Ik zie mijn date liever in bikini op het strandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Vriendin van mij is piloot, ik denk dat ik binnenkort een date ga regelen met haar op grote hoogteLekker met de Cessna over het strand vliegen
Na de eerste date had haar lichaam al weinig verrassingen meer voor mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik zie mijn date liever in bikini op het strand
Je bent meer wezen doen dan alleen maar eten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na de eerste date had haar lichaam al weinig verrassingen meer voor mij
Eerste date was eigenlijk gewoon een drankje in de stad (eten is meteen weer zo heavy en kan een "zit" worden). Maar het klikte uiteindelijk erg goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je bent meer wezen doen dan alleen maar eten?
Met een drankje leer je het lichaam van de ander nog niet kennen toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerste date was eigenlijk gewoon een drankje in de stad (eten is meteen weer zo heavy en kan een "zit" worden). Maar het klikte uiteindelijk erg goed
Ik impliceer dat erna nog veel meer gebeurd isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Met een drankje leer je het lichaam van de ander nog niet kennen toch?
Dat werd uit je eerdere reacties nog niet duidelijk. Toch meer details vertellen de volgende keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik impliceer dat erna nog veel meer gebeurd isZijn naar haar huis gegaan etc etc etc etc etc...
Dan let je echt niet goed op. Was redelijk duidelijk een aantal keren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat werd uit je eerdere reacties nog niet duidelijk. Toch meer details vertellen de volgende keer
Ik dacht dat jullie alleen maar waren wezen eten. Niet dat je daarna nog andere leuke dingen bent gaan doen.
doe dat lekker via PM dan ... je hebt het over een vriendin die piloot is... lijkt me weinig meer met het onderwerp te maken, al zeker de details niet over hoe diep je haar wel niet uitgewoond hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
Het is mijn ervaring van een internetdate(via een relatiesite)
Ik ga wel ergens anders heenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
doe dat lekker via PM dan ... je hebt het over een vriendin die piloot is... lijkt me weinig meer met het onderwerp te maken, al zeker de details niet over hoe diep je haar wel niet uitgewoond hebt
Zeg wat heeft deze post met datingsites te maken?! Hoe je klinkt heeft helemaal NIETS, maar dan ook NIETS met dating of sites of het neuken van uitwonende piloten te maken!!quote:
Nee hoor, kan wel wat hebbenquote:
Het topic is natuurlijk wel vooral bedoelt over echt de datingsite ervaringen. Hoe leer je elkaar kennen, welke sites, voor/nadelen etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben
Maar als ik als date haar mee wil neem vliegen, wat is daaraan offtopic dan? Ze is nog steeds niet m'n vriendin, we kennen elkaar via Lexa en we zijn nog steeds in de datefase...
dat zou kunnen maar daar heb je niet tig reacties/posts voor nodig natuurlijk, dat laatste gaat het me voornamelijk om, het SCen over je dates (die je in een ver verleden ooir eens een keertje via een site hebt ontmoet), daar is dit topic niet voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben
Maar als ik als date haar mee wil neem vliegen, wat is daaraan offtopic dan? Ze is nog steeds niet m'n vriendin, we kennen elkaar via Lexa en we zijn nog steeds in de datefase...
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef dyna18 het volgende:
Kusjes in een sms bericht betekenen voor vrouwen vaak helemaal niets.
Dat doen ze met iedereen![]()
Ik vind eerlijk gezegd wel dat je teveel met de botte bijl rondmept hierquote:
Ik heb berichtjes van vrouwen gekregen die vaak met xxx of kusje afsloten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?
Ligt aan de persoon. Ik doe het eig maar zelden bij mensen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Doen ze dat bij jou van begins af aan, of later pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |