Geen idee of het bij vrouwen erger is, maar ik word er wel poepflauw van... En ik ben al een aantal fakers tegen het lijf gelopen, ook niet erg goed voor je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, bij jou zal het wel nóg erger zijn, omdat je een vrouw bent. Bij mij valt het relatief met gemiddeld 7 berichten per dag nog wel mee.
volgens mij heb ik je gewoon reactie gegeven op je vraag, beetje opletten hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kunnen al die newbees niet gewoon een nekschot krijgen? Post ik zelf eens een vraagstuk hier, sneeuwt het onder in een soort digitaal lullen vergelijken SC.
Waarom niet, zou het gewoon proberen. Als ze er toen relaxed op heeft gereageerd en ze is nog actief lid reageert ze daar misschien ook wel relaxed opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kwam net één van mijn eerste Paiq-dates van vorig jaar tegen met dat foto-stapelding. Iemand waarmee het tijdens die date eigenlijk best wel klikte, maar waar ik het min of meer bij gelaten heb destijds omdat het met iemand anders wat serieuzer dreigde te worden. Wat ik 'r ook eerlijk verteld heb en ze was daar ook vrij relaxed over al vond ze het jammer.
Vraag is of ik haar nu nog eens moet benaderen. Kan me ergens best voorstellen dat het nu niet zonodig meer hoeft van 'r.
Nee inderdaad, maar jij weet gelukkig beter. Wel vervelend als je heel vaak fakers tegen het lijf loopt. Ik heb 2x een faker gehad zover ik weet. 1x was het geen dame van 19, maar een jongen van 19 (dan schrik je je ook best erg). En 1x was het geen dame van 18, maar een dame van in de 30. Ook dan denk je: whut the fuk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of het bij vrouwen erger is, maar ik word er wel poepflauw van... En ik ben al een aantal fakers tegen het lijf gelopen, ook niet erg goed voor je zelfvertrouwen
Ja, zag het. Beetje een dooddoener, maar klopt in principe wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je gewoon reactie gegeven op je vraag, beetje opletten he
Ik heb geen idee of ze nog actief lid is, ze heeft wel veel ongelezen oneliners namelijk. Al heb ik dan wel andere manieren om daar achter te komen. Maar ik denk dat ik het toch even laat voor wat het is nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarom niet, zou het gewoon proberen. Als ze er toen relaxed op heeft gereageerd en ze is nog actief lid reageert ze daar misschien ook wel relaxed op
En het is ook nog een leuke datequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, zag het. Beetje een dooddoener, maar klopt in principe wel.
[..]
Ik heb geen idee of ze nog actief lid is, ze heeft wel veel ongelezen oneliners namelijk. Al heb ik dan wel andere manieren om daar achter te komen. Maar ik denk dat ik het toch even laat voor wat het is nu.
Eerst zondag een date waar ik nieuwsgierig naar ben.
Gewoon proberen. Ik kreeg een paar weken terug ook een berichtje van een meisje met als titel "Zullen we het nog een keer proberen?" nadat het eerder op niets uit was gelopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kwam net één van mijn eerste Paiq-dates van vorig jaar tegen met dat foto-stapelding. Iemand waarmee het tijdens die date eigenlijk best wel klikte, maar waar ik het min of meer bij gelaten heb destijds omdat het met iemand anders wat serieuzer dreigde te worden. Wat ik 'r ook eerlijk verteld heb en ze was daar ook vrij relaxed over al vond ze het jammer.
Vraag is of ik haar nu nog eens moet benaderen. Kan me ergens best voorstellen dat het nu niet zonodig meer hoeft van 'r.
Ik had in de kerstvakantie een Badoo-account aangemaakt, maar na een paar weken ook weer gedelete. Was ook helemaal niet mijn ding. Lexa vind ik dan wel leuker, is iets serieuzer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mening over Badoo deel ik, ik heb vaak al een seksverzoek binnen 3 berichten...![]()
Lexa hoor ik goede berichten over
Fakers in welke zin? Gewoon helemaal nep of mensen die afhaken als puntje bij paaltje komt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of het bij vrouwen erger is, maar ik word er wel poepflauw van... En ik ben al een aantal fakers tegen het lijf gelopen, ook niet erg goed voor je zelfvertrouwen
waarom dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, waarom het schade aan je zelfvertrouwen toebrengtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja waarom loop je fakers tegen het lijf?
ooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Nee, waarom het schade aan je zelfvertrouwen toebrengt
Waarom zou je zelfvertrouwen minder worden van fakers? Ze zijn fake, lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap best dat bij sommige meiden het zelfvertrouwen op bepaalde momenten een heikel punt is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zou je zelfvertrouwen minder worden van fakers? Ze zijn fake, lekker laten gaan.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
DM'en via fok kan ook verkeerd uitpakken, damn ik voel me ineens down.
Daarom hoef ik ook geen dame meer via fok.... Alleen maar ellende... Trust me, i know all about itquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
DM'en via fok kan ook verkeerd uitpakken, damn ik voel me ineens down.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |