Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Langs komen is niet zo erg. Er in komen is een ander verhaal!
Nou begin je sterk op een trol te lijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:35 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook weren vandaar de kruisboog/eventuele anderen middelen
FOUT!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:29 schreef Nebulae het volgende:
Ik ga ook sowieso aangifte doen, maar ik betwijfel of het niet slim is ook iets in huis te hebben om me mee te verdedigen ALS ze toch langs mijn huis komen?
Ik kan een kruisboog lenen en daarmee toch wel laten zien dat ze niet met me moeten fokkken
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FOUT!
mijn oom werd een keer in elkaar geslagen samen met een vriend door een groep van 8 jongens.
toen was hij overigens zelf nog wat jonger
toen wist hij zich los te wurmen en is naar huis gerend om wat te doen.
Maar in plaats van hulp halen/iemand alarmeren, pakte hij een honkbalknuppel en ging terug naar het gevecht. toen werd hij alsnog overmeesterd, zijn honkbalknuppel werd afgepakt en daar heeft hij zelf vette klappen mee gehad.
GEEN WAPEN IN HUIS HEBBEN OM JEZELF TE VERDEDIGEN DUS!
Het klinkt daar een beetje alsof ik vanplan ben die mensen neer te schieten ofzo, terwijl ik dat niet bedoel. Het is meer dat het mij een veilig gevoel geeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:36 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Nou begin je sterk op een trol te lijken
Als je veilig wil zijn kruip je maar onder je bed...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Nebulae het volgende:
Dat is toch wel een heel ander verhaal, ik ben ook niet vanplan om het ding daadwerkelijk te gebruiken. Het geeft mij gewoon een veilig gevoel.
Een alarm geeft mensen toch ook een veilig gevoel zonder dat het af hoeft te gaan?
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar ergerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je oom was gewoon te achterlijk om fatsoenlijk te meppen met die knuppel van hem
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, was vrij sterk voor zijn leeftijd en heeft er ook echt wel een paar te pakken gehad, maar ALS ze jou toch krijgen, dan wordt het met dat wapen alleen maar erger
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:41 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ligt er toch echt aan welk wapen jij in handjes hebt
Welkom in Nederlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar een mes of een pistool lijken me ook niet handig, want dan ben je echt strafbaar
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:50 schreef spamcat het volgende:
Hebben ze verder nog wat gestuurd ofzo? Misschien deden ze gisteravond even stoer omdat ze dronken waren ofzo. Ik denk niet dat je het serieus moet nemen. Toch zou ik het wel ff bij de politie melden.
De grootste eruit zoeken en direct zonder een woord te zeggen of ook maar een halve seconde te aarzelen finaal op zn muil peren. Zo hard als je kan.quote:Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
Dat werkt alleen zo bij de koningin, voor een paar dreigende smsjes naar wat gewoon voetvolk wordt je echt niet opgepakt hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo dat?
als jij aangifte doet dan kunnen ze gewoon meteen opgepakt worden of taakstraf krijgen?
ze liggen nu in een deuk omdat ze denken dat je bang bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:54 schreef Nebulae het volgende:
[..]
Ze hebben vannochtend mijn adres gestuurd om aan te tonen dat ze weten waar ik woon en dat ze langskomen. Verder dingen als kankerlijer kankerhomo enz enz. Ik heb trouwens nog niet gereageerd, zal ik dat zo houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |