Via via natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:59 schreef Bendoe het volgende:
Als ze de volgende keer aan je deur komen, de politie bellen. Maar hoe zijn die gasten uberhaupt aan je nummer gekomen?
Ik ga morgen aangifte doen, je hebt denk ik wel een verkeerd beeld van deze jongens. Het is niet dat ze nooit in aanraking met politie komen, dus zo erg zullen ze er niet van schrikken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef mighty_myte het volgende:
Doe nou gewoon aangifte. Dan gaat de politie langs bij dat ventje en schrikt hij zich de pleuris en krijgt op zijn kop van zijn ouders (hopelijk).
Met het gooien van die steen krijg je straks zelf een aangifte van mishandeling voor je kiezen.
ze hebben mijn nummer vermoedelijk via de jongen die ik van gezicht kende, en dan via via achter gekomen denk ik?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:59 schreef Bendoe het volgende:
Als ze de volgende keer aan je deur komen, de politie bellen. Maar hoe zijn die gasten uberhaupt aan je nummer gekomen?
Zoals ik eerder al zei zijn mijn ouders op vakantie en kunnen ze mij hier dus niet mee helpen, ik wil ze er ook niet over bellen omdat ik dan de gehele vakantie verpest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef trigt013 het volgende:
Waarom op je 16de dit soort dingen alleen oplossing, gewoon je ouders erbij halen.
Je kan ook nu aangifte doen hoor. Voordeel van een politiebureau. Ze zijn 24/7 openquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ik ga morgen aangifte doen, je hebt denk ik wel een verkeerd beeld van deze jongens. Het is niet dat ze nooit in aanraking met politie komen, dus zo erg zullen ze er niet van schrikken.
Aangifte zullen ze zelf denk ik ook niet doen, dit soort mensen lossen het liever zelf op denk ik maar hopelijk heb ik hem bang gemaakt.
[..]
ze hebben mijn nummer vermoedelijk via de jongen die ik van gezicht kende, en dan via via achter gekomen denk ik?
[..]
Zoals ik eerder al zei zijn mijn ouders op vakantie en kunnen ze mij hier dus niet mee helpen, ik wil ze er ook niet over bellen omdat ik dan de gehele vakantie verpest.
Hier maar 3 ochtenden in de weekquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je kan ook nu aangifte doen hoor. Voordeel van een politiebureau. Ze zijn 24/7 open
Ja maar ik denk niet dat ze zelf naar de politie gaan aangezien ze op mijn terrein waren, mijn spullen kapot maakten en me bedreigd enz. hebben. Dus het eigelijk hun eigen fout was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede move TS
Hopelijk laten ze je met rust. Is ook verstandig in het geval dat die kerel echt iets aan z'n kaak heeft en zelf naar de politie zou stappen.
Dit inderdaad; wat de neuk kan jou die fiets nou schelen? Je loopt een fietsenwinkel in en koopt een nieuwe, tadaaaa! Sterker nog; als de politie ze oppakt en het komt tot een veroordeling, kunnen die kutjong het betalen. Voor je ouders is een nieuwe Nebulae bestellen een tikje lastiger!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef baaart het volgende:
TS wat ben je voor een volslagen mongool. Iedereen hier geeft je hetzelfde advies, waar je met dit topic om vraagt, maar negeert alles gewoon.
Als jij de politie belt en zegt dat er een stel jongens voor je deur staan waarvan je denkt dat ze je huis willen betreden / jouw bedreigen zijn ze er zo. Maar dan zou de fiets al aan gort zijn ?... wat een josti ben je ook.
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:03 schreef Nebulae het volgende:
Kruisbogen zijn helemaal niet illegaal, je mag ze niet mee over straat maar wel thuis hebben.
Kruisbogen zijn anders behoorlijk dodelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:19 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Een kruisboog? Beter pak je een riek. Rieken maken slachtoffers.
Kan je niets voor krijgen als het geen hederdaadje is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?
Ooit al een ene pijl van in me flikker gekregen dan liever een lading hagelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kruisbogen zijn anders behoorlijk dodelijk.
hij kwam gedemonteerd in een koffer aan, zoals het hoort, houd nu aub op over die kruisboog te zeiken want we hebben ons gewoon aan de regels gehouden. (die vriend doet boogschieten vandaar dat ie dat ding heeft en ook de regels weet enz.)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:04 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
En hoe kwam hij dan in jouw huis? Heeft een helikopter 'm op je dak gedropt?
Damn, waar ben je geraakt? Die dingen gaan makkelijk door vlees en bot heen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ooit al een ene pijl van in me flikker gekregen dan liever een lading hagel
Typisch NL weer.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je niets voor krijgen als het geen hederdaadje is.
Oh, de natuurlijk-mag-je-bakstenen-in-iemands-gezicht-klappen-om-je-fiets-te-redden-terwijl-je-ook-een-nieuwe-kunt-kopen-danwel-de-politie-kunt-bellen-regel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:07 schreef Nebulae het volgende:
[..]
hij kwam gedemonteerd in een koffer aan, zoals het hoort, houd nu aub op over die kruisboog te zeiken want we hebben ons gewoon aan de regels gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |