Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef Klipnap het volgende:
Ik denk dat Zetsubou-sensei's humor me zelfs te bizar wordt. Episode 7 van seizoen 2 is zonder twijfel net zo WTF als Gyo en End of Evangelion.
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden
Download maar even die episode dan, voorkennis hoef je niet te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden
Hmm, als ik het ga kijken, dan kijk ik het helemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Download maar even die episode dan, voorkennis hoef je niet te hebben
hoe dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iedereen wil het aandoenlijke Knorretje wel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toch is AW niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere animes heben dat, eerbetoon is ook watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel, maar soms is AW zo slecht dat het goed is... of op zijn minst belachelijk.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik was naar animecon met een meisje die als iemand uit Bible Black gingquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.![]()
![]()
hxh = hunter x hunter of zijn er meerdere?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Akkoord. Ik heb hem vorige week van een acht naar een negen (hoger dan Steins; Gate) gebumpt gewoon omdat Namba Mutta, en de hele serie eigenlijk ook, gewoon consequent blijmakend is en dat niveau vasthoudt.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Precies...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb hem vorige week van een acht naar een negen (hoger dan Steins; Gate) gebumpt gewoon omdat Namba Mutta, en de hele serie eigenlijk ook, gewoon consequent blijmakend is en dat niveau vasthoudt.
In mijn ranglijst staat hij op 16, maar gaat zeker omhoog.
Hij zal zeker Gundam 00 inhalen.
Zojuist bijgewerkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraagje over jouw beoordelingssysteem: je hebt zo'n driehonderd anime gezien en maar tweeëntwintig daarvan hebben een score van meer dan zes-komma-vier, kan ik daaruit afleiden dat al het andere dat je afgezien hebt een score heeft tussen de vijf-komma-vijf en de zes-komma-vier of kijk je ook series af die je minder dan een vijf-komma-vijf en dus een onvoldoende geeft?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik heb een hoop 5'jes gezien en lager... Het systeem is dat ik bepaal of ik een anime leuker vind, slechter of evengoed. Heb ik inderdaad gedaan met mijn top 20. Het cijfer stelt niet zo veel voor eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje over jouw beoordelingssysteem: je hebt zo'n driehonderd anime gezien en maar tweeëntwintig daarvan hebben een score van meer dan zes-komma-vier, kan ik daaruit afleiden dat al het andere dat je afgezien hebt een score heeft tussen de vijf-komma-vijf en de zes-komma-vier of kijk je ook series af die je minder dan een vijf-komma-vijf en dus een onvoldoende geeft?![]()
Ah, succes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef Klipnap het volgende:
Bijna weer school
Tegen die tijd moet ik weer eens wat afkicken van anime![]()
![]()
Dat is Lisbethquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehww.
Is het mannelijk of vrouwelijk? Of onzijdig?![]()
Wat is Gangnam trouwens?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is Lisbeth![]()
[ afbeelding ]
Wat is Gangnam trouwens?![]()
Oooooh, ziet eruit als een goede reden om straks toch maar SAO te gaan kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is Lisbeth![]()
[ afbeelding ]
Wat is Gangnam trouwens?
EN JE WEET NIET WAT GANGNAM STYLE IS?![]()
![]()
Nou sorry hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooooh, ziet eruit als een goede reden om straks toch maar SAO te gaan kijken
EN JE WEET NIET WAT GANGNAM STYLE IS?![]()
![]()
Klopt, de beste subgroep voor SOA.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
UTwoots is toch een subber? Waarom heeft deze dan geen subs
En hoezo geen subs?
Probeer anders een keer 'S' te drukken tijdens het afspelen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2012 15:08:57 ]![]()
aan de instellingen gezeten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
UTwoots is toch een subber? Waarom heeft deze dan geen subs![]()
???quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
UTwoots is toch een subber? Waarom heeft deze dan geen subs
UTWoots is de naam waaronder UTW en Gotwoot hun gesamelijke versie van SOA uitbrengen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Neen. Maar ik zit nu op mijn laptop. En ik krijg de subs ook niet aan in media player classic. Gofferquote:sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Even een nieuwe versie van CCCP proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zit nu op mijn laptop. En ik krijg de subs ook niet aan in media player classic. GofferOh mijn god.quote:![]()
![]()
Bij nader inzien kan ik het wel waarderen, maar dan moeten ze wel verklaren hoequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Naruto manga...hoe kunnen ze het zo schrijven....dit is gewoon niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even een nieuwe versie van CCCP proberen?![]()
![]()
Ik moest eerlijk gezegd niet aan SOA denken maar aan:quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar een stuk leuker dan Asuna.![]()
![]()
Maar jij bent ook (nog) niet bij aflevering zeven van SOA, of wel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd niet aan SOA denken maar aan:
[ afbeelding ]
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nope. Ik denk dat ik het ga droppen, tenzij ik hoor dat het in eens vooruitgang boekt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar jij bent ook (nog) niet bij aflevering zeven van SOA, of wel?![]()
SOA 7 was gewoon goed. Ook al zijn er een paar onverklaarbare dingen, zo slecht is deze serie ook weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat ik het ga droppen, tenzij ik hoor dat het in eens vooruitgang boekt.![]()
Vooruitgang is bereikt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat ik het ga droppen, tenzij ik hoor dat het in eens vooruitgang boekt..quote:Looks like next week [...] we [will] finally enter the main story…
http://kurogane.animeblogger.net/2012/08/19/sword-art-online-07/“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef Easymodo het volgende:
BTW, een sunohara approval voor je topic.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lijkt ook nog een beetje op Lisbethquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd niet aan SOA denken maar aan:
[ afbeelding ]
Oh en ik krijg dit niet uit mijn hoofd
![]()
Earworm dus!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lijkt ook nog een beetje op Lisbeth
Oh en ik krijg dit niet uit mijn hoofd![]()
Voor Klipnap en Strawberryquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Qunix het volgende:
Yaoi eroge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat yakuza gfilm Ichi the Killer ook echt een manga heeft!!![]()
![]()
Yayquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vooruitgang is bereikt!
[..]
.
http://kurogane.animeblogger.net/2012/08/19/sword-art-online-07/![]()
![]()
Hahaha. Valt me nu pas op linksbovenquote:
Bedoel je met "ga haten" dat ik juist moet gaan haten. Of is het meer een soort "Go fuck yourself"?
Overigens ben ik net op de site geweest. Overal reclame en popups, ik heb het wel weer gezien![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha. Valt me nu pas op linksboven
Bedoel je met "ga haten" dat ik juist moet gaan haten. Of is het meer een soort "Go fuck yourself"?
Overigens ben ik net op de site geweest. Overal reclame en popups, ik heb het wel weer gezien![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Bedoel je met "ga haten" dat ik juist moet gaan haten. Of is het meer een soort "Go fuck yourself"?Dit.quote:![]()
Hoezo raar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect krijgt 1.5 seizoen. (17 episodes)
RaarHmm, ik gok op het laatste, maar ik vrees dat ik te sociaal incapabel ben om het te bepalen.quote:![]()
Een halve seizoen en wel op tijd begonnen... Zal wel een korte anime tussenkomen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo raar?
[..]
Hmm, ik gok op het laatste, maar ik vrees dat ik te sociaal incapabel ben om het te bepalen.![]()
Leuk tochquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect krijgt 1.5 seizoen. (17 episodes)
Raar
3/4 arcs dus![]()
![]()
Hoe gaat dat straks met Kokoro Connect? Nadat ze dit oplossen komt er weer een nieuw verschijnsel, en op het eind gaan ze die drie met elkaar mixen voor maximum overtroll?![]()
![]()
Ik denk hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe gaat dat straks met Kokoro Connect? Nadat ze dit oplossen komt er weer een nieuw verschijnsel, en op het eind gaan ze die drie met elkaar mixen voor maximum overtroll?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik denk hetDit denk ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, wie zal het zeggen. Ben benieuwd wat voor entiteit het is in ieder geval.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Ach ja, wie zal het zeggen. Ben benieuwd wat voor entiteit het is in ieder geval.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
Hij lijkt in ieder geval niet meer op Kyuubei's broer. Eerder een verre achterneef
?![]()
Je hebt.... HET... wakker gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he. Wat heb ik teweeg gebracht![]()
Ik had het kunnen weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt.... HET... wakker gemaakt.![]()
Van mij wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mag ik? Mag ik? Heb al zolang niet meer gedaan.
Op voorwaarde dat we allemaal op onze knieën gaan voor de beste TT ooit.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2012 20:35:41 ]![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
En nu erger ik me zelfs aan die Taylor-lach.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: