Jup en ik kan het nog prima voor een leuk bedrag verkopen dus dan verdien je weer een deel terug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goed te doen, haal je er zo uit, dat geld. Helaas heb ik er zelf de ruimte niet voor, en vind ik het sociale aspect van de sportschool wel leuk (vooral het vrouwelijk schoon).
Haha, nooit last van. Soms maak ik hier een praatje, en als ik daar geen zin in heb is het oortjes in en knallen. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word.
Dat vind ik juist wel fijn altijd. Ik ga natuurlijk wel gewoon trainen, maar soms tussendoor of na de training even ouwehoeren met gasten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word.
Die deadlift holder, wat moet ik me daarbij voorstellen? Voorkomt dat dat je barbell wegrolt door hem erachter te zetten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jup en ik kan het nog prima voor een leuk bedrag verkopen dus dan verdien je weer een deel terug.
Hier nog een uitleg hoe ik het bij elkaar gekregen heb voor de mensen die misschien een eigen gym willen.
[Bodybuilding] #161 - Ook de beentjes trainen
Die Henk is sowieso een baas, hij maakt alles wat je maar wenst, maar dan ook echt alles! www.powercage.nl
Dat rack kost iets van ¤ 975,- (barbarian), Henk maakt hem na voor ¤ 275,-.
Je kan hem vanaf de holder optillen maar bij mij staat het rack hoger doordat er houten platen onder zitten. Misschien is het ook meer een standaard om de platen erop te schuiven, er vanaf liften lijkt mij niet fijn en handig met zware platen op de stang. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, ik leg de stang altijd op die beveiliging en schuif dan de platen erop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die deadlift holder, wat moet ik me daarbij voorstellen? Voorkomt dat dat je barbell wegrolt door hem erachter te zetten?
Er vanaf liften lijkt mij ook vreemd ja, maar een standaard zodat de gewichten erop kunnen is wel weer handig. Ik struggle altijd met die platen erop te krijgen als het al op de vloer ligt. Ik wil het nooit op de beveiliging leggen omdat ik hem er dan weer af moet halen wat lastig is met dat gewicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hem vanaf de holder optillen maar bij mij staat het rack hoger doordat er houten platen onder zitten. Misschien is het ook meer een standaard om de platen erop te schuiven, er vanaf liften lijkt mij niet fijn en handig met zware platen op de stang. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, ik leg de stang altijd op die beveiliging en schuif dan de platen erop.
Kom er nu idd achter dat ik hem beter op de deadlift holder kan leggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er vanaf liften lijkt mij ook vreemd ja, maar een standaard zodat de gewichten erop kunnen is wel weer handig. Ik struggle altijd met die platen erop te krijgen als het al op de vloer ligt. Ik wil het nooit op de beveiliging leggen omdat ik hem er dan weer af moet halen wat lastig is met dat gewicht.
Maar wel een mooie powerrack, dit gaat hem denk ik wel worden als ik ooit een home gym neem.
Kelderwerk, weejo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Hardcore is het niet. Het is een vereniging die werk verschaft aan ex-gedetineerden en dus relatief goedkoop. (want voornamelijk vrijwilligerswerk) Er lopen wel een paar goede instructeurs rond die alles wel uit kunnen leggen maar niet allemaal. Bovendien als je er de eerste keer traint vragen ze of je al eerder hebt gefitnest. Zo niet dan willen ze je minimaal 1 training begeleiden op een standaard trainingsschema tenzij je aangeeft dat je een ander schema wil
Gaat er niet om of ze wel of niet weten waar ze mee bezig zijn, maar of en hoe lang ze voor faciliteiten willen dokken waar ze niet of nauwelijks gebruik van maken. Daar verdienen de gyms aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.
Je hebt gelijk. Dat is vast de reden dat sportscholen mensen zo dom houden zodat zij hopeloos jarenlang proberen af te vallen of spieren proberen te kweken zonder het resultaat dat verwacht wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gaat er niet om of ze wel of niet weten waar ze mee bezig zijn, maar of en hoe lang ze voor faciliteiten willen dokken waar ze niet of nauwelijks gebruik van maken. Daar verdienen de gyms aan.
Voor het geld wel echt prima gym, ondanks een gebrek aan airco. Vandaag ook weer het zweet uit elke porie van mn lichaam getraind.quote:
serieus joh?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:51 schreef star_gazer het volgende:
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
Vandaag naar de dokter geweest; loop al een maand te kloten met keelpijn en hoesten enzo. Dikke lymfeklieren enzo. Maar ik ben zo'n eigenwijze boer die roept dat het allemaal vanzelf wel overgaat en gewoon gaat werken en trainen enzo
"Hier heb je een paardenmiddel. Als het tegen het weekend niet weg is, wil ik je terugzien, want het zou me niets verbazen als je de ziekte van Pfeiffer hebt"
Je hoeft niet altijd alle symptomen te krijgen. Sommigen worden moe, anderen krijgen vlekken, anderen worden lamgdurig verkouden... Weer anderen krijgen alles en sommigen krijgen niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
serieus joh?
Wat voelde je nog meer dan? Dan moet je toch ook zwaar vermoeid e.d. geweest zijn?
Hoe voel je of dat je verdikte lymfe klieren hebt?
Ik ben ook al maanden moeier dan moe. Vooral 'sochtends als ik m'n bed uit kom.
En op sommige momenten op de dag, dan zou ik het liefst onder m'n bureau gaan liggen slapen op m'n werk. Ben zelfs een keer in slaap gevallen op de wc.
Heb ook het gevoel alsof ik een dikke strot heb als ik moet slikken...
Ook boer hier die alergisch is voor de huisarts...
oh dat is wel een stuk erger dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alle symptomen te krijgen. Maar die lymfeklieren merk ik vooral bij het slikken. Vooral 's avonds voelt het alsof ik een scheermes door een gaatje van een millimeter moet stampen. Ernstig pijnlijk.
Ja want anders was het al over geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:18 schreef fathank het volgende:
Sorry hoor, maar een maand rondlopen met opgezette lymfeklieren dan verdien je het ook wel een beetje imho.
Leer eens luisteren naar je lichaam, dan hoef je hier ook niet elke keer te klagen dat je wat mankeert.
nou nou, een beetje tijd geven om iets vanzelf te laten genezen lijkt me meestal wel op z'n plaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:18 schreef fathank het volgende:
Sorry hoor, maar een maand rondlopen met opgezette lymfeklieren dan verdien je het ook wel een beetje imho.
Leer eens luisteren naar je lichaam, dan hoef je hier ook niet elke keer te klagen dat je wat mankeert.
nou kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja want anders was het al over geweestLaatste keer dat ik keek kon een virus niet genezen worden. Daarnaast leek het met de tijd al minder te worden, maar nu is ineens de knop weer omgegaan.
Inderdaad, syntholquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef psychosomatic het volgende:
Lipo, synthol, etc ect allemaal dingen die zgn voor "pussies" zijn, maar de fysieken waar men het meest tegenop kijkt zitten vol dergelijke shit.
Thanks, ik train ze eigenlijk alleen met met shrugs met plates van 15,20 en 25.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:52 schreef star_gazer het volgende:
SunTzu, jij hebt echt zieke traps trouwens
Ik barbell shrug 3x8x80kg, maar ze zijn nagenoeg onzichtbaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Thanks, ik train ze eigenlijk alleen met met shrugs met plates van 15,20 en 25.
Herhalingen van 15, 12, 10.
Hehe, zou een mooie zijn. Neen, een penicilline-pil van 875mg + 125mg 'calvulanic acid' ofzoquote:
Ik heb pfeiffer gehad. Je HOEFT er niet heel ziek van te worden he. Dit kan ook de max zijn. Ik was een tijd lang heel moe, last van m'n keel, migraine (maar daar heb ik van mezelf ook heel veel last van) en opgezette klieren. Na een tijdje ging ik naar de dokter en zei hij dat het waarschijnlijk pfeiffer was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:51 schreef star_gazer het volgende:
GODVERDOMME
GODVERDOMME
GODVERDOMME
Vandaag naar de dokter geweest; loop al een maand te kloten met keelpijn en hoesten enzo. Dikke lymfeklieren enzo. Maar ik ben zo'n eigenwijze boer die roept dat het allemaal vanzelf wel overgaat en gewoon gaat werken en trainen enzo
"Hier heb je een paardenmiddel. Als het tegen het weekend niet weg is, wil ik je terugzien, want het zou me niets verbazen als je de ziekte van Pfeiffer hebt"
Als het dat is, ben ik dus zeer ernstig de lul en kan ik de gym (en de Aziatische chicks) voorlopig wel vergeten. Ik begrepen dat je je lever naar de klote kan helpen als je je rust niet neemt bij Pfeiffer. Hopen dat het een gewone infectie is dus
Ja, maar is het niet heel gevaarlijk om te trainen met Pfeiffer? Ik kan op zich trainen zoals ik me nu voel (gewoon verdomde keelpijn en wat hoesten), maar ik heb begrepen dat je milt of je lever kan scheuren ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb pfeiffer gehad. Je HOEFT er niet heel ziek van te worden he. Dit kan ook de max zijn. Ik was een tijd lang heel moe, last van m'n keel, migraine (maar daar heb ik van mezelf ook heel veel last van) en opgezette klieren. Na een tijdje ging ik naar de dokter en zei hij dat het waarschijnlijk pfeiffer was.
Dacht zelf in eerste instantie meer dat het een keelonsteking was.
Ik zou het niet weten man, ik was een jaar of 15. Ik weet wel dat pfeiffer bij de meeste mensen onopgemerkt voorbij gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet heel gevaarlijk om te trainen met Pfeiffer? Ik kan op zich trainen zoals ik me nu voel (gewoon verdomde keelpijn), maar ik heb begrepen dat je milt of je lever kan scheuren ofzo
Vooral bij jonge kinderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten man, ik was een jaar of 15. Ik weet wel dat pfeiffer bij de meeste mensen onopgemerkt voorbij gaat.
Er treedt wel wat miltvergroting op, en je kan er wat leverstoornissen van krijgen, maar dat ze zouden kunnen scheuren o.i.d. als je traint heb ik nog nooit van gehoordquote:Ja, maar is het niet heel gevaarlijk om te trainen met Pfeiffer? Ik kan op zich trainen zoals ik me nu voel (gewoon verdomde keelpijn en wat hoesten), maar ik heb begrepen dat je milt of je lever kan scheuren ofzo
Spontaneous Splenic Rupture inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Vooral bij jonge kinderen.
[..]
Er treedt wel wat miltvergroting op, en je kan er wat leverstoornissen van krijgen, maar dat ze zouden kunnen scheuren o.i.d. als je traint heb ik nog nooit van gehoord(zou daar wel een bron van willen zien)
oh 'Een gezwollen milt kan bij een hoge druk in de buikholte scheuren, waardoor een levensgevaarlijke bloeding kan ontstaan. Deze complicatie kan bijvoorbeeld optreden door zwaar tillen of door een stomp in de buik, maar is gelukkig zeldzaam. Als de milt scheurt, is het vaak noodzakelijk om deze acuut operatief te verwijderen'
Ah ja ik weet't weer je begon met precies dezelfde stats op precies dezelfde tijd als ik. Helaas heb ik't verkloot door een halve bulk met een wat minder schema te doen. Wat zijn je compounds na half jaar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nooit SS gedaan eigenlijk, misschien was het een andere user? Doe wel compounds, maar gewoon in een 3-day split.
Hij heeft trouwens wel een zieke piek in z'n bicep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Wat een zieke mensen heb je toch he.
Deze gast is d'r dood door gegaan i.i..g.
[ afbeelding ]
Ja, hoezo niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb nu een homegym alleen met een barbell van 10 kg en een breedte van 160 cm, korter dan de stang die ik in de gym had waar ik lid van was. Maakt dit uit? Kan ik hier gewoon mee squaten, deadliften etc.
haha,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel een zieke piek in z'n bicep.
Daarvoor hoef je niet naar bb.com:quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad.
Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241
Lijkt me geen probleem, hooguit is de belastbaarheid wat minder. In mijn vorige gym hadden ze Technogym barbells van 10,8kg en die konden tot 190kg belast worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef Warsaw het volgende:
Ik heb nu een homegym alleen met een barbell van 10 kg en een breedte van 160 cm, korter dan de stang die ik in de gym had waar ik lid van was. Maakt dit uit? Kan ik hier gewoon mee squaten, deadliften etc.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef seto het volgende:
lekker chicks trekken met mijn synthol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.exrx.net/Weigh(...)gingLegHipRaise.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben nu al 2x deze oefening gedaan, maar de onderkant van mijn rug voelt zwaar verneukt hierdoor. Iemand hier ervaring mee?
http://www.exrx.net/Weigh(...)egRaiseCrunchPL.html
Squat 70 kgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ah ja ik weet't weer je begon met precies dezelfde stats op precies dezelfde tijd als ik. Helaas heb ik't verkloot door een halve bulk met een wat minder schema te doen. Wat zijn je compounds na half jaar?
quote:
Soortgelijk hebben wij ook in de gym. Onderrug tegen de leuning aan drukken, borst iets vooruit, hoofd recht vooruit laten kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben nu al 2x deze oefening gedaan, maar de onderkant van mijn rug voelt zwaar verneukt hierdoor. Iemand hier ervaring mee?
Ik meen dat crunches de niet te prefereren buikoefeningen zijn. Wij hebben ook zo'n ding maar dan met een gewichtenstack i.p.v. plates.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef kevin_ het volgende:
Dit inderdaad, ik snap dat ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Levolution het volgende:
Je moet echt een beetje ziek in je hoofd zijn als je niet doorhebt dat die syntholarmen er niet uit zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |