Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt zijn nummer.Maandag even aangifte gaan doen.
Of het boeit hem niet, omdat dat soort jeugd amper aangepakt word in Nederland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
welke bevolkingsgroep was het?
dan bedoel ik de etniciteit
Je weet wel wie hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De berichten niet wissen in ieder geval en echt serieus aangifte doen.
Mooie ninjaedit, boi. Ik wilde je bijna aanvallen met mijn post, laat maar zitten, anders gaan we offtopic.quote:
ga in de tussentijd bij een vriend slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
Maakt dat het erger of minder erg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
niet erger of minder erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt dat het erger of minder erg?
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.
Als je ze tegenkomt is het lastiger.
Dichtbij andere mensen proberen te lopen indien mogelijk? winkel induiken?
Ligt eraan waar je bent uiteraard, anders is dat idd een kutgevoel en erg lastig.
Ts is een vrouw?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
volgens mij is TS een jongen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
Je ziet het aan de schrijfstijl.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ts is een vrouw?
was me nog niet eens opgevallen
uhm..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Nebulae het volgende:
Ik vind het vervelend omdat ik me nu ook niet veilig voel als ik even naar de Albert Heijn ga.
En ik ga zeker niet bij een vriend slapen omdat ik dan bang ben dat ze mijn tuin of huis molesteren
Ja check z'n laatste post.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je ziet het aan de schrijfstijl.
Shit. Uiteraard dienen jullie mijn laatste post als niet verzonden te beschouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja check z'n laatste post.
"zij" is een hij.
Ik denk dat hij daar nu niets aan heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef trigt013 het volgende:
Als je thuis woont en minderjarig bent het probleem bij je ouders neerleggen.
of dienen we TS als gay te beschouwen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Shit. Uiteraard dienen jullie mijn laatste post als niet verzonden te beschouwen.
Even serieus; je huis of tuin molesteren is knap kut, absoluut. Maar alle spullen zijn in principe vervangbaar (echt belangrijke dingen kun je altijd meenemen). Als ze jou molesteren is dat nog veel kutter. Jij bent een stuk minder vervangbaar namelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Nebulae het volgende:
Ik vind het vervelend omdat ik me nu ook niet veilig voel als ik even naar de Albert Heijn ga.
En ik ga zeker niet bij een vriend slapen omdat ik dan bang ben dat ze mijn tuin of huis molesteren?
En ik ben een jongen btw
Nee, hij kan gewoon het beste met iemand mee fietsen. Nooit alleen op pad gaan of dichtbij de mensen blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
of dienen we TS als gay te beschouwen?
dit dus jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, hij kan gewoon het beste met iemand mee fietsen. Nooit alleen op pad gaan of dichtbij de mensen blijven.
niet opwachten en bedreigenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Nebulae het volgende:
Ik begin er langzaam ook wel boos over te worden want deze gasten verpesten gewoon me hele dag om niks. Ik heb even research gedaan op Facebook en ik ben ook achter de naam van die jongen die ik van gezicht kende gekomen.
Is het een slecht plan om deze gast ergens met wat mensen op te wachten en flink bang te maken, aangezien deze jongens alleen waarschijnlijk echt schijterds zijn?
Dit.quote:
Niet jezelf tot die dingen gaan verlagen. Dan sta je al minder sterk en zullen mensen je minder gaan helpen. Nooit olie op het vuur gooien, dat kan alleen maar escaleren. Jij maakt die gozer bang en dan wek je alleen maar agressie bij hem op. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Nebulae het volgende:
Ik begin er langzaam ook wel boos over te worden want deze gasten verpesten gewoon me hele dag om niks. Ik heb even research gedaan op Facebook en ik ben ook achter de naam van die jongen die ik van gezicht kende gekomen.
Is het een slecht plan om deze gast ergens met wat mensen op te wachten en flink bang te maken, aangezien deze jongens alleen waarschijnlijk echt schijterds zijn?
Doe maar gewoon nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Nebulae het volgende:
Serieus....je komt eerst vragen wat je moet doen en hebt nu plannen om ze te gaan klappen? Tuurlijk; doen! Dan doen zij aangifte van mishandeling en heb JIJ een probleem. Dan winnen zij indirect alsnog. Maar succes met alles; laat het adres van het ziekenhuis waar je belandt achter, stuur ik even een kaartje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte gaat, hoe vervelend het ook is, niks hieraan veranderen. Ik zal me dan alsnog onveilig voelen omdat er geen duidelijk signaal aan ze is gegeven dat ze moeten kappen...
Kruisboog nee handig vooral doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
hoezo dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte gaat, hoe vervelend het ook is, niks hieraan veranderen. Ik zal me dan alsnog onveilig voelen omdat er geen duidelijk signaal aan ze is gegeven dat ze moeten kappen...
Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!
Nou begin je sterk op een trol te lijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:35 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelen
FOUT!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FOUT!
mijn oom werd een keer in elkaar geslagen samen met een vriend door een groep van 8 jongens.
toen was hij overigens zelf nog wat jonger
toen wist hij zich los te wurmen en is naar huis gerend om wat te doen.
Maar in plaats van hulp halen/iemand alarmeren, pakte hij een honkbalknuppel en ging terug naar het gevecht. toen werd hij alsnog overmeesterd, zijn honkbalknuppel werd afgepakt en daar heeft hij zelf vette klappen mee gehad.
GEEN WAPEN IN HUIS HEBBEN OM JEZELF TE VERDEDIGEN DUS!
Het klinkt daar een beetje alsof ik vanplan ben die mensen neer te schieten ofzo, terwijl ik dat niet bedoel. Het is meer dat het mij een veilig gevoel geeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:36 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Nou begin je sterk op een trol te lijken
Als je veilig wil zijn kruip je maar onder je bed...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Nebulae het volgende:
Dat is toch wel een heel ander verhaal, ik ben ook niet vanplan om het ding daadwerkelijk te gebruiken. Het geeft mij gewoon een veilig gevoel.
Een alarm geeft mensen toch ook een veilig gevoel zonder dat het af hoeft te gaan?
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar ergerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hem
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar erger
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebt
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaar
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef spamcat het volgende:
Hebben ze verder nog wat gestuurd ofzo? Misschien deden ze gisteravond even stoer omdat ze dronken waren ofzo. Ik denk niet dat je het serieus moet nemen. Toch zou ik het wel ff bij de politie melden.
De grootste eruit zoeken en direct zonder een woord te zeggen of ook maar een halve seconde te aarzelen finaal op zn muil peren. Zo hard als je kan.quote:Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
Dat werkt alleen zo bij de koningin, voor een paar dreigende smsjes naar wat gewoon voetvolk wordt je echt niet opgepakt hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo dat?
als jij aangifte doet dan kunnen ze gewoon meteen opgepakt worden of taakstraf krijgen?
ze liggen nu in een deuk omdat ze denken dat je bang bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?
Dat was niet zo heel handig. Denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Nebulae het volgende:
Toen heb ik een grote steen gepakt en naar een van de jongens gegooid en ik raakte hem ook flink hard.
Ik weet niet of dit nu goed of slecht is...
Ik ben 16. Iquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe oud ben je TS? Waarom had je de politie niet gebeld toen ze in je tuin stonden?
Als ze 's avonds gaan stappen en zich opeens TS herinneren dan kan ik me best voorstellen dat ze met een groep langs zijn huis gaan om hem te kutten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:41 schreef Detroit het volgende:
Zouden ze met versterking terugkomen?
Hopelijk gaat hij ze dan niet beschieten met zijn kruisboog. Voordat ze moeten afdruipen omdat er een ergens een pijl in zijn hoofd heeft opgevangen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ze 's avonds gaan stappen en zich opeens TS herinneren dan kan ik me best voorstellen dat ze met een groep langs zijn huis gaan om hem te kutten.
Waarom heeft ie hem dan meegenomen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Nebulae het volgende:
Degene waarmee ik nu ben heeft de kruisboog meegenomen, maar die heb ik veilig boven in de kast gelegd en ookal komen ze aan de deur, die kruisboog blijft in de kast.
Niet echt slim wat je gedaan hebt... Dadelijk heeft hij serieuze nekklachten en doet hij aangifte van zware mishandeling oid. Zijn vrienden kunnen voor hem getuigen, dus dan ben je best wel de sjaak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Nebulae het volgende:
Ik ben nu niet alleen thuis dus voel me daardoor wel iets fijner. Ik hoop alleen niet dat ik die jongen erg verwond heb aangezien hij die baksteen vol op zijn kaak/nek kreeg.
Via via natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:59 schreef Bendoe het volgende:
Als ze de volgende keer aan je deur komen, de politie bellen. Maar hoe zijn die gasten uberhaupt aan je nummer gekomen?
Ik ga morgen aangifte doen, je hebt denk ik wel een verkeerd beeld van deze jongens. Het is niet dat ze nooit in aanraking met politie komen, dus zo erg zullen ze er niet van schrikken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef mighty_myte het volgende:
Doe nou gewoon aangifte. Dan gaat de politie langs bij dat ventje en schrikt hij zich de pleuris en krijgt op zijn kop van zijn ouders (hopelijk).
Met het gooien van die steen krijg je straks zelf een aangifte van mishandeling voor je kiezen.
ze hebben mijn nummer vermoedelijk via de jongen die ik van gezicht kende, en dan via via achter gekomen denk ik?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:59 schreef Bendoe het volgende:
Als ze de volgende keer aan je deur komen, de politie bellen. Maar hoe zijn die gasten uberhaupt aan je nummer gekomen?
Zoals ik eerder al zei zijn mijn ouders op vakantie en kunnen ze mij hier dus niet mee helpen, ik wil ze er ook niet over bellen omdat ik dan de gehele vakantie verpest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef trigt013 het volgende:
Waarom op je 16de dit soort dingen alleen oplossing, gewoon je ouders erbij halen.
Je kan ook nu aangifte doen hoor. Voordeel van een politiebureau. Ze zijn 24/7 openquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ik ga morgen aangifte doen, je hebt denk ik wel een verkeerd beeld van deze jongens. Het is niet dat ze nooit in aanraking met politie komen, dus zo erg zullen ze er niet van schrikken.
Aangifte zullen ze zelf denk ik ook niet doen, dit soort mensen lossen het liever zelf op denk ik maar hopelijk heb ik hem bang gemaakt.
[..]
ze hebben mijn nummer vermoedelijk via de jongen die ik van gezicht kende, en dan via via achter gekomen denk ik?
[..]
Zoals ik eerder al zei zijn mijn ouders op vakantie en kunnen ze mij hier dus niet mee helpen, ik wil ze er ook niet over bellen omdat ik dan de gehele vakantie verpest.
Hier maar 3 ochtenden in de weekquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan ook nu aangifte doen hoor. Voordeel van een politiebureau. Ze zijn 24/7 open
Ja maar ik denk niet dat ze zelf naar de politie gaan aangezien ze op mijn terrein waren, mijn spullen kapot maakten en me bedreigd enz. hebben. Dus het eigelijk hun eigen fout was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede move TS
Hopelijk laten ze je met rust. Is ook verstandig in het geval dat die kerel echt iets aan z'n kaak heeft en zelf naar de politie zou stappen.
Dit inderdaad; wat de neuk kan jou die fiets nou schelen? Je loopt een fietsenwinkel in en koopt een nieuwe, tadaaaa! Sterker nog; als de politie ze oppakt en het komt tot een veroordeling, kunnen die kutjong het betalen. Voor je ouders is een nieuwe Nebulae bestellen een tikje lastiger!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef baaart het volgende:
TS wat ben je voor een volslagen mongool. Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, waar je met dit topic om vraagt, maar negeert alles gewoon.
Als jij de politie belt en zegt dat er een stel jongens voor je deur staan waarvan je denkt dat ze je huis willen betreden / jouw bedreigen zijn ze er zo. Maar dan zou de fiets al aan gort zijn ?... wat een josti ben je ook.
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Nebulae het volgende:
Kruisbogen zijn helemaal niet illegaal, je mag ze niet mee over straat maar wel thuis hebben.
Kruisbogen zijn anders behoorlijk dodelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:19 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Een kruisboog? Beter pak je een riek. Rieken maken slachtoffers.
Kan je niets voor krijgen als het geen hederdaadje is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?
Ooit al een ene pijl van in me flikker gekregen dan liever een lading hagelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kruisbogen zijn anders behoorlijk dodelijk.
hij kwam gedemonteerd in een koffer aan, zoals het hoort, houd nu aub op over die kruisboog te zeiken want we hebben ons gewoon aan de regels gehouden. (die vriend doet boogschieten vandaar dat ie dat ding heeft en ook de regels weet enz.)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?
Damn, waar ben je geraakt? Die dingen gaan makkelijk door vlees en bot heen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ooit al een ene pijl van in me flikker gekregen dan liever een lading hagel
Typisch NL weer.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je niets voor krijgen als het geen hederdaadje is.
Oh, de natuurlijk-mag-je-bakstenen-in-iemands-gezicht-klappen-om-je-fiets-te-redden-terwijl-je-ook-een-nieuwe-kunt-kopen-danwel-de-politie-kunt-bellen-regel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:07 schreef Nebulae het volgende:
[..]
hij kwam gedemonteerd in een koffer aan, zoals het hoort, houd nu aub op over die kruisboog te zeiken want we hebben ons gewoon aan de regels gehouden.
Je punt is foute informatie van jouw kant?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:09 schreef Mucha-Girl het volgende:
Maar goed, TS, mijn punt met die kruisboog is ook vooral dat je je maten nog illegale acties voor jou laat ondernemen ook,
Je hebt sowieso niet zoveel gelezen in jouw levensjaren of wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:09 schreef Mucha-Girl het volgende:
de wet wint uiteindelijk toch echt, hoeveel schijt je er ook aan hebt.
In de linkerknie wel van een grote afstand gelukkig maar dan nog blijvende schade.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn, waar ben je geraakt? Die dingen gaan makkelijk door vlees en bot heen.
ik zei dat we ons aan de regels gehouden hebben wat betreft de kruisboog. Of dat met die baksteen slim was tsja daar verschillen de meningen over. En mijn maat heeft dus geen illegale dingen gedaan want hij heeft zich aan de wet gehouden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:09 schreef Mucha-Girl het volgende:
Oh, de natuurlijk-mag-je-bakstenen-in-iemands-gezicht-klappen-om-je-fiets-te-redden-terwijl-je-ook-een-nieuwe-kunt-kopen-danwel-de-politie-kunt-bellen-regel?
Oh ja, ik snap het. Stom van me!
Ik vat 't niet meer? Een kruisboog over straat is illegaal (had toen de informatie nog niet dat het gedemonteerd kennelijk wel mag), zegt meneer de TS zelf, en nu is dat weer fout? Hoe dan ook; het is knap stom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je punt is foute informatie van jouw kant?
En waarom dit grappig is zie ik ook niet echt in?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je punt is foute informatie van jouw kant?
[..]
Je hebt sowieso niet zoveel gelezen in jouw levensjaren of wel?
Kennelijk dan ja. Ik ging puur af op je post dat jij gezellig met een maat met een kruisboog had gezeten; ik wist niet beter dan dat dat illegaal was. Vanuit dat oogpunt heb ik dan (mijns inziens) gelijk als ik zeg dat ik dat een domme actie van jou vind, dat je je maat iets illegaals laat doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:13 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Voordat de vriend kwam met de kruisboog wist ik wel al dat hij hem demonteert en in een koffer stopt, ik heb het namelijk al eerder gezien. Je trekt snel erg domme conclusies
Ik kan de humor van de naďviteit goed inzien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:12 schreef Mucha-Girl het volgende:
En waarom dit grappig is zie ik ook niet echt in?
Dus zonder mij te kennen, concludeer jij dat ik naief en bovendien ongeletterd ben? Dank jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan de humor van de naďviteit goed inzien.
Ik heb die kruisboog meer voor een veilig gevoel thuis gezet, hij lag ook gewoon boven in de kast (nu nog steeds), die gasten begonnen tegen 3 fietsen aan te schoppen (ook van familieleden!) en als ik de politie toen had gebelt, waren ze weg en waren de fietsen kapot. Jij denkt misschien dat de wet het dan wint, nou mooi niet, ik had dan een stel kapotte fietsen en de jongens waren niet eens bang gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Kennelijk dan ja. Ik ging puur af op je post dat jij gezellig met een maat met een kruisboog had gezeten; ik wist niet beter dan dat dat illegaal was. Vanuit dat oogpunt heb ik dan (mijns inziens) gelijk als ik zeg dat ik dat een domme actie van jou vindt, dat je je maat iets illegaals laat doen.
Blijkt nu dat zodra de kruisboog gedemonteerd is, het wel mag, nou prima, dan zat ik daar fout en heeft je maat niks illegaals gedaan.
Blijft wel staan, dat ik vind dat het dom is dat jij met kruisbogen en bakstenen gaat zitten, terwijl je ook de politie had kunnen bellen.
Dat mag ik toch ook zeggen, of niet?
Dat lijkt mij de enige logische conclusie uit jouw overtuiging dat de wet altijd wint ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Dus zonder mij te kennen, concludeer jij dat ik naief en bovendien ongeletterd ben? Dank je![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Haha baas, als ze weer komen gewoon met die kruisboog naar buiten lopen, gespannen, wel zonder pijltje
Dan voel je je echt badass hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Overigens ga ik er vanuit dat je fotos hebt gemaakt toen ze tegen je fietsen schopten?
Dat verpest hun vakantiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:25 schreef eQuaL het volgende:
Je moet erg oppassen met wat je doet en dreigt. Voor je het weet staat de politie voor je deur en ben jij degene die fout is. Bel nou maar gewoon je ouders? Ik zie het hele probleem daarvan niet zo...
So what? Er zijn belangrijkere dingen in het leven? Zoals je veilig kunnen voelen in je huis...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
So what? Er zijn belangrijkere dingen in het leven? Zoals je veilig kunnen voelen in je huis?
Ach kom op. Hij durft nauwelijks over straat om naar de supermarkt te gaan. Of zie je hem dat met kruisboog en al doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kruisboog geeft hem een veilig genoeg gevoel
Afrekenen met een kruisboogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ach kom op. Hij durft nauwelijks over straat om naar de supermarkt te gaan. Of zie je hem dat met kruisboog en al doen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ach kom op. Hij durft nauwelijks over straat om naar de supermarkt te gaan. Of zie je hem dat met kruisboog en al doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
Echt een volwassen visie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef chixdiggit_ het volgende:
al die nerdjes hier die zeggen dat ts de politie moet bellen als ze voor zijn deur staandan blijven ze je iedere keer pakken
Niet reageren, maar wle aangifte doen. Eventueel even wat foto's van de whatsapps en afzender + facebook ergens bewaren, uitdraaien voor de politie. Geef ook aan in de aangifte dat je bang bent dat ze wraak nemen als de politie iets doet. Als ze je dan een keer klappen geven is het heel makkelijk om ze voor even op te bergen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?
Als ik jouw was zou ik aangifte doen bij politie,(je hebt genoeg bewijs: je vriend die bij je was, die whatsapp berichten...) je weet namelijk nooit wat er morgen kan gebeuren. Verschijnlek gingen ze met je ouwehoeren maar je weet het nooit!! Laat weten hoe het afgelopen is. Sterkte!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef Nebulae het volgende:
Ik fietste donderdagavond na het uitgaan samen met een vriend naar huis, toen een groep jongens ons begon uit te schelden, we negeerden het in eerste instantie. Een van de jongens schopte uit het niets vol tegen mijn fiets en mijn spatbord verboog en ik viel bijna. Toen heb ik teruggescholden maar we zijn wel blijven fietsen. Ze zijn ons toen achterna gekomen op scooters en hebben ons meerdere keren uitgescholden. We raakten ze toen kwijt omdat we door een bos fietsten waar scooters niet doorheen kunnen.
Dit was niet zo'n probleem opzich, maar toen ik vrijdagochtend wakker werd hadden deze jongens meerdere whatsapps en smsjes gestuurd met dingen als: ik weet waar je woont, we komen je opzoeken. Ook eisden ze geld voor schade die ik bij een scooter gemaakt zou hebben (?), wat absoluut niet waar is.
Vannochtend schrok ik erg want ze stuurde in een whatsapp mijn adres om me bang te maken. Ook stuurden ze dat ze wel langs zullen komen om "het probleem" op te lossen. Ik heb tot nu toe niet op de berichten gereageerd, omdat ik denk dat het daar alleen maar van escaleert.
Ik kende een van de jongens van gezicht en denk dat hij ook achter mijn naam en telefoonnummer is gekomen. Ik ben hier toch wel erg van geschrokken en weet niet echt wat ik moet doen, aangezien ik niet echt bekend ben met dit soort situaties.
Wat is hier de beste oplossing? Alvast bedankt
Verschijnlijk?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef d-18 het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik aangifte doen bij politie,(je hebt genoeg bewijs: je vriend die bij je was, die whatsapp berichten...) je weet namelijk nooit wat er morgen kan gebeuren. Verschijnlek gingen ze met je ouwehoeren maar je weet het nooit!! Laat weten hoe het afgelopen is. Sterkte!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:56 schreef Drolflap het volgende:
Gewoon even hun mobiele nummers hier dumpen dan zullen we ze wel even op bellen. Fokkers nemen het voor elkaar op.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef muzas het volgende:
Al je kleren uittrekken, jezelf volsmeren met 4-vruchten jam, een vergiet op je hoofd, en dan wild masturberend in de voortuin het wilhelmus rappen.
Komen ze nooit meer terug.
Of al uit de kast gekomen?quote:
Met kruisboogquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Of al uit de kast gekomen?
Blijf jij nou maar in je SCquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
TS drop het nummer op Nedermeme jwz
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verkeerd om + niemand zal je hier waarderen.
Gr gr
maar ik stop want anders ban ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
NU QUOTE JE WEER VERKEERD OM
http://www.politie.nl/noo(...)tkruisboogheiloo.aspquote:Bedreiging met kruisboog
Heiloo, 09-09-2012 • Op vrijdagmiddag meldde de bewoner van een pand aan de Holleweg in Heiloo dat hij op donderdagavond door zijn buurman was bedreigd met een geladen kruisboog.
De buurman, waarmee al langere tijd onenigheid is, schold de aangever en zijn vrouw over de schutting uit. Toen de aangever vroeg waar dat voor nodig was, haalde de buurman een geladen kruisboog uit de woning en bedreigde de aangever en zijn vrouw hiermee.
Op vrijdag omstreeks 18.00 uur werd de verdachte, een 52-jarige man, in zijn woning aangehouden. Hier werden tevens de kruisboog, een handboog en bijbehorende pijlen in beslag genomen. De verdachte werd voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. Hij is inmiddels in verzekering gesteld.
52 jaar. Jaajaaquote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/noo(...)tkruisboogheiloo.asp
Vriend van TS?
ja, dat vroeg ik me ook al af. acht paginas met antwoorden en niet een reactie van de tsquote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Gvd TS reageer eens in je eigen topic.
Of ben je echt dood..
De bedreigingen werden TS zijn doodquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook al af. acht paginas met antwoorden en niet een reactie van de ts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
zoals je misschien kan lezen hebben ze het nummer viavia gekregen,quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
Dus je hebt ze zelf je nummer gegeven, dan is het eigen schuld.
hmm idd.. dacht dat het een nieuw topic was maar blijkt al een maand oud te zijn.. dan lijkt het me idd een verloren zaak nuquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef XTC. het volgende:
[..]
zoals je misschien kan lezen hebben ze het nummer viavia gekregen,
Daarvoor was je zeker een avonturier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
In de linkerknie wel van een grote afstand gelukkig maar dan nog blijvende schade.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ze houden sowieso wel afstand nu, ik denk dat ze toch wel geschrokken zijn wat hun vriend is overkomen. Zijn kaak is door die steen echt flink beschadigd, hij heeft een operatie gehad en er is tijdens het delict ook een zenuw beschadigd. Het is maar de vraag of hij zijn kaak weer helemaal normaal kan gaan gebruiken, niet dat mij dat iets interesseert maar toch.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
TS. ga gangster foto's van je zelf op facebook zetten als je een pistool vasthoud, en ga ze bellen en heel raar lachen. misschien dat ze dan wat voorzichtiger worden.
ik hoop dat hij zo'n crimson chin kaak krijgt, maar dan helemaal scheefquote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze houden sowieso wel afstand nu, ik denk dat ze toch wel geschrokken zijn wat hun vriend is overkomen. Zijn kaak is door die steen echt flink beschadigd, hij heeft een operatie gehad en er is tijdens het delict ook een zenuw beschadigd. Het is maar de vraag of hij zijn kaak weer helemaal normaal kan gaan gebruiken, niet dat mij dat iets interesseert maar toch.
Benieuwd hoe iedereen gaat doen tegen je op school morgenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze houden sowieso wel afstand nu, ik denk dat ze toch wel geschrokken zijn wat hun vriend is overkomen. Zijn kaak is door die steen echt flink beschadigd, hij heeft een operatie gehad en er is tijdens het delict ook een zenuw beschadigd. Het is maar de vraag of hij zijn kaak weer helemaal normaal kan gaan gebruiken, niet dat mij dat iets interesseert maar toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |