abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115719403
Ja ik dacht ook al het is toch wel een soort waarschuwing voor dat soort gasten. Ik voel me toch wel veiliger met dat ding in huis...
pi_115719408
Gewoon een hakmachine of hoe heet zoiets ook alweer waar je bomen mee omzaagt?
pi_115719411
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?

Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_115719447
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:33 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelen
pi_115719493
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:35 schreef Nebulae het volgende:

[..]

Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelen
Nou begin je sterk op een trol te lijken :')
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:37:09 #56
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115719499
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?

Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
FOUT!
mijn oom werd een keer in elkaar geslagen samen met een vriend door een groep van 8 jongens.
toen was hij overigens zelf nog wat jonger :P

toen wist hij zich los te wurmen en is naar huis gerend om wat te doen.
Maar in plaats van hulp halen/iemand alarmeren, pakte hij een honkbalknuppel en ging terug naar het gevecht. toen werd hij alsnog overmeesterd, zijn honkbalknuppel werd afgepakt en daar heeft hij zelf vette klappen mee gehad.

GEEN WAPEN IN HUIS HEBBEN OM JEZELF TE VERDEDIGEN DUS!
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115719544
Dat is toch wel een heel ander verhaal, ik ben ook niet vanplan om het ding daadwerkelijk te gebruiken. Het geeft mij gewoon een veilig gevoel.

Een alarm geeft mensen toch ook een veilig gevoel zonder dat het af hoeft te gaan?
pi_115719556
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:

[..]

FOUT!
mijn oom werd een keer in elkaar geslagen samen met een vriend door een groep van 8 jongens.
toen was hij overigens zelf nog wat jonger :P

toen wist hij zich los te wurmen en is naar huis gerend om wat te doen.
Maar in plaats van hulp halen/iemand alarmeren, pakte hij een honkbalknuppel en ging terug naar het gevecht. toen werd hij alsnog overmeesterd, zijn honkbalknuppel werd afgepakt en daar heeft hij zelf vette klappen mee gehad.

GEEN WAPEN IN HUIS HEBBEN OM JEZELF TE VERDEDIGEN DUS!
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hem :')
pi_115719571
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:36 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Nou begin je sterk op een trol te lijken :')
Het klinkt daar een beetje alsof ik vanplan ben die mensen neer te schieten ofzo, terwijl ik dat niet bedoel. Het is meer dat het mij een veilig gevoel geeft.
pi_115719576
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Nebulae het volgende:
Dat is toch wel een heel ander verhaal, ik ben ook niet vanplan om het ding daadwerkelijk te gebruiken. Het geeft mij gewoon een veilig gevoel.

Een alarm geeft mensen toch ook een veilig gevoel zonder dat het af hoeft te gaan?
Als je veilig wil zijn kruip je maar onder je bed...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:40:29 #61
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115719579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hem :')
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar erger ;)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115719603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:

[..]

nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar erger ;)
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebt :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:44:56 #63
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115719705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:41 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebt :')
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaar :P
kortom:
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:48:05 #64
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_115719768
FOK!-knokploeg erbij halen?
pi_115719836
Hebben ze verder nog wat gestuurd ofzo? Misschien deden ze gisteravond even stoer omdat ze dronken waren ofzo. Ik denk niet dat je het serieus moet nemen. Toch zou ik het wel ff bij de politie melden.
-------
pi_115719852
Bel je vrienden op en sla ze de golera.
pi_115719871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:

[..]

ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaar :P
Welkom in Nederland :')
pi_115719924
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef spamcat het volgende:
Hebben ze verder nog wat gestuurd ofzo? Misschien deden ze gisteravond even stoer omdat ze dronken waren ofzo. Ik denk niet dat je het serieus moet nemen. Toch zou ik het wel ff bij de politie melden.
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?
pi_115720218
Niet reageren iig, maar het is zeker aan te raden om naar de politie te gaan.
-------
pi_115720235
quote:
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
De grootste eruit zoeken en direct zonder een woord te zeggen of ook maar een halve seconde te aarzelen finaal op zn muil peren. Zo hard als je kan.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_115720244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:

[..]

hoezo dat?
als jij aangifte doet dan kunnen ze gewoon meteen opgepakt worden of taakstraf krijgen?
Dat werkt alleen zo bij de koningin, voor een paar dreigende smsjes naar wat gewoon voetvolk wordt je echt niet opgepakt hoor.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_115720419
Je hebt wel ergens in huis een knuppel, hockeystick, golfclub, breekijzer, klauwhamer of iets anders waarmee je goed kan slaan. En anders wel een groot vleesmes in de keukenla.
Koop bij een doe het zelf zaak een verfspray die kan je als pepperspray gebruiken.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_115725585
Heb je niet 1 gekke vriend die 1 van hun durft op te bellen? hoe oud ben jij en wat voor types zijn het? wannabe stoer maar alleen keiharde pussys? of jongens met echte scheit?
Niet laten merken dat je bang bent iig.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:25:16 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_115725859
Gewoon met een kapmes rondlopen
  Boks-Chick zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:07:53 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_115730255
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef Nebulae het volgende:

[..]

Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?
ze liggen nu in een deuk omdat ze denken dat je bang bent.

Je zit thuis. Stel dat ze naar je huis komen, wat dan? Nou, dan heel simpel. alles dicht en op slot houden, en ondertussen 112 bellen en zeggen dat er mensen NU je huis binnen proberen te dringen.
ze zijn dan sneller bij je dan dat die gasten daadwerkelijk in je huis zijn. Waar ze sowieso schade voor zouden moeten maken, dus des te strafbaarder.

En nee, je gaat nu niets terugsturen
En ja, je gaat morgen als de wiedeweerga aangifte doen.

oh en een kruisboog oid aanschaffen ( :') dude, really?) is het domste wat je kan doen natuurlijk. Zeggen dat je het niet gaat gebruiken is onzin, als je je bedreigt voelt en ze staan te zwaaien met zakmessen, pak jij die kruisboog.

Als ze al binnen weten te komen, he alleen als (die kans is errug klein overigens) doe je er gewoon verstandig aan om met je telefoon in de hand via de achterdeur het huis uit te gaan en de politie te bellen. Dat is het meest verstandige en veilige wat je kan doen. Wat iemand hier al eerder zei: spullen zijn vervangbaar, jij niet.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')