Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt zijn nummer.Maandag even aangifte gaan doen.
Of het boeit hem niet, omdat dat soort jeugd amper aangepakt word in Nederland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
welke bevolkingsgroep was het?
dan bedoel ik de etniciteit
Je weet wel wie hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De berichten niet wissen in ieder geval en echt serieus aangifte doen.
Mooie ninjaedit, boi. Ik wilde je bijna aanvallen met mijn post, laat maar zitten, anders gaan we offtopic.quote:
ga in de tussentijd bij een vriend slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
Maakt dat het erger of minder erg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
niet erger of minder erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt dat het erger of minder erg?
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.
Als je ze tegenkomt is het lastiger.
Dichtbij andere mensen proberen te lopen indien mogelijk? winkel induiken?
Ligt eraan waar je bent uiteraard, anders is dat idd een kutgevoel en erg lastig.
Ts is een vrouw?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
volgens mij is TS een jongen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
Je ziet het aan de schrijfstijl.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ts is een vrouw?
was me nog niet eens opgevallen
uhm..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Nebulae het volgende:
Ik vind het vervelend omdat ik me nu ook niet veilig voel als ik even naar de Albert Heijn ga.
En ik ga zeker niet bij een vriend slapen omdat ik dan bang ben dat ze mijn tuin of huis molesteren
Ja check z'n laatste post.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je ziet het aan de schrijfstijl.
Shit. Uiteraard dienen jullie mijn laatste post als niet verzonden te beschouwen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja check z'n laatste post.
"zij" is een hij.
Ik denk dat hij daar nu niets aan heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef trigt013 het volgende:
Als je thuis woont en minderjarig bent het probleem bij je ouders neerleggen.
of dienen we TS als gay te beschouwen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Shit. Uiteraard dienen jullie mijn laatste post als niet verzonden te beschouwen.
Even serieus; je huis of tuin molesteren is knap kut, absoluut. Maar alle spullen zijn in principe vervangbaar (echt belangrijke dingen kun je altijd meenemen). Als ze jou molesteren is dat nog veel kutter. Jij bent een stuk minder vervangbaar namelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Nebulae het volgende:
Ik vind het vervelend omdat ik me nu ook niet veilig voel als ik even naar de Albert Heijn ga.
En ik ga zeker niet bij een vriend slapen omdat ik dan bang ben dat ze mijn tuin of huis molesteren?
En ik ben een jongen btw
Nee, hij kan gewoon het beste met iemand mee fietsen. Nooit alleen op pad gaan of dichtbij de mensen blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
of dienen we TS als gay te beschouwen?
dit dus jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, hij kan gewoon het beste met iemand mee fietsen. Nooit alleen op pad gaan of dichtbij de mensen blijven.
niet opwachten en bedreigenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Nebulae het volgende:
Ik begin er langzaam ook wel boos over te worden want deze gasten verpesten gewoon me hele dag om niks. Ik heb even research gedaan op Facebook en ik ben ook achter de naam van die jongen die ik van gezicht kende gekomen.
Is het een slecht plan om deze gast ergens met wat mensen op te wachten en flink bang te maken, aangezien deze jongens alleen waarschijnlijk echt schijterds zijn?
Dit.quote:
Niet jezelf tot die dingen gaan verlagen. Dan sta je al minder sterk en zullen mensen je minder gaan helpen. Nooit olie op het vuur gooien, dat kan alleen maar escaleren. Jij maakt die gozer bang en dan wek je alleen maar agressie bij hem op. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Nebulae het volgende:
Ik begin er langzaam ook wel boos over te worden want deze gasten verpesten gewoon me hele dag om niks. Ik heb even research gedaan op Facebook en ik ben ook achter de naam van die jongen die ik van gezicht kende gekomen.
Is het een slecht plan om deze gast ergens met wat mensen op te wachten en flink bang te maken, aangezien deze jongens alleen waarschijnlijk echt schijterds zijn?
Doe maar gewoon nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef Nebulae het volgende:
Serieus....je komt eerst vragen wat je moet doen en hebt nu plannen om ze te gaan klappen? Tuurlijk; doen! Dan doen zij aangifte van mishandeling en heb JIJ een probleem. Dan winnen zij indirect alsnog. Maar succes met alles; laat het adres van het ziekenhuis waar je belandt achter, stuur ik even een kaartje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte gaat, hoe vervelend het ook is, niks hieraan veranderen. Ik zal me dan alsnog onveilig voelen omdat er geen duidelijk signaal aan ze is gegeven dat ze moeten kappen...
Kruisboog nee handig vooral doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
hoezo dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte gaat, hoe vervelend het ook is, niks hieraan veranderen. Ik zal me dan alsnog onveilig voelen omdat er geen duidelijk signaal aan ze is gegeven dat ze moeten kappen...
Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!
Nou begin je sterk op een trol te lijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:35 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelen
FOUT!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FOUT!
mijn oom werd een keer in elkaar geslagen samen met een vriend door een groep van 8 jongens.
toen was hij overigens zelf nog wat jonger
toen wist hij zich los te wurmen en is naar huis gerend om wat te doen.
Maar in plaats van hulp halen/iemand alarmeren, pakte hij een honkbalknuppel en ging terug naar het gevecht. toen werd hij alsnog overmeesterd, zijn honkbalknuppel werd afgepakt en daar heeft hij zelf vette klappen mee gehad.
GEEN WAPEN IN HUIS HEBBEN OM JEZELF TE VERDEDIGEN DUS!
Het klinkt daar een beetje alsof ik vanplan ben die mensen neer te schieten ofzo, terwijl ik dat niet bedoel. Het is meer dat het mij een veilig gevoel geeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:36 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Nou begin je sterk op een trol te lijken
Als je veilig wil zijn kruip je maar onder je bed...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Nebulae het volgende:
Dat is toch wel een heel ander verhaal, ik ben ook niet vanplan om het ding daadwerkelijk te gebruiken. Het geeft mij gewoon een veilig gevoel.
Een alarm geeft mensen toch ook een veilig gevoel zonder dat het af hoeft te gaan?
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar ergerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hem
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar erger
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebt
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaar
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef spamcat het volgende:
Hebben ze verder nog wat gestuurd ofzo? Misschien deden ze gisteravond even stoer omdat ze dronken waren ofzo. Ik denk niet dat je het serieus moet nemen. Toch zou ik het wel ff bij de politie melden.
De grootste eruit zoeken en direct zonder een woord te zeggen of ook maar een halve seconde te aarzelen finaal op zn muil peren. Zo hard als je kan.quote:Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
Dat werkt alleen zo bij de koningin, voor een paar dreigende smsjes naar wat gewoon voetvolk wordt je echt niet opgepakt hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo dat?
als jij aangifte doet dan kunnen ze gewoon meteen opgepakt worden of taakstraf krijgen?
ze liggen nu in een deuk omdat ze denken dat je bang bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?
Dat was niet zo heel handig. Denk ik zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Nebulae het volgende:
Toen heb ik een grote steen gepakt en naar een van de jongens gegooid en ik raakte hem ook flink hard.
Ik weet niet of dit nu goed of slecht is...
Ik ben 16. Iquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe oud ben je TS? Waarom had je de politie niet gebeld toen ze in je tuin stonden?
Als ze 's avonds gaan stappen en zich opeens TS herinneren dan kan ik me best voorstellen dat ze met een groep langs zijn huis gaan om hem te kutten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:41 schreef Detroit het volgende:
Zouden ze met versterking terugkomen?
Hopelijk gaat hij ze dan niet beschieten met zijn kruisboog. Voordat ze moeten afdruipen omdat er een ergens een pijl in zijn hoofd heeft opgevangen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Als ze 's avonds gaan stappen en zich opeens TS herinneren dan kan ik me best voorstellen dat ze met een groep langs zijn huis gaan om hem te kutten.
Waarom heeft ie hem dan meegenomen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Nebulae het volgende:
Degene waarmee ik nu ben heeft de kruisboog meegenomen, maar die heb ik veilig boven in de kast gelegd en ookal komen ze aan de deur, die kruisboog blijft in de kast.
Niet echt slim wat je gedaan hebt... Dadelijk heeft hij serieuze nekklachten en doet hij aangifte van zware mishandeling oid. Zijn vrienden kunnen voor hem getuigen, dus dan ben je best wel de sjaak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Nebulae het volgende:
Ik ben nu niet alleen thuis dus voel me daardoor wel iets fijner. Ik hoop alleen niet dat ik die jongen erg verwond heb aangezien hij die baksteen vol op zijn kaak/nek kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |