Leuke filmquote:
Ik heb er pas 2 gehoord en die vind k allebei goed, binnenkort kan ik er meer over zeggen hahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:49 schreef Zapper het volgende:
Ik vind de nummers van Blyss eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Hoe denkt de rest daarover?
Gewoon die lijst bekijken op de vorige pagina staat alles. Daarna die link bekijken die ik je ook over MSN heb gegeven voordat ik je je uit m'n lijst moet halen, dan weet je wat het is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Echt nooit van gehoord.. ik mis dus echt iets?
En wat vind je er nu eigenlijk van?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb een brok in m'n keel nu..
De brok in m'n keel was omdat je de moeite nam deze versie onder mijn aandacht te brengen. Het liedje zelf is een prachtige 'extended' waar ik niet met droge ogen naar kan luisteren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wat vind je er nu eigenlijk van?
Ik zou zeggen, download dat kreng dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef DeSiever het volgende:
Is die versie van You And Me echt zo bijzonder dan?
Nee heb werkelijk geen idee haha, maar goed, vervelend kan ik best zijn (geweest) ja.quote:Op maandag 4 september 2006 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. je weet het weer??
Nee niet gehoord. Heb je?
bol.com prijs: ¤ 20,99quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:44 schreef DeSiever het volgende:
Kijk eerst in V&A? Anders bol.com..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |