Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef Klipnap het volgende:
Ik denk dat Zetsubou-sensei's humor me zelfs te bizar wordt. Episode 7 van seizoen 2 is zonder twijfel net zo WTF als Gyo en End of Evangelion.
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden
Download maar even die episode dan, voorkennis hoef je niet te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden
Hmm, als ik het ga kijken, dan kijk ik het helemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Download maar even die episode dan, voorkennis hoef je niet te hebben
hoe dan ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iedereen wil het aandoenlijke Knorretje wel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toch is AW niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Accel World 19 is TransformersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere animes heben dat, eerbetoon is ook watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel, maar soms is AW zo slecht dat het goed is... of op zijn minst belachelijk.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik was naar animecon met een meisje die als iemand uit Bible Black gingquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.![]()
![]()
hxh = hunter x hunter of zijn er meerdere?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ja, HxH hoor je op zijn Japans te lezen als Ecchi ekusu ecchi. Het is een beetje te hardcore naar mijn smaak, maar nog altijd iets lichter dan Bible Black.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: