* snellejelle is helemaal blij
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 14-08-2002 00:01]
* dizzylizzy is samen met snellejelle helemaal blij!
quote:Laat ze maar weg blijven
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:53 schreef snellejelle het volgende:
Heel verhaal..* snellejelle is helemaal blij
quote:Lifehouse is HET voorbeeld van klote top40 muziek.
Op woensdag 14 augustus 2002 16:37 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Laat ze maar weg blijven
quote:Sterker nog, ik verwar ze gewoon met MadHouse. DOM!
Op woensdag 14 augustus 2002 18:03 schreef Apfel het volgende:
Ze hebben maar met een van drie singles van hun vorige album in de top 40 gestaan en dan is het gelijk klote top 40 muziek.
quote:Dat is nogal een verschil...
Op woensdag 14 augustus 2002 18:32 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Sterker nog, ik verwar ze gewoon met MadHouse. DOM!
quote:Waarom?? Heb je er last van als ze komen?? Komen ze je nachten lang wakker houden ofzo???
Op woensdag 14 augustus 2002 16:37 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Laat ze maar weg blijven
quote:Ja
Op donderdag 15 augustus 2002 20:49 schreef snellejelle het volgende:[..]
Waarom?? Heb je er last van als ze komen?? Komen ze je nachten lang wakker houden ofzo???
quote:Goh wat zal jij weinig slapen dan, er zijn vast heel veel bands die in NL komen optreden die jij niet mag...
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:09 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Ja
Weg moeten ze blijven! Weg! Ksst! Vort!
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 20-08-2002 17:24]
quote:Jaah! Alanis bijvoorbeeld. Die moet HELEMAAL oprotten!
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:12 schreef snellejelle het volgende:[..]
Gog wat zal jij weinig slapen dan, er zijn vast heel veel bands die in NL komen optreden die jij niet mag...
quote:Done
Op zondag 18 augustus 2002 11:08 schreef Lotjeb het volgende:
Whoei whoei!Moet ik ook maar snel kaartjes gaan kopen!
Helaas, heb ik hun nieuwe album "Stanley Climbfall" al (een paar keer) geluisterd, en daar kan ik maar niet aan wennen. Ik vind hem echt stukken minder, ik weet niet wat het is. De diversiteit van hun eerste cd lijkt wel compleet weg, echt zonde
quote:Ben met je eens dat de diversiteit weg is maar ik vind dat heelmaal niet erg!! Het is vor mij nog meer van al dat goede dat Lifehouse al bracht!! Ik ben dus blij met de cd en heb helemaal veel zin in het concert!!
Op zondag 01 september 2002 15:54 schreef FunnyMuffin het volgende:
De eerste cd van Lifehouse (No Name Face) is dus echt wel steengoed! Daarom was "Hanging By A Moment" niet voor niets de meest gedraaide plaat in de VS!Helaas, heb ik hun nieuwe album "Stanley Climbfall" al (een paar keer) geluisterd, en daar kan ik maar niet aan wennen. Ik vind hem echt stukken minder, ik weet niet wat het is. De diversiteit van hun eerste cd lijkt wel compleet weg, echt zonde
quote:Shit ik heb mijn kaartje al maar ik kan niet, helaas...Is er iemand die mijn kaartje wil overkopen voor het concert van lifehouse in 013?? ( de gewone prijs dus 14euro + 1,40 servicekosten van ticketservice ) als je belangstelling hebt dan kan je hier even reageren en dan zal ik je een mail sturen.. Zou erg fijn zijn!!
Op zondag 1 september 2002 16:00 schreef EvilFaith het volgende:
Wow daar MOET ik dus echt wel ff heen!! 013 here I come!
Vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer komt dat nieuwe album in NL uit dan?
Heeft ook z'n voordelen. Bij een concert zijn waar vrouwen met 80 procent in de meerderheid zijn vind ik niet zo'n probleem.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het nieuwe album maar een beetje half en half wat, maar een concert lijkt me zeker leuk. Ik vrees alleen een groot aantal altobakvisjes die geilen op Jason.
het is net mijn schoolquote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft ook z'n voordelen. Bij een concert zijn waar vrouwen met 80 procent in de meerderheid zijn vind ik niet zo'n probleem.
Het is wel een probleem als ze allemaal geilen op Jason en niet op jou.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft ook z'n voordelen. Bij een concert zijn waar vrouwen met 80 procent in de meerderheid zijn vind ik niet zo'n probleem.
tssss hanging by a moment is wel leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
Spin is wel leuk nummer, en you and me en something in between ook. Hanging by a moment niet echt![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tssss hanging by a moment is wel leuk
T/m september touren ze zeker nog door de VS, of ze daarna komen weet ik niet. Hopenlijk begin volgend jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
het is net mijn school
maar weet iemand of ze binnenkort weer komen?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Misschien kan de topictitel worden aangepast anders?
Neem ik terug na beluisteren van alle drie albums gisteravond. Het klopt gewoon! Heerlijk..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze hoeven van mij niet meer te komen. Ik ben er wel zo'n beetje klaar mee.
Eensch.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind die laatste cd veel te soft. Het wordt eens tijd dat ze weer een beetje gaan rocken. Er gaat weinig boven No Name Face IMHO, al is Spin van de SC ook weer erg lekker.
Zeer interessant! Ik heb je toegevoegd..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
En Blyss is de allereerste band met Jason Wade en Sergio o.a. die hebben ook nog een CD uitgebracht, staan ook een hoop nrs van No Name Face op, maar dan net anders.
'Come back down' is wel heel lekker..quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Derde album is ook niet best moet ik zeggen.
Ja, ik kan em 100 keer achter elkaar draaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'You And Me' staat op de cd die ik gemaakt heb waarmee ik de zomer ga doorbrengen op Ameland.. wat een heerlijk nummer..
Daisy?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke artiesten vind je nog meer leuk behalve Lifehouse/Jason Wade?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vond je van het tweede album dan? Hoe heet het ook weer..
Met jou nickname weet je echt wel hoe het tweede album heet!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vond je van het tweede album dan? Hoe heet het ook weer..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iets met stanley geloof ik
ps. e-mail niet gekregen?
Ik ben nu niet in Groningen. Ik maak z.s.m. voor elkaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
MB 20 dvd
Hanging by a moment blijft mijn favoriet
Mijn top 5quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik 'ontdekte' gisteravond dat ik 'Chapter One' van het album Lifehouse wel een heel bijzonder mooi liedje vind..Meer liefhebbers?
liegebeestquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen. Ik maak z.s.m. voor elkaar
Ik schrok al van je eerdere bericht, dat je het derde album niet zo geweldig vond.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het blijft toch vreemd.. ik weet nog dat ik vorig jaar, redelijk op de automatische piloot, het album 'Lifehouse' kocht. Ik draaide het tijdens een lange autorit naar LA, ik draaide het thuis weer, maar het wilde me maar niet grijpen.. nu, een jaar later, draai ik het eindelijk vaker en waardeer ik nummers als 'Blind' en 'Days Go By' naast de vele andere juweeltjes die er toch gewoon opstaan, zoals het eerder door mij genoemde 'Chapter One'.
Mooi...
Het hele sfeertje en de tekst in dit lied is simpelweg prachtig!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ik moet niet zo impulsief zijn.. zeer gaaf dat je 'Chapter One' ook zo waardeert!
OST van Wicker Park.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
En van een recentere film (waarvan ik de naam ff kwijt ben) is Everybody is Someone, ook een heel mooi nummer (al moet je er van houden).
Deze film is uit 2004quote:Op maandag 31 juli 2006 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk jaar hebben we het dan over?
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-Lifehouse - No Name Face 7 euro
-Lifehouse - Stanley Climbfall 6 euro
-Lifehouse - Lifehouse 8 euro
haha gelukkig, no offence ofcoursequote:
Very good thing!! Al heeft mijn naam er weinig mee te makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind Tasmanië wel een leuk eiland
Ja dat ook wel, maar eigenlijk is het een wrestler, maar aangezien bijna niemand hier op fok! dit volgt..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met die LooneyTunes figuur?
nu is hij commentator bij ecw.. beetje tussen wcw en nu inquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. nu of vroeger? Ik volgde eerder wel WWF en WCW.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Europees?
Sting zit nu bij TNA, StoneCold heeft soms nog een apperance bij WWE (voormalig WWF), Mankind zit ook nog bij WWE net als Undertaker. Alex Wright zegt me zo snel ff niks.. maar goed we raken erg offtopic hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje.. ik volgde het in 1998 en 1999.. Alex Wright. Sting, StoneCold Steve Austin, Mankind.. The Undertaker..
Staat op het albums Diff's Lucky Day van Blyss. Dit was de eerdere naam van Lifehouse. In deze band zaten al Jason Wade en de vroegere basgitarist, Sergio Andrade.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
No Face Name is echt de besteen sorry maar Stanley Climbfall vond ik echt een stuk minder. Lifehouse is itt SC ook erg goed!!
Staat het liedje Storm trouwens nergens op album??
Zoals SCF al zei zijn ze geen worship band, al hebben ze wel een aantal worship nummers gemaakt, zie een lijst die ik bovenaan deze pagina heb gepost. Nummer zijn echter niet van beste kwaliteit (qua geluidsopname).quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:34 schreef koningdavid het volgende:
Misschien al vaker gevraagd, maar is het nou eigenlijk een christelijke band, Lifehouse?
Thank you very much!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 06:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Staat op het albums Diff's Lucky Day van Blyss. Dit was de eerdere naam van Lifehouse. In deze band zaten al Jason Wade en de vroegere basgitarist, Sergio Andrade.
who cares?? het was de naam van een band hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:07 schreef DeSiever het volgende:
Blyss?? Wat betekent dat? Is dat uberhaupt een woord?
You won'tquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Any change you know where I can find this album??
Doelde in eerste instantie eigenlijk op een internetlink, of een torrentquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
You won'tIs slechts gelimiteerd uitgegeven. Misschien met heel wat geluk dat je er ooit eens 1 op Ebay tegen komt. Maar die kans is heel klein.
You've got mail!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Doelde in eerste instantie eigenlijk op een internetlink, of een torrent![]()
Leuke filmquote:
Ik heb er pas 2 gehoord en die vind k allebei goed, binnenkort kan ik er meer over zeggen hahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Zapper het volgende:
Ik vind de nummers van Blyss eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Hoe denkt de rest daarover?
Gewoon die lijst bekijken op de vorige pagina staat alles. Daarna die link bekijken die ik je ook over MSN heb gegeven voordat ik je je uit m'n lijst moet halen, dan weet je wat het is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Echt nooit van gehoord.. ik mis dus echt iets?
En wat vind je er nu eigenlijk van?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb een brok in m'n keel nu..
De brok in m'n keel was omdat je de moeite nam deze versie onder mijn aandacht te brengen. Het liedje zelf is een prachtige 'extended' waar ik niet met droge ogen naar kan luisteren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wat vind je er nu eigenlijk van?
Ik zou zeggen, download dat kreng dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef DeSiever het volgende:
Is die versie van You And Me echt zo bijzonder dan?
Nee heb werkelijk geen idee haha, maar goed, vervelend kan ik best zijn (geweest) ja.quote:Op maandag 4 september 2006 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. je weet het weer??
Nee niet gehoord. Heb je?
bol.com prijs: ¤ 20,99quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:44 schreef DeSiever het volgende:
Kijk eerst in V&A? Anders bol.com..
Een interessante quote.. ik heb Lifehouse nog nooit live meegemaakt..quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Gosjke het volgende:
Maar daarom vind jij t niet minder leuke muziek, toch?Soms is het wel leuk als de serieuzere muzikanten op 1 hitje blijven zitten. Neem Lifehouse... Hanging By a Moment was voor hun genoeg aanleiding om nog tot een paar jaar daarna hierheen te komen, terwijl de hype uitbleef. Vond ik op zich niet onprettig.
En Maroon5 is inderdaad de definitie van traag...
*trots*quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat.. je bent een verslaafde maniak.. mensen vinden mij al erg...
Waarom weet ik dat niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat.. je bent een verslaafde maniak.. mensen vinden mij al erg...
Ik ga morgenavond naar De Dijk om 2006 mee af te sluiten..
Cuby & The Blizzard waren op Lowlands. Daar heb ik ze gemist maar ik hoor van vele kanten dat het vergane glorie isquote:voor 2007 heb ik alleen Cuby & The Blizzards en Frank Boeijen in de schouwburg gepland staan.. een bijna clean sheet.. Als The Fray komt, dan ben ik er zeker bij..
Das mijn manier de kamer voor me alleen te krijgen ja...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klinkt het dan ook nog ergens naar of rent iedereen de kamer uit?
Hahaquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Das mijn manier de kamer voor me alleen te krijgen ja...
Heb ik wel verteld hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat niet?![]()
Overigens: je hebt zeker geen extra kaart?
[..]
Cuby & The Blizzard waren op Lowlands. Daar heb ik ze gemist maar ik hoor van vele kanten dat het vergane glorie is![]()
Waar heb je die voor geinterviewd dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb ik wel verteld hoor.Ik had wel een extra kaart, was je er voor naar Groningen gekomen dan? Kan nog wel iemand afpoeieren whaha..
Ik heb Harry Muskee eens geïnterviewd en ik vind het een geweldige man.. ik ga die avond niet per se voor de muziek.. wil ze een keer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |