hoe dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iedereen wil het aandoenlijke Knorretje wel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toch is AW niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere animes heben dat, eerbetoon is ook watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel, maar soms is AW zo slecht dat het goed is... of op zijn minst belachelijk.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik was naar animecon met een meisje die als iemand uit Bible Black gingquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.![]()
![]()
hxh = hunter x hunter of zijn er meerdere?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Akkoord. Ik heb hem vorige week van een acht naar een negen (hoger dan Steins; Gate) gebumpt gewoon omdat Namba Mutta, en de hele serie eigenlijk ook, gewoon consequent blijmakend is en dat niveau vasthoudt.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Precies...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb hem vorige week van een acht naar een negen (hoger dan Steins; Gate) gebumpt gewoon omdat Namba Mutta, en de hele serie eigenlijk ook, gewoon consequent blijmakend is en dat niveau vasthoudt.
In mijn ranglijst staat hij op 16, maar gaat zeker omhoog.
Hij zal zeker Gundam 00 inhalen.
Zojuist bijgewerkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraagje over jouw beoordelingssysteem: je hebt zo'n driehonderd anime gezien en maar tweeëntwintig daarvan hebben een score van meer dan zes-komma-vier, kan ik daaruit afleiden dat al het andere dat je afgezien hebt een score heeft tussen de vijf-komma-vijf en de zes-komma-vier of kijk je ook series af die je minder dan een vijf-komma-vijf en dus een onvoldoende geeft?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik heb een hoop 5'jes gezien en lager... Het systeem is dat ik bepaal of ik een anime leuker vind, slechter of evengoed. Heb ik inderdaad gedaan met mijn top 20. Het cijfer stelt niet zo veel voor eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje over jouw beoordelingssysteem: je hebt zo'n driehonderd anime gezien en maar tweeëntwintig daarvan hebben een score van meer dan zes-komma-vier, kan ik daaruit afleiden dat al het andere dat je afgezien hebt een score heeft tussen de vijf-komma-vijf en de zes-komma-vier of kijk je ook series af die je minder dan een vijf-komma-vijf en dus een onvoldoende geeft?![]()
Ah, succes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:40 schreef Klipnap het volgende:
Bijna weer school
Tegen die tijd moet ik weer eens wat afkicken van anime![]()
![]()
Dat is Lisbethquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehww.
Is het mannelijk of vrouwelijk? Of onzijdig?![]()
Wat is Gangnam trouwens?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: