Dat is een van m'n best verborgen gehouden karaktereigenschappen, sorryquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.
Daarom, wees intiemer... introduceer wat meer lichaamscontact. Geloof me.. dan kan het best snel gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze weet al dat ik dol op haar ben... maar ze moet nog even inzien dat ik ook leuk ben voor haar.
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze weet al dat ik dol op haar ben... maar ze moet nog even inzien dat ik ook leuk ben voor haar.
Je hoeft er niet je excuses voor aan te bieden. Gewoon whatsappen, je hebt mijn nummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van m'n best verborgen gehouden karaktereigenschappen, sorry
Nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hoeft er niet je excuses voor aan te bieden. Gewoon whatsappen, je hebt mijn nummer.
Dat weet je niet. Afstand nemen is ook nou niet bepaald een geweldig advies (tenzij je écht verliefd bent en zij totaal niet, note; met haar naar bed willen is niet hetzelfde als verliefd zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.
Zie! Weer verlegen! Je doet gewoon niks met mijn advies.quote:
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.
@Splash: het fysiek contact was er gisteren al wel een beetje, ging eigenlijk vanzelf.
Je moet vooral doen waar je je zelf goed bij voelt. Vind zelf alleen dat hopen dat het alsnog gebeurt altijd zo'n zelfkwelling, alsof er voor iedereen maar één persoon is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.
@Splash: het fysiek contact was er gisteren al wel een beetje, ging eigenlijk vanzelf.
nee joh, overrompelen die hap! dan duurt het het langst voor ze slaan hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.
Geloof me... soms kom je met verrassend veel weg.
Ja precies...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
nee joh, overrompelen die hap! dan duurt het het langst voor ze slaan haha
dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies...En met een straatverbod weet je tenminste wel wat ze van je vindt.
Geeft meer duidelijkheid dan genegeerd wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies...En met een straatverbod weet je tenminste wel wat ze van je vindt.
Naast verlegen ben ik ook nog eens stronteigenwijs. Botst nogal eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zie! Weer verlegen! Je doet gewoon niks met mijn advies.
U riep???quote:
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.
Geloof me... soms kom je met verrassend veel weg.
Erop ingaan. Niet te lang mee wachten dan, anders is écht elke vorm van interesse weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep???
Wat is de gemiddelde tijd voordat jij je date voorstelt aan (een of meerdere) van je vrienden/vriendinnen?
Hij doelt denk ik op zoals nu net Splash en Minthy.. Dergelijke conversaties (niet alleen zij).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef -Splash- het volgende:
(het helpen van iemand die niet goed weet hoe hij het aan wilt pakken, is dat SC?)
Dat kwam omdat jij dat zei!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op zoals nu net Splash en Minthy.. Dergelijke conversaties (niet alleen zij).
En vaak posten mensen hier ook wel eens vragen/opmerkingen puur om het topic niet 'stil' te laten leggen, mara dat is nergens voor nodig.
Gemiddelde tijd voor voorstellen.... dat hoeft niet na 4 dates ofzo. Dan ben je al een tijdje verder, tenzij dubbeldate.quote:En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
Na drie maand, maar toen hadden we ook al minstens twaalf dates gehad. Dus ik doe er wel even over. Hoef zelf ook niet zo nodig gelijk voorgesteld te worden. Vrienden wel sneller dan familie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep???
Wat is de gemiddelde tijd voordat jij je date voorstelt aan (een of meerdere) van je vrienden/vriendinnen?
Doe zelf een voorstel en overrompel haar met een picknick op een mooie plek in de natuur. Alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |