10quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
NEC vorige week nog goed en nu ineens dit. Ben benieuwd of Ajax nog door gaat trekken in de 2e helft, zullen het ook wel voor gezien houden toch? 0-4 is goed zat, of gaan ze voor de zevenklapper?
Denk 0-5 ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
NEC vorige week nog goed en nu ineens dit. Ben benieuwd of Ajax nog door gaat trekken in de 2e helft, zullen het ook wel voor gezien houden toch? 0-4 is goed zat, of gaan ze voor de zevenklapper?
Ze willen PSV na doen en gaan voor de tienklapper.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Maar PSV speelde thuis. Ajax speelt uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze willen PSV na doen en gaan voor de tienklapper.
Zit er niet in met dit weer, maar NEC werkt aardig meequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze willen PSV na doen en gaan voor de tienklapper.
Als Boerrigter, Sigthorsson of Serero or nog in komen, dan zullen die wel iets willen laten zien denk ik dus kan het nog leuk worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ajax kan hier weinig aan doen, alles lukt gewoon terwijl alles mislukt bij NEC.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Waar zeg ik dat ik gelijk heb dan? Ik vraag gewoon wat er raar aan is. De eerste weken speelde Guidetti op z'n zachtst gezegd niet bepaald goed scoorde, ook niet eens(penalty's daargelaten). Pas later begon ie te vlammen. Volgens mij heb ik toen ook gewoon gezegd dat Guidetti heel veel potentie heeft alleen kwam dat er op het begin zeker (nog) niet uit.quote:
Gaat sowieso niet lukken. PSV speelde met bazen Afellay, Dszudszak en Reis.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV speelde thuis. Ajax speelt uit
Zit niet bij de selectie, helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Bonkers. het volgende:
Ebecilio komt erin en maakt er 5. De nieuwe Cruijff.
En PSV speelde tegen een mindere tegenstanderquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV speelde thuis. Ajax speelt uit
Bij welk team speel jij dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja leuk man, niet zeuren wij zijn gewoon goed. Je hoeft het niet toe te geven maar je weet het zelf wel. Het leven is hard.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En PSV speelde tegen een mindere tegenstander
Ik zeg ook niet dat het raar is. Ik zeg dat je er wel eens naast zit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik gelijk heb dan? Ik vraag gewoon wat er raar aan is. De eerste weken speelde Guidetti op z'n zachtst gezegd niet bepaald goed scoorde, ook niet eens(penalty's daargelaten). Pas later begon ie te vlammen. Volgens mij heb ik toen ook gewoon gezegd dat Guidetti heel veel potentie heeft alleen kwam dat er op het begin zeker (nog) niet uit.
dat wel ééns kan je wel vervangen door vaakquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het raar is. Ik zeg dat je er wel eens naast zit.
Wel godverdomme. Toch samen met Blind de toekomst van Ajax.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie, helaas.
Waar zat ik er precies naast dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het raar is. Ik zeg dat je er wel eens naast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |