Nee, maar ik welquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAT ZEI IK HEUL NIETTTTT![]()
![]()
![]()
[/Paul]
Echt waar joh? Ik dacht dat je dan boos zou zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke nederlaag van PSV is een feestje waard
Aha, ik volg het niet meer dus laat ik het hier wel bij.quote:
Jij moet echt een mooi leven hebbenquote:
Dit weekend valt het wat tegen helaas, maar doorgaans wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij moet echt een mooi leven hebben
Wat is er met je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt waar joh? Ik dacht dat je dan boos zou zijn.
Het kan ook niet altijd mee zitten hequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit weekend valt het wat tegen helaas, maar doorgaans wel ja
Nope, maar het was wel te verwachten gezien de hitte en geplande bezighedenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het kan ook niet altijd mee zitten he
Hij is nog steeds woedend over de Feyenoord goals die werden vertoond in de ArenA tegen Excelsior denk ik. Dus hij zal zijn spelers wel opofferen om bij Ajax letterlijke schade aan te richtenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
Straks eens kijken wat Pastoor allemaal uit de hoge hoed tovert om het Ajax lastig te maken.
Hij had toch zelfs geen assist gister?quote:'Ik had op meer krediet gerekend, maar heb geantwoord op het veld'
PSV-aanvaller Dries Mertens meent dat hij de kritiek van coach Dick Advocaat goed gepareerd heeft (ANP).
Dat zou wel heel triest zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nog steeds woedend over de Feyenoord goals die werden vertoond in de ArenA tegen Excelsior denk ik. Dus hij zal zijn spelers wel opofferen om bij Ajax letterlijke schade aan te richten
de 1-0 toch? (vrije trap die strootman inkopte)quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is nog steeds woedend over de Feyenoord goals die werden vertoond in de ArenA tegen Excelsior denk ik. Dus hij zal zijn spelers wel opofferen om bij Ajax letterlijke schade aan te richten
[..]
Hij had toch zelfs geen assist gister?
quote:
GEZELLIG PROOSTquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nog even mee dan, WIG-CHE is saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |