abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115807248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Goed te doen, haal je er zo uit, dat geld. Helaas heb ik er zelf de ruimte niet voor, en vind ik het sociale aspect van de sportschool wel leuk (vooral het vrouwelijk schoon).
Jup en ik kan het nog prima voor een leuk bedrag verkopen dus dan verdien je weer een deel terug.

Hier nog een uitleg hoe ik het bij elkaar gekregen heb voor de mensen die misschien een eigen gym willen.

[Bodybuilding] #161 - Ook de beentjes trainen

Die Henk is sowieso een baas, hij maakt alles wat je maar wenst, maar dan ook echt alles! www.powercage.nl

Dat rack kost iets van ¤ 975,- (barbarian), Henk maakt hem na voor ¤ 275,-.
If not now, then when.
pi_115807297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word. :r
Haha, nooit last van. Soms maak ik hier een praatje, en als ik daar geen zin in heb is het oortjes in en knallen. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
pi_115807410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word. :r
Dat vind ik juist wel fijn altijd. Ik ga natuurlijk wel gewoon trainen, maar soms tussendoor of na de training even ouwehoeren met gasten.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:09:03 #54
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115807482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jup en ik kan het nog prima voor een leuk bedrag verkopen dus dan verdien je weer een deel terug.

Hier nog een uitleg hoe ik het bij elkaar gekregen heb voor de mensen die misschien een eigen gym willen.

[Bodybuilding] #161 - Ook de beentjes trainen

Die Henk is sowieso een baas, hij maakt alles wat je maar wenst, maar dan ook echt alles! www.powercage.nl

Dat rack kost iets van ¤ 975,- (barbarian), Henk maakt hem na voor ¤ 275,-.
Die deadlift holder, wat moet ik me daarbij voorstellen? Voorkomt dat dat je barbell wegrolt door hem erachter te zetten?
This isn't even my final form.
pi_115807582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die deadlift holder, wat moet ik me daarbij voorstellen? Voorkomt dat dat je barbell wegrolt door hem erachter te zetten?
Je kan hem vanaf de holder optillen maar bij mij staat het rack hoger doordat er houten platen onder zitten. Misschien is het ook meer een standaard om de platen erop te schuiven, er vanaf liften lijkt mij niet fijn en handig met zware platen op de stang. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, ik leg de stang altijd op die beveiliging en schuif dan de platen erop.
If not now, then when.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:18:16 #56
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115807780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan hem vanaf de holder optillen maar bij mij staat het rack hoger doordat er houten platen onder zitten. Misschien is het ook meer een standaard om de platen erop te schuiven, er vanaf liften lijkt mij niet fijn en handig met zware platen op de stang. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, ik leg de stang altijd op die beveiliging en schuif dan de platen erop.
Er vanaf liften lijkt mij ook vreemd ja, maar een standaard zodat de gewichten erop kunnen is wel weer handig. Ik struggle altijd met die platen erop te krijgen als het al op de vloer ligt. Ik wil het nooit op de beveiliging leggen omdat ik hem er dan weer af moet halen wat lastig is met dat gewicht.
Maar wel een mooie powerrack, dit gaat hem denk ik wel worden als ik ooit een home gym neem. ^O^
pi_115807869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Er vanaf liften lijkt mij ook vreemd ja, maar een standaard zodat de gewichten erop kunnen is wel weer handig. Ik struggle altijd met die platen erop te krijgen als het al op de vloer ligt. Ik wil het nooit op de beveiliging leggen omdat ik hem er dan weer af moet halen wat lastig is met dat gewicht.
Maar wel een mooie powerrack, dit gaat hem denk ik wel worden als ik ooit een home gym neem. ^O^
Kom er nu idd achter dat ik hem beter op de deadlift holder kan leggen. :') Maar ik schuif altijd 20kg platen erop aan elke kant en haal hem dan vanaf de noodopvang af en op de grond voeg ik nog gewicht toe (kleinere platen). De 20kg platen hebben de juiste hoogte voor de start positie.
If not now, then when.
pi_115809917
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Hardcore is het niet. Het is een vereniging die werk verschaft aan ex-gedetineerden en dus relatief goedkoop. (want voornamelijk vrijwilligerswerk) Er lopen wel een paar goede instructeurs rond die alles wel uit kunnen leggen maar niet allemaal. Bovendien als je er de eerste keer traint vragen ze of je al eerder hebt gefitnest. Zo niet dan willen ze je minimaal 1 training begeleiden op een standaard trainingsschema tenzij je aangeeft dat je een ander schema wil :')
Kelderwerk, weejo.
Soukidan op je oogbal.
pi_115810004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Kelderwerk, weejo.
Jajong traint er ook _O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115810315
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.
Gaat er niet om of ze wel of niet weten waar ze mee bezig zijn, maar of en hoe lang ze voor faciliteiten willen dokken waar ze niet of nauwelijks gebruik van maken. Daar verdienen de gyms aan.
pi_115810358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 02:10 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Gaat er niet om of ze wel of niet weten waar ze mee bezig zijn, maar of en hoe lang ze voor faciliteiten willen dokken waar ze niet of nauwelijks gebruik van maken. Daar verdienen de gyms aan.
Je hebt gelijk. Dat is vast de reden dat sportscholen mensen zo dom houden zodat zij hopeloos jarenlang proberen af te vallen of spieren proberen te kweken zonder het resultaat dat verwacht wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 21-08-2012 02:25:06 ]
If not now, then when.
pi_115810547
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Jajong traint er ook _O_
Voor het geld wel echt prima gym, ondanks een gebrek aan airco. Vandaag ook weer het zweet uit elke porie van mn lichaam getraind.
Soukidan op je oogbal.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:51:54 #63
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115811897
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME

Vandaag naar de dokter geweest; loop al een maand te kloten met keelpijn en hoesten enzo. Dikke lymfeklieren enzo. Maar ik ben zo'n eigenwijze boer die roept dat het allemaal vanzelf wel overgaat en gewoon gaat werken en trainen enzo :')

"Hier heb je een paardenmiddel. Als het tegen het weekend niet weg is, wil ik je terugzien, want het zou me niets verbazen als je de ziekte van Pfeiffer hebt"

Als het dat is, ben ik dus zeer ernstig de lul en kan ik de gym (en de Aziatische chicks ;( ) voorlopig wel vergeten. Ik begrepen dat je je lever naar de klote kan helpen als je je rust niet neemt bij Pfeiffer. Hopen dat het een gewone infectie is dus :X

[ Bericht 23% gewijzigd door star_gazer op 21-08-2012 07:59:32 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:52:29 #64
77130 star_gazer
pi_115811901
SunTzu, jij hebt echt zieke traps trouwens :o
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:57:48 #65
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115811939
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:51 schreef star_gazer het volgende:
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME

Vandaag naar de dokter geweest; loop al een maand te kloten met keelpijn en hoesten enzo. Dikke lymfeklieren enzo. Maar ik ben zo'n eigenwijze boer die roept dat het allemaal vanzelf wel overgaat en gewoon gaat werken en trainen enzo :')

"Hier heb je een paardenmiddel. Als het tegen het weekend niet weg is, wil ik je terugzien, want het zou me niets verbazen als je de ziekte van Pfeiffer hebt"
serieus joh?
Wat voelde je nog meer dan? Dan moet je toch ook zwaar vermoeid e.d. geweest zijn?

Hoe voel je of dat je verdikte lymfe klieren hebt?
Ik ben ook al maanden moeier dan moe. Vooral 'sochtends als ik m'n bed uit kom.
En op sommige momenten op de dag, dan zou ik soms het liefst onder m'n bureau gaan liggen slapen op m'n werk. Na 10 minuten is dat dan weer over.
Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de wc.
Heb ook het gevoel alsof ik een dikke strot heb als ik moet slikken...
Ook boer hier alergisch is voor de huisarts... :')
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:01:58 #66
77130 star_gazer
pi_115811968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

serieus joh?
Wat voelde je nog meer dan? Dan moet je toch ook zwaar vermoeid e.d. geweest zijn?

Hoe voel je of dat je verdikte lymfe klieren hebt?
Ik ben ook al maanden moeier dan moe. Vooral 'sochtends als ik m'n bed uit kom.
En op sommige momenten op de dag, dan zou ik het liefst onder m'n bureau gaan liggen slapen op m'n werk. Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de wc.
Heb ook het gevoel alsof ik een dikke strot heb als ik moet slikken...
Ook boer hier die alergisch is voor de huisarts... :')
Je hoeft niet altijd alle symptomen te krijgen. Sommigen worden moe, anderen krijgen vlekken, anderen worden lamgdurig verkouden... Weer anderen krijgen alles en sommigen krijgen niks.

Maar die lymfeklieren merk ik vooral bij het slikken. Vooral 's avonds voelt het alsof ik een scheermes door een gaatje van een millimeter moet stampen. Ernstig pijnlijk.

Maargoed, ik heb zware antibiotica voor het geval het een keelontsteking is. Laat ik daar voorlopig maar vanuit gaan :{
-
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:05:16 #67
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115811998
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Je hoeft niet altijd alle symptomen te krijgen. Maar die lymfeklieren merk ik vooral bij het slikken. Vooral 's avonds voelt het alsof ik een scheermes door een gaatje van een millimeter moet stampen. Ernstig pijnlijk.
oh dat is wel een stuk erger dan.
Bij mij is het meer het gevoel van een beetje vervelend achterin aan de zijkant van m'n tong, en bij m'n adamsappel zeg maar. En dat ik af en toe moet kokhalzen met eten en niet door kan eten. Al is dat al een stuk minder de laatste tijd.
En energie fluctuaties dus.
Maar hopen dat dat paardenmidddel helpt bij je dan. Dat pfeiffer wil je echt niet hebben.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:18:23 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115812081
Sorry hoor, maar een maand rondlopen met opgezette lymfeklieren dan verdien je het ook wel een beetje imho.

Leer eens luisteren naar je lichaam, dan hoef je hier ook niet elke keer te klagen dat je wat mankeert.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:23:20 #69
77130 star_gazer
pi_115812127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:18 schreef fathank het volgende:
Sorry hoor, maar een maand rondlopen met opgezette lymfeklieren dan verdien je het ook wel een beetje imho.

Leer eens luisteren naar je lichaam, dan hoef je hier ook niet elke keer te klagen dat je wat mankeert.
Ja want anders was het al over geweest :? Laatste keer dat ik keek kon een virus niet genezen worden. Daarnaast leek het met de tijd al minder te worden, maar nu is ineens de knop weer omgegaan.
-
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:23:32 #70
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115812129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:18 schreef fathank het volgende:

nou nou, een beetje tijd geven om iets vanzelf te laten genezen lijkt me meestal wel op z'n plaats. ;)
Mensen die direct naar de huisarts rennen krijg ik altijd een beetje kromme tenen van.
Misschien ging het in die maand ook wel een week wat beter? waardoor die misschien dacht dat het wel over ging?
Je weet toch niet zomaar dat het opgezette klieren zijn. Hij had gewoon keelpijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja want anders was het al over geweest :? Laatste keer dat ik keek kon een virus niet genezen worden. Daarnaast leek het met de tijd al minder te worden, maar nu is ineens de knop weer omgegaan.
nou kijk, dat bedoel ik.
Gewoon ff een tijdje aankijken als je wat hebt is niks mis mee idd.

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 21-08-2012 08:29:37 ]
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:26:45 #71
230491 Zith
pls tip
pi_115813005
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef psychosomatic het volgende:
Lipo, synthol, etc ect allemaal dingen die zgn voor "pussies" zijn, maar de fysieken waar men het meest tegenop kijkt zitten vol dergelijke shit.
Inderdaad, synthol _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:48:14 #72
77130 star_gazer
pi_115813443

Synthol _O_
-
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:48:48 #73
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115813450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:52 schreef star_gazer het volgende:
SunTzu, jij hebt echt zieke traps trouwens :o
Thanks, ik train ze eigenlijk alleen met met shrugs met plates van 15,20 en 25.
Herhalingen van 15, 12, 10. :)
pi_115813459
quote:
"Hier heb je een paardenmiddel.
Clen?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:14:45 #75
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:17:55 #76
77130 star_gazer
pi_115814197
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:48 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Thanks, ik train ze eigenlijk alleen met met shrugs met plates van 15,20 en 25.
Herhalingen van 15, 12, 10. :)
Ik barbell shrug 3x8x80kg, maar ze zijn nagenoeg onzichtbaar ;(
-
pi_115814218
Genetics? Sinds ik begon met shrugs groeien m'n traps als kool.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:18:49 #78
77130 star_gazer
pi_115814220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Clen?
Hehe, zou een mooie zijn. Neen, een penicilline-pil van 875mg + 125mg 'calvulanic acid' ofzo :')
-
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:19:05 #79
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_115814225
quote:
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME

Als het dat is, ben ik dus zeer ernstig de lul en kan ik de gym (en de Aziatische chicks ;( ) voorlopig wel vergeten. Ik begrepen dat je je lever naar de klote kan helpen als je je rust niet neemt bij Pfeiffer. Hopen dat het een gewone infectie is dus :X
Ik heb pfeiffer gehad. Je HOEFT er niet heel ziek van te worden he. Dit kan ook de max zijn. Ik was een tijd lang heel moe, last van m'n keel, migraine (maar daar heb ik van mezelf ook heel veel last van) en opgezette klieren. Na een tijdje ging ik naar de dokter en zei hij dat het waarschijnlijk pfeiffer was.
Dacht zelf in eerste instantie meer dat het een keelonsteking was. Gewoon rust gehouden en het was na drie weken weer weg.
Deathlift or Die.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:22:07 #80
77130 star_gazer
pi_115814297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik heb pfeiffer gehad. Je HOEFT er niet heel ziek van te worden he. Dit kan ook de max zijn. Ik was een tijd lang heel moe, last van m'n keel, migraine (maar daar heb ik van mezelf ook heel veel last van) en opgezette klieren. Na een tijdje ging ik naar de dokter en zei hij dat het waarschijnlijk pfeiffer was.
Dacht zelf in eerste instantie meer dat het een keelonsteking was.

Ja, maar is het niet heel gevaarlijk om te trainen met Pfeiffer? Ik kan op zich trainen zoals ik me nu voel (gewoon verdomde keelpijn en wat hoesten), maar ik heb begrepen dat je milt of je lever kan scheuren ofzo :?
-
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:23:13 #81
253447 Ethanolic
pi_115814332
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja, maar is het niet heel gevaarlijk om te trainen met Pfeiffer? Ik kan op zich trainen zoals ik me nu voel (gewoon verdomde keelpijn), maar ik heb begrepen dat je milt of je lever kan scheuren ofzo :?
Ik zou het niet weten man, ik was een jaar of 15. Ik weet wel dat pfeiffer bij de meeste mensen onopgemerkt voorbij gaat.
Deathlift or Die.
pi_115814384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten man, ik was een jaar of 15. Ik weet wel dat pfeiffer bij de meeste mensen onopgemerkt voorbij gaat.
Vooral bij jonge kinderen.

quote:
Ja, maar is het niet heel gevaarlijk om te trainen met Pfeiffer? Ik kan op zich trainen zoals ik me nu voel (gewoon verdomde keelpijn en wat hoesten), maar ik heb begrepen dat je milt of je lever kan scheuren ofzo
Er treedt wel wat miltvergroting op, en je kan er wat leverstoornissen van krijgen, maar dat ze zouden kunnen scheuren o.i.d. als je traint heb ik nog nooit van gehoord :o (zou daar wel een bron van willen zien)

oh 'Een gezwollen milt kan bij een hoge druk in de buikholte scheuren, waardoor een levensgevaarlijke bloeding kan ontstaan. Deze complicatie kan bijvoorbeeld optreden door zwaar tillen of door een stomp in de buik, maar is gelukkig zeldzaam. Als de milt scheurt, is het vaak noodzakelijk om deze acuut operatief te verwijderen'
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:27:48 #83
77130 star_gazer
pi_115814453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Vooral bij jonge kinderen.

[..]

Er treedt wel wat miltvergroting op, en je kan er wat leverstoornissen van krijgen, maar dat ze zouden kunnen scheuren o.i.d. als je traint heb ik nog nooit van gehoord :o (zou daar wel een bron van willen zien)

oh 'Een gezwollen milt kan bij een hoge druk in de buikholte scheuren, waardoor een levensgevaarlijke bloeding kan ontstaan. Deze complicatie kan bijvoorbeeld optreden door zwaar tillen of door een stomp in de buik, maar is gelukkig zeldzaam. Als de milt scheurt, is het vaak noodzakelijk om deze acuut operatief te verwijderen'
Spontaneous Splenic Rupture in
Infectious Mononucleosis

Het kan zelfs spontaan.
-
pi_115814605
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]

Ik heb nooit SS gedaan eigenlijk, misschien was het een andere user? Doe wel compounds, maar gewoon in een 3-day split.
Ah ja ik weet't weer je begon met precies dezelfde stats op precies dezelfde tijd als ik. Helaas heb ik't verkloot door een halve bulk met een wat minder schema te doen. Wat zijn je compounds na half jaar?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:33:42 #85
253447 Ethanolic
pi_115814607
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

:')
Wat een zieke mensen heb je toch he.

Deze gast is d'r dood door gegaan i.i..g.
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens wel een zieke piek in z'n bicep.
Deathlift or Die.
pi_115814975
Ik heb nu een homegym alleen met een barbell van 10 kg en een breedte van 160 cm, korter dan de stang die ik in de gym had waar ik lid van was. Maakt dit uit? Kan ik hier gewoon mee squaten, deadliften etc.
pi_115815089
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb nu een homegym alleen met een barbell van 10 kg en een breedte van 160 cm, korter dan de stang die ik in de gym had waar ik lid van was. Maakt dit uit? Kan ik hier gewoon mee squaten, deadliften etc.
Ja, hoezo niet?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:54:05 #88
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115815103
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens wel een zieke piek in z'n bicep.
haha,
ik denk dat het elke keer maar niet wilde lukken om die piek d'r in te spuiten.
Dan nog maar een keer, en nog een keer, en nog een keer enz. Hij keek niet op een litertje.
(8>
pi_115815424
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ook inderdaad.

Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241
Daarvoor hoef je niet naar bb.com:
Gespierde / athletische meisjes, deel 2
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:08:03 #90
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115815440
lekker chicks trekken met mijn synthol

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115815468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef Warsaw het volgende:
Lijkt me geen probleem, hooguit is de belastbaarheid wat minder. In mijn vorige gym hadden ze Technogym barbells van 10,8kg en die konden tot 190kg belast worden.
pi_115815615
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef seto het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

u mirin' ?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:14:52 #93
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115815634
Die gast is zo fucking eng hé.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115815692
Ik ben nu al 2x deze oefening gedaan, maar de onderkant van mijn rug voelt zwaar verneukt hierdoor. Iemand hier ervaring mee?

http://www.exrx.net/Weigh(...)egRaiseCrunchPL.html
pi_115815783
Die eerste comment.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben nu al 2x deze oefening gedaan, maar de onderkant van mijn rug voelt zwaar verneukt hierdoor. Iemand hier ervaring mee?

http://www.exrx.net/Weigh(...)gingLegHipRaise.html
deze is de shit man
pi_115815994
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ah ja ik weet't weer je begon met precies dezelfde stats op precies dezelfde tijd als ik. Helaas heb ik't verkloot door een halve bulk met een wat minder schema te doen. Wat zijn je compounds na half jaar?
Squat 70 kg
Deadlift 90 kg
Dumbbell bench press 26kg db's, met barbell 50kg aan schijven

Toen ik begon:
Squat 30
Deadlift 40
Dumbbell bench press 16kg db's

Vind alleen dat ik nog wat harder vooruit kan gaan, dus ben mezelf aan het pushen. Vorige week bijna out gegaan na de squats :') .

Oh en vanochtend ook een mooi dagboek momentje, halverwege m'n ontbijt een beker vanille Whey gemaakt. Ik was al bang dat ik het smerig zou vinden, maar niet verwacht dat het zo verkeerd zou vallen. Direct naar de wc gerend en m'n hele ontbijt kwam er weer uit :') . Nu maar opnieuw aan de havermout.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef seto het volgende:

dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:45:33 #97
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115816741
quote:

Soortgelijk hebben wij ook in de gym. Onderrug tegen de leuning aan drukken, borst iets vooruit, hoofd recht vooruit laten kijken.

Na squats verzuren mijn benen wat in dit apparaat.
Confidence through competence
pi_115817052
quote:

Ik meen dat crunches de niet te prefereren buikoefeningen zijn. Wij hebben ook zo'n ding maar dan met een gewichtenstack i.p.v. plates.
Mijn favoriete buikoefeningen (al train ik weinig buik):
- plank (let erop dat je echt een plank bent. alternatieven: knieen om en om intrekken of naar de zijkant draaien en dan 1 arm de lucht in).
- soort van crunches op een bal.
- die oefening van drumstickNL die hierboven staat.

[ Bericht 2% gewijzigd door CarbonC op 21-08-2012 12:28:42 (typo) ]
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:01:26 #99
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115817390
Je moet echt een beetje ziek in je hoofd zijn als je niet doorhebt dat die syntholarmen er niet uit zien. :r
pi_115817463
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Levolution het volgende:
Je moet echt een beetje ziek in je hoofd zijn als je niet doorhebt dat die syntholarmen er niet uit zien. :r
Dit inderdaad, ik snap dat ook niet.

Net als Greg Valentino, wat een faalhaas :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')