Lijkt me een beetje voorbarig wanneer je verdediging meer gaten vertoond dan een gemiddeld Heras hek,quote:
Dat moet jij zeggen jaquote:
Volgens mij hebben alle clubs het lastig tegen RKC. Geen idee hoe het komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het altijd lastige RKC uit is geweest dus.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 4-0 verliezen van bv Zwolle of Willem II
Waar maak je je ineens druk over? Ik meld alleen iets, ik heb mijn mening er niet over gegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen ja![]()
Ondertussen al iets verzonnen over je Locadia kennis?
Geef toe, zelfs jij zou dat grappig moeten vinden als het gebeurt (goed, een week of wat na de wedstrijd)quote:
Hoe jij dingen kan verdraaienquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar maak je je ineens druk over? Ik meld alleen iets, ik heb mijn mening er niet over gegeven.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe jij dingen kan verdraaienJe mag er trots op zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kei grappig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs jij zou dat grappig moeten vinden als het gebeurt (goed, een week of wat na de wedstrijd)![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Of 3-0 van Groningen of zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 4-0 verliezen van bv Zwolle of Willem II![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe jij dingen kan verdraaienJe mag er trots op zijn
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die 1 punt hebben.
Dalijk NEC met 3-0 zou ook grappig zijn, ook daar zal ik van genieten
![]()
![]()
quote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Over jou.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke nederlaag van PSV en Ajax is een feestje waard![]()
Nee, maar ik welquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAT ZEI IK HEUL NIETTTTT![]()
![]()
![]()
[/Paul]![]()
![]()
Echt waar joh? Ik dacht dat je dan boos zou zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke nederlaag van PSV is een feestje waard![]()
Aha, ik volg het niet meer dus laat ik het hier wel bij.quote:
Je hoeft trouwens niet overal op te reageren hoor.![]()
Jij moet echt een mooi leven hebbenquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dit weekend valt het wat tegen helaas, maar doorgaans wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij moet echt een mooi leven hebben![]()
![]()
Wat is er met je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt waar joh? Ik dacht dat je dan boos zou zijn.![]()
Het kan ook niet altijd mee zitten hequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit weekend valt het wat tegen helaas, maar doorgaans wel ja
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nope, maar het was wel te verwachten gezien de hitte en geplande bezighedenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het kan ook niet altijd mee zitten he![]()
Straks eens kijken wat Pastoor allemaal uit de hoge hoed tovert om het Ajax lastig te maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij is nog steeds woedend over de Feyenoord goals die werden vertoond in de ArenA tegen Excelsior denk ik. Dus hij zal zijn spelers wel opofferen om bij Ajax letterlijke schade aan te richtenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
Straks eens kijken wat Pastoor allemaal uit de hoge hoed tovert om het Ajax lastig te maken.Hij had toch zelfs geen assist gister?quote:'Ik had op meer krediet gerekend, maar heb geantwoord op het veld'
PSV-aanvaller Dries Mertens meent dat hij de kritiek van coach Dick Advocaat goed gepareerd heeft (ANP).![]()
Dat zou wel heel triest zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nog steeds woedend over de Feyenoord goals die werden vertoond in de ArenA tegen Excelsior denk ik. Dus hij zal zijn spelers wel opofferen om bij Ajax letterlijke schade aan te richten![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
SpannuuundIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
de 1-0 toch? (vrije trap die strootman inkopte)quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nog steeds woedend over de Feyenoord goals die werden vertoond in de ArenA tegen Excelsior denk ik. Dus hij zal zijn spelers wel opofferen om bij Ajax letterlijke schade aan te richten
[..]
Hij had toch zelfs geen assist gister?![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
GEZELLIG PROOSTquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nog even mee dan, WIG-CHE is saaiOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Alleen de eerste 7 minuten niet denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nog even mee dan, WIG-CHE is saaiOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
"Laat je club maar in de steek"quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Dan hoef ik niet te wachten in de mensenmassa''![]()
Lekkuuuuh klappeeeeeIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Teddy Chevalier weer gescoordquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ADO 1-2 RKC Waalwijk
Ado met een man meer![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ADO 1-2 RKC Waalwijk
Ado met een man meer![]()
![]()
Triest, verliezen van RKCquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
ADO 1-2 RKC Waalwijk
Ado met een man meerMet een man meer.
![]()
ahah vet grappig want psv enzo ahahahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest, verliezen van RKCMet een man meer.
![]()
PSV deed het met 11 man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest, verliezen van RKCMet een man meer.
![]()
![]()
Wie komt er klaar in jouw UI?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ahah vet grappig want psv enzo ahahaha![]()
Je weet het wel. Wees niet bangquote:
PSV eindigde vorige week met 1 man meer met een 3-2 verlies tegen RKC.![]()
Ja dat zeg ik toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet het wel. Wees niet bang
PSV eindigde vorige week met 1 man meer met een 3-2 verlies tegen RKC.![]()
Ik denk Frans.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dan lijkt mij dit een mooi klusje voorrr.....![]()
RKC wordt kampioenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nice. Het zou ook wel heel dieptriest zijn om te verliezen van RKC terwijl je een man meer hebt.quote:![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice. Het zou ook wel heel dieptriest zijn om te verliezen van RKC terwijl je een man meer hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice. Het zou ook wel heel dieptriest zijn om te verliezen van RKC terwijl je een man meer hebt.![]()
![]()
Grap jatter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice. Het zou ook wel heel dieptriest zijn om te verliezen van RKC terwijl je een man meer hebt.![]()
Nec heeft best een aardig elftal hoor. Moeten we maar eens van zien te winnen. Wordt knap lastig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
NEC goeie ploeg
Vieze trolll![]()
Hoezo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
NEC goeie ploeg
Vieze trolll
Forum Opties Forumhop: Hop naar: