abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115718135
Ik fietste donderdagavond na het uitgaan samen met een vriend naar huis, toen een groep jongens ons begon uit te schelden, we negeerden het in eerste instantie. Een van de jongens schopte uit het niets vol tegen mijn fiets en mijn spatbord verboog en ik viel bijna. Toen heb ik teruggescholden maar we zijn wel blijven fietsen. Ze zijn ons toen achterna gekomen op scooters en hebben ons meerdere keren uitgescholden. We raakten ze toen kwijt omdat we door een bos fietsten waar scooters niet doorheen kunnen.

Dit was niet zo'n probleem opzich, maar toen ik vrijdagochtend wakker werd hadden deze jongens meerdere whatsapps en smsjes gestuurd met dingen als: ik weet waar je woont, we komen je opzoeken. Ook eisden ze geld voor schade die ik bij een scooter gemaakt zou hebben (?), wat absoluut niet waar is.

Vannochtend schrok ik erg want ze stuurde in een whatsapp mijn adres om me bang te maken. Ook stuurden ze dat ze wel langs zullen komen om "het probleem" op te lossen. Ik heb tot nu toe niet op de berichten gereageerd, omdat ik denk dat het daar alleen maar van escaleert.

Ik kende een van de jongens van gezicht en denk dat hij ook achter mijn naam en telefoonnummer is gekomen. Ik ben hier toch wel erg van geschrokken en weet niet echt wat ik moet doen, aangezien ik niet echt bekend ben met dit soort situaties.

Wat is hier de beste oplossing? Alvast bedankt
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:50:36 #2
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_115718166
aangifte doen bij politie
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:52:22 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_115718231
Je hebt zijn nummer. ^O^ Maandag even aangifte gaan doen. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:52:28 #4
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115718237
welke bevolkingsgroep was het?
dan bedoel ik de etniciteit
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_115718295
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt zijn nummer. ^O^ Maandag even aangifte gaan doen. ^O^
Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.
pi_115718320
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.
Of het boeit hem niet, omdat dat soort jeugd amper aangepakt word in Nederland.
pi_115718338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
Lekker belangrijk :{ ...aangifte doen of ze nou pimpelpaars met witte stippen of wat voor kleurtje dan ook zijn.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115718351
quote:
Je weet wel wie haha
Irene is bae <3
pi_115718354
De berichten niet wissen in ieder geval en echt serieus aangifte doen.

Gewoon op de manier ook zoals je het hier beschrijft.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:56:15 #10
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115718362
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zeker die Turken/Marokkanen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:56:25 #11
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115718369
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De berichten niet wissen in ieder geval en echt serieus aangifte doen.
kortom:
pi_115718370
Je hebt bewijsmateriaal in handen door middel van Whatsapp. Het lijkt mij het verstandigst om aangifte te doen bij de politie. Tevens raad ik je aan om aangifte te doen van de schade. Ik heb zelf geen verstand van verzekeringen, maar mocht je er in aanmerking voor komen, dan heb je wel een proces-verbaal nodig van de politie.

Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet echt veel vertrouwen heb in de Nederlandse politie. Ze zijn zacht en hebben te maken met allemaal procedures. Ben benieuwd wat ze gaan ondernemen in jouw geval.
pi_115718381
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Je weet wel wie haha
Mooie ninjaedit, boi. Ik wilde je bijna aanvallen met mijn post, laat maar zitten, anders gaan we offtopic.
pi_115718495
Aangifte doen ga ik wel doen, maar er zal waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.

Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:01:17 #15
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_115718517
Niet naar de politie gaan.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:01:20 #16
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115718520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.

Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
ga in de tussentijd bij een vriend slapen ;)
en doe NU aangifte, ZO SNEL MOGELIJK!
kortom:
pi_115718545
quote:
Maakt dat het erger of minder erg?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115718554
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.

Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.

Als je ze tegenkomt is het lastiger.
Dichtbij andere mensen proberen te lopen indien mogelijk? winkel induiken?
Ligt eraan waar je bent uiteraard, anders is dat idd een kutgevoel en erg lastig.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:02:30 #19
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115718561
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maakt dat het erger of minder erg?
niet erger of minder erg.
alleen zou je het kunnen verwachten/niet verwachten ;)
kortom:
pi_115718600
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.

Als je ze tegenkomt is het lastiger.
Dichtbij andere mensen proberen te lopen indien mogelijk? winkel induiken?
Ligt eraan waar je bent uiteraard, anders is dat idd een kutgevoel en erg lastig.
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:04:52 #21
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115718621
Inderdaad; voorlopig even helemaal nergens alleen heen gaan, alle bewijzen (= e-mails, whatsappjes e.d.) bewaren en aangifte doen.

En de komende tijd, tot je ouders terug zijn van vakantie, elders gaan pitten.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_115718634
Ik vind het vervelend omdat ik me nu ook niet veilig voel als ik even naar de Albert Heijn ga.

En ik ga zeker niet bij een vriend slapen omdat ik dan bang ben dat ze mijn tuin of huis molesteren?

En ik ben een jongen btw
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:05:28 #23
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_115718638
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
Ts is een vrouw?
was me nog niet eens opgevallen :P
kortom:
pi_115718640
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

volgens mij is TS een jongen.
pi_115718669
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ts is een vrouw?
was me nog niet eens opgevallen :P
Je ziet het aan de schrijfstijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: