Even een nieuwe versie van CCCP proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zit nu op mijn laptop. En ik krijg de subs ook niet aan in media player classic. Goffer
Oh mijn god.quote:
Bij nader inzien kan ik het wel waarderen, maar dan moeten ze wel verklaren hoequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Naruto manga...hoe kunnen ze het zo schrijven....dit is gewoon niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even een nieuwe versie van CCCP proberen?
Ik moest eerlijk gezegd niet aan SOA denken maar aan:quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar een stuk leuker dan Asuna.
Maar jij bent ook (nog) niet bij aflevering zeven van SOA, of wel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd niet aan SOA denken maar aan:
[ afbeelding ]
Nope. Ik denk dat ik het ga droppen, tenzij ik hoor dat het in eens vooruitgang boekt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar jij bent ook (nog) niet bij aflevering zeven van SOA, of wel?
SOA 7 was gewoon goed. Ook al zijn er een paar onverklaarbare dingen, zo slecht is deze serie ook weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat ik het ga droppen, tenzij ik hoor dat het in eens vooruitgang boekt.
Vooruitgang is bereikt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat ik het ga droppen, tenzij ik hoor dat het in eens vooruitgang boekt.
.quote:Looks like next week [...] we [will] finally enter the main story…
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef Easymodo het volgende:
BTW, een sunohara approval voor je topic.
[ afbeelding ]
Lijkt ook nog een beetje op Lisbethquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest eerlijk gezegd niet aan SOA denken maar aan:
[ afbeelding ]
Earworm dus!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lijkt ook nog een beetje op Lisbeth
Oh en ik krijg dit niet uit mijn hoofd
Voor Klipnap en Strawberryquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Qunix het volgende:
Yaoi eroge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yayquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vooruitgang is bereikt!
[..]
.
http://kurogane.animeblogger.net/2012/08/19/sword-art-online-07/
| Forum Opties | |
|---|---|