SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Triest iddquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEC, waarom laat je je zo afslachten?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dit moet topicnummer 22 zijn toch?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Hé, Ik heb uitgevonden waarom Ajax met 3-0 voorstaat
1 Ajax zijn individuele klasse
2 BREUER IN DE VERDEDIGING BIJ NEC![]()
![]()
![]()
omdat ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEC, waarom laat je je zo afslachten?![]()
DIe lulkoker blijft gewoon staanI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
laag opgeleide scheids.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin dat Lukoki afgefloten wordtgraag op anoniem![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat nog jaKan je nagaan hoelang hij hem al had klaarstaan.
![]()
![]()
kom zo terug voor relle na NECquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh jongens, ff m'n onderbroek verwisselen.
brbgraag op anoniem![]()
ojee... Guidetti misschien naar SienaI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef BesottedOrb het volgende:
ojee... Guidetti misschien naar Siena![]()
![]()
Domme aankoop/huur van Siena.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef BesottedOrb het volgende:
Als je nu nog kijkt dan ben je geen voetbalfan, daarom doeidoei.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef Henk_Spermatank het volgende:
NEC - AJAX nu al geen reet meer aan. Is gespeeld.![]()
![]()
Als hij gratis is kan je het doen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij zal wel erg goedkoop zijn gezien zijn ziekte![]()
Bedankt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je nu nog kijkt dan ben je geen voetbalfan, daarom doeidoei.![]()
![]()
Ik schakel net pas in....quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je nu nog kijkt dan ben je geen voetbalfan, daarom doeidoei.
Zeg maar Henk.![]()
hij had toch al iets met Sanna?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef BesottedOrb het volgende:
Gelijk één van de grootste talenten van de Eredivisie: Pricelessquote:
Voor de rest: Mastercard Gemeentehulp![]()
Volgens mij ligt het rond de 6 miljoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij gratis is kan je het doen ja.I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
afEn dat neem jij aan na 2 wedstrijdenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Faalnarsingh naar PSV voor 4.1 miljoen [ afbeelding ]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
koop dus? houdt twente ook nog iets aan over danquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het rond de 6 miljoen![]()
3quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef BDIL het volgende:
af
[..]
En dat neem jij aan na 2 wedstrijden
In deze wedstrijd tegen Ajax werd hij compleet uitgeschakeld door Dijks![]()
![]()
Denk het niet.. hij is er medisch gekeurd maar is toen naar Feyenoord gegaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
koop dus? houdt twente ook nog iets aan over danI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Narsingh was jouw favo voetballer. Maakt niet uit waar hij heen ging jij zou hem baas blijven vindenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy die reageert [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En dan toch met 4-2 verliezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
3
In deze wedstrijd tegen Ajax werd hij compleet uitgeschakeld door Dijks![]()
Goede zaak dit, nu gaan die Ajacieden allemaal denken dat ze heel goed zijn en de volgende tegenstanders onderschatten. Oh nee wacht, dat deden ze al, het zijn tenslotte de Godenzonen![]()
![]()
NEC wil zo te zien graag degraderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Breuer
Verdediging NEC
Kunnen we niet op vertrouwen volgende week met NEC-TWEZeg maar Henk.![]()
Maar Ajax kreeg wel 4-2quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
3
In deze wedstrijd tegen Ajax werd hij compleet uitgeschakeld door Dijks
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Een 14 jarig jongetje uitlachen via internetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Narsingh was jouw favo voetballer. Maakt niet uit waar hij heen ging jij zou hem baas blijven vinden![]()
Wat een kneusje ben je toch ook af en toe. Laten we het maar weer over de wedstrijd gaan hebben.
![]()
Hoe voorspelbaar dit weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 14 jarig jongetje uitlachen via internetWat een kneusje ben je toch ook af en toe. Laten we het maar weer over de wedstrijd gaan hebben.
![]()
huur met optie tot koop zo te lezen. 6 miljoen is namelijk natuurlijk veel te veel geld voor een huur. Dat zijn huursommen die Real Madrid op hoest voor Adebayorquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Denk het niet.. hij is er medisch gekeurd maar is toen naar Feyenoord gegaan![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef WJHunt het volgende:
Goede zaak dit, nu gaan die Ajacieden allemaal denken dat ze heel goed zijn en de volgende tegenstanders onderschatten. Oh nee wacht, dat deden ze al, het zijn tenslotte de Godenzonendit
Feyenoord Rotterdam![]()
Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Had helemaal niks met Narsingh te maken maar met counters van Lens o.a.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, daar had Narsingh niks mee te maken. Dat deden Lens enzo
Hala Madrid !
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, daar had Narsingh niks mee te maken. Dat deden Lens enzo![]()
en zelfs met onderschatting wordt NEC op zij gezet als een 5e klasser. Wat een kwaliteit hebben ze tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef WJHunt het volgende:
Goede zaak dit, nu gaan die Ajacieden allemaal denken dat ze heel goed zijn en de volgende tegenstanders onderschatten. Oh nee wacht, dat deden ze al, het zijn tenslotte de Godenzonen![]()
Er zit altijd waarheid in mijn posts.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij altijd goede argumenten.
Zo ook nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch, NEC gelooft er niet meer in en Ajax vindt het wel best zo, met deze hitte.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Voegt echt helemaal niks toe die gast.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 14 jarig jongetje uitlachen via internetWat een kneusje ben je toch ook af en toe. Laten we het maar weer over de wedstrijd gaan hebben.
![]()
Logisch idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het staat al 0-3 en het is te warm
Maar wel jammer.![]()
I know.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voegt echt helemaal niks toe die gast.![]()
je kan hem soms uitlachenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die oorbelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
Wat zou Alex Pastoor hiervan zeggen straks?
[ afbeelding ]![]()
![]()
shitquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooiboiiquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
Wat zou Alex Pastoor hiervan zeggen straks?
Foto ter illustratie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit altijd waarheid in mijn posts.
Zo ook nu.NEC kan er helemaal geen kut van. Ook een waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als NEC zulke blunders achterin maakt kan Veendam ook gewoon van ze winnen hoor, maar droom gerust verder over je vierde ster.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en zelfs met onderschatting wordt NEC op zij gezet als een 5e klasser. Wat een kwaliteit hebben ze toch![]()
Deden het vorige week prima.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NEC kan er helemaal geen kut van. Ook een waarheid.![]()
vergeleken met het oppermachtige Ajax is NEC inderdaad niks.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Ajax? Nu voeg je niets toe aan dit forum van hoog niveauquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
![]()
nog 9 jaartjes wachten helaas tot die 4e ster er eindelijk is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef WJHunt het volgende:
[..]
Als NEC zulke blunders achterin maakt kan Veendam ook gewoon van ze winnen hoor, maar droom gerust verder over je vierde ster.![]()
Daarom werden ze vorig seizoen 8e. Het is me helemaal duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
NEC kan er helemaal geen kut van. Ook een waarheid.
Oja, Hoe kon het dat NEC vorige week met rust al 0-2 voorstond waar het al 0-4 moest zijn toen?![]()
Hij voegt wel degelijk wat toe, hij discussieert nog af en toe.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Ajax? Nu voeg je niets toe aan dit forum van hoog niveau![]()
Die deden het anders aardig tegen feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen ja. Die kunnen er nog minder van.![]()
Tsja, het is me dan ook een raadsel dat ze gisteren een punt pakten in de Kuip.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen ja. Die kunnen er nog minder van.![]()
Om iets toe te voegen, moet ik dan net als jou heletijd op dezelfde persoon reageren?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij voegt wel degelijk wat toe, hij discussieert nog af en toe.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: