Anders kun je haar in ieder geval die feesten daar aanraden (volgens mij maandelijks)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Eerst een beetje met der aan pappen via FB chat, kijken hoe dat loopt. Maar bedankt.
Kan aan hun technicus liggen, was de vorige keer in de Grolsch ook zo. Meeste andere bands waren wel goed qua geluid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Keano het volgende:
1 van hoogtepunten had The Gaslight Anthem moeten worden. Het geluid was voorin echt ZO slecht, niet normaal. Kon de zang gewoon niet verstaan.
Merkte dit ook. Vond het wel jammer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Kan aan hun technicus liggen, was de vorige keer in de Grolsch ook zo. Meeste andere bands waren wel goed qua geluid.
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?
In de Alpha snap ik dat nog wel, in de India niet. Het was al een beetje aan het afkoelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.
die dude van de foo fighters vroeg op een gegeven moment ook aan de lichttechnicus of de grote witte lampen uit konden ivm de hittequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Alpha snap ik dat nog wel, in de India niet. Het was al een beetje aan het afkoelen.
Er stond een enorme fan op het podium te blazen voor de artiesten maar wellicht dat het voor hen, met al die lampen, te warm werd.
Maar zeg dat dan gewoon en kondig de tent af. Ik snap het niet.
Mannetjes pot misschienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zag ook een meisje met dat korte haar in een tuinbroek. Weet nog niet of dat ironisch bedoeld was. Tijd geleden dat ik een tuinbroek had gezien.
'We're not playing a hundred fucking songs, fuck you.'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef mark_dabomb het volgende:
'I'll give you 10 bucks if you shut down that fucking floodlight'
TT?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef mark_dabomb het volgende:
TT zondagnacht was ge-ni-aal. Volgens van was eric van eerdenburg er zelf ook en heb ook een hoop 3FM dj's gespot. Lekker fout tentje en in tegenstelling tot de rest van LL's best wat gewillige (mooie) dames in verhouding tot het aantal kerels.
en dat shot van het zoontje van de drummer met van die grote gehoorbeschermingskappen opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
'We're not playing a hundred fucking songs, fuck you.'
De interactie met het publiek verbaasde me, ik voelde me echt betrokken bij het concert omdat hij juist antwoordde op het massale gebrul wat uit de tent kwam.
Titty Twisterquote:
Die pre-party altijd leuk ja! Ook het bal hooghouden bij de ingang, typisch Lowlands!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef TheFastOne het volgende:
De comedytrain van zaterdagnacht viel wel tegen... Het feestje vooraf was wel heel gezellig![]()
Vrouwen en kinderen in de coulissen terwijl de vaders staan te rockenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat shot van het zoontje van de drummer met van die grote gehoorbeschermingskappen op
ik zag die martijn vorig jaar in de mike, knetterlazarus en ontzettend slechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die pre-party altijd leuk ja! Ook het bal hooghouden bij de ingang, typisch Lowlands!
Comedy Train viel inderdaad wat tegen. Ik vond Martijn Koning nog het sterkst en dat wil wel wat zeggen over Komproe en Lebbis.
Ze hadden nog vakantie, dus alle gezinnen waren meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen in de coulissen terwijl de vaders staan te rocken
Er hing een goede sfeerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hadden nog vakantie, dus alle gezinnen waren mee
Dat is toch niet zo raar als je vooraan staat? Ik heb zo vaak voorin gestaan bij concerten en doordat die boxen zo dichtbij staan hoor je de melodie gewoon minder goed, vooral bij harde gitaarrock...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Keano het volgende:
1 van hoogtepunten had The Gaslight Anthem moeten worden. Het geluid was voorin echt ZO slecht, niet normaal. Kon de zang gewoon niet verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |