Een interessante quote.. ik heb Lifehouse nog nooit live meegemaakt..quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Gosjke het volgende:
Maar daarom vind jij t niet minder leuke muziek, toch?Soms is het wel leuk als de serieuzere muzikanten op 1 hitje blijven zitten. Neem Lifehouse... Hanging By a Moment was voor hun genoeg aanleiding om nog tot een paar jaar daarna hierheen te komen, terwijl de hype uitbleef. Vond ik op zich niet onprettig.
En Maroon5 is inderdaad de definitie van traag...
*trots*quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat.. je bent een verslaafde maniak.. mensen vinden mij al erg...
Waarom weet ik dat niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat.. je bent een verslaafde maniak.. mensen vinden mij al erg...
Ik ga morgenavond naar De Dijk om 2006 mee af te sluiten..
Cuby & The Blizzard waren op Lowlands. Daar heb ik ze gemist maar ik hoor van vele kanten dat het vergane glorie isquote:voor 2007 heb ik alleen Cuby & The Blizzards en Frank Boeijen in de schouwburg gepland staan.. een bijna clean sheet.. Als The Fray komt, dan ben ik er zeker bij..
Das mijn manier de kamer voor me alleen te krijgen ja...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klinkt het dan ook nog ergens naar of rent iedereen de kamer uit?
Hahaquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Das mijn manier de kamer voor me alleen te krijgen ja...
Heb ik wel verteld hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat niet?![]()
Overigens: je hebt zeker geen extra kaart?
[..]
Cuby & The Blizzard waren op Lowlands. Daar heb ik ze gemist maar ik hoor van vele kanten dat het vergane glorie is![]()
Waar heb je die voor geinterviewd dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb ik wel verteld hoor.Ik had wel een extra kaart, was je er voor naar Groningen gekomen dan? Kan nog wel iemand afpoeieren whaha..
Ik heb Harry Muskee eens geïnterviewd en ik vind het een geweldige man.. ik ga die avond niet per se voor de muziek.. wil ze een keer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |