Ik moest vanmiddag ook voetballen en ik krijg er niet voor betaald.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Met dit weer heb je soberso een kutbaan als prof voetballer.
Een jaar met de optie tot nog een jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.
Theo is al akkoord met Vitesse, maar Vitesse wil weinig betalenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.
Joh!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
NEC zal sowieso Nuytinck wel missen. Die gaf tenminste nog een beetje leiding aan de verdediging. De jongens die er nu staan kunnen er niet veel van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Maar ze hebben de fout gemaakt om vol op de aanval te gaan spelen. Dat lukt niet tegen Ajax, ook zonder Anita niet. Al had je een hele andere wedstrijd gekregen als ze één van die twee grote kansen hadden afgerond natuurlijk.
Je zou misschien eens kunnen proberen iets zinnigs over voetbal te zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om iets toe te voegen, moet ik dan net als jou heletijd op dezelfde persoon reageren?
Als prof wordt het je niet in dank afgenomen als je een een lager tempo gaat spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag ook voetballen en ik krijg er niet voor betaald.
Mogen wij wellicht jullie aanval lenen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Laatste 10 doelpunten; 10 verschillende doelpuntenmakers.
Geen gebrek aan scorend vermogen dus.
True.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NEC zal sowieso Nuytinck wel missen. Die gaf tenminste nog een beetje leiding aan de verdediging. De jongens die er nu staan kunnen er niet veel van.
Pakt popcorn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zou misschien eens kunnen proberen iets zinnigs over voetbal te zeggen.
Ik vraag mij echt af wat jij hier al 8 jaar doet, je zegt namelijk helemaal niks. Het slaat echt allemaal helemaal nergens op. Verder dan 'ik hoop dat PSV wint en de rest verlies haha' kom je niet.
Als het dat niet is dan loop je of wijven te posten of 14 jarige jochies op internet lastig te vallen.
Ajax > NEC > Heerenveen = Feyenoordquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
inZan is er weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Jij vond Guidetti ook niet rijp voor Feyenoord. Soms zit je er wel eens naast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Je hebt er geen kijk op joh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
020 heeft een extreem makkelijke tegenstander waarbij de verdediging nog slechter is dan bij ons.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Hé boer, doe wat aan je Nederlands.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
020 heeft een extreem makkelijke tegenstander waarbij de verdediging nog slechter is als bij ons.
o ja, jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
Ajax 4-0 voor?Hoe dan?
Ajax is fucking slecht.
Bullshit, bullshit everywhere.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je zou misschien eens kunnen proberen iets zinnigs over voetbal te zeggen.
Ik vraag mij echt af wat jij hier al 8 jaar doet, je zegt namelijk helemaal niks. Het slaat echt allemaal helemaal nergens op. Verder dan 'ik hoop dat PSV wint en de rest verlies haha' kom je niet.
Als het dat niet is dan loop je of wijven te posten of 14 jarige jochies op internet lastig te vallen.
Wat een zinloos argument. Trek je er niets van aan joh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bullshit, bullshit everywhere.
Ik kan sowieso niet in discussie gaan. Als ik iets post beginnen er meteen een paar zielig te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |