Yayquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vooruitgang is bereikt!
[..]
.
http://kurogane.animeblogger.net/2012/08/19/sword-art-online-07/
Hahaha. Valt me nu pas op linksbovenquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha. Valt me nu pas op linksboven
Bedoel je met "ga haten" dat ik juist moet gaan haten. Of is het meer een soort "Go fuck yourself"?
Overigens ben ik net op de site geweest. Overal reclame en popups, ik heb het wel weer gezien
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Bedoel je met "ga haten" dat ik juist moet gaan haten. Of is het meer een soort "Go fuck yourself"?
Dit.quote:
Hoezo raar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect krijgt 1.5 seizoen. (17 episodes)
Raar
Hmm, ik gok op het laatste, maar ik vrees dat ik te sociaal incapabel ben om het te bepalen.quote:
Een halve seizoen en wel op tijd begonnen... Zal wel een korte anime tussenkomen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo raar?
[..]
Hmm, ik gok op het laatste, maar ik vrees dat ik te sociaal incapabel ben om het te bepalen.
Leuk tochquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect krijgt 1.5 seizoen. (17 episodes)
Raar
Ik denk hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe gaat dat straks met Kokoro Connect? Nadat ze dit oplossen komt er weer een nieuw verschijnsel, en op het eind gaan ze die drie met elkaar mixen voor maximum overtroll?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik denk hetDit denk ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, wie zal het zeggen. Ben benieuwd wat voor entiteit het is in ieder geval.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Ach ja, wie zal het zeggen. Ben benieuwd wat voor entiteit het is in ieder geval.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
Hij lijkt in ieder geval niet meer op Kyuubei's broer. Eerder een verre achterneef
Je hebt.... HET... wakker gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he. Wat heb ik teweeg gebracht
Ik had het kunnen weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt.... HET... wakker gemaakt.
Van mij wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mag ik? Mag ik? Heb al zolang niet meer gedaan.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
En nu erger ik me zelfs aan die Taylor-lach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |