Ik schrok al van je eerdere bericht, dat je het derde album niet zo geweldig vond.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het blijft toch vreemd.. ik weet nog dat ik vorig jaar, redelijk op de automatische piloot, het album 'Lifehouse' kocht. Ik draaide het tijdens een lange autorit naar LA, ik draaide het thuis weer, maar het wilde me maar niet grijpen.. nu, een jaar later, draai ik het eindelijk vaker en waardeer ik nummers als 'Blind' en 'Days Go By' naast de vele andere juweeltjes die er toch gewoon opstaan, zoals het eerder door mij genoemde 'Chapter One'.
Mooi...

Het hele sfeertje en de tekst in dit lied is simpelweg prachtig!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ik moet niet zo impulsief zijn.. zeer gaaf dat je 'Chapter One' ook zo waardeert!

OST van Wicker Park.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
En van een recentere film (waarvan ik de naam ff kwijt ben) is Everybody is Someone, ook een heel mooi nummer (al moet je er van houden).

Deze film is uit 2004quote:Op maandag 31 juli 2006 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk jaar hebben we het dan over?

quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-Lifehouse - No Name Face 7 euro
-Lifehouse - Stanley Climbfall 6 euro
-Lifehouse - Lifehouse 8 euro

haha gelukkig, no offence ofcoursequote:

Very good thing!! Al heeft mijn naam er weinig mee te makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind Tasmanië wel een leuk eiland

Ja dat ook wel, maar eigenlijk is het een wrestler, maar aangezien bijna niemand hier op fok! dit volgt..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met die LooneyTunes figuur?

nu is hij commentator bij ecw.. beetje tussen wcw en nu inquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. nu of vroeger? Ik volgde eerder wel WWF en WCW.

quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Europees?

Sting zit nu bij TNA, StoneCold heeft soms nog een apperance bij WWE (voormalig WWF), Mankind zit ook nog bij WWE net als Undertaker. Alex Wright zegt me zo snel ff niks.. maar goed we raken erg offtopic hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje.. ik volgde het in 1998 en 1999.. Alex Wright. Sting, StoneCold Steve Austin, Mankind.. The Undertaker..

Staat op het albums Diff's Lucky Day van Blyss. Dit was de eerdere naam van Lifehouse. In deze band zaten al Jason Wade en de vroegere basgitarist, Sergio Andrade.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
No Face Name is echt de besteen sorry maar Stanley Climbfall vond ik echt een stuk minder. Lifehouse is itt SC ook erg goed!!
Staat het liedje Storm trouwens nergens op album??
Zoals SCF al zei zijn ze geen worship band, al hebben ze wel een aantal worship nummers gemaakt, zie een lijst die ik bovenaan deze pagina heb gepost. Nummer zijn echter niet van beste kwaliteit (qua geluidsopname).quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:34 schreef koningdavid het volgende:
Misschien al vaker gevraagd, maar is het nou eigenlijk een christelijke band, Lifehouse?

Thank you very much!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 06:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Staat op het albums Diff's Lucky Day van Blyss. Dit was de eerdere naam van Lifehouse. In deze band zaten al Jason Wade en de vroegere basgitarist, Sergio Andrade.

who cares?? het was de naam van een band hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:07 schreef DeSiever het volgende:
Blyss?? Wat betekent dat? Is dat uberhaupt een woord?

You won'tquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Any change you know where I can find this album??

Doelde in eerste instantie eigenlijk op een internetlink, of een torrentquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
You won'tIs slechts gelimiteerd uitgegeven. Misschien met heel wat geluk dat je er ooit eens 1 op Ebay tegen komt. Maar die kans is heel klein.

You've got mail!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Doelde in eerste instantie eigenlijk op een internetlink, of een torrent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |