Ik voorspelde gewoon een overwinning voor Real hoor die laatste competitiewedstrijd, tevens voorspelde ik al (ver) voor het seizoen begon dat Real(makkelijk) kampioen zou worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie weet gooit hij er volgende week nog een voorspelling voor Barca - Real uit. Vorig jaar had hij het maar 5 keer op rij fout.
Goed nieuwsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen speelt weer dus ik denk dat hij nog wel langs komt vandaag.
Wat is er raar aan dat ik zou denken dat Guidetti er geen 20 zou gaan maken? Er was toch ook geen enkele aanleiding om dat te denken de eerste weken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Guidetti er geen 20 zou maken.
Dat Ajax het heel lastig gaat krijgen.
Dat soort dingen dus. Verder geen behoefte hierover te discussiëren met jou; zo interessant en verrassend is het niet.
Nogmaals: ik zeg niet dat het raar is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dat ik zou denken dat Guidetti er geen 20 zou gaan maken? Er was toch ook geen enkele aanleiding om dat te denken de eerste weken?
En waarom zou Ajax het niet lastig kunnen krijgen dan? Omdat ze nu toevallig voor staan tegen een onthutsend slecht NEC?
Ja hartstikke mooi allemaal voor je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik voorspelde gewoon een overwinning voor Real hoor die laatste competitiewedstrijd, tevens voorspelde ik al (ver) voor het seizoen begon dat Real(makkelijk) kampioen zou worden.
Net als dat Real de super cup gaat pakken en ook dit seizoen wederom (moeiteloos) kampioen gaat worden. Quote dit maar.
vorige eeuw met die mammoet als presentatorquote:
Dat Twente met een hele matige selectie na twee wedstrijden al bovenaan staat. Geeft wle aan heo matig de rest is.quote:
Feyenoord was gisteren niet best inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat Twente met een hele matige selectie na twee wedstrijden al bovenaan staat. Geeft wle aan heo matig de rest is.
75% van het filimpje bestaat uit Mart Smeetsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vorige eeuw met die mammoet als presentator
Huhquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat zegt een persoon die wekelijks figuren als Cabral moet toejuichen...
Mwa hij heeft wel gelijk hoor. Ajax is als de Lord of the Ring filmreeks. Geweldige recensies schitterende beelden maar gewoon kut, toch InZanity?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja hartstikke mooi allemaal voor je.
Je had het ook 5 keer op rij fout met lappen tekst aan uitleg. Lachwekkende verhalen allemaal.
Beloof je dat je weer zo'n kut stukje gaat schrijven zodra Ajacied422 het topic voor de wedstrijd opent?
Nou dan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zeg niet dat het raar is.
Nou dan wat?quote:
Ik heb inderdaad een paar keer de winnaar verkeerd voorspelt. Maar dat komt ook alleen maar omdat Barcelona afgelopen seizoen meerdere keren onterecht en met hulp van de scheids gewonnen heeft. Dat valt niet te voorspellen. Verder heb ik gewoon gelijk, namelijk dat Real (veel) beter is dat heeft afgelopen seizoen wel uitgewezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja hartstikke mooi allemaal voor je.
Je had het ook 5 keer op rij fout met lappen tekst aan uitleg. Lachwekkende verhalen allemaal.
Beloof je dat je weer zo'n kut stukje gaat schrijven zodra Ajacied422 het topic voor de wedstrijd opent?
de beste speler ter wereld, die mag genoemd wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:31 schreef Bonkers. het volgende:
Nu nog over Messi beginnen en dan kan ie helemaal los.
Klopt. Wat is je punt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord was gisteren niet best inderdaad.
Ronaldo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
de beste speler ter wereld, die mag genoemd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |