abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115802300
quote:
Waren een paar gasten die zaten hem uit te dagen om te springen. Alleen springt hij niet op die gasten maar springt hij vol op een groep meisjes een meter er naast.
--- ҉ ---
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 augustus 2012 @ 22:16:48 #32
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_115802399
Ah, brak.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:18:55 #33
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_115802500
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef duranduran het volgende:

[..]

Dankjewel. :) Heb het dit jaar gevolgd op 3voor12 en youtube enzo, en het lijkt me echt waanzinnig om mee te maken. Ben dan ook zeker van plan volgend jaar te gaan ^O^ Alleen die kaartverkoop he, die gaat altijd zo snel... hoe doen jullie dat dan? In de ochtend voor de primera wachten of hoe zit dat :Y)
gaat via internet allemaal. op het moment dat de verkoop begint zorgen dat je al op de site zit en dan heel snel zijn, en geduld hebben met vastlopende site enzo. En hopen dat hij op tijd niet vast loopt en je een kaartje kunt bemachtigen.

lowlands is tof, zeker gaan!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_115802591
Gast waarmee ik was was zn schoenen en zn portemonnee met 250 euro cash kwijtgeraakt. Iemand had de portemonnee met pasjes afgegeven bij de security en het geld zelf achter gehouden + zijn telefoonnummer achter gelaten daar. Volgende dag heeft ie zn geld teruggekregen van die gozer ^O^ Echt top :)
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:21:44 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_115802639
Wow dat is netjes gedaan zeg!!!
pi_115802945
Faith in humanity: restored
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 22:27:37 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_115802959
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gast waarmee ik was was zn schoenen en zn portemonnee met 250 euro cash kwijtgeraakt. Iemand had de portemonnee met pasjes afgegeven bij de security en het geld zelf achter gehouden + zijn telefoonnummer achter gelaten daar. Volgende dag heeft ie zn geld teruggekregen van die gozer ^O^ Echt top :)
Wat een held _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_115803066
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115803148
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Over drugs gesproken :') Ik zag op donderdagmiddag 16:00 al een gast compleet van de kaart zwemmen in het grint op camping 3 :') Iemand had zn zak pillen op zn rug gelegd :') Gast werd later door 6 man security afgevoerd, compleet door t lint.

Heb verder weinig mensen echt heel hard van de kaart zien gaan.
ja die gast werd helemaal woest en was binnen n paar uur naar binnenkomst alweer buiten het hek.. die ging goed bad leek wel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_115803171
Jezus wat val je toch weer in een kut gat na Lowlands. Wil het liefst hele dag met mensen chillen en over LL ouwehoeren, maar helaas te brak om de deur uit te gaan. Ik mis het :((((((
pi_115803203
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja die gast werd helemaal woest en was binnen n paar uur naar binnenkomst alweer buiten het hek.. die ging goed bad leek wel
Maar hij had dus een slechte trip en werd zonder pardon en/of begeleiding gewoon van het terrein gemikt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_115803312
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar hij had dus een slechte trip en werd zonder pardon en/of begeleiding gewoon van het terrein gemikt?
Geen idee of ie van het terrein gemikt is. Hij werd iig afgevoerd, maar dat kon ook niet anders. Waren ook geen vrienden bij hem ofzo.
pi_115803452
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

hij was door het dolle woest.. ze sleepten hem aan zijn armen mee en sleepten zijn voeten over de grond terwijl hij nonstop brulde... het leek mij een soort nasty coketrip.. dat vage agressieve.. maar heb verder niet gezien waar ie vandaan kwam of heen ging. vond het wel.n beetje sneu voor m
pi_115803494
ik krijg echt een herseninfarct van de waardeloze indeling van die 3voor12 site. kan iemand me zeggen of innervissions audio er op staat al ?
Sound
pi_115803496
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hij was door het dolle woest.. ze sleepten hem aan zijn armen mee en sleepten zijn voeten over de grond terwijl hij nonstop brulde... het leek mij een soort nasty coketrip.. dat vage agressieve.. maar heb verder niet gezien waar ie vandaan kwam of heen ging. vond het wel.n beetje sneu voor m
Ja reuze sneu, maar ik vind ook de veiligheid van dit soort bezoekers de verantwoordelijkheid van de organisatie. Ik vraag me dus ook af wat er met hem gebeurd is. Kan me niet voorstellen dat ze hem maar gewoon buiten getjopt hebben.
pi_115803580
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja reuze sneu, maar ik vind ook de veiligheid van dit soort bezoekers de verantwoordelijkheid van de organisatie. Ik vraag me dus ook af wat er met hem gebeurd is. Kan me niet voorstellen dat ze hem maar gewoon buiten getjopt hebben.
er zal echt wel een soort van opvang of medische ondersteuning ofzo zijn lijkt me :) ze kunnen m.moeilijk zo buiten de poort zetten.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:45:54 #47
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_115803758
Lijkt me niet dat ze dat mogen nee. Misschien wordt hij overgedragen aan de politie, zodat hij daar een avondje, evt nachtje mag bijkomen ofzo.
pi_115803890
Zag ook een gast naast de bar bij de bravo helemaal stuiptrekkend op de grond liggen, zo'n junkie-kraker figuur. Echt een eng gezicht dat soort gasten

Wist niet eens dat er zóveel drugs werd gebruikt op LL. Zat op donderdag naast de 24 uurs tent te chillen en een gast komt mij om een sigaret vragen. Krijg ik daarna een beetje coke van hem :P En gek veel pillenslikkers bij de bravo idd

Er stonden rondom de bravo ook veel stillen. Ze waren wel makkelijk te herkennen aan hun houding zeg :D wij gingen 1 zo gast aankijken en zwaaien en toen liep ie snel weg :') ben geen 1 keer meegenomen door ze.
pi_115803945
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef julian6 het volgende:
Zag ook een gast naast de bar bij de bravo helemaal stuiptrekkend op de grond liggen, zo'n junkie-kraker figuur. Echt een eng gezicht dat soort gasten

Wist niet eens dat er zóveel drugs werd gebruikt op LL. Zat op donderdag naast de 24 uurs tent te chillen en een gast komt mij om een sigaret vragen. Krijg ik daarna een beetje coke van hem :P En gek veel pillenslikkers bij de bravo idd

Er stonden rondom de bravo ook veel stillen. Ze waren wel makkelijk te herkennen aan hun houding zeg :D wij gingen 1 zo gast aankijken en zwaaien en toen liep ie snel weg :')
en ze hebben bijna allemaal zo'n achterlijk strandhoedje op.
Sound
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 22:49:28 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_115803959
Ik vond de watervoorziening wel wat ondermaats :X 100 extra tappunten (lees kranen) was echt veel te weinig. Als ik naar de wc ga wil ik, vooral op lowlands, daarna mijn handen kunnen wassen. Als ik daarvoor een half uur in de rij moet gaan staan schiet dat niet op :') ik vind echt dat lowlands hierin zwaar te kort is geschoten!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_115803962
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef LatonOne het volgende:

[..]

en ze hebben bijna allemaal zo'n achterlijk strandhoedje op.
die van de hema ja _O-
pi_115804041
ze doen ook helemaal.geen moeite om die oortjes die ze dragen te verbergen ofzo :')

ik hoorde iemand ook tegen zon beveiliger praten, die securitydude vertelde doodleuk dat ie normaal pannekoeken bakte in een restaurantje O+
pi_115804277
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik vond de watervoorziening wel wat ondermaats :X 100 extra tappunten (lees kranen) was echt veel te weinig. Als ik naar de wc ga wil ik, vooral op lowlands, daarna mijn handen kunnen wassen. Als ik daarvoor een half uur in de rij moet gaan staan schiet dat niet op :') ik vind echt dat lowlands hierin zwaar te kort is geschoten!
Ik vind dat ze die extra tappunten nog erg snel gerealiseerd hebben en wees blij dat ze er waren. Ik heb rock werchter meegemaakt met zo'n 38 graden waar helemaal niets extra in de watervoorziening was gedaan...
En een half uur wachten is denk ik redelijk overdreven. Ik heb nergens meer dan 5 minuten hoeven wachten om mij flesjes bij te kunnen vullen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:56:07 #54
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_115804282
Stillen? Niets van gemerkt :')
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_115804334
Ik ben nog steeds boos over die vent die mijn zonnebril van mijn hoofd stal :( Zoiets idioots doe je toch niet op lowlands?
pi_115804434
kanslozen zijn overal helaas ;(
Sound
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 23:01:07 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_115804520
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ik vind dat ze die extra tappunten nog erg snel gerealiseerd hebben en wees blij dat ze er waren. Ik heb rock werchter meegemaakt met zo'n 38 graden waar helemaal niets extra in de watervoorziening was gedaan...
En een half uur wachten is denk ik redelijk overdreven. Ik heb nergens meer dan 5 minuten hoeven wachten om mij flesjes bij te kunnen vullen.
Grappig dat je het zegt want ik was toen ook op Werchter en daar deden ze er juist veel meer aan!

Met 5 minuten heb je dan geluk gehad, met dat laffe straaltje wat eruit kwam schoot het niet bepaald op :')

Overigens hebben ze normaal dus maar 50 kranen wat wel erg karig is met 50.000 bezoekers. Bij Werchter is dat überhaupt al veel meer en ze hadden ook veel meer extra punten toen met de extreme hitte :)
pi_115804842
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef julian6 het volgende:
Ik ben nog steeds boos over die vent die mijn zonnebril van mijn hoofd stal :( Zoiets idioots doe je toch niet op lowlands?
Dat gebeurde mij op awakefest ook toen ik ram van de kaart was :') Was een nep wayfarer, lekker boeiend. Hoop dat ie er blij mee is :P
pi_115805116
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt want ik was toen ook op Werchter en daar deden ze er juist veel meer aan!
2003?
quote:
Met 5 minuten heb je dan geluk gehad, met dat laffe straaltje wat eruit kwam schoot het niet bepaald op :')
Nou, al die keren dat ik een flesje water ben wezen vullen? Dat zou ik eerder regelmaat dan geluk noemen...
quote:
Overigens hebben ze normaal dus maar 50 kranen wat wel erg karig is met 50.000 bezoekers. Bij Werchter is dat überhaupt al veel meer en ze hadden ook veel meer extra punten toen met de extreme hitte :)
Ik denk dat je je daar nog behoorlijk op verkijkt. Ze hebben daar dan misschien wel iets meer kranen maar vergeet niet dat daar ook behoorlijk wat meer publiek rondloopt . Wat toilet/watervoorzieningen is Werchter een van de slechtste festivals waar ik geweest ben...
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_115805185
Iemand mn broer nog zien rondspringen in zn roze tutu gisteravond/nacht bij de bravo? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')