abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115806238
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wij hebben magnesium in de gym staan _O_
Baas. _O_

Ik denk dat als iemand in NL serieus hardcore gyms gaat openen dat het best een succes kan worden. Met mensen die van wanten weten natuurlijk.
If not now, then when.
pi_115806336
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Baas. _O_

Ik denk dat als iemand in NL serieus hardcore gyms gaat openen dat het best een succes kan worden. Met mensen die van wanten weten natuurlijk.
Nee, niet genoeg om echt van te kunnen leven.
pi_115806347
Hardcore is het niet. Het is een vereniging die werk verschaft aan ex-gedetineerden en dus relatief goedkoop. (want voornamelijk vrijwilligerswerk) Er lopen wel een paar goede instructeurs rond die alles wel uit kunnen leggen maar niet allemaal. Bovendien als je er de eerste keer traint vragen ze of je al eerder hebt gefitnest. Zo niet dan willen ze je minimaal 1 training begeleiden op een standaard trainingsschema tenzij je aangeeft dat je een ander schema wil :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115806402
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee, niet genoeg om echt van te kunnen leven.
Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.
If not now, then when.
pi_115806476
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.
Ik denk het ook niet, een hardcoregym zou duurder zijn dan een normale en ik denk niet dat er genoeg mensen zijn die dat ervoor over hebben.
pi_115806531
quote:

[..]

NL'ers klagen al als ze meer dan 15 min moeten rijden naar de gym. Er zijn best wel wat hardcore gyms in NL, maar die draaien gewoon niet zo goed.
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:44:48 #37
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115806536
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb ooit wel eens foto's gepost. Soms mis ik wel een toestel maar over het algemeen kan ik perfect alles doen wat ik wil. Het is ook vrij goedkoop in tegendeel tot een sportschool, je moet er alleen de ruimte voor hebben.
Ben wel benieuwd naar de foto's. Het is inderdaad best te betalen, eventueel beetje bij beetje (elke maand wat schijven erbij), maar ik heb gewoon geen ruimte.
This isn't even my final form.
pi_115806543
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet, een hardcoregym zou duurder zijn dan een normale en ik denk niet dat er genoeg mensen zijn die dat ervoor over hebben.
Waarom duurder? Als jij bij een normale ¤ 30,- per maand betaald dan betaal je bij mij ¤ 27,-. Daarnaast heb je geen fancy machines nodig die ontiegelijk veel kosten maar gewoon de basic stuff. Geen fancy inrichting maar gewoon goed genoeg.
If not now, then when.
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:46:09 #39
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115806589
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

NL'ers klagen al als ze meer dan 15 min moeten rijden naar de gym. Er zijn best wel wat hardcore gyms in NL, maar die draaien gewoon niet zo goed.
Om eerlijk te zijn vind ik het ook prettig als de gym dichtbij is. Niet dat ik lui ben, maar 15-30 minuten aan reistijd kwijt zijn voor een training van een uur op een drukke dag is gewoon doodzonde.
pi_115806823
hardcore zaal hier aanwizzie in de gym, int centrum 27 pm, nuff said
pi_115806880
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ligt denk ik niet alleen aan de afstand, maar ook aan de hele trend.

Te dikke huisvrouwen die een uurtje cardio doen en daarmee hun snacks goedpraten etc. Gewoon van die wellness-gyms met honderden cardiomachines en een paar losse gewichten.
pi_115806888
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de foto's. Het is inderdaad best te betalen, eventueel beetje bij beetje (elke maand wat schijven erbij), maar ik heb gewoon geen ruimte.
[Bodybuilding] #161 - Ook de beentjes trainen
If not now, then when.
pi_115806978
Hoeveel oefeningen per spiergroep voor full-body work-out?
pi_115806990
Het meest ideale is nog wel dat ik full-out ga tijdens de training en dan gewoon lekker kan doorlopen naar de douche. :D Niet eerst de auto in en daarna naar huis rijden.
If not now, then when.
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:55:44 #45
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115807002
pi_115807041
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik was in totaal zo'n ¤ 550,- kwijt excl. bokszak voor alles, valt erg mee imo.
If not now, then when.
pi_115807073
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het meest ideale is nog wel dat ik full-out ga tijdens de training en dan gewoon lekker kan doorlopen naar de douche. :D Niet eerst de auto in en daarna naar huis rijden.
heel goed argument ^O^
pi_115807114
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

heel goed argument ^O^
Sarcastisch?
If not now, then when.
pi_115807201
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik was in totaal zo'n ¤ 550,- kwijt excl. bokszak voor alles, valt erg mee imo.
Goed te doen, haal je er zo uit, dat geld. Helaas heb ik er zelf de ruimte niet voor, en vind ik het sociale aspect van de sportschool wel leuk (vooral het vrouwelijk schoon).
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:02:51 #50
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115807246
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Goed te doen, haal je er zo uit, dat geld. Helaas heb ik er zelf de ruimte niet voor, en vind ik het sociale aspect van de sportschool wel leuk (vooral het vrouwelijk schoon).
Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word. :r
pi_115807248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Jup en ik kan het nog prima voor een leuk bedrag verkopen dus dan verdien je weer een deel terug.

Hier nog een uitleg hoe ik het bij elkaar gekregen heb voor de mensen die misschien een eigen gym willen.

Die Henk is sowieso een baas, hij maakt alles wat je maar wenst, maar dan ook echt alles! www.powercage.nl

Dat rack kost iets van ¤ 975,- (barbarian), Henk maakt hem na voor ¤ 275,-.
If not now, then when.
pi_115807297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word. :r
Haha, nooit last van. Soms maak ik hier een praatje, en als ik daar geen zin in heb is het oortjes in en knallen. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
pi_115807410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat vind ik juist wel fijn altijd. Ik ga natuurlijk wel gewoon trainen, maar soms tussendoor of na de training even ouwehoeren met gasten.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:09:03 #54
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115807482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jup en ik kan het nog prima voor een leuk bedrag verkopen dus dan verdien je weer een deel terug.

Hier nog een uitleg hoe ik het bij elkaar gekregen heb voor de mensen die misschien een eigen gym willen.

Die Henk is sowieso een baas, hij maakt alles wat je maar wenst, maar dan ook echt alles! www.powercage.nl

Dat rack kost iets van ¤ 975,- (barbarian), Henk maakt hem na voor ¤ 275,-.
Die deadlift holder, wat moet ik me daarbij voorstellen? Voorkomt dat dat je barbell wegrolt door hem erachter te zetten?
pi_115807582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die deadlift holder, wat moet ik me daarbij voorstellen? Voorkomt dat dat je barbell wegrolt door hem erachter te zetten?
Je kan hem vanaf de holder optillen maar bij mij staat het rack hoger doordat er houten platen onder zitten. Misschien is het ook meer een standaard om de platen erop te schuiven, er vanaf liften lijkt mij niet fijn en handig met zware platen op de stang. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, ik leg de stang altijd op die beveiliging en schuif dan de platen erop.
If not now, then when.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:18:16 #56
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115807780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan hem vanaf de holder optillen maar bij mij staat het rack hoger doordat er houten platen onder zitten. Misschien is het ook meer een standaard om de platen erop te schuiven, er vanaf liften lijkt mij niet fijn en handig met zware platen op de stang. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, ik leg de stang altijd op die beveiliging en schuif dan de platen erop.
Er vanaf liften lijkt mij ook vreemd ja, maar een standaard zodat de gewichten erop kunnen is wel weer handig. Ik struggle altijd met die platen erop te krijgen als het al op de vloer ligt. Ik wil het nooit op de beveiliging leggen omdat ik hem er dan weer af moet halen wat lastig is met dat gewicht.
Maar wel een mooie powerrack, dit gaat hem denk ik wel worden als ik ooit een home gym neem. ^O^
pi_115807869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Er vanaf liften lijkt mij ook vreemd ja, maar een standaard zodat de gewichten erop kunnen is wel weer handig. Ik struggle altijd met die platen erop te krijgen als het al op de vloer ligt. Ik wil het nooit op de beveiliging leggen omdat ik hem er dan weer af moet halen wat lastig is met dat gewicht.
Maar wel een mooie powerrack, dit gaat hem denk ik wel worden als ik ooit een home gym neem. ^O^
Kom er nu idd achter dat ik hem beter op de deadlift holder kan leggen. :') Maar ik schuif altijd 20kg platen erop aan elke kant en haal hem dan vanaf de noodopvang af en op de grond voeg ik nog gewicht toe (kleinere platen). De 20kg platen hebben de juiste hoogte voor de start positie.
If not now, then when.
pi_115809917
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Hardcore is het niet. Het is een vereniging die werk verschaft aan ex-gedetineerden en dus relatief goedkoop. (want voornamelijk vrijwilligerswerk) Er lopen wel een paar goede instructeurs rond die alles wel uit kunnen leggen maar niet allemaal. Bovendien als je er de eerste keer traint vragen ze of je al eerder hebt gefitnest. Zo niet dan willen ze je minimaal 1 training begeleiden op een standaard trainingsschema tenzij je aangeeft dat je een ander schema wil :')
Kelderwerk, weejo.
Soukidan op je oogbal.
pi_115810004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Kelderwerk, weejo.
Jajong traint er ook _O_
pi_115810315
quote:

[..]

Gaat er niet om of ze wel of niet weten waar ze mee bezig zijn, maar of en hoe lang ze voor faciliteiten willen dokken waar ze niet of nauwelijks gebruik van maken. Daar verdienen de gyms aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')