Maak een nieuw account aan. Ben je van dat gezeik af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit, bullshit everywhere.
Ik kan sowieso niet in discussie gaan. Als ik iets post beginnen er meteen een paar zielig te reageren.
ja leuk man, niet zeuren wij zijn gewoon goed. Je hoeft het niet toe te geven maar je weet het zelf wel. Het leven is hard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef WJHunt het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg. De tweede helft hoeft wat mij betreft niet meer gespeeld te worden.
Hij wilt zijn oude club niet te veel pijn doenquote:
Lig er niet echt wakker vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak een nieuw account aan. Ben je van dat gezeik af.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij wilt zijn oude club niet te veel pijn doen
Aha juist ja. Je weet het gewoon niet. Oh en dit is FOK!, zo gaat dat hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit, bullshit everywhere.
Ik kan sowieso niet in discussie gaan. Als ik iets post beginnen er meteen een paar zielig te reageren.
Zie hier een voorbeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha juist ja. Je weet het gewoon niet.
Klopt. Wat is daar raar aan dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond Guidetti ook niet rijp voor Feyenoord. Soms zit je er wel eens naast.
Niet overdrijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan zelfs Blind erin zetten. Zo slecht is dit NEC.
Niks, je had helemaal gelijk.quote:
En Ebecilio niet te vergeten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee , dat gaat te ver.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |