Het staat er niet heel vol en hij rent het pubiek in lijkt wel. Beetje dom jaquote:
Die had ik ook gezien inderdaad. Hij ging schuimbekkend van het terrein af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Over drugs gesprokenIk zag op donderdagmiddag 16:00 al een gast compleet van de kaart zwemmen in het grint op camping 3
Iemand had zn zak pillen op zn rug gelegd
Gast werd later door 6 man security afgevoerd, compleet door t lint.
Heb verder weinig mensen echt heel hard van de kaart zien gaan.
Dat viel me ook op, een bewijs dat die Smeets echt een grote kneus is met z'n anti-alles geneuzel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Over drugs gesprokenIk zag op donderdagmiddag 16:00 al een gast compleet van de kaart zwemmen in het grint op camping 3
hopelijk brak ie zijn nek. wat een kutnummerquote:
ik stond nog niet in de rij en werd al meegenomen door "stillen"quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Er werd niet gefouilleerd, niet bij de ingang voor je bandjes en ook niet bij 't festival terrein. Maar op 't terrein rond de bravo etc zijn ze wel scherp op aan 't letten, maat van me werd ook meegenomen door de security.
Heel raar, m'n hele tas werd bij de ingang donderdag gecontroleerd zelfs flesjes open om alles te ruiken maar fouilleren ho maar, beetje krom eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Er werd niet gefouilleerd, niet bij de ingang voor je bandjes en ook niet bij 't festival terrein. Maar op 't terrein rond de bravo etc zijn ze wel scherp op aan 't letten, maat van me werd ook meegenomen door de security.
Wat een mongool ook he.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
hopelijk brak ie zijn nek. wat een kutnummer
Je zal wel een typische kop hebben dan. Heb zelf niemand gezien die meegenomen werd hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik stond nog niet in de rij en werd al meegenomen door "stillen"
1e keer in 18 jaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zal wel een typische kop hebben dan. Heb zelf niemand gezien die meegenomen werd hoor.
Vind 't vooral mbt wapens etc wel belangrijk. Drugs moeten mensen in mijn ogen zelf weten, het word toch wel gedaan en dit weekend was 't perfecte bewijs dat 99,9% van de mensen daar ook gewoon prima mee om kan gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heel raar, m'n hele tas werd bij de ingang donderdag gecontroleerd zelfs flesjes open om alles te ruiken maar fouilleren ho maar, beetje krom eigenlijk.
1e keer in 15 keer lowlands. Volgens mij deden ze het dit jaar gewoon intensiever en veel meer random.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zal wel een typische kop hebben dan. Heb zelf niemand gezien die meegenomen werd hoor.
Schijnt dat ze ook overgegaan waren op vooral vrijwilligers voor de security.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
1e keer in 15 keer lowlands. Volgens mij deden ze het dit jaar gewoon intensiever en veel meer random.
Ja, die klapkut die mij onder handen nam had duidelijk geen idee wat ze aan het doen wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook overgegaan waren op vooral vrijwilligers voor de security.
Jezus wat een mongool.quote:
dan neem je ze gewoon ergens anders op het terrein in, heb je daar ook geen last van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, een bewijs dat die Smeets echt een grote kneus is met z'n anti-alles geneuzel.
Er werd niet gefouilleerd, niet bij de ingang voor je bandjes en ook niet bij 't festival terrein. Maar op 't terrein rond de bravo etc zijn ze wel scherp op aan 't letten, maat van me werd ook meegenomen door de security.
naar camping 1 tm 3 1 minuutquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef duranduran het volgende:
Vraagje, hoever is het lopen van de camping naar het festivalterrein? Of zit dat aan elkaar vast
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ed Sheeran was inderdaad ook een positieve verrassing![]()
ik zal morgen nog een wat uitgebreider verslag posten, ben nu te brak
Dat Kees van Hondt vind ik dus echt helemaal niks, een beetje geforceerd gek doenik vond Beverly Hills 908000 in de grolsch een stuk toffer
Dat was echt een faal-actie ja. Dat had erg vervelend kunnen aflopen.quote:
Wel excuses op https://www.facebook.com/Willandthepeople trouwens.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:49:41Over de stagedive bij Will and the People: het meisje heeft geen ernstige klachten, uit voorzorg wordt een foto gemaakt. #LL12 reageer retweet
Dankjewel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
naar camping 1 tm 3 1 minuut
naar camping 5 en 7: kwartier
camping 6 nog iets meer dan een kwartier.
en alles afhankelijk van drukte en hitte
Kees van Hondt was eigenlijk alleen in 2006 leuk maar dat was vooral omdat hij Pigmeat toen bij zich had.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ed Sheeran was inderdaad ook een positieve verrassing![]()
ik zal morgen nog een wat uitgebreider verslag posten, ben nu te brak
Dat Kees van Hondt vind ik dus echt helemaal niks, een beetje geforceerd gek doenik vond Beverly Hills 908000 in de grolsch een stuk toffer
Manuel Broekmanquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Dikketroela het volgende:
Naast mijn tent ook een verhaal meegekregen van iemand die "opgepakt" was voor drugsbezit. Bij de tent zelf, geloof ik.
Las trouwens een tweet over dat er rond 5:00 a 6:00 BN'ers in de 24 uurs tent te vinden waren met drugs op. Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie?! Iemand gezien?
Waren een paar gasten die zaten hem uit te dagen om te springen. Alleen springt hij niet op die gasten maar springt hij vol op een groep meisjes een meter er naast.quote:
gaat via internet allemaal. op het moment dat de verkoop begint zorgen dat je al op de site zit en dan heel snel zijn, en geduld hebben met vastlopende site enzo. En hopen dat hij op tijd niet vast loopt en je een kaartje kunt bemachtigen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef duranduran het volgende:
[..]
Dankjewel.Heb het dit jaar gevolgd op 3voor12 en youtube enzo, en het lijkt me echt waanzinnig om mee te maken. Ben dan ook zeker van plan volgend jaar te gaan
Alleen die kaartverkoop he, die gaat altijd zo snel... hoe doen jullie dat dan? In de ochtend voor de primera wachten of hoe zit dat
Wat een heldquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gast waarmee ik was was zn schoenen en zn portemonnee met 250 euro cash kwijtgeraakt. Iemand had de portemonnee met pasjes afgegeven bij de security en het geld zelf achter gehouden + zijn telefoonnummer achter gelaten daar. Volgende dag heeft ie zn geld teruggekregen van die gozerEcht top
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gast waarmee ik was was zn schoenen en zn portemonnee met 250 euro cash kwijtgeraakt. Iemand had de portemonnee met pasjes afgegeven bij de security en het geld zelf achter gehouden + zijn telefoonnummer achter gelaten daar. Volgende dag heeft ie zn geld teruggekregen van die gozerEcht top
ja die gast werd helemaal woest en was binnen n paar uur naar binnenkomst alweer buiten het hek.. die ging goed bad leek welquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef kikoooooo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |