SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================If not now, then when.![]()
Vast je nog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
the most important rule: work your butt offIf not now, then when.![]()
Fuck de pre-workouts, wij laden ons op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Calmer than a mo'fucker. Tik hem aan.
If not now, then when.![]()
BCAA's remmen groei vetmassa
http://www.ergogenics.org/bcaas-remmen-groei-vetmassa.html
Ik heb nog een ongeopende pot BCAA's, iemand interesse?If not now, then when.![]()
Hallo, een vraagje:
Weet iemand waar je van die Captain of Crush grippers in Nederland kunt kopen. Mag ook iets vergelijkbaars zijn, gewoon van die grippers die wel zwaar zijn en waar je wel een beetje serieus je onderarmen mee kunt trainen. Ik heb nu alleen deze site kunnen vinden: http://www.ironmind.com/i(...)captainsofcrush.html
maar hier zijn de verzendkosten maar liefst 35$.
Dus iemand die weet waar je serieuze grippers van verschillende krachtniveau's kunt kopen en waar de verzendkosten iets geringer zijn?
Bij voorbaat dank![]()
![]()
http://www.sportfood.nl/captains-of-crush-grippers/quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef ulq het volgende:
Hallo, een vraagje:
Weet iemand waar je van die Captain of Crush grippers in Nederland kunt kopen. Mag ook iets vergelijkbaars zijn, gewoon van die grippers die wel zwaar zijn en waar je wel een beetje serieus je onderarmen mee kunt trainen. Ik heb nu alleen deze site kunnen vinden: http://www.ironmind.com/i(...)captainsofcrush.html
maar hier zijn de verzendkosten maar liefst 35$.
Dus iemand die weet waar je serieuze grippers van verschillende krachtniveau's kunt kopen en waar de verzendkosten iets geringer zijn?
Bij voorbaat dank![]()
Dankjewel!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Nozuka het volgende:
[..]
http://www.sportfood.nl/captains-of-crush-grippers/
Hmm, is nog steeds wel redelijk prijzig, hier kosten ze 30¤ in plaats van 20$, scheelt toch wel zo'n 12¤...
Nog iemand die een iets goedkoper alternatief weet? Hoeft zeker niet per sé van Captain of Crush te zijn.![]()
Heb je enig idee hoe je weet hoe sterk die grip strenght van je is? Staat dat gelijk aan wat je kan deadliften zonder alternate grip?![]()
Lipo, synthol, etc ect allemaal dingen die zgn voor "pussies" zijn, maar de fysieken waar men het meest tegenop kijkt zitten vol dergelijke shit.![]()
In principe staat die idd gelijk aan je 1RM DL.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je enig idee hoe je weet hoe sterk die grip strenght van je is? Staat dat gelijk aan wat je kan deadliften zonder alternate grip?
Maakt verder overigens geen ruk uit qua fysiek.![]()
Ik heb een goed idee voor de solo van een bb-contest. Je gaat naakt op de grond hurken, terwijl de The Terminator-theme speelt. Overal rook en lichteffecten enzo. Opeens sta je op, net als Arnold als hij tijdreist. Ga je een beetje flexen en posen zo op de muziek. Dan loop je naar zo'n ecto punker en sla je hem al flexend naar de tering, beetje een uppercut geven die overloopt in een back lat spread enzo, dan pak je zijn punkerjas en zonnebril af, trek je die aan en loop je van het podium af.This isn't even my final form.![]()
Naakt mag niet. Je glutes moeten voor een bepaald percentage bedekt zijn volgens de regels van de IFBB.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een goed idee voor de solo van een bb-contest. Je gaat naakt op de grond hurken, terwijl de The Terminator-theme speelt. Overal rook en lichteffecten enzo. Opeens sta je op, net als Arnold als hij tijdrest. Ga je een beetje flexen en posen zo op de muziek. Dan loop je naar zo'n ecto punker en sla je hem al flexend naar de tering, beetje een uppercut geven die overloopt in een back lat spread enzo, dan pak je zijn punkerjas en zonnebril af, trek je die aan en loop je van het podium af.![]()
Ja dat verwachte ik ook niet maar mn grip strenght is niet zo best volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
In principe staat die idd gelijk aan je 1RM DL.
Maakt verder overigens geen ruk uit qua fysiek.
Misschien dat ik of de 1,5 of de 2 haal![]()
Oké, huidkleurig slipje dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Naakt mag niet. Je glutes moeten voor een bepaald percentage bedekt zijn volgens de regels van de IFBB.This isn't even my final form.![]()
Ik heb ergens gelezen/gehoord dat je altijd/zo vaak mogelijk de normale grip moet gebruiken en de alternate grip pas als het te zwaar is of je 1 ROM wilt doen. Het legt namelijk (volgens bron) teveel onnodige stress op de biceps.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je enig idee hoe je weet hoe sterk die grip strenght van je is? Staat dat gelijk aan wat je kan deadliften zonder alternate grip?
Volgens mij was het deze maar not sure if.
Klopt, alternate grip verhoogd de spanning op je biceps. Als je richting in 1RM gaat voel je dat ook. Daarom is Layne ook voorstander van de "normale" grip als ik het me goed herinner, maar ook dat geeft natuurlijk geen garantie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen/gehoord dat je altijd/zo vaak mogelijk de normale grip moet gebruiken en de alternate grip pas als het te zwaar is of je 1 ROM wilt doen. Het legt namelijk (volgens bron) teveel onnodige stress op de biceps.
Volgens mij was het deze maar not sure if.![]()
Verder als je grip niet perfect is (post uit vorig topic):quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor de mensen met grip issues. Ik heb 1,5 week terug zo'n magnesium bal gekocht en ik moet zeggen dat het echt ideaal is, kost ook geen drol.
http://klimwinkel.nl/catalog/magnesium-gram-p-357.htmlIf not now, then when.![]()
Waardeert je gym dit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verder als je grip niet perfect is (post uit vorig topic):
[..]This isn't even my final form.![]()
Mwa, ben voorstander van grip functioneel belasten/vergroten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat jij een home gym had. Jelly.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Owja idd kan niet he. Ik heb een home gym, dan kan alles.This isn't even my final form.![]()
Heb ooit wel eens foto's gepost. Soms mis ik wel een toestel maar over het algemeen kan ik perfect alles doen wat ik wil. Het is ook vrij goedkoop in tegendeel tot een sportschool, je moet er alleen de ruimte voor hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een home gym had. Jelly.If not now, then when.![]()
Wij hebben magnesium in de gym staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
![]()
Baas.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wij hebben magnesium in de gym staan
Ik denk dat als iemand in NL serieus hardcore gyms gaat openen dat het best een succes kan worden. Met mensen die van wanten weten natuurlijk.If not now, then when.![]()
Nee, niet genoeg om echt van te kunnen leven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas.
Ik denk dat als iemand in NL serieus hardcore gyms gaat openen dat het best een succes kan worden. Met mensen die van wanten weten natuurlijk.![]()
Hardcore is het niet. Het is een vereniging die werk verschaft aan ex-gedetineerden en dus relatief goedkoop. (want voornamelijk vrijwilligerswerk) Er lopen wel een paar goede instructeurs rond die alles wel uit kunnen leggen maar niet allemaal. Bovendien als je er de eerste keer traint vragen ze of je al eerder hebt gefitnest. Zo niet dan willen ze je minimaal 1 training begeleiden op een standaard trainingsschema tenzij je aangeeft dat je een ander schema wil![]()
![]()
Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, niet genoeg om echt van te kunnen leven.If not now, then when.![]()
Ik denk het ook niet, een hardcoregym zou duurder zijn dan een normale en ik denk niet dat er genoeg mensen zijn die dat ervoor over hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.![]()
NL'ers klagen al als ze meer dan 15 min moeten rijden naar de gym. Er zijn best wel wat hardcore gyms in NL, maar die draaien gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, er zijn super veel mensen die met bodybuilding bezig zijn, vaak weet 70% ook niet waar die mee bezig is als ik DBB zo lees. Als jij dan gewoon je marketing goed voor elkaar hebt en echte waarde levert dan komen er genoeg mensen op af denk ik zo.![]()
Ben wel benieuwd naar de foto's. Het is inderdaad best te betalen, eventueel beetje bij beetje (elke maand wat schijven erbij), maar ik heb gewoon geen ruimte.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens foto's gepost. Soms mis ik wel een toestel maar over het algemeen kan ik perfect alles doen wat ik wil. Het is ook vrij goedkoop in tegendeel tot een sportschool, je moet er alleen de ruimte voor hebben.This isn't even my final form.![]()
Waarom duurder? Als jij bij een normale ¤ 30,- per maand betaald dan betaal je bij mij ¤ 27,-. Daarnaast heb je geen fancy machines nodig die ontiegelijk veel kosten maar gewoon de basic stuff. Geen fancy inrichting maar gewoon goed genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, een hardcoregym zou duurder zijn dan een normale en ik denk niet dat er genoeg mensen zijn die dat ervoor over hebben.If not now, then when.![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het ook prettig als de gym dichtbij is. Niet dat ik lui ben, maar 15-30 minuten aan reistijd kwijt zijn voor een training van een uur op een drukke dag is gewoon doodzonde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
NL'ers klagen al als ze meer dan 15 min moeten rijden naar de gym. Er zijn best wel wat hardcore gyms in NL, maar die draaien gewoon niet zo goed.This isn't even my final form.![]()
Ligt denk ik niet alleen aan de afstand, maar ook aan de hele trend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
NL'ers klagen al als ze meer dan 15 min moeten rijden naar de gym. Er zijn best wel wat hardcore gyms in NL, maar die draaien gewoon niet zo goed.
Te dikke huisvrouwen die een uurtje cardio doen en daarmee hun snacks goedpraten etc. Gewoon van die wellness-gyms met honderden cardiomachines en een paar losse gewichten.![]()
[Bodybuilding] #161 - Ook de beentjes trainenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de foto's. Het is inderdaad best te betalen, eventueel beetje bij beetje (elke maand wat schijven erbij), maar ik heb gewoon geen ruimte.If not now, then when.![]()
Het meest ideale is nog wel dat ik full-out ga tijdens de training en dan gewoon lekker kan doorlopen naar de douche.Niet eerst de auto in en daarna naar huis rijden.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[Bodybuilding] #161 - Ook de beentjes trainen![]()
Echt ruig dit.
This isn't even my final form.![]()
Ik was in totaal zo'n ¤ 550,- kwijt excl. bokszak voor alles, valt erg mee imo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de foto's. Het is inderdaad best te betalen, eventueel beetje bij beetje (elke maand wat schijven erbij), maar ik heb gewoon geen ruimte.If not now, then when.![]()
heel goed argumentquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het meest ideale is nog wel dat ik full-out ga tijdens de training en dan gewoon lekker kan doorlopen naar de douche.Niet eerst de auto in en daarna naar huis rijden.
![]()
![]()
Goed te doen, haal je er zo uit, dat geld. Helaas heb ik er zelf de ruimte niet voor, en vind ik het sociale aspect van de sportschool wel leuk (vooral het vrouwelijk schoon).quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was in totaal zo'n ¤ 550,- kwijt excl. bokszak voor alles, valt erg mee imo.![]()
Ik haat het sociale aspect, soms komt er een mannetje zo lang praten dat ik helemaal afgeleid word.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goed te doen, haal je er zo uit, dat geld. Helaas heb ik er zelf de ruimte niet voor, en vind ik het sociale aspect van de sportschool wel leuk (vooral het vrouwelijk schoon).
This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: