Precies...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb hem vorige week van een acht naar een negen (hoger dan Steins; Gate) gebumpt gewoon omdat Namba Mutta, en de hele serie eigenlijk ook, gewoon consequent blijmakend is en dat niveau vasthoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een hoop 5'jes gezien en lager... Het systeem is dat ik bepaal of ik een anime leuker vind, slechter of evengoed. Heb ik inderdaad gedaan met mijn top 20. Het cijfer stelt niet zo veel voor eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje over jouw beoordelingssysteem: je hebt zo'n driehonderd anime gezien en maar tweentwintig daarvan hebben een score van meer dan zes-komma-vier, kan ik daaruit afleiden dat al het andere dat je afgezien hebt een score heeft tussen de vijf-komma-vijf en de zes-komma-vier of kijk je ook series af die je minder dan een vijf-komma-vijf en dus een onvoldoende geeft?
Ah, succes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef Klipnap het volgende:
Bijna weer school
Tegen die tijd moet ik weer eens wat afkicken van anime
Dat is Lisbethquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehww.
Is het mannelijk of vrouwelijk? Of onzijdig?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is Lisbeth![]()
[ afbeelding ]
Wat is Gangnam trouwens?
Oooooh, ziet eruit als een goede reden om straks toch maar SAO te gaan kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is Lisbeth![]()
[ afbeelding ]
Wat is Gangnam trouwens?
Nou sorry hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooooh, ziet eruit als een goede reden om straks toch maar SAO te gaan kijken
EN JE WEET NIET WAT GANGNAM STYLE IS?
Klopt, de beste subgroep voor SOA.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
UTwoots is toch een subber? Waarom heeft deze dan geen subs
aan de instellingen gezeten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
???quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Neen. Maar ik zit nu op mijn laptop. En ik krijg de subs ook niet aan in media player classic. Gofferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |