abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:25:04 #101
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_115740948
TS wat ben je voor een volslagen mongool. Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, waar je met dit topic om vraagt, maar negeert alles gewoon.

Als jij de politie belt en zegt dat er een stel jongens voor je deur staan waarvan je denkt dat ze je huis willen betreden / jouw bedreigen zijn ze er zo. Maar dan zou de fiets al aan gort zijn ? :') ... wat een josti ben je ook.
pi_115742051
Ze komen zo je huis binnen , een baksteen door de voorruit en hoppa!
pi_115742755
Doe nou gewoon aangifte. Dan gaat de politie langs bij dat ventje en schrikt hij zich de pleuris en krijgt op zijn kop van zijn ouders (hopelijk).
Met het gooien van die steen krijg je straks zelf een aangifte van mishandeling voor je kiezen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_115742952
Zeg maar alles wat je nu hebt gedaan. Niet doen.
En dan aangifte doen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:07:59 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115743419
Ik zou de door een steen getroffen jongen ook aangifte aanraden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_115743665
quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:59 schreef Bendoe het volgende:
Als ze de volgende keer aan je deur komen, de politie bellen. Maar hoe zijn die gasten uberhaupt aan je nummer gekomen?
Via via natuurlijk
pi_115750329
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef mighty_myte het volgende:
Doe nou gewoon aangifte. Dan gaat de politie langs bij dat ventje en schrikt hij zich de pleuris en krijgt op zijn kop van zijn ouders (hopelijk).
Met het gooien van die steen krijg je straks zelf een aangifte van mishandeling voor je kiezen.
Ik ga morgen aangifte doen, je hebt denk ik wel een verkeerd beeld van deze jongens. Het is niet dat ze nooit in aanraking met politie komen, dus zo erg zullen ze er niet van schrikken.

Aangifte zullen ze zelf denk ik ook niet doen, dit soort mensen lossen het liever zelf op denk ik maar hopelijk heb ik hem bang gemaakt.

quote:
2s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:59 schreef Bendoe het volgende:
Als ze de volgende keer aan je deur komen, de politie bellen. Maar hoe zijn die gasten uberhaupt aan je nummer gekomen?
ze hebben mijn nummer vermoedelijk via de jongen die ik van gezicht kende, en dan via via achter gekomen denk ik?

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef trigt013 het volgende:
Waarom op je 16de dit soort dingen alleen oplossing, gewoon je ouders erbij halen.
Zoals ik eerder al zei zijn mijn ouders op vakantie en kunnen ze mij hier dus niet mee helpen, ik wil ze er ook niet over bellen omdat ik dan de gehele vakantie verpest.
  Boks-Chick zondag 19 augustus 2012 @ 17:16:08 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_115750829
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Nebulae het volgende:

[..]

Ik ga morgen aangifte doen, je hebt denk ik wel een verkeerd beeld van deze jongens. Het is niet dat ze nooit in aanraking met politie komen, dus zo erg zullen ze er niet van schrikken.

Aangifte zullen ze zelf denk ik ook niet doen, dit soort mensen lossen het liever zelf op denk ik maar hopelijk heb ik hem bang gemaakt.

[..]

ze hebben mijn nummer vermoedelijk via de jongen die ik van gezicht kende, en dan via via achter gekomen denk ik?

[..]

Zoals ik eerder al zei zijn mijn ouders op vakantie en kunnen ze mij hier dus niet mee helpen, ik wil ze er ook niet over bellen omdat ik dan de gehele vakantie verpest.
Je kan ook nu aangifte doen hoor. Voordeel van een politiebureau. Ze zijn 24/7 open *O*
lolwut
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:24:09 #109
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_115751082
Je oplossing vermogen is echt goed. Je bent verplicht aan je ouders dit soort incidenten te melden, het is hun huis.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_115751130
quote:
19s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

Je kan ook nu aangifte doen hoor. Voordeel van een politiebureau. Ze zijn 24/7 open *O*
Hier maar 3 ochtenden in de week :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_115803362
Dom dom domm inderdaad... Hoe kun je nou die baksteen gegooid hebben? Enig idee wat voor impact zo'n ding kan hebben? Als je geluk hebt dan loopt die kerel liever met een flinke bult rond dan dat hij verteld waar ie die van heeft.
pi_115803863
Heb je geen vrienden die je kunnen helpen? Niet dat je er gelijk met z'n allen op moet meppen, maar toch...
pi_115806383
met zulke figuren moet je het niet moeilijk maken. Dit is mijn plan ;

als het hollanders zijn ; naar ouders gaan eventueel uitpraten met hun.

buitenlanders; met groepje gaan uitpraten. zeggen dat je geen ruzie wilt. maar dat je niet bang bent etc.
pi_115822161
Ik heb meerdere smsjes en whatsapps gekregen dat de jongen een gekneusde/ gebroken kaak zou hebben (de een stuurde gebroken, de ander gekneusd ??), maar ik weet niet of ik dit moet geloven. Ook stuurden ze nog meerdere bedreigingen en uitscheldingen. Ik heb ze niet meer gezien na die keer dat ze naar mijn huis kwamen.

Ik heb gister aangifte gedaan, en ook ''de bewijzen'' laten zien. Er werd gezegd dat ze het zouden onderzoeken, dus ik weet niet of er daadwerkelijk iets mee gaat gebeuren. Ik heb wel het nummer van de wijkagent gekregen en het staat ook in het systeem, dus volgende keer zijn ze er dan zeer snel.
pi_115822718
Goede move TS ^O^

Hopelijk laten ze je met rust. Is ook verstandig in het geval dat die kerel echt iets aan z'n kaak heeft en zelf naar de politie zou stappen.
pi_115823075
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede move TS ^O^

Hopelijk laten ze je met rust. Is ook verstandig in het geval dat die kerel echt iets aan z'n kaak heeft en zelf naar de politie zou stappen.
Ja maar ik denk niet dat ze zelf naar de politie gaan aangezien ze op mijn terrein waren, mijn spullen kapot maakten en me bedreigd enz. hebben. Dus het eigelijk hun eigen fout was.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:58:17 #117
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115823889
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef baaart het volgende:
TS wat ben je voor een volslagen mongool. Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, waar je met dit topic om vraagt, maar negeert alles gewoon.

Als jij de politie belt en zegt dat er een stel jongens voor je deur staan waarvan je denkt dat ze je huis willen betreden / jouw bedreigen zijn ze er zo. Maar dan zou de fiets al aan gort zijn ? :') ... wat een josti ben je ook.
Dit inderdaad; wat de neuk kan jou die fiets nou schelen? Je loopt een fietsenwinkel in en koopt een nieuwe, tadaaaa! Sterker nog; als de politie ze oppakt en het komt tot een veroordeling, kunnen die kutjong het betalen. Voor je ouders is een nieuwe Nebulae bestellen een tikje lastiger!

Nee, in plaats van de fiets laten mollen of aangifte doen ga jij een baksteen smijten en met kruisbogen (die nog lekker illegaal in NL zijn ook) in je woonkamer zitten. Klapmongolische acties, dit....
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_115824104
Kruisbogen zijn helemaal niet illegaal, je mag ze niet mee over straat maar wel thuis hebben.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:04:13 #119
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115824122
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Nebulae het volgende:
Kruisbogen zijn helemaal niet illegaal, je mag ze niet mee over straat maar wel thuis hebben.
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?
goede FOK!ster jij _0_
pi_115824164
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:19 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Een kruisboog? Beter pak je een riek. Rieken maken slachtoffers.
Kruisbogen zijn anders behoorlijk dodelijk. :)
pi_115824185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Kan je niets voor krijgen als het geen hederdaadje is. :')
pi_115824231
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kruisbogen zijn anders behoorlijk dodelijk. :)
Ooit al een ene pijl van in me flikker gekregen dan liever een lading hagel :'(
pi_115824233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

hij kwam gedemonteerd in een koffer aan, zoals het hoort, houd nu aub op over die kruisboog te zeiken want we hebben ons gewoon aan de regels gehouden. (die vriend doet boogschieten vandaar dat ie dat ding heeft en ook de regels weet enz.)
pi_115824285
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:07 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ooit al een ene pijl van in me flikker gekregen dan liever een lading hagel :'(
Damn, waar ben je geraakt? Die dingen gaan makkelijk door vlees en bot heen.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:09:13 #125
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115824307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kan je niets voor krijgen als het geen hederdaadje is. :')
Typisch NL weer..... :'(

Maar goed, TS, mijn punt met die kruisboog is ook vooral dat je je maten nog illegale acties voor jou laat ondernemen ook, terwijl als je de politie gewoon normaal belt je altijd de wet aan jouw kant hebt. En of die andere josti's daar nou van onder de indruk zijn de ja of de nee; de wet wint uiteindelijk toch echt, hoeveel schijt je er ook aan hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:07 schreef Nebulae het volgende:

[..]

hij kwam gedemonteerd in een koffer aan, zoals het hoort, houd nu aub op over die kruisboog te zeiken want we hebben ons gewoon aan de regels gehouden.
Oh, de natuurlijk-mag-je-bakstenen-in-iemands-gezicht-klappen-om-je-fiets-te-redden-terwijl-je-ook-een-nieuwe-kunt-kopen-danwel-de-politie-kunt-bellen-regel?

Oh ja, ik snap het. Stom van me! |:(
goede FOK!ster jij _0_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')