SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Triest iddquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEC, waarom laat je je zo afslachten?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dit moet topicnummer 22 zijn toch?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hé, Ik heb uitgevonden waarom Ajax met 3-0 voorstaat
1 Ajax zijn individuele klasse
2 BREUER IN DE VERDEDIGING BIJ NEC![]()
![]()
![]()
omdat ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEC, waarom laat je je zo afslachten?![]()
DIe lulkoker blijft gewoon staanI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
laag opgeleide scheids.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin dat Lukoki afgefloten wordtgraag op anoniem![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat nog jaKan je nagaan hoelang hij hem al had klaarstaan.
![]()
![]()
kom zo terug voor relle na NECquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh jongens, ff m'n onderbroek verwisselen.
brbgraag op anoniem![]()
ojee... Guidetti misschien naar SienaI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef BesottedOrb het volgende:
ojee... Guidetti misschien naar Siena![]()
![]()
Domme aankoop/huur van Siena.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef BesottedOrb het volgende:
Als je nu nog kijkt dan ben je geen voetbalfan, daarom doeidoei.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef Henk_Spermatank het volgende:
NEC - AJAX nu al geen reet meer aan. Is gespeeld.![]()
![]()
Als hij gratis is kan je het doen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij zal wel erg goedkoop zijn gezien zijn ziekte![]()
Bedankt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je nu nog kijkt dan ben je geen voetbalfan, daarom doeidoei.![]()
![]()
Ik schakel net pas in....quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je nu nog kijkt dan ben je geen voetbalfan, daarom doeidoei.
Zeg maar Henk.![]()
hij had toch al iets met Sanna?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef BesottedOrb het volgende:
Gelijk één van de grootste talenten van de Eredivisie: Pricelessquote:
Voor de rest: Mastercard Gemeentehulp![]()
Volgens mij ligt het rond de 6 miljoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij gratis is kan je het doen ja.I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
afEn dat neem jij aan na 2 wedstrijdenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Faalnarsingh naar PSV voor 4.1 miljoen [ afbeelding ]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
koop dus? houdt twente ook nog iets aan over danquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het rond de 6 miljoen![]()
3quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef BDIL het volgende:
af
[..]
En dat neem jij aan na 2 wedstrijden
In deze wedstrijd tegen Ajax werd hij compleet uitgeschakeld door Dijks![]()
![]()
Denk het niet.. hij is er medisch gekeurd maar is toen naar Feyenoord gegaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
koop dus? houdt twente ook nog iets aan over danI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Narsingh was jouw favo voetballer. Maakt niet uit waar hij heen ging jij zou hem baas blijven vindenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy die reageert [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En dan toch met 4-2 verliezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
3
In deze wedstrijd tegen Ajax werd hij compleet uitgeschakeld door Dijks![]()
Goede zaak dit, nu gaan die Ajacieden allemaal denken dat ze heel goed zijn en de volgende tegenstanders onderschatten. Oh nee wacht, dat deden ze al, het zijn tenslotte de Godenzonen![]()
![]()
NEC wil zo te zien graag degraderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Breuer
Verdediging NEC
Kunnen we niet op vertrouwen volgende week met NEC-TWEZeg maar Henk.![]()
Maar Ajax kreeg wel 4-2quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
3
In deze wedstrijd tegen Ajax werd hij compleet uitgeschakeld door Dijks
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Een 14 jarig jongetje uitlachen via internetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Narsingh was jouw favo voetballer. Maakt niet uit waar hij heen ging jij zou hem baas blijven vinden![]()
Wat een kneusje ben je toch ook af en toe. Laten we het maar weer over de wedstrijd gaan hebben.
![]()
Hoe voorspelbaar dit weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 14 jarig jongetje uitlachen via internetWat een kneusje ben je toch ook af en toe. Laten we het maar weer over de wedstrijd gaan hebben.
![]()
huur met optie tot koop zo te lezen. 6 miljoen is namelijk natuurlijk veel te veel geld voor een huur. Dat zijn huursommen die Real Madrid op hoest voor Adebayorquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Denk het niet.. hij is er medisch gekeurd maar is toen naar Feyenoord gegaan![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef WJHunt het volgende:
Goede zaak dit, nu gaan die Ajacieden allemaal denken dat ze heel goed zijn en de volgende tegenstanders onderschatten. Oh nee wacht, dat deden ze al, het zijn tenslotte de Godenzonendit
Feyenoord Rotterdam![]()
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Had helemaal niks met Narsingh te maken maar met counters van Lens o.a.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, daar had Narsingh niks mee te maken. Dat deden Lens enzo
Hala Madrid !
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, daar had Narsingh niks mee te maken. Dat deden Lens enzo![]()
en zelfs met onderschatting wordt NEC op zij gezet als een 5e klasser. Wat een kwaliteit hebben ze tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef WJHunt het volgende:
Goede zaak dit, nu gaan die Ajacieden allemaal denken dat ze heel goed zijn en de volgende tegenstanders onderschatten. Oh nee wacht, dat deden ze al, het zijn tenslotte de Godenzonen![]()
Er zit altijd waarheid in mijn posts.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij altijd goede argumenten.
Zo ook nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch, NEC gelooft er niet meer in en Ajax vindt het wel best zo, met deze hitte.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voegt echt helemaal niks toe die gast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 14 jarig jongetje uitlachen via internetWat een kneusje ben je toch ook af en toe. Laten we het maar weer over de wedstrijd gaan hebben.
![]()
Logisch idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het staat al 0-3 en het is te warm
Maar wel jammer.![]()
I know.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voegt echt helemaal niks toe die gast.![]()
je kan hem soms uitlachenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die oorbelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
Wat zou Alex Pastoor hiervan zeggen straks?
[ afbeelding ]![]()
![]()
shitquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooiboiiquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
Wat zou Alex Pastoor hiervan zeggen straks?
Foto ter illustratie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit altijd waarheid in mijn posts.
Zo ook nu.NEC kan er helemaal geen kut van. Ook een waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als NEC zulke blunders achterin maakt kan Veendam ook gewoon van ze winnen hoor, maar droom gerust verder over je vierde ster.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en zelfs met onderschatting wordt NEC op zij gezet als een 5e klasser. Wat een kwaliteit hebben ze toch![]()
Deden het vorige week prima.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NEC kan er helemaal geen kut van. Ook een waarheid.![]()
vergeleken met het oppermachtige Ajax is NEC inderdaad niks.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Ajax? Nu voeg je niets toe aan dit forum van hoog niveauquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
nog 9 jaartjes wachten helaas tot die 4e ster er eindelijk is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef WJHunt het volgende:
[..]
Als NEC zulke blunders achterin maakt kan Veendam ook gewoon van ze winnen hoor, maar droom gerust verder over je vierde ster.![]()
Daarom werden ze vorig seizoen 8e. Het is me helemaal duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NEC kan er helemaal geen kut van. Ook een waarheid.
Oja, Hoe kon het dat NEC vorige week met rust al 0-2 voorstond waar het al 0-4 moest zijn toen?![]()
Hij voegt wel degelijk wat toe, hij discussieert nog af en toe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Ajax? Nu voeg je niets toe aan dit forum van hoog niveau![]()
Die deden het anders aardig tegen feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen ja. Die kunnen er nog minder van.![]()
Tsja, het is me dan ook een raadsel dat ze gisteren een punt pakten in de Kuip.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen ja. Die kunnen er nog minder van.![]()
Om iets toe te voegen, moet ik dan net als jou heletijd op dezelfde persoon reageren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voegt wel degelijk wat toe, hij discussieert nog af en toe.![]()
Moeten ze maar een spits kopen bij Feyenoord daar. Gewoon faalbeleid weer. Lekker tegen degradatie knokken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, het is me dan ook een raadsel dat ze gisteren een punt pakten in de Kuip.![]()
Ja zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die deden het anders aardig tegen feyenoord.
Had wel meer verwacht van NEC.
0-4 trouwens![]()
Ongelofelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Laten we de spannende strijd staken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we nog wel ff doorgaan
0-4 trouwens![]()
![]()
Me2. Maar ze hebben de fout gemaakt om vol op de aanval te gaan spelen. Dat lukt niet tegen Ajax, ook zonder Anita niet. Al had je een hele andere wedstrijd gekregen als ze één van die twee grote kansen hadden afgerond natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we nog wel ff doorgaan
0-4 trouwens![]()
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.Zeg maar Henk.![]()
Ik moest vanmiddag ook voetballen en ik krijg er niet voor betaald.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Met dit weer heb je soberso een kutbaan als prof voetballer.
Feyenoord Rotterdam![]()
Een jaar met de optie tot nog een jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.![]()
Theo is al akkoord met Vitesse, maar Vitesse wil weinig betalenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.![]()
Joh!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC zal sowieso Nuytinck wel missen. Die gaf tenminste nog een beetje leiding aan de verdediging. De jongens die er nu staan kunnen er niet veel van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Maar ze hebben de fout gemaakt om vol op de aanval te gaan spelen. Dat lukt niet tegen Ajax, ook zonder Anita niet. Al had je een hele andere wedstrijd gekregen als ze één van die twee grote kansen hadden afgerond natuurlijk.![]()
Je zou misschien eens kunnen proberen iets zinnigs over voetbal te zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om iets toe te voegen, moet ik dan net als jou heletijd op dezelfde persoon reageren?
Ik vraag mij echt af wat jij hier al 8 jaar doet, je zegt namelijk helemaal niks. Het slaat echt allemaal helemaal nergens op. Verder dan 'ik hoop dat PSV wint en de rest verlies haha' kom je niet.
Als het dat niet is dan loop je of wijven te posten of 14 jarige jochies op internet lastig te vallen.![]()
Als prof wordt het je niet in dank afgenomen als je een een lager tempo gaat spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag ook voetballen en ik krijg er niet voor betaald.Zeg maar Henk.![]()
Mogen wij wellicht jullie aanval lenen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Laatste 10 doelpunten; 10 verschillende doelpuntenmakers.
Geen gebrek aan scorend vermogen dus.Feyenoord Rotterdam![]()
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NEC zal sowieso Nuytinck wel missen. Die gaf tenminste nog een beetje leiding aan de verdediging. De jongens die er nu staan kunnen er niet veel van.![]()
Pakt popcorn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zou misschien eens kunnen proberen iets zinnigs over voetbal te zeggen.
Ik vraag mij echt af wat jij hier al 8 jaar doet, je zegt namelijk helemaal niks. Het slaat echt allemaal helemaal nergens op. Verder dan 'ik hoop dat PSV wint en de rest verlies haha' kom je niet.
Als het dat niet is dan loop je of wijven te posten of 14 jarige jochies op internet lastig te vallen.Dit, dus.![]()
Ajax > NEC > Heerenveen = Feyenoordquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
inZan is er weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
![]()
![]()
Jij vond Guidetti ook niet rijp voor Feyenoord. Soms zit je er wel eens naast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
![]()
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Dit, dus.![]()
Je hebt er geen kijk op joh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
![]()
020 heeft een extreem makkelijke tegenstander waarbij de verdediging nog slechter is dan bij ons.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
graag op anoniem![]()
Hé boer, doe wat aan je Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
020 heeft een extreem makkelijke tegenstander waarbij de verdediging nog slechter is als bij ons.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
o ja, jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
![]()
Bullshit, bullshit everywhere.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zou misschien eens kunnen proberen iets zinnigs over voetbal te zeggen.
Als het dat niet is dan loop je of wijven te posten of 14 jarige jochies op internet lastig te vallen.
Ik kan sowieso niet in discussie gaan. Als ik iets post beginnen er meteen een paar zielig te reageren.![]()
Dat NEC gaat zich ook niet meer herpakken, die zijn gewoon de hele wedstrijd echt slecht. Thuis nog wel.
Kijk ik na de wedstrijd van vorige week wel van op.![]()
Wat een zinloos argument. Trek je er niets van aan joh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit, bullshit everywhere.
Ik kan sowieso niet in discussie gaan. Als ik iets post beginnen er meteen een paar zielig te reageren.![]()
![]()
Maak een nieuw account aan. Ben je van dat gezeik af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ja leuk man, niet zeuren wij zijn gewoon goed. Je hoeft het niet toe te geven maar je weet het zelf wel. Het leven is hard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef WJHunt het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg. De tweede helft hoeft wat mij betreft niet meer gespeeld te worden.graag op anoniem![]()
Hij wilt zijn oude club niet te veel pijn doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lig er niet echt wakker vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak een nieuw account aan. Ben je van dat gezeik af.![]()
![]()
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij wilt zijn oude club niet te veel pijn doen![]()
Aha juist ja. Je weet het gewoon niet. Oh en dit is FOK!, zo gaat dat hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha juist ja. Je weet het gewoon niet.![]()
Klopt. Wat is daar raar aan dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond Guidetti ook niet rijp voor Feyenoord. Soms zit je er wel eens naast.![]()
Niet overdrijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zelfs Blind erin zetten. Zo slecht is dit NEC.![]()
En Ebecilio niet te vergeten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zelfs Blind erin zetten. Zo slecht is dit NEC.![]()
Nee , dat gaat te ver.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zelfs Blind erin zetten. Zo slecht is dit NEC.graag op anoniem![]()
NEC vorige week nog goed en nu ineens dit. Ben benieuwd of Ajax nog door gaat trekken in de 2e helft, zullen het ook wel voor gezien houden toch? 0-4 is goed zat, of gaan ze voor de zevenklapper?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ebecilio bewaren we voor als het 10-0 staat. Dan heeft hij tenminste het gevoel dat hij een grandioze wedstrijd heeft gespeeldquote:![]()
10quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
NEC vorige week nog goed en nu ineens dit. Ben benieuwd of Ajax nog door gaat trekken in de 2e helft, zullen het ook wel voor gezien houden toch? 0-4 is goed zat, of gaan ze voor de zevenklapper?
graag op anoniem![]()
Denk 0-5 ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
.....Kennedy![]()
Ze willen PSV na doen en gaan voor de tienklapper.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
Maar PSV speelde thuis. Ajax speelt uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze willen PSV na doen en gaan voor de tienklapper.![]()
![]()
Zit er niet in met dit weer, maar NEC werkt aardig meequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze willen PSV na doen en gaan voor de tienklapper.![]()
Als Boerrigter, Sigthorsson of Serero or nog in komen, dan zullen die wel iets willen laten zien denk ik dus kan het nog leuk worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ajax kan hier weinig aan doen, alles lukt gewoon terwijl alles mislukt bij NEC.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ligt er maar net aan of er nog 6 keer totaal niet wordt verdedigd, zondagsschoten er met een rare stuit in gaan of dat de buitenspelval totaal mislukt![]()
Waar zeg ik dat ik gelijk heb dan? Ik vraag gewoon wat er raar aan is. De eerste weken speelde Guidetti op z'n zachtst gezegd niet bepaald goed scoorde, ook niet eens(penalty's daargelaten). Pas later begon ie te vlammen. Volgens mij heb ik toen ook gewoon gezegd dat Guidetti heel veel potentie heeft alleen kwam dat er op het begin zeker (nog) niet uit.quote:![]()
Gaat sowieso niet lukken. PSV speelde met bazen Afellay, Dszudszak en Reis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV speelde thuis. Ajax speelt uit![]()
Zit niet bij de selectie, helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Bonkers. het volgende:
Ebecilio komt erin en maakt er 5. De nieuwe Cruijff.![]()
En PSV speelde tegen een mindere tegenstanderquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV speelde thuis. Ajax speelt uit
Bij welk team speel jij dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja leuk man, niet zeuren wij zijn gewoon goed. Je hoeft het niet toe te geven maar je weet het zelf wel. Het leven is hard.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En PSV speelde tegen een mindere tegenstander![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat het raar is. Ik zeg dat je er wel eens naast zit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik gelijk heb dan? Ik vraag gewoon wat er raar aan is. De eerste weken speelde Guidetti op z'n zachtst gezegd niet bepaald goed scoorde, ook niet eens(penalty's daargelaten). Pas later begon ie te vlammen. Volgens mij heb ik toen ook gewoon gezegd dat Guidetti heel veel potentie heeft alleen kwam dat er op het begin zeker (nog) niet uit.![]()
dat wel ééns kan je wel vervangen door vaakquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het raar is. Ik zeg dat je er wel eens naast zit.![]()
Wel godverdomme. Toch samen met Blind de toekomst van Ajax.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie, helaas.![]()
Waar zat ik er precies naast dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het raar is. Ik zeg dat je er wel eens naast zit.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel ééns kan je wel vervangen door vaak![]()
![]()
Is NEC een topclub?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Anders doen we die 2-6 van Twente na![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zat ik er precies naast dan?quote:![]()
quote:![]()
![]()
Wie weet gooit hij er volgende week nog een voorspelling voor Barca - Real uit. Vorig jaar had hij het maar 5 keer op rij fout.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel ééns kan je wel vervangen door vaak![]()
Ajax is ook slecht. De enige twee écht goede spelers voor Eredivisie begrippen(Vertongen en Anita) zijn weg, de rest is pure middelmaat. Een schande dat NEC zich zo aan de kant laat zetten door zo'n tegenstander.quote:![]()
/care.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ajax boven Feyenoord ook nog.
![]()
quote:
graag op anoniem![]()
Is goed.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax is ook slecht. De enige twee écht goede spelers voor Eredivisie begrippen(Vertongen en Anita) zijn weg, de rest is pure middelmaat. Een schande dat NEC zich zo aan de kant laat zetten door zo'n tegenstander.![]()
Dat Guidetti er geen 20 zou maken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zat ik er precies naast dan?
Dat Ajax het heel lastig gaat krijgen.
Dat soort dingen dus. Verder geen behoefte hierover te discussiëren met jou; zo interessant en verrassend is het niet.![]()
Die tijd dat het licht in het Goffertstadion uitviel bij een avondwedstrijd tussen NEC en Ajax. En dat de NEC-fans toen gas-geluiden gingen maken![]()
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wie is die analist met bril?gladjakkel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
G. Sibonquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:23 schreef Adelante het volgende:
Wie is die analist met bril?gladjakkel
![]()
Zoveel onzin, op jou ingaan is helaas ook niet meer leuk. Gewoon maar negeren net zoals die andere gek, Heatwave.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax is ook slecht. De enige twee écht goede spelers voor Eredivisie begrippen(Vertongen en Anita) zijn weg, de rest is pure middelmaat. Een schande dat NEC zich zo aan de kant laat zetten door zo'n tegenstander.![]()
ja? Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het niveau van de Eredivisie.![]()
Die heatwave heeft zich al een tijdje niet vertoond in het ajaxtopicquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoveel onzin, op jou ingaan is helaas ook niet meer leuk. Gewoon maar negeren net zoals die andere gek, Heatwave.![]()
Mee eens. Ajax speelt een beetje zoals Barcelona momenteel, al dat getikquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax is ook slecht. De enige twee écht goede spelers voor Eredivisie begrippen(Vertongen en Anita) zijn weg, de rest is pure middelmaat. Een schande dat NEC zich zo aan de kant laat zetten door zo'n tegenstander.. Dit doet mij denken aal Tel Aviv in Israel ook die kunnen er eigenlijk niks van.
![]()
En dat zegt een persoon die wekelijks figuren als Cabral moet toejuichen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax is ook slecht. De enige twee écht goede spelers voor Eredivisie begrippen(Vertongen en Anita) zijn weg, de rest is pure middelmaat. Een schande dat NEC zich zo aan de kant laat zetten door zo'n tegenstander.Dit, dus.![]()
Eriksen speelt weer dus ik denk dat hij nog wel langs komt vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heatwave heeft zich al een tijdje niet vertoond in het ajaxtopic![]()
Ik voorspelde gewoon een overwinning voor Real hoor die laatste competitiewedstrijd, tevens voorspelde ik al (ver) voor het seizoen begon dat Real(makkelijk) kampioen zou worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie weet gooit hij er volgende week nog een voorspelling voor Barca - Real uit. Vorig jaar had hij het maar 5 keer op rij fout.
Net als dat Real de super cup gaat pakken en ook dit seizoen wederom (moeiteloos) kampioen gaat worden. Quote dit maar.![]()
![]()
Goed nieuwsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen speelt weer dus ik denk dat hij nog wel langs komt vandaag.Ik kan neit wachten tot hij komt.
![]()
Wat is er raar aan dat ik zou denken dat Guidetti er geen 20 zou gaan maken? Er was toch ook geen enkele aanleiding om dat te denken de eerste weken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Guidetti er geen 20 zou maken.
Dat Ajax het heel lastig gaat krijgen.
Dat soort dingen dus. Verder geen behoefte hierover te discussiëren met jou; zo interessant en verrassend is het niet.
En waarom zou Ajax het niet lastig kunnen krijgen dan? Omdat ze nu toevallig voor staan tegen een onthutsend slecht NEC?![]()
![]()
Nogmaals: ik zeg niet dat het raar is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dat ik zou denken dat Guidetti er geen 20 zou gaan maken? Er was toch ook geen enkele aanleiding om dat te denken de eerste weken?
En waarom zou Ajax het niet lastig kunnen krijgen dan? Omdat ze nu toevallig voor staan tegen een onthutsend slecht NEC?![]()
Ja hartstikke mooi allemaal voor je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik voorspelde gewoon een overwinning voor Real hoor die laatste competitiewedstrijd, tevens voorspelde ik al (ver) voor het seizoen begon dat Real(makkelijk) kampioen zou worden.
Net als dat Real de super cup gaat pakken en ook dit seizoen wederom (moeiteloos) kampioen gaat worden. Quote dit maar.
Je had het ook 5 keer op rij fout met lappen tekst aan uitleg. Lachwekkende verhalen allemaal.
Beloof je dat je weer zo'n kut stukje gaat schrijven zodra Ajacied422 het topic voor de wedstrijd opent?![]()
vorige eeuw met die mammoet als presentatorquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat Twente met een hele matige selectie na twee wedstrijden al bovenaan staat. Geeft wle aan heo matig de rest is.quote:![]()
Feyenoord was gisteren niet best inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat Twente met een hele matige selectie na twee wedstrijden al bovenaan staat. Geeft wle aan heo matig de rest is.![]()
75% van het filimpje bestaat uit Mart Smeetsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vorige eeuw met die mammoet als presentatorTyperend.
![]()
Huhquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat zegt een persoon die wekelijks figuren als Cabral moet toejuichen...Heb jij het nou weer over man?
![]()
![]()
Mwa hij heeft wel gelijk hoor. Ajax is als de Lord of the Ring filmreeks. Geweldige recensies schitterende beelden maar gewoon kut, toch InZanity?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja hartstikke mooi allemaal voor je.
Je had het ook 5 keer op rij fout met lappen tekst aan uitleg. Lachwekkende verhalen allemaal.
Beloof je dat je weer zo'n kut stukje gaat schrijven zodra Ajacied422 het topic voor de wedstrijd opent?![]()
Nou dan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zeg niet dat het raar is.![]()
![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik heb inderdaad een paar keer de winnaar verkeerd voorspelt. Maar dat komt ook alleen maar omdat Barcelona afgelopen seizoen meerdere keren onterecht en met hulp van de scheids gewonnen heeft. Dat valt niet te voorspellen. Verder heb ik gewoon gelijk, namelijk dat Real (veel) beter is dat heeft afgelopen seizoen wel uitgewezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja hartstikke mooi allemaal voor je.
de beste speler ter wereld, die mag genoemd wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:31 schreef Bonkers. het volgende:
Nu nog over Messi beginnen en dan kan ie helemaal los.![]()
Klopt. Wat is je punt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord was gisteren niet best inderdaad.![]()
Ronaldo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
de beste speler ter wereld, die mag genoemd worden![]()
LOTR is ook een kutfilm naar mijn mening. En ook dat lijkt me helemaal niet raar aangezien LOTR een behoorlijk 'love it or hate it' gehalte heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij heeft wel gelijk hoor. Ajax is als de Lord of the Ring filmreeks. Geweldige recensies schitterende beelden maar gewoon kut, toch InZanity?![]()
![]()
Wereldspeler, beter dan Ronaldo, Messi duikelt tenminste niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
de beste speler ter wereld, die mag genoemd worden
![]()
![]()
Als FdB een baas is gooit ie in de 75e minuut Nijmeegse volksheld Cillessen erin voor Vermeer. Als het dan toch al 0-8 staat boeit het ook niet meer.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ja maar wat is nou je punt? Het lijkt me niet meer dan normaal dat ik er naast zat. Niemand(tenzij glazen bol) had kunnen voorspellen dat Guidetti het uiteindelijk zó goed zou doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan wat?Ik zeg dat je er naast zat; daar heb ik dus gelijk in.
![]()
Fixed.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
de meeste overschatte speler ter wereld![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nec heeft best een aardig elftal hoor. Moeten we maar eens van zien te winnen. Wordt knap lastig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon 0-6 winnen
gg![]()
![]()
Rieks is reks en speelt links
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Niemand?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
inZan, voor wie zou je juichen bij Barça - Ajax?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Wereldspeler, beter dan Ronaldo, Messi duikelt tenminste niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan Barça onderuit tegen Soosjedadquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Ohja vanaaf baas Ronaldo tegen Valencia![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
Die dikke bakt er niks vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan Barça onderuit tegen Soosjedad![]()
![]()
Je uit kritiek op Ajax, terwijl je wat meer je plaats moet kennen als je fan bent van Feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
HuhHeb jij het nou weer over man?
Dit, dus.![]()
Als we zo gaan beginnen kan jij al beter helemaal je bekkie houden. Met je PSV, al twee jaar op rij het lachertje van de Eredivisiequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je uit kritiek op Ajax, terwijl je wat meer je plaats moet kennen als je fan bent van Feyenoord.![]()
![]()
Al sinds 2008/09.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan jij al beter helemaal je bekkie houden. Met je PSV, al twee jaar op rij het lachertje van de Eredivisie
Groetjes![]()
Toen werd Feyenoord 10de maargoedquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan jij al beter helemaal je bekkie houden. Met je PSV, al twee jaar op rij het lachertje van de Eredivisie![]()
![]()
Als je 10 word speel je vCL? Hoe dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen werd Feyenoord 10de maargoed![]()
![]()
Zitten er nog nekkers daar???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Nee, dan speel je niet vCL. Dan verlies je 10-0.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je 10 word speel je vCL? Hoe dan?![]()
Wie laat wie nou in de steek????quote:"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Dat zou een stuk goedkoper middagje zijn geweestquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hadden net zo goed het broodje in de rust overkunnen slaan![]()
![]()
Hoe kan je 10-0 verliezen als je thuis 2-0 wint en uit onterecht in de slotfase verliest? Hoe dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, dan speel je niet vCL. Dan verlies je 10-0.![]()
Nouja bij 32 graden en 0-5 zou ik ook weglopen eigenlijkquote:.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zou een stuk goedkoper middagje zijn geweest![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: