Vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer komt dat nieuwe album in NL uit dan?
Heeft ook z'n voordelen. Bij een concert zijn waar vrouwen met 80 procent in de meerderheid zijn vind ik niet zo'n probleem.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het nieuwe album maar een beetje half en half wat, maar een concert lijkt me zeker leuk. Ik vrees alleen een groot aantal altobakvisjes die geilen op Jason.
het is net mijn schoolquote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft ook z'n voordelen. Bij een concert zijn waar vrouwen met 80 procent in de meerderheid zijn vind ik niet zo'n probleem.
Het is wel een probleem als ze allemaal geilen op Jason en niet op jou.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft ook z'n voordelen. Bij een concert zijn waar vrouwen met 80 procent in de meerderheid zijn vind ik niet zo'n probleem.
tssss hanging by a moment is wel leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
Spin is wel leuk nummer, en you and me en something in between ook. Hanging by a moment niet echt![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tssss hanging by a moment is wel leuk
T/m september touren ze zeker nog door de VS, of ze daarna komen weet ik niet. Hopenlijk begin volgend jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
het is net mijn school
maar weet iemand of ze binnenkort weer komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |