaad erg goed, maar moet nu na de eerste week 10000x op de battle en speed date buttons klikken en er gebeurt niets, me foto is ook redelijk beoordeeld en heb de zoektermen niet heel strak staan, dus waar ligt het dan aan ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
RP gaat gratis voor een man niet werken.
Gratis heb je 2 goede opties. PaiQ en Knuz
Je kan ook Paiq select nemen (betaald), dan heb je in ieder geval elke dag een match.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef faf het volgende:
[..]
Paiq is inderdaad erg goed, maar moet nu na de eerste week 10000x op de battle en speed date buttons klikken en er gebeurt niets, me foto is ook redelijk beoordeeld en heb de zoektermen niet heel strak staan, dus waar ligt het dan aan ?
Knuz, gebeurde eigenlijk zowat niets, enkele profielviews per dag.
Wil er eigenlijk niet voor betalen, heb ook al geprobeerd contactenlijst op te schonen, van 11 naar 5 ook dit helpt niet om weer een speeddate te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook Paiq select nemen (betaald), dan heb je in ieder geval elke dag een match.
Wat je kan proberen is 'foto's beoordelen' en one-liners sturen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef faf het volgende:
[..]
Wil er eigenlijk niet voor betalen, heb ook al geprobeerd contactenlijst op te schonen, van 11 naar 5 ook dit helpt niet om weer een speeddate te vinden.
Ik snap dat wel. Ik betaal er ook liever niet voor en ben dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef faf het volgende:
[..]
Wil er eigenlijk niet voor betalen, heb ook al geprobeerd contactenlijst op te schonen, van 11 naar 5 ook dit helpt niet om weer een speeddate te vinden.
Knuz is dan weer iets wat ik alleen ken van naam. Hangt dat per definitie samen met het gebruik van een mobiele telefoon ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef B91 het volgende:
Een tijdje dit topic gevolgd en toch maar besloten om ook een account aan te maken op een datingswebsite. Mijn vorige relatie is nog niet heel lang uit maar ik mis het samenzijn met iemand, om lief en leed mee te delen wel een beetje. Zo'n website leek me wel ideaal. Eerst maar een account aangemaakt op Knuz. Tot nu toe weinig views en reacties gehad op Knuz. Vandaag maar besloten om ook een accountje aan te maken op Paiq. Kijken wat daar uit komt. Welke van de 2 websites bevalt jullie beter Fok'kers?
Best wel raar sommige mensen spreken heel positief over Knuz, maar in mijn leeftijdsgroep (Studenten) lijkt daar echt een mini groep te bevinden. Wil eigenlijk echt wat dates regelen, lijkt me echt leuk of even door de weeks wat te doen te hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef B91 het volgende:
Een tijdje dit topic gevolgd en toch maar besloten om ook een account aan te maken op een datingswebsite. Mijn vorige relatie is nog niet heel lang uit maar ik mis het samenzijn met iemand, om lief en leed mee te delen wel een beetje. Zo'n website leek me wel ideaal. Eerst maar een account aangemaakt op Knuz. Tot nu toe weinig views en reacties gehad op Knuz. Vandaag maar besloten om ook een accountje aan te maken op Paiq. Kijken wat daar uit komt. Welke van de 2 websites bevalt jullie beter Fok'kers?
Ze maken wel reclame voor het feit dat ze '100% mobiel' zijn. Ze hebben gewoon een desktopwebsite, als ik sommige mensen weleens hoorde dan werkte de mobiele app niet helemaal honderd procent. Hangt dus niet per definitie samen met het gebruik van een mobiele telefoonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Knuz is dan weer iets wat ik alleen ken van naam. Hangt dat per definitie samen met het gebruik van een mobiele telefoon ofzo?
Is mij ook al opgevallen! Heel veel dames die MBO doen bijvoorbeeld maar te weinig 'echte' studenten van HBO of WO. Ik zoek toch wel een beetje dames met hetzelfde denkniveau als dat van mijzelf omdat ik uit ervaring spreek dat als daar teveel verschil tussen zit er botsingen gaan ontstaan op den duur.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef faf het volgende:
[..]
Best wel raar sommige mensen spreken heel positief over Knuz, maar in mijn leeftijdsgroep (Studenten) lijkt daar echt een mini groep te bevinden. Wil eigenlijk echt wat dates regelen, lijkt me echt leuk of even door de weeks wat te doen te hebben.
Ikzelf maak me daar niet zo druk om op het moment, maar de leeftijdsgroep is niet breed vertegenwoordigt. Op Paiq zitten wel een paar leuke dames, vorige week constant speeddates en battles, maar deze week kan ik klikken wat ik wil meer er gebeurt nietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:36 schreef B91 het volgende:
[..]
Is mij ook al opgevallen! Heel veel dames die MBO doen bijvoorbeeld maar te weinig 'echte' studenten van HBO of WO. Ik zoek toch wel een beetje dames met hetzelfde denkniveau als dat van mijzelf omdat ik uit ervaring spreek dat als daar teveel verschil tussen zit er botsingen gaan ontstaan op den duur.
Krijg je niet vanzelf speeddates dan als je een tijdje online bent? Dat heb ik namelijk wel. Gewoon even wat langer online blijven, meer foto's beoordelen enz. Krijg je vanzelf na een minuut of vijftien wel een speeddate.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:37 schreef faf het volgende:
[..]
Ikzelf maak me daar niet zo druk om op het moment, maar de leeftijdsgroep is niet breed vertegenwoordigt. Op Paiq zitten wel een paar leuke dames, vorige week constant speeddates en battles, maar deze week kan ik klikken wat ik wil meer er gebeurt niets.
De foto's beoordelen doe ik eigenlijk nooit, ik blijf soms wel een tijdje online, ik ga proberen wat foto's te beoordelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Krijg je niet vanzelf speeddates dan als je een tijdje online bent? Dat heb ik namelijk wel. Gewoon even wat langer online blijven, meer foto's beoordelen enz. Krijg je vanzelf na een minuut of vijftien wel een speeddate.
Je kan zelf toch gewoon speeddates aanvragen...of reageren als een dame deze aanvraagt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef faf het volgende:
[..]
De foto's beoordelen doe ik eigenlijk nooit, ik blijf soms wel een tijdje online, ik ga proberen wat foto's te beoordelen
Maar volgens mij is het dus geen kwestie van krijgen??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Speeddates krijgen vrouwen sneller en meer dan mannen denk ik.
Er zijn denk ik meer mannen die speed/battledates aanvragen, dan dat vrouwen dat doen. Dus vrouwen krijgen dan sneller een speeddate aangeboden, dan dat mannen dat krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het dus geen kwestie van krijgen??
Links in mijn scherm krijg ik gewoon een melding dat die en die een speed of battle date wil en of je daarop in wil gaan. Verder kon ik gewoon een speed of battle date aanvragen wanneer ik wil...moeten er dus wel mannen zijn die deze accepteren. De leeftijden varieren wel veel meer dan bijv. de matches die ik kreeg.
Ja, speeddates zijn ook random en daarbij worden de match-voorkeuren min of meer uitgesloten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het dus geen kwestie van krijgen??
Links in mijn scherm krijg ik gewoon een melding dat die en die een speed of battle date wil en of je daarop in wil gaan. Verder kon ik gewoon een speed of battle date aanvragen wanneer ik wil...moeten er dus wel mannen zijn die deze accepteren. De leeftijden varieren wel veel meer dan bijv. de matches die ik kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |