je kent beide? .. persoonlijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat zou een leuk stel zijn denk ik.
gesmurftquote:
Maargoed, neit verder voor hier. Maar is een minpunt van me. Tja voor sommigen net zo'n afknapper als voor mij de hen/hun / extra/expres etc etc.quote:
Niet handig om een woord te nemen waarvan de letter in het "kofschip" voorkomtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurft
Maakt niet uit joh. Ik let er ook nooit opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goet he
Nee, dat is echt iets wat gewoon niet lukten ik er te weinig op let
Ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben schrikbarend authentiek
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Nou, zoals het er nu naar uitziet houd ik er wel echt een hele toffe vriendin aan over, iemand met wie ik alles kan bespreken en veel kan ondernemen. Heb ook enorm persoonlijke gesprekken met haar gehad (van beide kanten). Dus dumpen is voor mij geen optie.
Precies dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doen
Dus toch!quote:
Ja he!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
nee, maar afgaande op wat ik hier gelezen heb.
Het punt is juist dat het voor veel mensen toch niet vanzelf gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben irl ook geen held maar soms gaan dingen vanzelf en dan is het goed. Als het geforceerd moet is het voor mij ook lastig
Ik weet het ook niet, maar ik zou mezelf pas echt voor mijn kop slaan als ik het contact verbrak of liet verwateren. Ik ben in geen jaren iemand tegen gekomen die me zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat dat dramatisch klinkt, maar het lijkt soms wel alsof ik geen geheimen heb voor haar, terwijl ik in eigenlijk alle sociale situaties met anderen wel 'in control' ben. Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor. Het sterkt me dan ook wel weer in de gedachten dat je het goed kan treffen via internetdaten, al waren de dates die ik met twee anderen had niet zo denderend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook goed dan toch? Maar eigenlijk wil je toch wat meer hè, weet niet of je jezelf dat aan moet doen
Ja, we hebben ook belachelijk veel contact gehad de laatste weken, het wordt wel eens tijdquote:
Het zat er inderdaad aan te komen. Je voelt me perfect aan. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we hebben ook belachelijk veel contact gehad de laatste weken, het wordt wel eens tijd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het zat er inderdaad aan te komen. Je voelt me perfect aan. Heb er zin in!
Dat stadium zijn we al gepasseerd.quote:
Niet zo verlegen.quote:
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik zou mezelf pas echt voor mijn kop slaan als ik het contact verbrak of liet verwateren. Ik ben in geen jaren iemand tegen gekomen die me zo goed aanvoelde. Kan me voorstellen dat dat dramatisch klinkt, maar het lijkt soms wel alsof ik geen geheimen heb voor haar, terwijl ik in eigenlijk alle sociale situaties met anderen wel 'in control' ben. Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor. Het sterkt me dan ook wel weer in de gedachten dat je het goed kan treffen via internetdaten, al waren de dates die ik met twee anderen had niet zo denderend.
Inderdaad, wel alles netjes meldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.
Je klinkt verliefdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef cassettebandje het volgende:
Dus tsja, ik heb het wel te pakken, maar er is ook een reden voor.
Dat is een van m'n best verborgen gehouden karaktereigenschappen, sorryquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon laten merken dat je niet alleen vrienden wil zijn? Dat kan zowel via woorden als fysiek. Succes en hier melden wanneer succes of klap tegen je gezicht.
Daarom, wees intiemer... introduceer wat meer lichaamscontact. Geloof me.. dan kan het best snel gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze weet al dat ik dol op haar ben... maar ze moet nog even inzien dat ik ook leuk ben voor haar.
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef cassettebandje het volgende:
[..]Ze weet al dat ik dol op haar ben... maar ze moet nog even inzien dat ik ook leuk ben voor haar.
Je hoeft er niet je excuses voor aan te bieden. Gewoon whatsappen, je hebt mijn nummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een van m'n best verborgen gehouden karaktereigenschappen, sorry
Nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hoeft er niet je excuses voor aan te bieden. Gewoon whatsappen, je hebt mijn nummer.
Dat weet je niet. Afstand nemen is ook nou niet bepaald een geweldig advies (tenzij je écht verliefd bent en zij totaal niet, note; met haar naar bed willen is niet hetzelfde als verliefd zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.
Zie! Weer verlegen! Je doet gewoon niks met mijn advies.quote:
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ehm.. ik zou het juist níet pushen en wat afstand nemen, als je zo verliefd bent en zij niet.
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.
@Splash: het fysiek contact was er gisteren al wel een beetje, ging eigenlijk vanzelf.
Je moet vooral doen waar je je zelf goed bij voelt. Vind zelf alleen dat hopen dat het alsnog gebeurt altijd zo'n zelfkwelling, alsof er voor iedereen maar één persoon is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ja... ik klink nu wel pusherig, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Zal wel een beetje afstand proberen te houden, al gaat dat wel wat tegen mijn gevoel in (zij zoekt zelf ook dagelijks contact). En dan zie ik wel hoe het loopt.
@Splash: het fysiek contact was er gisteren al wel een beetje, ging eigenlijk vanzelf.
nee joh, overrompelen die hap! dan duurt het het langst voor ze slaan hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.
Geloof me... soms kom je met verrassend veel weg.
Ja precies...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
nee joh, overrompelen die hap! dan duurt het het langst voor ze slaan haha
dan weet je wel waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies...En met een straatverbod weet je tenminste wel wat ze van je vindt.
Geeft meer duidelijkheid dan genegeerd wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja precies...En met een straatverbod weet je tenminste wel wat ze van je vindt.
Naast verlegen ben ik ook nog eens stronteigenwijs. Botst nogal eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zie! Weer verlegen! Je doet gewoon niks met mijn advies.
U riep???quote:
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wees terughoudend in het whatsapp contact. Reageer niet overal gelijk op en laat het even bezinken. Wel gewoon een volgende date afspreken en dan rustig opbouwen met fystiek contact en kijken tot wanneer ze je een mep geeft.
Geloof me... soms kom je met verrassend veel weg.
Erop ingaan. Niet te lang mee wachten dan, anders is écht elke vorm van interesse weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep???
Wat is de gemiddelde tijd voordat jij je date voorstelt aan (een of meerdere) van je vrienden/vriendinnen?
Hij doelt denk ik op zoals nu net Splash en Minthy.. Dergelijke conversaties (niet alleen zij).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef -Splash- het volgende:
(het helpen van iemand die niet goed weet hoe hij het aan wilt pakken, is dat SC?)
Dat kwam omdat jij dat zei!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op zoals nu net Splash en Minthy.. Dergelijke conversaties (niet alleen zij).
En vaak posten mensen hier ook wel eens vragen/opmerkingen puur om het topic niet 'stil' te laten leggen, mara dat is nergens voor nodig.
Gemiddelde tijd voor voorstellen.... dat hoeft niet na 4 dates ofzo. Dan ben je al een tijdje verder, tenzij dubbeldate.quote:En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate
Na drie maand, maar toen hadden we ook al minstens twaalf dates gehad. Dus ik doe er wel even over. Hoef zelf ook niet zo nodig gelijk voorgesteld te worden. Vrienden wel sneller dan familie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep???
Wat is de gemiddelde tijd voordat jij je date voorstelt aan (een of meerdere) van je vrienden/vriendinnen?
Doe zelf een voorstel en overrompel haar met een picknick op een mooie plek in de natuur. Alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp, dat scheelt alweer. Maar op Facebook doen we het al rustiger aan dan even geleden, omdat het anders echt teveel werd inderdaad. Een volgende date zal wel snel komen, ze doet zelf het ene na het andere voorstel.
"hoi kom je hier vaker? "quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool?
Daar kan nog wel wat gewicht bij op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
ik zou het via een datingsite proberen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
"Zoals je nu op de loopband loopt, ziet er niet uit!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Juist wel manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Zoals je nu op de loopband loopt, ziet er niet uit!"
Dat denken de mods elke keer. Er zijn steeds weer nieuwe mensen die het Datingsite wiel moeten uitvinden hoor. En er komen af en toe nieuwe datingsites...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Re het volgende:
ik geloof dat deze reeks zijn langste tijd wel heeft gehad
ik zie alleen maar slowchat eigenlijk... gaat allang niet meer over hoe het origineel was opgezet... praten over datingsite ervaringen, ik vind het best dat er over de dates zelf gediscussierd kan worden maar als ik zo het topic doorlees lijkt dat er in zijn geheel niet opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat denken de mods elke keer. Er zijn steeds weer nieuwe mensen die het Datingsite wiel moeten uitvinden hoor. En er komen af en toe nieuwe datingsites...
Deze reeks loopt al 5 jaar, en blijft steeds in een behoefte voorzien..
Maar goed, ik ben geen mod, als je deze reeks sluit, gaan er altijd weer mensen topics openen met titels als: "Vind meisje op Lexa leuk, hoe nu verder?" etc...
Als ik het lees, zie ik ervaringen van dates die via een datingsite zijn afgesproken. Dat vind ik toch ontopic. Je hebt gelijk wb sportschool en onderling geflirt hier, maar buiten dat is er genoeg ontopic te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie alleen maar slowchat eigenlijk... gaat allang niet meer over hoe het origineel was opgezet... praten over datingsite ervaringen, ik vind het best dat er over de dates zelf gediscussierd kan worden maar als ik zo het topic doorlees lijkt dat er in zijn geheel niet op
lijkt me een prima uitgangspunt jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ik het lees, zie ik ervaringen van dates die via een datingsite zijn afgesproken. Dat vind ik toch ontopic. Je hebt gelijk wb sportschool en onderling geflirt hier, maar buiten dat is er genoeg ontopic te zien.
Hoe een date verloopt die afgesproken is via een datingsite vind ik toch belangrijk om te lezen, het is heel anders dan een date met iemand die je kent van kroeg/festival/trein/school/werk etc...
Ok, ik trek mij verder weer terug hier, gezien ik alweer een half jaar met mn vriendin uit de kroeg bezig ben. Maar aangezien ik 5 (of was het 6?) jaar geleden deze reeks begonnen ben, gaat die mij wel stiekem aan het hartquote:
Uiteraard, het plan voor de volgende date is er al, alleen moeten we nog een dag afspreken. Maar we hebben ook afgesproken samen een bepaalde cursus te gaan doen en dan zullen we sowieso wekelijks intensief contact hebben daarover. Het contact zit wel goed, nu nog een manier vinden om haar alsnog voor me te winnen, zonder dat dat pusherig is. Lastig hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Erop ingaan. Niet te lang mee wachten dan, anders is écht elke vorm van interesse weg.
(het helpen van iemand die niet goed weet hoe hij het aan wilt pakken, is dat SC?)
Het picknick-plan is onderdeel van de volgende date.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Doe zelf een voorstel en overrompel haar met een picknick op een mooie plek in de natuur. Alles erop en eraan.
Vraag Silenus of hij een romantisch liedje komt spelen op zijn schuiftrombone.
Maar heb je de volgende date al uitvoerig besproken? Want dan is de verrassing en het spontane er wel af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Het picknick-plan is onderdeel van de volgende date.
Ik zie mijn date liever in bikini op het strandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Vriendin van mij is piloot, ik denk dat ik binnenkort een date ga regelen met haar op grote hoogteLekker met de Cessna over het strand vliegen
Na de eerste date had haar lichaam al weinig verrassingen meer voor mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zie mijn date liever in bikini op het strand
Je bent meer wezen doen dan alleen maar eten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na de eerste date had haar lichaam al weinig verrassingen meer voor mij
Eerste date was eigenlijk gewoon een drankje in de stad (eten is meteen weer zo heavy en kan een "zit" worden). Maar het klikte uiteindelijk erg goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je bent meer wezen doen dan alleen maar eten?
Met een drankje leer je het lichaam van de ander nog niet kennen toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste date was eigenlijk gewoon een drankje in de stad (eten is meteen weer zo heavy en kan een "zit" worden). Maar het klikte uiteindelijk erg goed
Ik impliceer dat erna nog veel meer gebeurd isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Met een drankje leer je het lichaam van de ander nog niet kennen toch?
Dat werd uit je eerdere reacties nog niet duidelijk. Toch meer details vertellen de volgende keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik impliceer dat erna nog veel meer gebeurd isZijn naar haar huis gegaan etc etc etc etc etc...
Dan let je echt niet goed op. Was redelijk duidelijk een aantal keren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat werd uit je eerdere reacties nog niet duidelijk. Toch meer details vertellen de volgende keer
Ik dacht dat jullie alleen maar waren wezen eten. Niet dat je daarna nog andere leuke dingen bent gaan doen.
doe dat lekker via PM dan ... je hebt het over een vriendin die piloot is... lijkt me weinig meer met het onderwerp te maken, al zeker de details niet over hoe diep je haar wel niet uitgewoond hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
Het is mijn ervaring van een internetdate(via een relatiesite)
Ik ga wel ergens anders heenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
doe dat lekker via PM dan ... je hebt het over een vriendin die piloot is... lijkt me weinig meer met het onderwerp te maken, al zeker de details niet over hoe diep je haar wel niet uitgewoond hebt
Zeg wat heeft deze post met datingsites te maken?! Hoe je klinkt heeft helemaal NIETS, maar dan ook NIETS met dating of sites of het neuken van uitwonende piloten te maken!!quote:
Nee hoor, kan wel wat hebbenquote:
Het topic is natuurlijk wel vooral bedoelt over echt de datingsite ervaringen. Hoe leer je elkaar kennen, welke sites, voor/nadelen etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben
Maar als ik als date haar mee wil neem vliegen, wat is daaraan offtopic dan? Ze is nog steeds niet m'n vriendin, we kennen elkaar via Lexa en we zijn nog steeds in de datefase...
dat zou kunnen maar daar heb je niet tig reacties/posts voor nodig natuurlijk, dat laatste gaat het me voornamelijk om, het SCen over je dates (die je in een ver verleden ooir eens een keertje via een site hebt ontmoet), daar is dit topic niet voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben
Maar als ik als date haar mee wil neem vliegen, wat is daaraan offtopic dan? Ze is nog steeds niet m'n vriendin, we kennen elkaar via Lexa en we zijn nog steeds in de datefase...
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Kusjes in een sms bericht betekenen voor vrouwen vaak helemaal niets.
Dat doen ze met iedereen![]()
Ik vind eerlijk gezegd wel dat je teveel met de botte bijl rondmept hierquote:
Ik heb berichtjes van vrouwen gekregen die vaak met xxx of kusje afsloten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?
Ligt aan de persoon. Ik doe het eig maar zelden bij mensen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |