Moeten ze maar een spits kopen bij Feyenoord daar. Gewoon faalbeleid weer. Lekker tegen degradatie knokken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, het is me dan ook een raadsel dat ze gisteren een punt pakten in de Kuip.
Ja zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die deden het anders aardig tegen feyenoord.
Laten we de spannende strijd staken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Had wel meer verwacht van NEC.
0-4 trouwens
Me2. Maar ze hebben de fout gemaakt om vol op de aanval te gaan spelen. Dat lukt niet tegen Ajax, ook zonder Anita niet. Al had je een hele andere wedstrijd gekregen als ze één van die twee grote kansen hadden afgerond natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Had wel meer verwacht van NEC.
0-4 trouwens
Ik moest vanmiddag ook voetballen en ik krijg er niet voor betaald.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Met dit weer heb je soberso een kutbaan als prof voetballer.
Een jaar met de optie tot nog een jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Hoelang staat Theo onder contract bij Ajax, Vitesse is volgens mij ook aardig op Theo aan het azen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |