Dat gaat idd te ver...wil je zeggen dat hij zich niet gelukkig mag prijzen?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo, het is dus toch nog mogelijk om daar een hele echte date te regelen?Soms twijfel ik daar nog wel eens aan, gezien sommige posts hier
[..]
Wie is de gelu... Eh, dat gaat weer te ver
Ondanks dat ik je natuurlijk niet ken: ongetwijfeld is hij een heel gelukkig manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat gaat idd te ver...wil je zeggen dat hij zich niet gelukkig mag prijzen?!
Is volgens mij al eens voorgekomen hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:09 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik bedacht me trouwens net dat het grappig zou zijn als twee mensen hier op FOK! gewoon over elkaar aan het praten zijn terwijl ze dat niet door hebben...Het zou kunnen!
Recent nogquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is volgens mij al eens voorgekomen hier.
RP gaat gratis voor een man niet werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:42 schreef faf het volgende:
Ben vorige week begonnen, en heb me nu helemaal in het online daten gestopt. Heb me inmiddels op paiq,baddoo en relatieplanet aangemeld. In het begin leuke gesprekjes enz. maar nu gaat het iets minder.
Badoo: moeilijk in contact komen en als ze komen, vaak erg jonge meisjes van 16, maar leuke meiden is 10/15 min wachten op een reactie (chat niet fijn).
Paiq: In het begin top, maar moet 10000x op speeddate klikken en nog gebeurt er niets, maar heb wel 2 leuke contacten nu.
relatieplanet: Als gratis lid kan je niets en heb geen reacties terug. Misschien licht het aan me profielindeling.
Maar wil graag naar de eerste afspraak toewerken, of mag je dat niet in een week verachten, of zeggen jullie betalen voor 1 van de sites (maar dit wil ik echt vermijden).
Paiq is inderdaad erg goed, maar moet nu na de eerste week 10000x op de battle en speed date buttons klikken en er gebeurt niets, me foto is ook redelijk beoordeeld en heb de zoektermen niet heel strak staan, dus waar ligt het dan aan ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
RP gaat gratis voor een man niet werken.
Gratis heb je 2 goede opties. PaiQ en Knuz
Je kan ook Paiq select nemen (betaald), dan heb je in ieder geval elke dag een match.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef faf het volgende:
[..]
Paiq is inderdaad erg goed, maar moet nu na de eerste week 10000x op de battle en speed date buttons klikken en er gebeurt niets, me foto is ook redelijk beoordeeld en heb de zoektermen niet heel strak staan, dus waar ligt het dan aan ?
Knuz, gebeurde eigenlijk zowat niets, enkele profielviews per dag.
Wil er eigenlijk niet voor betalen, heb ook al geprobeerd contactenlijst op te schonen, van 11 naar 5 ook dit helpt niet om weer een speeddate te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook Paiq select nemen (betaald), dan heb je in ieder geval elke dag een match.
Wat je kan proberen is 'foto's beoordelen' en one-liners sturen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef faf het volgende:
[..]
Wil er eigenlijk niet voor betalen, heb ook al geprobeerd contactenlijst op te schonen, van 11 naar 5 ook dit helpt niet om weer een speeddate te vinden.
Ik snap dat wel. Ik betaal er ook liever niet voor en ben dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef faf het volgende:
[..]
Wil er eigenlijk niet voor betalen, heb ook al geprobeerd contactenlijst op te schonen, van 11 naar 5 ook dit helpt niet om weer een speeddate te vinden.
Knuz is dan weer iets wat ik alleen ken van naam. Hangt dat per definitie samen met het gebruik van een mobiele telefoon ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef B91 het volgende:
Een tijdje dit topic gevolgd en toch maar besloten om ook een account aan te maken op een datingswebsite. Mijn vorige relatie is nog niet heel lang uit maar ik mis het samenzijn met iemand, om lief en leed mee te delen wel een beetje. Zo'n website leek me wel ideaal. Eerst maar een account aangemaakt op Knuz. Tot nu toe weinig views en reacties gehad op Knuz. Vandaag maar besloten om ook een accountje aan te maken op Paiq. Kijken wat daar uit komt. Welke van de 2 websites bevalt jullie beter Fok'kers?
Best wel raar sommige mensen spreken heel positief over Knuz, maar in mijn leeftijdsgroep (Studenten) lijkt daar echt een mini groep te bevinden. Wil eigenlijk echt wat dates regelen, lijkt me echt leuk of even door de weeks wat te doen te hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef B91 het volgende:
Een tijdje dit topic gevolgd en toch maar besloten om ook een account aan te maken op een datingswebsite. Mijn vorige relatie is nog niet heel lang uit maar ik mis het samenzijn met iemand, om lief en leed mee te delen wel een beetje. Zo'n website leek me wel ideaal. Eerst maar een account aangemaakt op Knuz. Tot nu toe weinig views en reacties gehad op Knuz. Vandaag maar besloten om ook een accountje aan te maken op Paiq. Kijken wat daar uit komt. Welke van de 2 websites bevalt jullie beter Fok'kers?
Ze maken wel reclame voor het feit dat ze '100% mobiel' zijn. Ze hebben gewoon een desktopwebsite, als ik sommige mensen weleens hoorde dan werkte de mobiele app niet helemaal honderd procent. Hangt dus niet per definitie samen met het gebruik van een mobiele telefoonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Knuz is dan weer iets wat ik alleen ken van naam. Hangt dat per definitie samen met het gebruik van een mobiele telefoon ofzo?
Is mij ook al opgevallen! Heel veel dames die MBO doen bijvoorbeeld maar te weinig 'echte' studenten van HBO of WO. Ik zoek toch wel een beetje dames met hetzelfde denkniveau als dat van mijzelf omdat ik uit ervaring spreek dat als daar teveel verschil tussen zit er botsingen gaan ontstaan op den duur.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef faf het volgende:
[..]
Best wel raar sommige mensen spreken heel positief over Knuz, maar in mijn leeftijdsgroep (Studenten) lijkt daar echt een mini groep te bevinden. Wil eigenlijk echt wat dates regelen, lijkt me echt leuk of even door de weeks wat te doen te hebben.
Ikzelf maak me daar niet zo druk om op het moment, maar de leeftijdsgroep is niet breed vertegenwoordigt. Op Paiq zitten wel een paar leuke dames, vorige week constant speeddates en battles, maar deze week kan ik klikken wat ik wil meer er gebeurt nietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:36 schreef B91 het volgende:
[..]
Is mij ook al opgevallen! Heel veel dames die MBO doen bijvoorbeeld maar te weinig 'echte' studenten van HBO of WO. Ik zoek toch wel een beetje dames met hetzelfde denkniveau als dat van mijzelf omdat ik uit ervaring spreek dat als daar teveel verschil tussen zit er botsingen gaan ontstaan op den duur.
Krijg je niet vanzelf speeddates dan als je een tijdje online bent? Dat heb ik namelijk wel. Gewoon even wat langer online blijven, meer foto's beoordelen enz. Krijg je vanzelf na een minuut of vijftien wel een speeddate.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:37 schreef faf het volgende:
[..]
Ikzelf maak me daar niet zo druk om op het moment, maar de leeftijdsgroep is niet breed vertegenwoordigt. Op Paiq zitten wel een paar leuke dames, vorige week constant speeddates en battles, maar deze week kan ik klikken wat ik wil meer er gebeurt niets.
De foto's beoordelen doe ik eigenlijk nooit, ik blijf soms wel een tijdje online, ik ga proberen wat foto's te beoordelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Krijg je niet vanzelf speeddates dan als je een tijdje online bent? Dat heb ik namelijk wel. Gewoon even wat langer online blijven, meer foto's beoordelen enz. Krijg je vanzelf na een minuut of vijftien wel een speeddate.
Je kan zelf toch gewoon speeddates aanvragen...of reageren als een dame deze aanvraagt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef faf het volgende:
[..]
De foto's beoordelen doe ik eigenlijk nooit, ik blijf soms wel een tijdje online, ik ga proberen wat foto's te beoordelen
Maar volgens mij is het dus geen kwestie van krijgen??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Speeddates krijgen vrouwen sneller en meer dan mannen denk ik.
Er zijn denk ik meer mannen die speed/battledates aanvragen, dan dat vrouwen dat doen. Dus vrouwen krijgen dan sneller een speeddate aangeboden, dan dat mannen dat krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het dus geen kwestie van krijgen??
Links in mijn scherm krijg ik gewoon een melding dat die en die een speed of battle date wil en of je daarop in wil gaan. Verder kon ik gewoon een speed of battle date aanvragen wanneer ik wil...moeten er dus wel mannen zijn die deze accepteren. De leeftijden varieren wel veel meer dan bijv. de matches die ik kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |