Het staat er niet heel vol en hij rent het pubiek in lijkt wel. Beetje dom jaquote:
Die had ik ook gezien inderdaad. Hij ging schuimbekkend van het terrein af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Over drugs gesprokenIk zag op donderdagmiddag 16:00 al een gast compleet van de kaart zwemmen in het grint op camping 3
Iemand had zn zak pillen op zn rug gelegd
Gast werd later door 6 man security afgevoerd, compleet door t lint.
Heb verder weinig mensen echt heel hard van de kaart zien gaan.
Dat viel me ook op, een bewijs dat die Smeets echt een grote kneus is met z'n anti-alles geneuzel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Over drugs gesprokenIk zag op donderdagmiddag 16:00 al een gast compleet van de kaart zwemmen in het grint op camping 3
hopelijk brak ie zijn nek. wat een kutnummerquote:
ik stond nog niet in de rij en werd al meegenomen door "stillen"quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Er werd niet gefouilleerd, niet bij de ingang voor je bandjes en ook niet bij 't festival terrein. Maar op 't terrein rond de bravo etc zijn ze wel scherp op aan 't letten, maat van me werd ook meegenomen door de security.
Heel raar, m'n hele tas werd bij de ingang donderdag gecontroleerd zelfs flesjes open om alles te ruiken maar fouilleren ho maar, beetje krom eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Er werd niet gefouilleerd, niet bij de ingang voor je bandjes en ook niet bij 't festival terrein. Maar op 't terrein rond de bravo etc zijn ze wel scherp op aan 't letten, maat van me werd ook meegenomen door de security.
Wat een mongool ook he.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
hopelijk brak ie zijn nek. wat een kutnummer
Je zal wel een typische kop hebben dan. Heb zelf niemand gezien die meegenomen werd hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik stond nog niet in de rij en werd al meegenomen door "stillen"
1e keer in 18 jaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zal wel een typische kop hebben dan. Heb zelf niemand gezien die meegenomen werd hoor.
Vind 't vooral mbt wapens etc wel belangrijk. Drugs moeten mensen in mijn ogen zelf weten, het word toch wel gedaan en dit weekend was 't perfecte bewijs dat 99,9% van de mensen daar ook gewoon prima mee om kan gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heel raar, m'n hele tas werd bij de ingang donderdag gecontroleerd zelfs flesjes open om alles te ruiken maar fouilleren ho maar, beetje krom eigenlijk.
1e keer in 15 keer lowlands. Volgens mij deden ze het dit jaar gewoon intensiever en veel meer random.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zal wel een typische kop hebben dan. Heb zelf niemand gezien die meegenomen werd hoor.
Schijnt dat ze ook overgegaan waren op vooral vrijwilligers voor de security.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
1e keer in 15 keer lowlands. Volgens mij deden ze het dit jaar gewoon intensiever en veel meer random.
Ja, die klapkut die mij onder handen nam had duidelijk geen idee wat ze aan het doen wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook overgegaan waren op vooral vrijwilligers voor de security.
Jezus wat een mongool.quote:
dan neem je ze gewoon ergens anders op het terrein in, heb je daar ook geen last van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, een bewijs dat die Smeets echt een grote kneus is met z'n anti-alles geneuzel.
Er werd niet gefouilleerd, niet bij de ingang voor je bandjes en ook niet bij 't festival terrein. Maar op 't terrein rond de bravo etc zijn ze wel scherp op aan 't letten, maat van me werd ook meegenomen door de security.
naar camping 1 tm 3 1 minuutquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef duranduran het volgende:
Vraagje, hoever is het lopen van de camping naar het festivalterrein? Of zit dat aan elkaar vast
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ed Sheeran was inderdaad ook een positieve verrassing![]()
ik zal morgen nog een wat uitgebreider verslag posten, ben nu te brak
Dat Kees van Hondt vind ik dus echt helemaal niks, een beetje geforceerd gek doenik vond Beverly Hills 908000 in de grolsch een stuk toffer
Dat was echt een faal-actie ja. Dat had erg vervelend kunnen aflopen.quote:
Wel excuses op https://www.facebook.com/Willandthepeople trouwens.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:49:41Over de stagedive bij Will and the People: het meisje heeft geen ernstige klachten, uit voorzorg wordt een foto gemaakt. #LL12 reageer retweet
Dankjewel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
naar camping 1 tm 3 1 minuut
naar camping 5 en 7: kwartier
camping 6 nog iets meer dan een kwartier.
en alles afhankelijk van drukte en hitte
Kees van Hondt was eigenlijk alleen in 2006 leuk maar dat was vooral omdat hij Pigmeat toen bij zich had.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ed Sheeran was inderdaad ook een positieve verrassing![]()
ik zal morgen nog een wat uitgebreider verslag posten, ben nu te brak
Dat Kees van Hondt vind ik dus echt helemaal niks, een beetje geforceerd gek doenik vond Beverly Hills 908000 in de grolsch een stuk toffer
Manuel Broekmanquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Dikketroela het volgende:
Naast mijn tent ook een verhaal meegekregen van iemand die "opgepakt" was voor drugsbezit. Bij de tent zelf, geloof ik.
Las trouwens een tweet over dat er rond 5:00 a 6:00 BN'ers in de 24 uurs tent te vinden waren met drugs op. Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie?! Iemand gezien?
Waren een paar gasten die zaten hem uit te dagen om te springen. Alleen springt hij niet op die gasten maar springt hij vol op een groep meisjes een meter er naast.quote:
gaat via internet allemaal. op het moment dat de verkoop begint zorgen dat je al op de site zit en dan heel snel zijn, en geduld hebben met vastlopende site enzo. En hopen dat hij op tijd niet vast loopt en je een kaartje kunt bemachtigen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef duranduran het volgende:
[..]
Dankjewel.Heb het dit jaar gevolgd op 3voor12 en youtube enzo, en het lijkt me echt waanzinnig om mee te maken. Ben dan ook zeker van plan volgend jaar te gaan
Alleen die kaartverkoop he, die gaat altijd zo snel... hoe doen jullie dat dan? In de ochtend voor de primera wachten of hoe zit dat
Wat een heldquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gast waarmee ik was was zn schoenen en zn portemonnee met 250 euro cash kwijtgeraakt. Iemand had de portemonnee met pasjes afgegeven bij de security en het geld zelf achter gehouden + zijn telefoonnummer achter gelaten daar. Volgende dag heeft ie zn geld teruggekregen van die gozerEcht top
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gast waarmee ik was was zn schoenen en zn portemonnee met 250 euro cash kwijtgeraakt. Iemand had de portemonnee met pasjes afgegeven bij de security en het geld zelf achter gehouden + zijn telefoonnummer achter gelaten daar. Volgende dag heeft ie zn geld teruggekregen van die gozerEcht top
ja die gast werd helemaal woest en was binnen n paar uur naar binnenkomst alweer buiten het hek.. die ging goed bad leek welquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Maar hij had dus een slechte trip en werd zonder pardon en/of begeleiding gewoon van het terrein gemikt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die gast werd helemaal woest en was binnen n paar uur naar binnenkomst alweer buiten het hek.. die ging goed bad leek wel
Geen idee of ie van het terrein gemikt is. Hij werd iig afgevoerd, maar dat kon ook niet anders. Waren ook geen vrienden bij hem ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar hij had dus een slechte trip en werd zonder pardon en/of begeleiding gewoon van het terrein gemikt?
hij was door het dolle woest.. ze sleepten hem aan zijn armen mee en sleepten zijn voeten over de grond terwijl hij nonstop brulde... het leek mij een soort nasty coketrip.. dat vage agressieve.. maar heb verder niet gezien waar ie vandaan kwam of heen ging. vond het wel.n beetje sneu voor mquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar hij had dus een slechte trip en werd zonder pardon en/of begeleiding gewoon van het terrein gemikt?
Ja reuze sneu, maar ik vind ook de veiligheid van dit soort bezoekers de verantwoordelijkheid van de organisatie. Ik vraag me dus ook af wat er met hem gebeurd is. Kan me niet voorstellen dat ze hem maar gewoon buiten getjopt hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij was door het dolle woest.. ze sleepten hem aan zijn armen mee en sleepten zijn voeten over de grond terwijl hij nonstop brulde... het leek mij een soort nasty coketrip.. dat vage agressieve.. maar heb verder niet gezien waar ie vandaan kwam of heen ging. vond het wel.n beetje sneu voor m
er zal echt wel een soort van opvang of medische ondersteuning ofzo zijn lijkt mequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja reuze sneu, maar ik vind ook de veiligheid van dit soort bezoekers de verantwoordelijkheid van de organisatie. Ik vraag me dus ook af wat er met hem gebeurd is. Kan me niet voorstellen dat ze hem maar gewoon buiten getjopt hebben.
en ze hebben bijna allemaal zo'n achterlijk strandhoedje op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef julian6 het volgende:
Zag ook een gast naast de bar bij de bravo helemaal stuiptrekkend op de grond liggen, zo'n junkie-kraker figuur. Echt een eng gezicht dat soort gasten
Wist niet eens dat er zóveel drugs werd gebruikt op LL. Zat op donderdag naast de 24 uurs tent te chillen en een gast komt mij om een sigaret vragen. Krijg ik daarna een beetje coke van hemEn gek veel pillenslikkers bij de bravo idd
Er stonden rondom de bravo ook veel stillen. Ze waren wel makkelijk te herkennen aan hun houding zegwij gingen 1 zo gast aankijken en zwaaien en toen liep ie snel weg
die van de hema jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef LatonOne het volgende:
[..]
en ze hebben bijna allemaal zo'n achterlijk strandhoedje op.
Ik vind dat ze die extra tappunten nog erg snel gerealiseerd hebben en wees blij dat ze er waren. Ik heb rock werchter meegemaakt met zo'n 38 graden waar helemaal niets extra in de watervoorziening was gedaan...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik vond de watervoorziening wel wat ondermaats100 extra tappunten (lees kranen) was echt veel te weinig. Als ik naar de wc ga wil ik, vooral op lowlands, daarna mijn handen kunnen wassen. Als ik daarvoor een half uur in de rij moet gaan staan schiet dat niet op
ik vind echt dat lowlands hierin zwaar te kort is geschoten!
Grappig dat je het zegt want ik was toen ook op Werchter en daar deden ze er juist veel meer aan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die extra tappunten nog erg snel gerealiseerd hebben en wees blij dat ze er waren. Ik heb rock werchter meegemaakt met zo'n 38 graden waar helemaal niets extra in de watervoorziening was gedaan...
En een half uur wachten is denk ik redelijk overdreven. Ik heb nergens meer dan 5 minuten hoeven wachten om mij flesjes bij te kunnen vullen.
Dat gebeurde mij op awakefest ook toen ik ram van de kaart wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef julian6 het volgende:
Ik ben nog steeds boos over die vent die mijn zonnebril van mijn hoofd stalZoiets idioots doe je toch niet op lowlands?
2003?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt want ik was toen ook op Werchter en daar deden ze er juist veel meer aan!
Nou, al die keren dat ik een flesje water ben wezen vullen? Dat zou ik eerder regelmaat dan geluk noemen...quote:Met 5 minuten heb je dan geluk gehad, met dat laffe straaltje wat eruit kwam schoot het niet bepaald op
Ik denk dat je je daar nog behoorlijk op verkijkt. Ze hebben daar dan misschien wel iets meer kranen maar vergeet niet dat daar ook behoorlijk wat meer publiek rondloopt . Wat toilet/watervoorzieningen is Werchter een van de slechtste festivals waar ik geweest ben...quote:Overigens hebben ze normaal dus maar 50 kranen wat wel erg karig is met 50.000 bezoekers. Bij Werchter is dat überhaupt al veel meer en ze hadden ook veel meer extra punten toen met de extreme hitte
Zwaar lullig...quote:
dit inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zwaar lullig...
Fuck it, ik ben het niet.GOEIEN GARP
Leuk! Kun je ergens een fotootje posten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Paardindewei het volgende:
Had deze Lowlands zowaar nog een souvenir in de vorm van een Kasabian setlist
Heb alleen een telefoon tot mijn beschikking de komende dagen dus ik hoop dat deze link werktquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Leuk! Kun je ergens een fotootje posten?
quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:22 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Heb alleen een telefoon tot mijn beschikking de komende dagen dus ik hoop dat deze link werkt![]()
[ afbeelding ]
Moet die de deur ook maar op slot doenquote:
Volgens mij zat de deur op slot maar werd die door iemand van buiten uit open getrokken, wel een geniale actie zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Moet die de deur ook maar op slot doen.
Bij bosjes werden er mensen tussenuit gehaald, zeker als je 's avonds later op de avond het festivalterrein op ging.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helemaal niets van gemerkt. Vriendin van me heeft op M tot 10 uur smorgens lopen dansen. Ze was echt naar de klote.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij bosjes werden er mensen tussenuit gehaald, zeker als je 's avonds later op de avond het festivalterrein op ging.
Ohja, nu zie ik het, eerst wordt het als soort van test bij die andere deur geprobeerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij zat de deur op slot maar werd die door iemand van buiten uit open getrokken, wel een geniale actie zo.![]()
Om der kabeltje van de portofoon te verbergen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef LatonOne het volgende:
[..]
en ze hebben bijna allemaal zo'n achterlijk strandhoedje op.
Dat was erg leuk idd! Ook nog een half uurtje van meegepikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Toch wel de leukste act van het festival:
hopen op meer en betere filmpjes.
Ik vind het helemaal niet grappigquote:
Een grapje kan ik best hebben zoals met waterpistolen enzo maar ik was echt helemaal doorweekt en dat vond ik even wat minder grappig. Nu was ik door het slaapgebrek ook wel een beetje korter dan andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef mark_dabomb het volgende:
Ach, zulke dingen horen bij lowlands. Maandagochtend lag er er een kerel op het gangpad van de camping te slapen op een luchtbedje terwijl er zo'n gator langs moest. Gator (voor de grap) tot werkelijk 5 cm van het hoofd van die jongen rijden en die kerel maar doorslapen. Op een gegeven moment is die jongen met luchtbed en al als brancard achterin de gator gelegdToen werd ie ineens wakker.
Whut? Waar heb jij gegeten dan?? Heerlijk juistquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef Thomas B. het volgende:
Jammer dat het eten vaak zo slechts was en die security steeds zo moeilijk doet. Free state lowlands my ass.
Amaro sowieso. Ik ga echt vaak eten bij 't Ketelhuis in Eindje. Vlaamse friet was te zout, verse ijsthee was jam, hot sandwiches jam, hamburgers waardeloos.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef mark_dabomb het volgende:
De friet viel tegenDe press/guest catering van Amaro was weer hemels. Net als de broodjes frikandel (met extra mayo van de lieve verkoopster)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Luni het volgende:
Ik moest m'n halve liter melk die al open was overschenken, of voor de ingang opdrinken
Je moet dan ook geen friet gaan eten op Lowlands, er is genoeg beters te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef mark_dabomb het volgende:
De friet viel tegenDe press/guest catering van Amaro was weer hemels. Net als de broodjes frikandel (met extra mayo van de lieve verkoopster)
Karton.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Blikjes snap ik nog wel, maar een pak melk? of zijn dat ook flesjes?
Check!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen friet gaan eten op Lowlands, er is genoeg beters te krijgen
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef kciR het volgende:
(Ik had eigenlijk voorgenomen dat dit mn laatste zou zijn, maar het is eigenlijk te leuk om te missen)
Ik roep het als ik de brug over moet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel heel sterk het "go out with a bang" gevoel na deze LL... Maar goed ik roep ieder jaar na afloop dat ik niet meer ga
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef kciR het volgende:
Wow, ik druk op preview, ik heb een beste lap tekst getypt..
Anja's Partybarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik wil Anja bedanken met haar Grolsch-karretje bij de Alpha!
Wat een geweldig feest. De ijzersterke line-up stelde niet teleur! Bovendien waren er in de nacht geweldige feestjes!
Nog een jaartje.
Denk je nou echt dat dat op de site komt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef LatonOne het volgende:
ik krijg echt een herseninfarct van de waardeloze indeling van die 3voor12 site. kan iemand me zeggen of innervissions audio er op staat al ?
nee idd heb ze idd alleen maar bij de grotere gezien.. er staat ook nog niks van op youtube.. vrees dat iedereen te druk aan het feesten was om te filmenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er worden zowieso nooit opnamen gemaakt bij Lima of X-ray..Charlie volgens mij ook niet.
Ik zit nu The Shins te kijken op de 3voor12-site, daar staan wel een paar volledige concerten op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht trouwens dat de volledige concerten op Youtube zouden komen, niet alleen wat losse nummers. Wel jammer.
ik vind ze ook n beetje vunzig en engquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er ook één. Vanwege de warmte maar niet meegenomen inderdaad.
"SWEK" toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Die vlag bedoel je? Kon er wel om lachen, nam aan dat het spottend was!
Dingen die we dit jaar niet meer willen zien op festivals: Morphsuitsquote:
VICEquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dingen die we dit jaar niet meer willen zien op festivals: Morphsuits
Wat fucking afgezaagd'Kijk ons eens leuk zijn'
dat was twee keer aftellen van tien naar nul.. je waterpistool in de lucht leegspuiten en dan elkaar schaapachtig aankijken en je afvragen wat nu de bedoeling ook alweer wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar is het water? Hier is het water!
Niet.
Eerste avond noodles met groenten en kip. Maar je moest ongeveer met de fiets van het ene stukje groente en kip naar het andere. Droge, smakeloze hap voor vier munten. Tweede avond had ik van die vietnamese loempia's, maar die smaakten ook nergens naar. Althans, als je die dingen in een kraampje in de stad haalt zijn ze veel lekkerder. Dat was goedkope fabrieksrommel. En van anderen hoorde ik dat de kip burrito's ook bepaald geen aanrader waren. Broodjes van La Place waren wel heerlijk trouwensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Waar heb jij gegeten dan?? Heerlijk juist![]()
Die curry kip vond ik maar waterig spul waar zonder een scheut chilisaus geen smaak aan zat. Dan was die Indonesische tent een stuk beter, daar kreeg je tenminste een lekker bord volquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
Hamburgers
Falafel
Curry kip van die Indiase tent
Wrap kip kerrie van die surinamer
Curry kip was vrijdag een heel stuk beter dan zondag idd. Toen was ie waterig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die curry kip vond ik maar waterig spul waar zonder een scheut chilisaus geen smaak aan zat. Dan was die Indonesische tent een stuk beter, daar kreeg je tenminste een lekker bord vol.
Yep, voor de poort op zaterdag middag. Hij mocht er zo door ....erg geinigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iemand de Deadmau5-rolstoeler nog gezien? Wat een baasje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ben benieuwd wat de invloed van gratis water is geweest op de drankomzet.
En volgens mij heb ik jou zaterdag nog gespot bij Veronica Falls met Richard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Yep, voor de poort op zaterdag middag. Hij mocht er zo door ....erg geinig
Ik denk dat ik in totaal 10 drankjes heb gehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef PiRANiA het volgende:
Zoals ik in een ander topic al zei:
[..]
yep, hier ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in totaal 10 drankjes heb gehaaldVan bier werd ik sneller dronken omdat ik amper kon eten en dat dronk ik sowieso pas 's nachts, en overdag dronk ik echt alleen maar water. Normaal gesproken gaat het meeste van mijn geld op aan drank, nu heb ik een vermogen besteed aan ijsjes.
Dat was inderdaad weer leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef Partingglass het volgende:
mijn top 5
1 - Alberta Cross absoluut mijn nummer een, helaas super kort maar ik was blown away.
Inderdaad erg goed maar wel fucked up dat er opeens maar 2 uur gespeeld werd ipv 2,5.quote:4 - Wilco - Adembenemend
Inderdaad een groot WTF-moment. Wat was dát slechtquote:En de award voor het grootste WTF-moment is er voor Ramoneurs de Menhirs. Wel zeer vermakelijk.
Hudmo en bashmore?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ik vind ook, dat er geen 2 mustgaarne-sees van me op 1 festival moeten cancellen.
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef mark_dabomb het volgende:
TT zondagnacht was ge-ni-aal. Volgens van was eric van eerdenburg er zelf ook en heb ook een hoop 3FM dj's gespot. Lekker fout tentje en in tegenstelling tot de rest van LL's best wat gewillige (mooie) dames in verhouding tot het aantal kerels.
Disclosure en Bashmore eigenlijk. HM was al tijdje bekend natuurlijk.quote:
Ik moet bekennen dat ik de 2 uur niet eens volgemaakt had en dat terwijl ik helemaal vol was dat ze een hele set konden doen op Lowlands. Het weer en de moeheid speelde me parten. Maar Wilco was zeker weer geweldig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was inderdaad weer leuk
[..]
Inderdaad erg goed maar wel fucked up dat er opeens maar 2 uur gespeeld werd ipv 2,5.
[..]
Inderdaad een groot WTF-moment. Wat was dát slecht
Ging nog even met Rozemarijn praten maar die was ook al hendig van het padje af. En die midget's en strippers waarbij je goed moest kijken of het een man of vrouw was waren zo fout en toch weer heel vet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daar
wij waren met een groep van ong 12 man, we hadden zo'n beetje het hele plateau links van de ingang in bezet
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aha, dus zowel Wilco als de Foo Fighters hebben een half uur van de set afgehaald?
Hahaha, kon er wel om lachen, zag die vlag hangen paar plekken verder dan de onze op camping 2. Vroeg me af of er een fokker voor verantwoordelijk was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal gek van. Onze 16 jarige achterburen zeiden niks anders
Mag hopen van wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Die vlag bedoel je? Kon er wel om lachen, nam aan dat het spottend was!
Iets met zet en/of drukfouten? Na Everlong was ik wel klaar bij de FF dus kwam mooi uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?
Woooo zo erg joh? Voor m'n gevoel stonden er ook een hoop bands in Alpha die er niet groot genoeg voor zijn.quote:
t was echt sneu, en dat in de India. zo'n band en dat had ik idd ook met de Alphaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Woooo zo erg joh? Voor m'n gevoel stonden er ook een hoop bands in Alpha die er niet groot genoeg voor zijn.
De surprise waterballonbombing vanaf de WCs na afloop bij de FF was wel geweldig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef Faazz het volgende:
[..]
Iets met zet en/of drukfouten? Na Everlong was ik wel klaar bij de FF dus kwam mooi uit
Jup!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Mooie foto, heb jij die gemaakt?
Wat ook mooi was, al die sneue luie die gingen crowdsurfen en volop tegen die hete lampen aan kwamen en gewoon keihard op de vloer donderden als er wat te weinig mensen stonden. En dan gewoon met keiveel pijn en een vertrokken gezicht 'net doen of er niks aan de hand is'. Laat mij gvd rustig bier zuipen en feesten zonder maat 45 in mijn nek ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daar
wij waren met een groep van ong 12 man, we hadden zo'n beetje het hele plateau links van de ingang in bezet
Op alle momenten behalve de Bravo zaterdagnacht was het echt prima te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Lag het aan mij, of was het geluid dit jaar erg goed/niet te hard?
dat idee had ik ook. wel even aan moete nwennen. Mag van mij zo vlijven. Tenzij je een clubje mutsen achter je hebt staan die maar blijven praten. Maar goed paar eter verder staan is dan ook een goede opossingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Klopt, afgelopen jaren vond ik het geluid altijd echt té hard staan. Dit jaar was gewoon goed, niet te hard niet te zacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
ja was fijn! vorig jaar kon ik af en toe echt niet zonder doppen. dit jaar alleen even.in gehad in de bravoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef vault_tec het volgende:
HET MEISJE HEEFT MIJ TOEGEVOEGD OP FACEBOOK... Gaat ze nu 5 maanden stage lopen in birmingham
Dat was werelds, ja. Nog veel langer opgerekt dan op de plaat. En weg waren al die dagjesmensen die dachten dat ze een Nirvanakloon zouden krijgen.quote:
Ga dan een keer langs in birmingham maar dan wel in een weekend dat ze een propaganda avond in de o2 arena hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef vault_tec het volgende:
HET MEISJE HEEFT MIJ TOEGEVOEGD OP FACEBOOK... Gaat ze nu 5 maanden stage lopen in birmingham
Over het algemeen erg goed, ja. Black Keys gezien vanaf de heuvel en dat klonk loepzuiver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Eerst een beetje met der aan pappen via FB chat, kijken hoe dat loopt. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga dan een keer langs in birmingham maar dan wel in een weekend dat ze een propaganda avond in de o2 arena hebben.
http://www.o2academybirmi(...)4/propaganda-tickets
Leuke muziek in 3 zalen, goedkoop bier 1.5 pond voor een pint, veel engelse slettebakken die erbij lopen waar je je over blijft verbazen.
Anders kun je haar in ieder geval die feesten daar aanraden (volgens mij maandelijks)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Eerst een beetje met der aan pappen via FB chat, kijken hoe dat loopt. Maar bedankt.
Kan aan hun technicus liggen, was de vorige keer in de Grolsch ook zo. Meeste andere bands waren wel goed qua geluid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Keano het volgende:
1 van hoogtepunten had The Gaslight Anthem moeten worden. Het geluid was voorin echt ZO slecht, niet normaal. Kon de zang gewoon niet verstaan.
Merkte dit ook. Vond het wel jammer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Kan aan hun technicus liggen, was de vorige keer in de Grolsch ook zo. Meeste andere bands waren wel goed qua geluid.
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?
In de Alpha snap ik dat nog wel, in de India niet. Het was al een beetje aan het afkoelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.
die dude van de foo fighters vroeg op een gegeven moment ook aan de lichttechnicus of de grote witte lampen uit konden ivm de hittequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Alpha snap ik dat nog wel, in de India niet. Het was al een beetje aan het afkoelen.
Er stond een enorme fan op het podium te blazen voor de artiesten maar wellicht dat het voor hen, met al die lampen, te warm werd.
Maar zeg dat dan gewoon en kondig de tent af. Ik snap het niet.
Mannetjes pot misschienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zag ook een meisje met dat korte haar in een tuinbroek. Weet nog niet of dat ironisch bedoeld was. Tijd geleden dat ik een tuinbroek had gezien.
'We're not playing a hundred fucking songs, fuck you.'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef mark_dabomb het volgende:
'I'll give you 10 bucks if you shut down that fucking floodlight'
TT?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef mark_dabomb het volgende:
TT zondagnacht was ge-ni-aal. Volgens van was eric van eerdenburg er zelf ook en heb ook een hoop 3FM dj's gespot. Lekker fout tentje en in tegenstelling tot de rest van LL's best wat gewillige (mooie) dames in verhouding tot het aantal kerels.
en dat shot van het zoontje van de drummer met van die grote gehoorbeschermingskappen opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
'We're not playing a hundred fucking songs, fuck you.'
De interactie met het publiek verbaasde me, ik voelde me echt betrokken bij het concert omdat hij juist antwoordde op het massale gebrul wat uit de tent kwam.
Titty Twisterquote:
Die pre-party altijd leuk ja! Ook het bal hooghouden bij de ingang, typisch Lowlands!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef TheFastOne het volgende:
De comedytrain van zaterdagnacht viel wel tegen... Het feestje vooraf was wel heel gezellig![]()
Vrouwen en kinderen in de coulissen terwijl de vaders staan te rockenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat shot van het zoontje van de drummer met van die grote gehoorbeschermingskappen op
ik zag die martijn vorig jaar in de mike, knetterlazarus en ontzettend slechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die pre-party altijd leuk ja! Ook het bal hooghouden bij de ingang, typisch Lowlands!
Comedy Train viel inderdaad wat tegen. Ik vond Martijn Koning nog het sterkst en dat wil wel wat zeggen over Komproe en Lebbis.
Ze hadden nog vakantie, dus alle gezinnen waren meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen in de coulissen terwijl de vaders staan te rocken
Er hing een goede sfeerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hadden nog vakantie, dus alle gezinnen waren mee
Dat is toch niet zo raar als je vooraan staat? Ik heb zo vaak voorin gestaan bij concerten en doordat die boxen zo dichtbij staan hoor je de melodie gewoon minder goed, vooral bij harde gitaarrock...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Keano het volgende:
1 van hoogtepunten had The Gaslight Anthem moeten worden. Het geluid was voorin echt ZO slecht, niet normaal. Kon de zang gewoon niet verstaan.
Was erg vet. Ik weet niet of het zo baas was als twee jaar geleden toen Selah Sue er ineens bij stond, daar was ik niet.quote:
Omdat ik die toen al gezien had was voor mij de keuze simpel: Of Monsters and Men.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef viagraap het volgende:
[..]
Was erg vet. Ik weet niet of het zo baas was als twee jaar geleden toen Selah Sue er ineens bij stond, daar was ik niet.
Eagles of death metal waren erg vet ja! Geweldig dat ze stuck in the middle speeldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Mijn top, in semi willekeurige volgorde
• Of Monsters and Men
• Santigold (vanwege het feestje)
• Ed Sheeran
Al was Eagles of death metal ook wle erg leuk. En The XX ook. En.... ARRRGH!
2 jaar geleden wist ik zo BAM een top 3 te noemen (Florence and the machine, GFever Ray, Grace Jones) en afgelopen jaar en dit jaar was het moeilijker. Dit jaar gewoon erg veel heel goede, dat wel.
Nou bij alle andere concerten die ik bij heb gewoond was het geluid echt stukken en stukken beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar als je vooraan staat? Ik heb zo vaak voorin gestaan bij concerten en doordat die boxen zo dichtbij staan hoor je de melodie gewoon minder goed, vooral bij harde gitaarrock...
Ik vind Selah Sue niets maar die was meer baas dan deze droeftoetersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef viagraap het volgende:
[..]
Was erg vet. Ik weet niet of het zo baas was als twee jaar geleden toen Selah Sue er ineens bij stond, daar was ik niet.
Stuck in the metal zong iequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Eagles of death metal waren erg vet ja! Geweldig dat ze stuck in the middle speelden
Check! En blij toe! Had ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik die toen al gezien had was voor mij de keuze simpel: Of Monsters and Men.
heeft nog wel een half uur geduurd (36 minuten om precies te zijn) eerdat ze werden afgevoerd. Das pas slecht ook al was er gelukkig weinig aan de hand...quote:
en dat terwijl ze vooraan stond en er makkelijk mensen bij konden komen door dat pad...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
heeft nog wel een half uur geduurd (36 minuten om precies te zijn) eerdat ze werden afgevoerd. Das pas slecht ook al was er gelukkig weinig aan de hand...
Afvoeren en ter plaatse hulp bieden zijn verschillende zaken he? Soms is het beter om het slachtoffer eerst te stabiliseren en daarna pas te vervoeren. De EHBO'ers en ambulancebemanning weet echt wel wat het doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
heeft nog wel een half uur geduurd (36 minuten om precies te zijn) eerdat ze werden afgevoerd. Das pas slecht ook al was er gelukkig weinig aan de hand...
quote:
Nee hun cover heet gewoon zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je mag horen wat je wil horenik vind het een heerlijke cover van stealers wheel
Dus eerst verbeter je iemand, vervolgens wordt je terechtgewezen dat je er naast zit, en dan is het opeens niet boeiend meer?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Eagles of death metal waren erg vet ja! Geweldig dat ze stuck in the middle speelden
kan ik er wat aan doen dat hij zo heetquote:
waar verbeter ik iemand precies? Ik zeg gewoon dat ik heb genoten van het nummer, en dan krijg ik te horen dat ie 'metal' zegt ipv 'middle' (quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus eerst verbeter je iemand, vervolgens wordt je terechtgewezen dat je er naast zit, en dan is het opeens niet boeiend meer?
Dr is niemand behalve jij die m zo noemt, dat is t meer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat hij zo heet
Haha inderdaad, vind die leadsinger sowieso een baasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat was nice!
En dan de belofte dat als hij bezeten zou worden van the spirit of rock 'n roll dat die gitaar dan in stukjes het publiek in zou vliegen.
"I am a man of my word!" BAM, smijt!
Ik vind het de grotere oudere en wel iets betere (want meer ervaring) broer van Royal Republic van vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, vind die leadsinger sowieso een baas
Ik ook! Bij dit concert ervaarde ik het LL-gevoel echt op z'n bestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou wel van die vuige rock 'n roll porno-snor stijl
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die pre-party altijd leuk ja! Ook het bal hooghouden bij de ingang, typisch Lowlands!
Zo trad hij anders altijd op (onder die naam dus) rond 2007/2008 in voorprogramma van Xavier Rudd. En dat zit nu eenmaal zo in me hoofdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dr is niemand behalve jij die m zo noemt, dat is t meer..
Xavier Rudd ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Zo trad hij anders altijd op (onder die naam dus) rond 2007/2008 in voorprogramma van Xavier Rudd. En dat zit nu eenmaal zo in me hoofd.
Dat weet je toch van te voren en dan zorg je toch voor verkoeling in de tenten. Maat van me vertel dat er op Sziget grote blowers in de tenten stonden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.
Het maakt mij ook niet uit, ik zeg alleen maar dat hun cover zo heet, ik dacht misschien wel leuk om te weten, vind het zelf wel een leuke woordgrap namelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
waar verbeter ik iemand precies? Ik zeg gewoon dat ik heb genoten van het nummer, en dan krijg ik te horen dat ie 'metal' zegt ipv 'middle' ()
ik heb nog nooit zo'n oninteressante discussie gevoerd geloof ik. Wat maakt het nou uit?
Nee man, die gebruiken alleen pillen.quote:
Sziget hingen ze ook aan de zijkanten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef MrStokey het volgende:
Grote blowers in een tent met 12.000 man? Zoiets helpt misschien in een India, maar niet in Alpha of Bravo.
Paar meiden vroegen mij nog of ik 'bij me had' zag er blijkbaar zo leip uit met Mario-hat en een zonnebril.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee man, die gebruiken alleen pillen.
En poeders ook genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee man, die gebruiken alleen pillen.
Was je bij de opblaasbeesten-pit bij de Grolsch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Paar meiden vroegen mij nog of ik 'bij me had' zag er blijkbaar zo leip uit met Mario-hat en een zonnebril.
Yes!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Was je bij de opblaasbeesten-pit bij de Grolsch?
Poeders zijn gewoon gestampte pillen.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Poeders zijn gewoon gestampte pillen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Ook mooi, een vriend van me: "Damn, ik baal wel dat we Actress gister gemist hebben" -Ik: "Gastdaar stonden we gister toch echt de hele set".
Nee hoor niet op mn teentjes getrapt, dat gebeurt sws niet snelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit, ik zeg alleen maar dat hun cover zo heet, ik dacht misschien wel leuk om te weten, vind het zelf wel een leuke woordgrap namelijkmaar sorry als ik je op je vermoeide lowlands teentjes heb getrapt
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Ook mooi, een vriend van me: "Damn, ik baal wel dat we Actress gister gemist hebben" -Ik: "Gastdaar stonden we gister toch echt de hele set".
Meer! Meer! Meer!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kees van Hondt samenvatting
[ afbeelding ]
Wat een fotoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha had een vriend van me ook maar dan in een dronken bui op de grond zoeken ik m meehelpen en na paar minuten kijk ik vanaf een afstandje zit ie door zn shirt heen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee hoor niet op mn teentjes getrapt, dat gebeurt sws niet snel
[..]ai dan moet je je kut voelen
Zaterdag in de bravo vriend van me 'Gvd ik zoek mn bril, heb jij hem gezien??'
zat op zn hoofdklassiek spacersmomentje
Die grote strandbal was voor mij wel een irritatie-factortje bij Of Monsters and Men. Voor de show prima, maar tijdens het concert vind ik het enorm afleiden. Volgens mij vonden meerderen dat, want hij werd vanuit het publiek steevast tussen het podium en publiek geslagen, maar dan werd hij door de security weer met dezelfde vaart terug in het publiek gegooid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het irritanter dat de schermen niet werkte maar er wel een cameraman voor mijn neus stond. Gezien de drukte kon ik niet op het podium kijken en heb het niet afgeluisterd helaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die grote strandbal was voor mij wel een irritatie-factortje bij Of Monsters and Men. Voor de show prima, maar tijdens het concert vind ik het enorm afleiden. Volgens mij vonden meerderen dat, want hij werd vanuit het publiek steevast tussen het podium en publiek geslagen, maar dan werd hij door de security weer met dezelfde vaart terug in het publiek gegooid.
True, Grolsch wel sowieso.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe druk was het trouwens bij OMAM? Er stond voor het begin al een dikke rij om de India, veel mensen zittend op de grond erachter en nog een heleboel op weg naar..
Volgens mij had het makkelijk in de Alpha kunnen staan.
mwah na little talks liepen er heel veel mensen weg hoor, en ook bij mij in de vriendengroep was men bepaald niet enthousiast over zequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe druk was het trouwens bij OMAM? Er stond voor het begin al een dikke rij om de India, veel mensen zittend op de grond erachter en nog een heleboel op weg naar..
Had je daar een volledig Mario pak aan incl. snor?quote:
Grolsch had gekund misschien ja. Binnen was het razend druk het hele concertquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Liep je ook naast een Luigi of Wario toevallig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Paar meiden vroegen mij nog of ik 'bij me had' zag er blijkbaar zo leip uit met Mario-hat en een zonnebril.
Trash Talk was erg tof! Dit jaar heel erg zwaar kunnen genieten van alle kleine (hardere) bandjes in de Charlie! Die tent heeft een goede verandering door gemaakt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trash Talk was ook tof.
[ afbeelding ]
Achteraf hebben we spijt dat we er niet meer rondgehangen hebben ja, leuk podium geworden! En ook de locatie was beter zo. Al stond hij wel heel erg naar het water gericht. Als het erg druk was kwam de muziek niet goed meer over omdat je te ver aan de zijkant moest blijven staan (zei een vriend van me die dat ervoer..)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Trash Talk was erg tof! Dit jaar heel erg zwaar kunnen genieten van alle kleine (hardere) bandjes in de Charlie! Die tent heeft een goede verandering door gemaakt!
Ja dat klopte wel een beetje ja, geluid was bij sommige bandjes niet super. Ook die geluidsman die bij verschillende optredens lag te slapen en pas te laat een mic van een back-up vocal open zettequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Achteraf hebben we spijt dat we er niet meer rondgehangen hebben ja, leuk podium geworden! En ook de locatie was beter zo. Al stond hij wel heel erg naar het water gericht. Als het erg druk was kwam de muziek niet goed meer over omdat je te ver aan de zijkant moest blijven staan (zei een vriend van me die dat ervoer..)
Vandaag ook 11 uur gemaakt, terwijl ik normaal 5 uur slaap. Had het kennelijk nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef Murmeli het volgende:
Goedemorgen! Ik ben ook weer wakker. Pfff....gewoon tot vanmiddag 4 uur geslapen.
Gok dat het daar gemiddeld ook een stukje warmer is dan hier. Op LL heb je die dingen eigenlijk nooit nodig, muv van deze extreme hete editie. Laatste keer dat het zo warm was was ergens rond 2000 als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Op Sziget staan aan de rand van de tenten ventilatoren van, I shit you not, een goeie 1,5/1,8 meter in doorsnee. De hoeveelheid lucht die de tent in werd geblazen was geweldig. Misschien was het overdag een paar graden koeler, maar in de tenten was het prima vertoeven. De paar ventilatoren die on stage staan zijn hoogtens voor de de bands om ze een beetje te ontzien van de lampen, ik heb geen kunstmatige wind gevoeld in te de tenten.
Vorige warmterecord op Lowlands was 30 graden. Dat stamt dus inderdaad van meer dan tien jaar terug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gok dat het daar gemiddeld ook een stukje warmer is dan hier. Op LL heb je die dingen eigenlijk nooit nodig, muv van deze extreme hete editie. Laatste keer dat het zo warm was was ergens rond 2000 als ik me goed herinner.
Had niet meegekregen dat disclosure gecancelled had.. Had.voor triggerfinger gekozen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Disclosure en Bashmore eigenlijk. HM was al tijdje bekend natuurlijk.
Maar eerlijk is eerlijk, Charles Bradley was een waardig alternatief voor Disclosure!
True. En met een goede programmeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Het was nu iig niet meer 'ohja daar staat ook nog iets als pauze-act van de Alpha' wat we voorheen wel zo ervoeren. Echt een eigen plekje zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |