Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je hebt zijn nummer.Maandag even aangifte gaan doen.
Of het boeit hem niet, omdat dat soort jeugd amper aangepakt word in Nederland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht de afzender daar niet helemaal bij na.
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
welke bevolkingsgroep was het?
dan bedoel ik de etniciteit
Je weet wel wie hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De berichten niet wissen in ieder geval en echt serieus aangifte doen.
Mooie ninjaedit, boi. Ik wilde je bijna aanvallen met mijn post, laat maar zitten, anders gaan we offtopic.quote:
ga in de tussentijd bij een vriend slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
Maakt dat het erger of minder erg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef TBakkert het volgende:
Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Nebulae het volgende:
Aangifte doen ga ik wel doen, lokaal zal er waarschijnlijk weinig mee gebeuren. Mijn ouders zijn van donderdag tot dinsdag op vakantie samen dus ik ben op het moment alleen thuis. Ik wil eigenlijk ze ook niet hierover opbellen omdat ze dan helemaal ongerust worden en misschien zelfs voortijdig terugkomen.
Wat is het beste om te doen als deze jongens daadwerkelijk naar mijn huis komen? Of als ik ze tegenkom...
niet erger of minder erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt dat het erger of minder erg?
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ze voor je deur staan, uiteraard niet open doen alles op slot en politie bellen.
Als je ze tegenkomt is het lastiger.
Dichtbij andere mensen proberen te lopen indien mogelijk? winkel induiken?
Ligt eraan waar je bent uiteraard, anders is dat idd een kutgevoel en erg lastig.
Ts is een vrouw?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
volgens mij is TS een jongen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien het verstandigst dat ze voortaan iemand regelt die met haar mee wil fietsen. Heel vervelend, maar dat lijkt mij het beste in haar geval. Het liefst een gozer natuurlijk.
Je ziet het aan de schrijfstijl.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ts is een vrouw?
was me nog niet eens opgevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |